Právě je pon pro 18, 2017 5:22 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 337 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Další

Vidrholec 2012
Anketa končí za ned bře 25, 2012 8:23 pm
Jel jsem loni a chtěl bych i letos 35%  35%  [ 14 ]
Loni jsem nejel ale letos bych chtěl 63%  63%  [ 25 ]
Jel jsem loni, ale letos nejedu 3%  3%  [ 1 ]
Celkem hlasů : 40
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vidrholec 2012 - RC Offroad Challenge (15/4/2012)
PříspěvekNapsal: úte úno 14, 2012 8:11 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
Aktuální informace:

Vyhlašuji přihlašování do závodu.
Přihlašovat se můžou celé týmy, ale i jednotlivci, ze kterých se potom týmy složí. Nejlépe stejně jako loni se všichni dohodnou bez mého zásahu. Přihlašování bude ukončeno v pátek 13/4/2012 ve 23:59.
Auta se do závodu přihlašují pod názvem auta (real vzoru), do závorky potom podvozek a pak jméno řidiče např: Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CR-01) (unlimited) - Komaar
ke každému autu je možné přidat až 5 fotek (bude na webu - http://www.rcvidrholec.cz ) a link na net (na váš web o tom autě, na rajče, na vlákno na fóru apod, linky typu "www.plastova-okna-novotny.cz" neberu)
Záměrem je aby, když se na web podívají i ostatní lidé, se zvládli orientovat (Axial honcho scx jim nic neřekne).

Doporučuji si přečíst info (a další články) k závodu, buď zde nebo na webu (mělo by to být stejné, ale na webu je více obrázků a možná se to bude lépe číst)

Závod je primárně určen pro terénní expediční auta, ale je otevřen i dalším modelům (co se objevují na expedicích či na fóru). Pro zjednodušené rozhodnování scale/unlimited platí: klasické modely cc01, scx10 apod na kolech do 1.9 jsou scale, na větších unlimited, náklaďáky budou posuzovány spíše podle scale vzledu (na malých kolech nejezdí, zde tedy neplatí jako kritérium rozměr kol). Ostatní různě dotazovaná auta (AX10, XR10, Wraith, Holídajky) budeme brát jako "speciály" a do závodu mohou taky, budou ale unlimited.
Unlimited auta si musí sami pořešit ve kterém týmu pojedou (nemám náladu se dohadovat, že nové AX10 je ošklivé a kazí tak celkový vzhled jejich scale defender týmu).

Až do závodu je možné provádět změny v týmech i autech, samozřejmě musí být zachovaný povolený poměr scale/unlimited.

Frekvence 2,4Ghz uvádět nemusíte, ostatní ve svém zájmu ano, budou psány sem do fóra.

Nepomeňte, že je to něco jiného než expedice nebo trialový závod, abyste nebyli zbytečně zklamaní. Myšlenka závodu je jinde. Nepopírám určitou inspiraci Dakarem - trasa závodu je celkem dlouhá, cestu je třeba si najít sám, záleží na vašich orientačních schopnostech, je tam týmová spolupráce, vyprošťování, opravy atd. Terén nemůže být zvlášt náročný (plánuji o něco náročnější místa než loni a možná o málo delší), protože by se to nestihlo ani dojet. Každý si tu může najít své. Někdo pojede na vítězství (a třeba na to i postaví speciální tým složený z rychlých scale a nadupaných unlimited) a pro jiné je hlavním cílem závod dojet i kdyby měli na trase udělat kompletní rozborku/sborku auta. Pokud si tam každý najde to své, budu spokojen. Pokud se rozhodnou tři týmy, že na sebe počkají a pojedou společně, v klidu a pokecaj jako na expedici, tak je to jejich věc. Nemám možnost jim v tom bránit. Podle mne ale nebudou nakonec spokojeni, na expedici je to spíše nezajímavý terén a tak budou celkově zklamáni. Jejich problém, jejich benzín, jejich škoda. Můžu udělat, že týmy, co přijeli třema auta z Horní Dolní nechám startovat ve velkém odstupu od sebe, ale to nemá smysl. Spíše bych jim doporučil, aby to pojali nejen jako závod Vidrholec, ale i jako závod mezi sebou. Z cíle na jídlo do hospody a ten poslední platí :) Jet to sem až Horní Dolní jen na expedici je škoda. To by je ani nezajímalo, který z těch týmů byl lepší? :)


Hlavní změny oproti loňsku:
startovní čísla budou vydávána na startu při registraci (odpadne loňské čekání, těch co si vylosovali vysoké číslo a nervy těch, co jeli z daleka, zda to stihnou přesně), čekání se stejně může stát, pokud všichni dorazi stejně :)
dětské pravidlo umožňující vzít sebou jedno dítě nad max povolený počet členů, jako plnohodnotného člena
penalizace za pozdní registraci
penalizace za správně nepotvrzený CP
Unlimited auta si musí sami pořešit ve kterém týmu pojedou (nemám náladu se dohadovat, že nové AX10 je ošklivé a kazí tak celkový vzhled jejich scale defender týmu)

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne úte úno 26, 2013 10:21 am, celkově upraveno 24

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 14, 2012 8:18 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
Obrázek

Informace

Orientační závod pro týmy v lokalitě Vidrholec (Praha - Klánovice)

Termín: neděle 15.4.2012 od 11 hodin
Registrace týmů na startu: 10:30 - 11:30
odhadovaná délka závodu: vzdušnou čarou necelých 7 km (tak o kilák víc než loni), po cestách by to mohlo být okolo 10 km, ale o je jen teorie. Jsou připravené trochu náročněji ukryté CP, ale doufám, že budou zajímavější. Závěr se trochu více vzdálí od asfaltky, byť ani loni se po ní nemuselo jet, tak po ní někteří jeli a pak si na ní stěžovali.
Loni to bylo cca 5,7 km vzdušnou čarou (po cestách až okolo 10 km), nejrychlejší to zvládli za necelé 3 a půl hodiny, nejpomalejší okolo 6 a půl.

Závod je určen pro expediční offroadové RC modely jejichž typy se běžně účastní expedic (viz pravidla). Chci se co nejvíce držet hesla "vem, co máš a jeď" a tak nejsou vyžadovány žádné speciální úpravy či podmínky, ale určitá omezení přecejen jsou. Závod je otevřem všem typům expedičních aut, o ostatních modelech rozhodne pořadatel (např. Summit je zcela jiná kategorie auta a do závodu puštěn nebude).

Každý tým dostane mapu se zakreslenými kontrolními body - checkpointy (CP), které musí všechna auta týmu v daném pořadí projet. Cestu i způsob jízdy si každý tým zvolí dle svého uvážení.
I když vítězem se stane tým, který trasu projede nejrychleji, není základem tohoto závodu rychlost. Důležitější je správně zvolená trasa, tak aby tým nenajezdil dvakrát delší trasu než ostatní. Dobrý odhad terénu - půlhodinové vyprošťování zapadlého auta ležícího na střeše celkový čas nevylepší. A tak kolem vás možná v prachu proletí nadupaná raketa, která se ovšem 2km za CP bude otáčet, hledat, kde vlastně je a stále hledat první CP. Prostě jezdit i hlavou. Nejdůležitější ale je - dobře se pobavit a dobře si zajezdit.


Parkování a start (a cíl): předpokládá se stejné místo startu jako loni, hlavně z důvodu dobré možnosti parkování
parkoviště vedle ZŠ (před halou starosty Hanzala) v ulici V Soudním (mapy.cz - http://www.mapy.cz/s/2YJr )
GPS podle mapy.cz: Loc: 50°5'42.443"N, 14°40'13.783"E
u odbočky do této ulice je semafor u přechodu (jediný semafor v Klánovicích)
na parkovišti je automat na vodu (za nějakou tu korunu)

Dostupnost je i MHD z metra B - Černý most (cca 22 minut)
bus 261, zastávka Smržovská - odjezd z CM: 9:56, 10:26, 10:56, 11:26
bus 303, zastávka Smržovská (při nástupu je třeba ukázat jízdenku nebo lítačku) - odjezd z CM: 9:55, 10:55

Povinné vybavení týmu: tužka (raději více, když nezapomenu budou nějaké k dispozici na startu a na CP), foťák (stačí i v mobilu) a samozřejmě auta
Doporučené vybavení: dostatek baterek, buzola, mobil, KPZ, pro lidi s velmi špatnou orientací doporučuji i spacák a zásoby jídla :)
Tým dostane: kartu pro zápis projetí CP, mapu s vyznačenými CP

každý projetý kontrolní bod zaznamená tým do karty - jeho kód a čas projetí, současně udělá foto (auta co nejblíže u CP), kde bude vidět CP a všechna auta a na CP zapíše projetí týmu, v případě neodůvodněné fotky aut u CP, či neodůvodněné velké vzdálenosti aut od CP, bude tým penalizován
projetí cílem se bude potvrzovat stejně (pouze na fotce budou vidět místo CP hodiny s aktuálním časem), v cíli odevzdá kartu, fotky z CP potom pošle emailem, dá do fóra, odkaz na rajče či jiné místo


Start:
Předpokládaný start závodu v 11:00. Teamy budou startovat s časovým odstupem 7 minut.
K registraci musí tým dorazit kompletní (všichni členové, auta nemusí být ještě připraveny). Při registraci (10:30 - 11:30) dostanou týmy závěrečné info, mapu trati a závodní čísla. Za pozdní příchod k registraci bude tým penalizován (30 minut). Až budou připraveni k závodu (modely plně připravené, nalepená závodní čísla), dostaví se na start (není nutné startovat dle čísel) a vyčká až na něj přijde řada.

kontakt:
telefon na mne budete mít v kartě, co dostanete při startu (pokud ho někdo chcete dříve, napište SZ)
pro případnou další komunikaci budu mít i PMR na 446MHz kanál 4
mail: [email protected]

Pozn: fakt nemám rád zbytečné používání angličtiny, ale letos budou kontrolní body označeny jako checkpointy zkratkou CP, momentálně mi angličtina vadí méně, než jiný možný význam zkratky z českého kontrolního bodu

Obrázek
http://www.rcvidrholec.cz

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne úte úno 26, 2013 10:22 am, celkově upraveno 17

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 14, 2012 8:19 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
Pravidla

Obecná pravidla:

Modely jsou rozděleny do dvou kategorií, SCALE a UNLIMITED.

Model kategorie Scale je definován pneumatikami na ráfku 1,9 palce a menší, pokud je použit ráfek jiného rozměru smí být vnější průměr kola maximálně 110mm a šíře maximálně 50mm. Kola nesmí vyčnívat z karoserie víc než polovinou své šíře. Karoserie modelu musí v co největší míře odpovídat předloze a být kompletní, tedy včetně blatníků, masky, a čelního skla, nebo jeho rámu.
Pokud model nesplní podmínky pro kategorii Scale je automaticky zařazen do kategorie Unlimited.
Pořadatel akce může zařazení modelu do kategorie upravit, zejména přihlédnutím k měřítku modelu a jeho předloze.
Modely z kategorie Scale i Unlimited musí být tzv. „expediční modely“ – modely, které se účastní expedičního ježdění (neznamená to, že konkrétní model, který zatím nejel žádnou expedici se nesmí účastnit, jedná se o typy aut, podvozků, úprav, …). O případné účasti / neúčasti / zařazení sporných modelů rozhodne pořadatel.
Závodu se účastní team (počet členů týmu určí pořadatel). Model kategorie Unlimited se závodu smí účastnit pouze jako člen teamu, podle klíče 1 model Unlimited + 2 modely Scale. V případě že odstoupením modelu ze závodu je porušen poměr kategorií Unlimited a Scale v teamu, nemusí odstupovat další pojízdné modely a team pokračuje v nové sestavě. Teprve v případě že v teamu bude více modelů Unlimited než Scale, končí team jako celek.
Pokud řidič modelu nabourá úmyslně do jiného modelu a zkomplikuje nebo znemožní mu pokračovat v jízdě je diskvalifikován. Netýká se případu, kdy jeden model tlačí druhý při vyprošťování.
Na modely není dovoleno v průběhu závodu sahat, např. vyprošťovat nebo pomáhat přes překážky. Pokud by pádem modelu došlo k jeho poškození nebo zničení, je možné model zachytit, ale musí být položen na bok.
Pokud model nedokáže překonat překážku, případně se po převrácení dostat zpět na kola vlastní silou nebo prostředky, je možná pomoc ostatních modelů i z konkurenčního teamu.
Používání navijáků, lan a ostatních pomocných prostředků je povoleno, veškeré takové vybavení si model musí vézt od startu (a následně do cíle). Při přípravě pomoci je možno na modely sahat, ale nelze je přemísťovat ani upravovat jejich polohu.
Pokud model nemůže pokračovat pro technickou závadu, nebo se model nepodařilo vyprostit, je považován za nepojízdný a musí ze závodu odstoupit. Výjimkou je model vícečlenného teamu, který může být do cíle dopraven s pomocí ostatních modelů, pokud je pro úspěšné dokončení závodu vyžadován dojezd všech modelů z teamu.
Nepojízdné auto je možné opravit, pokud to trať umožňuje (auto ani řidič nepřekážejí ostatním). Při opravě je dovoleno na model sahat a následně musí být vrácen na původní místo a polohy. V případě, že k závadě došlo na překážce, nebo nějak sporném bodě, musí být model vrácen před toto místo.

Způsob závodu, jeho hodnocení a upřesnění pravidel sdělí pořadatel závodu.

Vidrholec 2012:

Závodu se účastní tří nebo čtyřčlenný team. Model kategorie Unlimited se závodu smí účastnit pouze jako člen teamu, podle klíče 1 model Unlimited + 2 modely Scale. V případě že odstoupením modelu ze závodu je porušen poměr kategorií Unlimited a Scale v teamu, nemusí odstupovat další pojízdné modely a team pokračuje v nové sestavě. Teprve v případě že v teamu bude více modelů Unlimited než Scale, končí team jako celek.

Teamy budou sami navrhovat své členy, tak aby splňovali poměr modelů Unlimited a Scale (0+3, 1+2, 0+4, 1+3 nebo 2+2). Přihlašovat se mohou i jednotlivci, ze kterých následně pořadatel složí teamy, případně je přiřadí k již existujícím teamům.
Počet členů teamu může být navýšen o jednoho - dětským pravidlem. Toto pravidlo se vztahuje na děti do 10 let. I při využití dětského pravidla musí zůstat zachovaný poměr mezi unlimited a scale (max 2+3) a platí i všechna ostatní pravidla (nepomáhání rukou, ...).
Každý team dostane mapu, kde bude vyznačeno rozmístění kontrolních bodů - checkpointů (dále jen CP). CP musí být projety v daném pořadí, vždy však všemi modely teamu najednou, vyjma odstoupivších.
Pokud se u CP sejdou dva a více teamů, mají při jeho překonávání přednost v jízdě podle pořadí, v jakém k CP přijely všechny modely teamu. Pokud se team vzdá přednosti v jízdě, nastupuje další v pořadí. Všechny CP musí být projety. Neprojetí CP znamená ukončení účasti teamu v závodu.
Trasu mezi jednotlivými CP si každý team vybere sám dle svého uvážení. Výjimkou může být přesně určená trasa, kterou musí všechny modely teamu projet. Může být vyznačená na mapě čarou mezi dvěma CP, pak je třeba cestu mezi těmito CP jet co nejpříměji nebo může být vyznačena přímo na zemi jako trasa či prostor. Překážky, které jsou ve vymezeném prostoru není nutné překonávat pokud je lze objet bez vyjetí z vymezeného prostoru. Neprojetí vymezeného prostoru znamená ukončení účasti teamu v závodu.
CP nebudou formou branek, ani zde nebude třeba překonávat žádné překážky. Projetí CP musí být prokazatelné. Průjezd CP musí každý team zaznamenat: opisem kontrolního kódu z CP do karty, fotkou na které bude vidět CP a všechny modely teamu. Do startovní karty zapíše team také čas dosažení CP. Tyto údaje budou sloužit pro případné řešení problémů s CP či ověření zdůvodnění neoznačení u jiných teamů.
Vítězem závodu se stane team, který dojede do cíle v nejkratším čase. Počítá se projetí posledního modelu z teamu.

Odstoupení vozu nebo člena teamu:
Pokud zůstane zachován poměr mezi unlimited a scale, tak aby nebylo v teamu více modelů unlimited než scale, může team pokračovat dále.
Model musí odstoupit v případě, že se ho nepovedlo vyprostit v souladu s pravidly, případně pokud z důvodu technické závady neporačuje dále. Model tažený na laně jiným modelem není považován za odstoupený.
Člen týmu může odstoupit dle svého uvážení, stále ale pro pokračování teamu musí zůstat zachovaný správný poměr mezi unlimited a scale.
Vzhledem k tomu, že pravidla jsou primárně zaměřena na modely, není svázán člen týmu s modelem a tak je možné, aby případně odstoupil jeden člen a druhý model a jiný člen pokračoval s jeho modelem.

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne pon dub 02, 2012 11:40 am, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 14, 2012 8:19 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
FAQ apod

Z různých dotazů a doplnění vznikl tento soubor spíše heslovitých odpovědí a upřesnění:

Termín - plánuji půlku dubna - docela přesně 15/4
Už bude tepleji, ale ještě ne vedra a les nebude ještě tolik zarostlý. Pokud ale bude nepříznivá předpověď, tak to posunu o týden dále. (Objednáno je stejné počasí jako loni.)

Mapu dostane každy člen teamu (ať se nehádáte a mají všichni něco na památku) při registraci kompletního teamu.
Team, který nedorazí k registraci včas bude penalizován 30 minutami (vzhledem k tomu, že vítěz jel závod 3 a 1/2 hodiny, poslední za 6 a 1/2 hodiny, zůstává i s penalizací stále šance na dobré umístění).
Ostatně 30 minut v tomto závodě nemusí nic znamenat. Loni jsme na 2.kontrolní bodě dohnali několik teamů, ovšem o několik kontrolních bodů dále jsme zapadli do bahna a než jsme vyprostili všechna auta, tak jsme se propadli na chvost závodu. Protože většina chce dojet, tak nejsou vyjímkou opravy přímo v terénu. Výměna serva či oprava tlumičů si také svojí půlhodinku zaberou. Podobně je to, pokud se zvládnete na chvíli ztratit. Zajímavý je pohled na loňské mezivýsledky z poloviny závodu.

Start - plánovaný start prvního teamu je v 11:00, dále potom 11:07, 11:14, 11:21, ..... (pokud se tam sejdeme dříve, tak je možné začít startovat i dříve).
Závodní čísla budou vydávána až při registraci (10:30 - 11:30), aby tam v závěru startující teamy nemusely čekat hodinu a více (což se stejně může stát, pokud všichni dorazi stejně). Pokud loňský vítěz pojede v původní sestavě (většina z loňského týmu v jednom týmu), bude mu přednostně nabídnuto startovní číslo 1 (nemusí ovšem startovat jako první, pouze si ho při registraci vyzvedne). (Číslo 13 má rezervované pořadatel, i když bude startovat jako poslední.) Startovat se bude podle přirpavenosti teamů, ne podle čísel. A tak není problém se po příjezdu zaregistrovat a až potom si připravit auta, dát sváču, atd. (samozřejmě v mezích normy :)

Pokud by nedorazil některý z členů teamu, je možné startovat i bez něho. Minimální počet členů teamu při startu je 2. Team na něj může samozřejmě počkat s registrací, ale riskuje že může být penalizován za pozdní registraci. Není možné, že pozdě příchozí se přidá k teamu v půlce.
V případě, že během závodu jedno z aut "odpadne", zapíše team toto info do karty a pokud stále splňuje podmínky dané pravidly, tak může pokračovat v závodě.
Dětské pravidlo umožňuje pouze zvýšení počtu členů teamu na 5, žádné jiné zvýhodnění nepřináší. Pokud jsou tedy 3 členové a zvažují sebou vzít dítě, u kterého počítají, že případně odstoupí, není důvod uplatňovat dětské pravidlo a odstoupit může stejně jako jakýkoliv jiný člen. Význam má pouze, pokud jsou členové 4, protože standardní 5-členný team není. Pokud ale mají nyní 2 unlimited a 2 scale, tak 5.model musí být scale, aby byl dodržen poměr. I děti jedoucí pod dětským pravidlem musí dodržovat pravidla (nesmí si pomáhat rukou, ...).

Info k trati:
Trať, tedy přesněji řečeno checkpointy, bude postavena v sobotu. Trať neobsahuje žádné náročné prvky jako skály, težké terény pro crawlery apod, jedinou překážkou mi připadla uschlá lesní tráva, případně bahno. Každý team si trasu určuje sám a tak je možné tyto úseky objet. CP jsou ale umístěny tak, aby se k nim dalo dojet (alespoň jsem se o to snažil). Po cestě potkáme jeden potůček, vše jsem zvládnul suchou nohou, auto to suchou nohou nezvládne, nemá nohy a neumí skákat. Přenášet neplavce samozřejmě nebudeme, ale je to les a tak nebude problém si postavit třeba provizorní můstek.
Trať jsem se snažil stavět tak, aby se vyplatilo přemýšlet a plánovat trasu, kdy je lepší jet po cestách a kdy přímo.
Další info případně až na místě startu.

auta se musí fotit co nejblíže u CP (což platí i pro hůře dostupné CP):
Obrázek

Auta se musí fotit co nejblíže CP (viz foto). Není třeba stavět rampy, aby byla těsně, zvedat rukou (což by byl konec závodu, za nedovolenou pomoc), ale je třeba se snažit o co nejbližsí dojezd k CP. Neodůvodněné chybějící fotky aut u CP či neodůvodněná větší vzdálenost bude penalizována 60 minutami. Foťáky v mobilu má skoro každý, tak raději foťte dva. Chybějící fotka u jednoduchého CP, který má team zapsaný v kartě, zapsal svůj průjezd na CP, odpovídající čas a vysvětlení, že tato jediná fotka má nulovou velikost a všechny ostatní se povedly se dá akceptovat. Chybějící foto nebo foto ve velké vzdálenosti od CP u náročného CP uznáno nebude. Nedá se poznat, zda měl team opravdu smůlu, náročně se k CP dostal, ale zapomněl se vyfotit a vzpomněl si na to, až po náročné dostání se od CP, či zda si to zjednodušil a místo pracné cesty k CP jen ušetřil čas a vymyslel výmluvu, bude takovéto chybějící foto penalizováno. 60 minut jsem zvolil jako odpovídající odhad, kdy by skutečná cesta k náročnému CP mohla zabrat třeba půl hodiny, tak aby se penalizace nevyplatila.

Je to závod teamů, takže doufám, že se to nezvrhne v hromadnou jízdu. Samozřejmě se může stát, že jeden team ztratí cestu a rezignuje na své schopnosti a dojede v závěsu jiného teamu. Udržme to ale v duchu závodu, tedy že pojedou dva teamy a ne jeden ukecaný chumel.
To samozřejmě nebrání tomu, abysme si navzájem pomáhali.
Představuju si to asitak takhle:
Vidím, že jiný team tahá auto z díry, zeptám se, zda nepotřebují pomoct. Když řeknou, že ne, tak jedu dále. Pokud potřebují, tak jim dle svých možností pomůžeme a jedu dále. Není důvod dále pokračovat spolu.
Podobně, když vidím bloudící team hledající CP, co jsem před chvíli projel. Tak jim poradím (ne, že je pošlu opačným směrem, protože startovali až po nás, tak ať si tu ztrátu vychutnaj) a jedu dále. Není důvod na ně čekat.
Teamy si mohou samozřejmě půjčovat i vybavení, ale pouze to, které smí používat při závodě (tedy, to co si vezou na autech).

Nepomeňte, že je to něco jiného než expedice nebo trialový závod, abyste nebyli zbytečně zklamaní. Myšlenka závodu je jinde. Nepopírám určitou inspiraci Dakarem - trasa závodu je celkem dlouhá, cestu je třeba si najít sám, záleží na vašich orientačních schopnostech, je tam týmová spolupráce, vyprošťování, opravy atd. Terén nemůže být zvlášt náročný (plánuji o něco náročnější místa než loni a možná o málo delší), protože by se to nestihlo ani dojet. Každý si tu může najít své. Někdo pojede na vítězství (a třeba na to i postaví speciální tým složený z rychlých scale a nadupaných unlimited) a pro jiné je hlavním cílem závod dojet i kdyby měli na trase udělat kompletní rozborku/sborku auta. Pokud si tam každý najde to své, budu spokojen.
Pokud se rozhodnou tři týmy, že na sebe počkají a pojedou společně, v klidu a pokecaj jako na expedici, tak je to jejich věc. Nemám možnost jim v tom bránit. Podle mne ale nebudou nakonec spokojeni, na expedici je to spíše nezajímavý terén a tak budou celkově zklamáni. Jejich problém, jejich benzín, jejich škoda. Můžu udělat, že týmy, co přijeli třema auta z Horní Dolní nechám startovat ve velkém odstupu od sebe, ale to nemá smysl. Spíše bych jim doporučil, aby to pojali nejen jako závod Vidrholec, ale i jako závod mezi sebou. Z cíle na jídlo do hospody a ten poslední platí :) Jet to sem až Horní Dolní jen na expedici je škoda. To by je ani nezajímalo, který z těch týmů byl lepší? :)


přítelkyně a další doprovod:
Nic samozřejmě nebrání tomu, aby vás při závodě doprovázel i nějaký nesoutežní doprovod (přítelkyně, kámoš, děti, psi, vlci, doprovodné vozidlo, ...). Nesmí ale zasahovat do závodu. Klidně na ně naložte bágly s chlebem a salámem, bágly plné baterek a náhradních dílů, ale není možné aby třeba navigovali podle mapy (protože mají volné ruce a nemusí řídit auto). Můžou se obdivně dívat, fandit, ale nesmí pomáhat. To platí i pro doprovodné vozidlo - nesmí pomáhat při vyprošťování, používat se jeho výbava, atd.
význam dětského pravidla - mladší dítě, které půjde s teamem a navíc se svým autem, budete těžko přesvědčovat, že nemá nárok na číslo, nesmí pomáhat vyprošťovat apod a přitom víte, že v půlce závodu odpadne, takže nechcete pro něj obětovat místo v teamu.

CP - vlevo dole je kód, který je třeba opsat na kartu, vpravo potom tužkou na CP zapište číslo vašeho teamu
(Ať vím, kdo už projel a případně můžu CP rovnou sklidit, ušetříte mi tak docela dost kilometrů další den.)
Obrázek

sahání na modely - pomoc rukou:
z pravidel:
Na modely není dovoleno v průběhu závodu sahat, např. vyprošťovat, nebo pomáhat přes překážky. Pokud by pádem modelu došlo k jeho poškození nebo zničení, je možné model zachytit, ale musí být položen na bok.
Pokud model nedokáže překonat překážku, případně se po převrácení dostat zpět na kola vlastní silou nebo prostředky, je možná pomoc ostatních modelů i z konkurenčního teamu.
Používání navijáků, lan a ostatních pomocných prostředků je povoleno, veškeré takové vybavení si model musí vézt od startu (a následně do cíle). Při přípravě pomoci je možno na modely sahat, ale nelze je přemísťovat ani upravovat jejich polohu.
Pokud model nemůže pokračovat pro technickou závadu, nebo se model nepodařilo vyprostit, je považován za nepojízdný a musí ze závodu odstoupit. Výjimkou je model vícečlenného teamu, který může být do cíle dopraven s pomocí ostatních modelů, pokud je pro úspěšné dokončení závodu vyžadován dojezd všech modelů z teamu.
Nepojízdné auto je možné opravit, pokud to trať umožňuje (auto ani řidič nepřekážejí ostatním). Při opravě je dovoleno na model sahat a následně musí být vrácen na původní místo a polohy.

a pár slov k tomu:
nemusí dojet do cíle celý team, vzhledem k počtu členů v teamu a poměru scale/unlimited, tak stačí i když dojede jen jeden scale model (ale nebude to vypadat dobře)
oprava je jasná, když se nepovede, tak moc možností není, auto do ruky a pak už je jen na majiteli auta, zda vyrazí směr domů/hospoda nebo to dojde s klukama dále, prostě odstoupil anebo se nechá dotáhnout do cíle jiným modelem, pak ale musí takto absolvovat i všechny chybějící CP
nepodařené vyproštění - škoda: auto i s řidičem asi v lese nechávat nebudeme, takže nezbývá než si pomoct rukama a tím model také ze závodu odstupuje
protože se ale majiteli asi nebude chtít jít domů a bude asi chtít jet dále alespoň pro radost a ani mu v tom nejde bránit, tak samozřejmě si trasu může dále projet, ale již jako nesoutěžní auto (nesmí tedy již dále zasahovat do závodu, ani auto, ani řidič - tedy pomáhat vyprošťovat, navigovat, poskytnout své vybavení)
Nejpozději ve chvíli odstoupení může svoji výbavu přeložit na jiné auto.
ale nemusí jezdit 10 metrů za ostatníma a nebavit se s nima :)

Co se nesmí: rukama, nomaha obracet převrácené auto, pomáhat mu šťoucháním, kopání, nedejbože nošením, vyndat rukou z vody, bahna a jiného v tu chvíli nevhodného terénu, však vy víte, jak je to myšleno.
Co se smí: brát si z auta potřebnou výbavu, zaháknout, přivázat lana, používat naviják, v případě zapadnutí odhrnout bahno (není nutné použít scale lopatku :), házet šišky a jiné pod kola, postavit si provizorní mostky apod.
Při opravě je jasné, že se na auto bude šahat a to hodně, po opravě je třeba ho vrátit do původní polohy.
Co je všechno oprava? - výměna serva, oprava tlumičů je jasná, ale patří sem vlastně i výměna baterek, vymotávání namotaného bordelu, vyndavání bahna, které brání v další jízdě, i kontrola, co tomu vlastně je, proč to nejede.

Odstoupení - pravidla i závod jsou primárně zameřené na modely, nikoliv na řidiče za vysílačkou - není svázán člen týmu s modelem a tak je možné, aby případně odstoupil jeden člen a druhý model a jiný člen pokračoval s jeho modelem. Stejnětak je možné, že si auto půjčují dva lidé.
Např. jeden z členů teamu už nemá chuť jít dále a model jiného člena zase zlobí nebo prostě jen jede nejhůře z nich. Protože vlastně odstupuje model, tak je možné odstoupí unavený člen s cizím autem. V některých případech, kdy by se stalo, že odstoupí unavený člen se scale modelem, tím by se narušil poměr mezi scale a unlimited (max 2+2) a celý team by musel skončit, odstoupí s jiným unlimited a tak zůstane zachovaný povolený poměr a team může pokračovat. Vzhledem k tomu, že to není kontrolovatelné a v cíli stejně nepoznám, zda někdo přijede se svým modelem nebo cizím, tak je to povolené.
Poměr 2+2 (2 unlimited a 2 scale) je celkem rizikový, při odstoupení 1 scale auta bude narušen poměr aut a team buď skončí nebo musí odstoupit i jeden unlimited, aby mohl team jet dále. Pravidly zůstává poměr 2+2 povolený, ale spíše ho nedopuručuji. Když se podívám jaká auta jela v loňském roce, tak aut z kategorie unlimited bylo minimum.

závodní číslo:
velikosti budou 4x4cm (9ks) a 3x3cm (12ks), vytisknuto na normalní papír a bude k dispozici izolepa na přilepení, každý si přilepí dle svých představ, není určeno, kde přesně musí být číslo nalepeno. Uvedené kusy budou vystříhnutý, bude možnost si případně vystříhnout další, kdyby to bylo málo.
stejné číslo pro celý team - je to týmový závod :)
Obrázek

diváci:
jsou samozřejmě vítáni.

Tip pro diváky:
Zajímavé místo bude určitě start, kde bude vidět více modelů najednou a protože zde probíhá příprava před startem, tak bude možné zahlédnou i vnitřek. Je ale třeba se tam pohybovat opatrně. Nechci dělat žádné divácké zóny (tolik diváků stejně nebude), oddělovat prostory apod.
Navíc na startu bude možné obdržet mapu závodu a tak budete vědět, kde se budou určitě závodníci vyskytovat. Doporučím i potenciálně zajímavá místa.

Krátce před závodem dám na web mapu s nejzajímavější oblastí, kde by mohlo být nejvíce vidět.

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne sob bře 10, 2012 5:34 pm, celkově upraveno 13

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 14, 2012 8:19 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
Přihlášené týmy a auta

HL Expedition Team (13)
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CC-01) - Fcstan
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Badger
Hummer H2 (Tamiya TA-01) - Komaar
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CR-01) (unlimited) - malej Komaar

RC Merlin Team (2)
Land Rover Defender 90 (Axial SCX-10) – LordMerlin
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Swab
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Pleskanec
Land Rover Defender 90 (Axial SCX-10) - 3000HP


Hajzlteam (1)
Toyota Hilux (Trail Finder 2) - Wendis
Liaz (mrakpodvozek) - mrak03
HolídaJbyCENDA (Tamiya DT-02) - cendab
Toyota FJCruiser (Tamiya CC-01) - stiifii


Benbalteam (4)
Jeep Cherokee (Axial AX-10) - Balu
Ford Bronco 1973 (Tamiya CR-01) (unlimited) - Balu mladší
Jeep Cherokee (Axial SCX-10) - Beny4x4
Jeep Cherokee (Axial SCX-10) - Max


WRP team (9)
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) (unlimited) - Wolf77
Chevy Pickup Truck (Axial SCX-10) - RedneCk
Toyota Hilux (Tamiya High Lift) - Pajiki


LPT Team (5)
Toyota Hilux (RC4WD Trail Finder) - Tomáš (borisa160)
Mitsubishi Pajero Blue (Tamiya CC-01) - Pavel
Mitsubishi Pajero Red (Tamiya CC-01) - Lukáš
Himoto EMXT-1 (unlimited) - Karolína


Knedlík Team (z technických a zdravotních důvodů tým nedorazí)
Jeep Cherokee (Axial SCX-10) - Max
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Jouwelka
Chevrolet CF 100 (Enroute Berg) (unlimited) - Alindur


Team Líně (3)
Chevrolet Blazer Army (Bully comp) - Charon73
Suzuki Samurai (mini losi) - Matěj
Chevrolet CF 100 (Axial SCX-10) - exidaco
Toyota Tacoma (Venom Creeper - Honcho) (unlimited) - sten25


Parta HIC (8)
GAZ 66 (podvozek vlastní výroba) - IkaruShinji
Chevrolet CF 100 (Axial SCX-10) - Martin01
Chevrolet CF 100 (podvozek vlastní+venom) - Mara126
Land Rover Discovery (Axial SCX-10) - Dragoun


Tým Klabava racing (6)
Land Rover Discovery 3 (Axial SCX-10) - Sistri
Mitsubishi Pajero SWB 94' (Tamiya CC-01) - Hepan
Land Rover Defender 90 (Axial SCX-10 - Dingo) - Jirka


Tým JMKEXPE (7)
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Boťas
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Spery
Betty B 17 truck (Axial AX-10) (unlimited) - Hanča
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Mara


v závorce startovní čísla




sakra, jsem to pohnojil a pri kopirovani omylem smaznul
prekopiroval jsem sem zjednodusenou verzi z webu

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne pon bře 04, 2013 9:42 am, celkově upraveno 46

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 14, 2012 8:19 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
Konečné výsledky - Vidrholec 2012

--------------------------------------------------------

1. místo
WRP team (9)
3:50
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) (unlimited) - Wolf77
Chevy Pickup Truck (Axial SCX-10) - RedneCk
Toyota Hilux (Tamiya High Lift) - Pajiki (auto nedojelo)

2. místo
Team Líně (3)
4:40
Chevrolet Blazer Army (Bully comp) - Charon73
Suzuki Samurai (mini losi) - Matěj
Chevrolet CF 100 (Axial SCX-10) - exidaco
Toyota Tacoma (Venom Creeper - Honcho) (unlimited) - sten25

3. místo
Benbalteam (4)
4:57
Jeep Cherokee (Axial AX-10) - Balu
Jeep Cherokee (Axial SCX-10) - Beny4x4
Jeep Cherokee (Axial SCX-10) - Max (původně Knedlík Team)

a dále:
Tým Klabava racing (6)
5:01
Land Rover Discovery 3 (Axial SCX-10) - Sistri
Mitsubishi Pajero SWB 94' (Tamiya CC-01) - Hepan
Land Rover Defender 90 (Axial SCX-10 Dingo) - Jirka

Parta HIC (8)
5:22
GAZ 66 (podvozek vlastní výroba) - IkaruShinji
Chevrolet CF 100 (Axial SCX-10) - Martin01
Chevrolet CF 100 (podvozek vlastní+venom) - Mara126

RC Merlin Team (2)
5:28
Land Rover Defender 90 (Axial SCX-10 ) – LordMerlin
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Swab
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Pleskanec
Land Rover Defender 90 (Axial SCX-10) - 3000HP

Hajzlteam (1)
5:35
Toyota Hilux (Trail Finder 2) - Wendis
Liaz (mrakpodvozek) - mrak03
HolídaJbyCENDA (DT-02) - cendab
Toyota FJCruiser (CC-01) - stiifii

Tým JMKEXPE (7)
6:43
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Boťas
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Spery
Betty B 17 truck (Axial AX-10) (unlimited) - Hanča
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Mara

HL Expedition Team (13)
7:06
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CC-01) - Fcstan
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Badger
Hummer H2 (Tamiya TA-01) - Komaar (auto nedojelo)
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CR-01) (unlimited) - malej Komaar

LPT Team (5)
tým odstoupil
Toyota Hilux (RC4WD Trail Finder) - Tomáš (borisa160)
Mitsubishi Pajero Blue (Tamiya CC-01) - Pavel
Mitsubishi Pajero Red (Tamiya CC-01) - Lukáš
Himoto EMXT-1 (unlimited) - Karolína

v závorce startovní čísla

Obrázek
http://www.rcvidrholec.cz

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne úte úno 26, 2013 10:27 am, celkově upraveno 3

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 14, 2012 8:42 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 08, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 245
Prosim ťe, jenom k tomu startu.
Hodně lidí nejezdí včas, takže se čeká.
Pak si třeba vylosuje nějakej opozdilec co to má domů 10 km startovní číslo jedna a je vysmátej, zatímco já kterej pojedu z Plzně tam budu o hodinu dřív, abych měl fóra a vytáhnu si vysoký číslo, tak budu při tom čekání napřed hladovej a pak asi i naštvanej, protože budu muset sníst svačinu co mám na cestu zpátky.
Je to samozřejmě jenom hypotéza, protože loni se mi to moc líbilo.
Bylo pěkně a při čekání bylo pořád o čem povídat.
Tím chci jenom říct, zda by si nemohl zvážit to, že kdo jak dorazí , tak si může startovní číslo vybrat.
Prosimtě nevztahuj si to jenom na mě, já na to mam vyhrazenej celej den, ale někomu vytíženýmu by to mohlo pomoc.
Už se těším


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 14, 2012 8:50 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
zmena proti lonsku je prave to, ze cisla by se losovali predem
prave proto, aby tam lide nemuseli cekat hodinu
takze by si znal cas startu predem

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 14, 2012 8:57 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 08, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 245
myslíš předem tady na fóru ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 14, 2012 9:00 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
jj, par dni predem bych provedl losovani a sdelil tymum jejich startovni cisla

moznost, ze by dostali cislo podle poradi u registrace take neni k zahozeni
jen aby pak vsichni neprisli v zaveru planoveho casu pro starty

co by vam, jako tem, co to maji dale vyhovovalo vice?

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 14, 2012 9:03 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 08, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 245
Mě osobně po příjezdu, protože nevim kde a na jak dlouho zabloudim.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 14, 2012 9:06 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
ok, beru
upravim to takto

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 14, 2012 9:46 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: sob dub 11, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1742
Možná jeto blbost ,ale jestli ti to nevadí zeptam se když zapadnu můžu použít ruku v který budu mít scale lopatičku kterou jsem si přivezl na autě na odházená hlíny a bahna?
A tak mohu pod kola naházet např kamínka větve a šišky?
Dík

_________________
,,Dělání, dělání to nám hrůzu nahání"
-------------------------------------------------
RC OFFROAD KLUB PLZEŇ
http://www.rcoffroadplzen.4fan.cz/

http://www.zmmodel.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 14, 2012 10:01 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
furt lepe se zeptat, nez se pak dohadovat, kdo pouzil/nepouzil nedovolene

myslim, ze scale lopaticka by real blato neprezila :)
samozrejme se smi hazet pod kola, pomoci si odhrnutim bahna apod

doporucuji treba i pripadne postaveni mostku pres vodu
a vetve scale motorovou pilou, ani kdyz bude se zvukem nenarezes

takze zadny problem

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 16, 2012 10:31 pm 
Offline
Nově příchozí
Uživatelský avatar

Registrován: sob bře 20, 2010 12:00 am
Příspěvky: 30
Ahoj, myslíš že bych se mohl zúčastnit s tímhle - http://epicop.rajce.idnes.cz/Savage_mon ... G_0224.jpg ? Korbu a kabinu zatím nemám uchycenou, pracuju na tom, každopádně je to postavený na bázi HPI E-savage, 2 motory Novak 55T, planetovky MP-jet 3:1, origo převodovka, zamčený diferáky, prodloužený šasí, régl D-sys 54A. Šířka 38 cm, délka 80 cm, výška 44 cm. Dík za odpověď Cool


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 337 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.