Právě je pon pro 11, 2017 11:40 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 147 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vidrholec 2013 - RC Offroad Challenge (21/4/2013)
PříspěvekNapsal: pát bře 01, 2013 12:00 am 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
Obrázek
http://www.rcvidrholec.cz

Aktuální informace:

Již se můžete přihlašovat do závodu.
Největší změnou je způsob přihlašování, to bude od 1.3. do 14.4., tak aby se dalo dostatečně včas rozhodnout o případném nekonání závodu.
Druhou velkou změnou oproti loňsku bude kratší trasa. Tentokrát se nenechám tolik ovlivnit přáním vody, stejně jí nakonec loni bylo i hodně a ze všech stran a podle fotek si ji někteří našli i tam, kde jsem o ní nevěděl.

Přihlašovat se můžou celé týmy, ale i jednotlivci, ze kterých se potom týmy složí. Nejlépe stejně jako v minulých ročnících se všichni dohodnou bez mého zásahu. Jednotlivci, zbytečně neotálejte. Neúplné týmy vás rádi osloví, či spolu složíte celý tým. Když se 8 jednotlivců nepřihlásí, aby tu nebyli napsaní sami, tak se může stát, že vůbec nepojedou a pak budou psát, že by jeli, ale neměli s kým.
Unlimited auta si musí sami pořešit ve kterém týmu pojedou (nemám náladu se dohadovat, že nové AX10 je ošklivé a kazí tak celkový vzhled jejich scale týmu).
Auta se do závodu přihlašují pod názvem auta (real vzoru), do závorky potom podvozek a pak jméno řidiče.
ke každému autu je možné přidat až 5 fotek (bude na webu - http://www.rcvidrholec.cz ) a link na net (na váš web o tom autě, na rajče, na vlákno na fóru, odkaz na web vašeho rc fóra, webu apod, linky typu "www.plastova-okna-novotny.cz" neberu).
Záměrem je aby, když se na web podívají i ostatní lidé, se zvládli orientovat (Axial honcho scx jim nic neřekne).

Doporučuji si přečíst info (a další články) k závodu, buď zde nebo na webu (mělo by to být stejné, ale na webu je více obrázků a možná se to bude lépe číst)

Závod je určen pro expediční offroadové RC modely jejichž typy se běžně účastní expedic (viz pravidla). Chci se co nejvíce držet hesla "vem, co máš a jeď" a tak nejsou vyžadovány žádné speciální úpravy či podmínky, ale určitá omezení přecejen jsou. Závod je otevřen všem typům expedičních aut, o ostatních modelech rozhodne pořadatel (rozšiřuje se druh aut jezdící expedice a občas se dá i vyjít vstříc, ale např. Summit je zcela jiná kategorie auta a do závodu puštěn nebude).

Až do závodu je možné provádět změny v týmech i autech, samozřejmě musí být zachovaný povolený poměr scale/unlimited.

Frekvence 2,4Ghz uvádět nemusíte, ostatní ve svém zájmu ano, budou psány sem do fóra.

S přihlášením neotálejte.
1/ mi uděláte radost, že je zájem :)
2/ může to ovlivnit nerozhodnuté

na webu http://www.rcvidrholec.cz se můžete podívat na informace, názory (pochvalné :) a fotky z minulých ročníků
nebo tady na fóru:
Vidrholec 2012 - pozvanky-a-domlouvani-akce-cela-republika-f1/vidrholec-2012-rc-offroad-challenge-15-4-2012-t6643.html
další názory na téma Vidrholec 2012/2013 - freekec-f18/vidrholec-2013-t7268.html
Vidrholec 2011 - pozvanky-a-domlouvani-akce-cela-republika-f1/vidrholec-2011-10-4-2011-t4187.html

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne pát bře 22, 2013 3:34 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2013 - RC Offroad Challenge (21/4/2013)
PříspěvekNapsal: pát bře 01, 2013 12:00 am 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
Obrázek

Informace

Orientační závod pro týmy v lokalitě Vidrholec (Praha - Klánovice)

Termín: neděle 21.4.2013 od 10 hodin
Registrace týmů na startu: 9:30 - 10:30
Příhlašování týmů do závodu: 1.3. - 14.4. 2013

Závod je určen pro expediční offroadové RC modely jejichž typy se běžně účastní expedic (viz pravidla). Chci se co nejvíce držet hesla "vem, co máš a jeď" a tak nejsou vyžadovány žádné speciální úpravy či podmínky, ale určitá omezení přecejen jsou. Závod je otevřen všem typům expedičních aut, o ostatních modelech rozhodne pořadatel (rozšiřuje se druh aut jezdící expedice a občas se dá i vyjít vstříc, ale např. Summit je zcela jiná kategorie auta a do závodu puštěn nebude).

Každý tým dostane mapu se zakreslenými kontrolními body - checkpointy (CP), které musí všechna auta týmu v daném pořadí projet. Cestu i způsob jízdy si každý tým zvolí dle svého uvážení.
I když vítězem se stane tým, který trasu projede nejrychleji, není základem tohoto závodu rychlost. Důležitější je správně zvolená trasa, tak aby tým nenajezdil dvakrát delší trasu než ostatní. Dobrý odhad terénu - půlhodinové vyprošťování zapadlého auta ležícího na střeše celkový čas nevylepší. A tak kolem vás možná v prachu proletí nadupaná raketa, která se ovšem 2km za CP bude otáčet, hledat, kde vlastně je a stále hledat první CP. Prostě jezdit i hlavou. Nejdůležitější ale je - dobře se pobavit a dobře si zajezdit.

Start (a cíl): vzhledem k parkování stejné místo jako loni
parkoviště vedle ZŠ (před halou starosty Hanzala) v ulici V Soudním - http://www.mapy.cz/s/2YJr
GPS podle mapy.cz: Loc: 50°5'42.443"N, 14°40'13.783"E
u odbočky do této ulice je semafor u přechodu (jediný semafor v Klánovicích)
dostupné i MHD (přesněji viz web)

Povinné vybavení týmu: tužka (raději více, když nezapomenu budou nějaké k dispozici na startu a na CP), foťák (stačí i v mobilu) a samozřejmě auta
Doporučené vybavení: dostatek baterek, buzola, mobil, KPZ, pro lidi s velmi špatnou orientací doporučuji i spacák a zásoby jídla :)
Tým dostane: kartu pro zápis projetí CP, mapu s vyznačenými CP

každý projetý kontrolní bod zaznamená tým do karty - jeho kód a čas projetí, současně udělá foto (auta co nejblíže u CP), kde bude vidět CP a všechna auta a na CP zapíše projetí týmu, v případě neodůvodněné fotky aut u CP, či neodůvodněné velké vzdálenosti aut od CP, bude tým penalizován
projetí cílem se bude potvrzovat stejně (pouze na fotce budou vidět místo CP hodiny s aktuálním časem), v cíli odevzdá kartu, fotky z CP potom pošle emailem, dá do fóra, odkaz na rajče či jiné místo


Start:
Předpokládaný start závodu po 10:00. Teamy budou startovat s časovým odstupem 7-10 minut.
K registraci musí tým dorazit kompletní (všichni členové, auta nemusí být ještě připraveny). Při registraci (9:30 - 10:30) dostanou týmy závěrečné info, mapu trati a závodní čísla. Za pozdní příchod k registraci bude tým penalizován (30 minut). Až budou připraveni k závodu (modely plně připravené, nalepená závodní čísla), dostaví se na start (není nutné startovat dle čísel) a vyčká až na něj přijde řada.


kontakt:
telefon na mne budete mít v kartě, co dostanete při startu (pokud ho někdo chcete dříve, napište SZ) (loňský telefon neplatí)
mail: [email protected]
ICQ: 119503270
Skype: komaar367


Pozn: fakt nemám rád zbytečné používání angličtiny, ale letos budou kontrolní body označeny jako checkpointy zkratkou CP, momentálně mi angličtina vadí méně, než jiný možný význam zkratky z českého kontrolního bodu

Obrázek
http://www.rcvidrholec.cz

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne ned bře 31, 2013 7:58 pm, celkově upraveno 5

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2013 - RC Offroad Challenge (21/4/2013)
PříspěvekNapsal: pát bře 01, 2013 12:01 am 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
Pravidla

Modely jsou rozděleny do dvou kategorií, SCALE a UNLIMITED.

Model kategorie Scale je model, který odpovídá reálnému vzoru. U osobních aut je definován pneumatikami na ráfku 1,9 palce a menší.
Pokud model nesplní podmínky pro kategorii Scale je automaticky zařazen do kategorie Unlimited.
Pořadatel akce může zařazení modelu do kategorie upravit, zejména přihlédnutím k měřítku modelu a jeho předloze.
Modely z kategorie Scale i Unlimited musí být tzv. „expediční modely“ – modely, které se účastní expedičního ježdění (neznamená to, že konkrétní model, který zatím nejel žádnou expedici se nesmí účastnit, jedná se o typy aut, podvozků, úprav, …). O případné účasti / neúčasti / zařazení sporných modelů rozhodne pořadatel. (O vyjímkách v rozumné míře se dá jednat.)
Závodu se účastní tří nebo čtyřčlenný team. Teamy budou sami navrhovat své členy, tak aby splňovali poměr modelů Unlimited a Scale (0+3, 1+2, 0+4, 1+3 nebo 2+2). Přihlašovat se mohou i jednotlivci, ze kterých následně pořadatel složí teamy, případně je přiřadí k již existujícím teamům. V případě že odstoupením modelu ze závodu je porušen poměr kategorií Unlimited a Scale v teamu, nemusí odstupovat další pojízdné modely a team pokračuje v nové sestavě. Teprve v případě že v teamu bude více modelů Unlimited než Scale, končí team jako celek.

Počet členů teamu může být navýšen o jednoho plnohodnotného člena - dětským pravidlem. Toto pravidlo se vztahuje na děti do 12 let. I při využití dětského pravidla musí zůstat zachovaný poměr mezi unlimited a scale (max 2+3) a platí i všechna ostatní pravidla (nepomáhání rukou, ...). Pravidlo "malé děti" umožňuje vyjímku pro děti do 6 let. Auto bude mít číslo, u dětského řidiče přivřeme oči a nebude počítán do počtu členů - jedná se opravdu o malé děti, kde by bylo těžší je uhlídat, aby dodržovaly všechna pravidla (např. pomoc rukou) a nemusela se hned řešit diskvalifikace. Chtějí jet závod "stejně jako tatínek", ale po prvním CP třeba odpadnou (a třeba dojedou až do konce, kdo ví).
Pokud řidič modelu nabourá úmyslně do jiného modelu a zkomplikuje nebo znemožní mu pokračovat v jízdě je diskvalifikován. Netýká se případu, kdy jeden model tlačí druhý při vyprošťování.
Na modely není dovoleno v průběhu závodu sahat, např. vyprošťovat nebo pomáhat přes překážky. Pokud by hrozilo poškození modelu (pádem, zajetím do hluboké vody, ..), je možné model zachytit/vyndat, následně musí být položen na bok.
Pokud model nedokáže překonat překážku, případně se po převrácení dostat zpět na kola vlastní silou nebo prostředky, je možná pomoc ostatních modelů i z konkurenčního teamu.
Používání navijáků, lan a ostatních pomocných prostředků je povoleno, veškeré takové vybavení si model musí vézt od startu (a následně do cíle). Při přípravě pomoci je možno na modely sahat, ale nelze je přemísťovat ani upravovat jejich polohu.
Pokud model nemůže pokračovat pro technickou závadu, nebo se model nepodařilo vyprostit, je považován za nepojízdný a musí ze závodu odstoupit. Model může být do cíle dopraven s pomocí ostatních modelů (např na laně), pokud dojede do cíle takto a bez nedovolené pomoci, odstoupit nemusí.
Nepojízdné auto je možné opravit, pokud to trať umožňuje (auto ani řidič nepřekážejí ostatním). Při opravě je dovoleno na model sahat a následně musí být vrácen na původní místo a polohy. V případě, že k závadě došlo na překážce, nebo nějak sporném bodě, musí být model vrácen před toto místo.

Každý team dostane mapu, kde bude vyznačeno rozmístění kontrolních bodů - checkpointů (dále jen CP). CP musí být projety v daném pořadí, vždy však všemi modely teamu najednou, vyjma odstoupivších.
Pokud se u CP sejdou dva a více teamů, mají při jeho překonávání přednost v jízdě podle pořadí, v jakém k CP přijely všechny modely teamu. Pokud se team vzdá přednosti v jízdě, nastupuje další v pořadí. Všechny CP musí být projety. Neprojetí CP znamená ukončení účasti teamu v závodu.
Trasu mezi jednotlivými CP si každý team vybere sám dle svého uvážení. Výjimkou může být přesně určená trasa, kterou musí všechny modely teamu projet. Může být vyznačená na mapě čarou mezi dvěma CP, pak je třeba cestu mezi těmito CP jet co nejpříměji nebo může být vyznačena přímo na zemi jako trasa či prostor. Překážky, které jsou ve vymezeném prostoru není nutné překonávat pokud je lze objet bez vyjetí z vymezeného prostoru. Neprojetí vymezeného prostoru znamená ukončení účasti teamu v závodu.
CP nebudou formou branek, ani zde nebude třeba překonávat žádné překážky. Projetí CP musí být prokazatelné. Průjezd CP musí každý team zaznamenat: opisem kontrolního kódu z CP do karty, fotkou na které bude vidět CP a všechny modely teamu. Do startovní karty zapíše team také čas dosažení CP. Tyto údaje budou sloužit pro případné řešení problémů s CP či ověření zdůvodnění neoznačení u jiných teamů.
Vítězem závodu se stane team, který dojede do cíle v nejkratším čase.

Odstoupení vozu nebo člena teamu:
Pokud zůstane zachován poměr mezi unlimited a scale, tak aby nebylo v teamu více modelů unlimited než scale, může team pokračovat dále.
Model musí odstoupit v případě, že se ho nepovedlo vyprostit v souladu s pravidly, případně pokud z důvodu technické závady neporačuje dále. Model tažený na laně jiným modelem není považován za odstoupený.
Člen týmu může odstoupit dle svého uvážení, stále ale pro pokračování teamu musí zůstat zachovaný správný poměr mezi unlimited a scale.
Vzhledem k tomu, že pravidla jsou primárně zaměřena na modely, není svázán člen týmu s modelem a tak je možné, aby případně odstoupil jeden člen a druhý model a jiný člen pokračoval s jeho modelem.

Pokud tým odstoupí, je třeba tuto skutečnost co nejdříve sdělit pořadateli - telefonem, sms.

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne pát bře 01, 2013 12:04 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2013 - RC Offroad Challenge (21/4/2013)
PříspěvekNapsal: pát bře 01, 2013 12:01 am 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
FAQ apod

Z různých dotazů a doplnění vznikl tento soubor spíše heslovitých odpovědí a upřesnění:

Termín - plánovaný termín 21/4
Už bude tepleji, ale ještě ne vedra a les nebude ještě tolik zarostlý. (Objednáno je stejné počasí jako v roce 2011 (teplo a slunečno), snad nedodají stejné jako v roce 2012 (skoro celodenní déšť).)

Přihlášování týmů - začne cca měsíc a půl a skončí 7 dnů před termínem závodu (tedy od 1/3 do 14/4), pozdější přihlášky mohou, ale nemusí být akceptovány (původně zde byl termín 1/3-7/4, ale vzhledem k počtu již přihlášených týmů nepočítám se zrušením pro nezájem).
Proč takto? - Pokud nás bude málo, lze celý závod zrušit dostatečně předem.

Mapu dostane každý člen teamu (ať se nehádáte a mají všichni něco na památku) při registraci kompletního teamu.
Team, který nedorazí k registraci včas bude penalizován 30 minutami (vzhledem k tomu, že vítěz v roce 2011 jel závod 3 a 1/2 hodiny, poslední za 6 a 1/2 hodiny a v roce 2012 to bylo 3:50 a 7:06, zůstává i s penalizací stále šance na dobré umístění).
Ostatně 30 minut v tomto závodě nemusí nic znamenat. V roce 2011 jsme na 2.kontrolní bodě dohnali několik teamů, ovšem o několik kontrolních bodů dále jsme zapadli do bahna a než jsme vyprostili všechna auta, tak jsme se propadli na chvost závodu. Protože většina chce dojet, tak nejsou vyjímkou opravy přímo v terénu. Výměna serva či oprava tlumičů si také svojí půlhodinku zaberou. Podobně je to, pokud se zvládnete na chvíli ztratit. Zajímavý je pohled na mezivýsledky ze závodu z minulých ročníků.

Start - plánovaný start prvního teamu je v 10:00, dále potom v 7-10 minutových intervalech (pokud se tam sejdeme dříve, tak je možné začít startovat i dříve).
Závodní čísla budou vydávána až při registraci (9:30 - 10:30), aby tam v závěru startující teamy nemusely čekat hodinu a více (což se stejně může stát, pokud všichni dorazi stejně). Pokud loňský vítěz pojede v původní sestavě (většina z loňského týmu v jednom týmu), bude mu přednostně nabídnuto startovní číslo 1 (nemusí ovšem startovat jako první, pouze si ho při registraci vyzvedne). (Číslo 13 má rezervované pořadatel, i když bude startovat jako poslední a bez ohledu na počet přihlášených týmů.) Startovat se bude podle přirpavenosti teamů, ne podle čísel. A tak není problém se po příjezdu zaregistrovat a až potom si připravit auta, dát sváču, atd. (samozřejmě v mezích normy :)

Zvažoval jsem i jiné místo startu, ale čím dál tím více si myslím, že se bude startovat stejně jako minule. Na tom parkovišti nebudeme jen my a v jiných místech jsou problémy s parkováním, když se nevejdeme.

Pokud by nedorazil některý z členů teamu, je možné startovat i bez něho. Minimální počet členů teamu při startu je 2. Team na něj může samozřejmě počkat s registrací, ale riskuje že může být penalizován za pozdní registraci. Není možné, že pozdě příchozí se přidá k teamu v půlce. Myšleno jako člen týmu, jako doprovodu (viz níže) mu to nikdo zakázat nemůže.
V případě, že během závodu jedno z aut "odpadne", zapíše team toto info do karty a pokud stále splňuje podmínky dané pravidly, tak může pokračovat v závodě.
Dětské pravidlo umožňuje pouze zvýšení počtu členů teamu na 5, žádné jiné zvýhodnění nepřináší. Pokud jsou tedy 3 členové a zvažují sebou vzít dítě, u kterého počítají, že případně odstoupí, není důvod uplatňovat dětské pravidlo a odstoupit může stejně jako jakýkoliv jiný člen. Význam má pouze, pokud jsou členové 4, protože standardní 5-členný team není. Pokud ale mají nyní 2 unlimited a 2 scale, tak 5.model musí být scale, aby byl dodržen poměr. I děti jedoucí pod dětským pravidlem musí dodržovat pravidla (nesmí si pomáhat rukou, ...). U pravidla "malé dítě" - s číslem, ale přivřenýma očima nad pravidly, přivřeme oči i u typu auta (kromě Summita).
Pokud skončí celý tým dříve, je třeba mi to dát co nejdřívě vědět - telefonem nebo sms. Jedeme jako poslední a uklízíme trať, pokud nejsou na CP zapsány všechny týmy, je uklízet nebudu (pokud bysme někoho předjeli, tak ať jim to nesebereme).

Info k trati:
Trať, tedy přesněji řečeno checkpointy, bude postavena v sobotu. Trať neobsahuje žádné náročné prvky jako skály, težké terény pro crawlery apod, jedinou překážkou mi připadla uschlá lesní tráva, případně bahno. Každý team si trasu určuje sám a tak je možné tyto úseky objet. CP jsou ale umístěny tak, aby se k nim dalo dojet (alespoň jsem se o to snažil). To že vy k CP přijedete zcela neprůjezdným terénem, je většinou váš problém, z jíné strany to šlo lépe. Je možné, že po cestě potkáme potůček, i když by se dal zvládnout suchou nohou, auto to suchou nohou nezvládne, nemá nohy a neumí skákat. Přenášet neplavce samozřejmě nebudeme, ale je to les a tak nebude problém si postavit třeba provizorní můstek.
Trať jsem se snažil stavět tak, aby se vyplatilo přemýšlet a plánovat trasu, kdy je lepší jet po cestách a kdy přímo.

Závod je stavěn jako těžší, nikoliv technickými překážkami, ale spíše délkou a potřebou si sám najít správnou trať. V roce 2012 byla už délka závodu pro některé moc dlouhá a navíc nevyšlo počasí (skoro celý den pršelo), ale i tak všichni závod dokončili. Tento rok je plánována kratší trať, ale náročnost opouštět nechceme.
Další info bude v průběhu příprav a případně až na místě startu.

auta se musí fotit co nejblíže u CP (což platí i pro hůře dostupné CP):
Obrázek

Auta se musí fotit co nejblíže CP (viz foto). Není třeba stavět rampy, aby byla těsně, zvedat rukou (což by byl konec závodu, za nedovolenou pomoc), ale je třeba se snažit o co nejbližsí dojezd k CP. Neodůvodněné chybějící fotky aut u CP či neodůvodněná větší vzdálenost bude penalizována 60 minutami. Foťáky v mobilu má skoro každý, tak raději foťte dva. Chybějící fotka u jednoduchého CP, který má team zapsaný v kartě, zapsal svůj průjezd na CP, odpovídající čas a vysvětlení, že tato jediná fotka má nulovou velikost a všechny ostatní se povedly se dá akceptovat. Chybějící foto nebo foto ve velké vzdálenosti od CP u náročného CP uznáno nebude. Nedá se poznat, zda měl team opravdu smůlu, náročně se k CP dostal, ale zapomněl se vyfotit a vzpomněl si na to, až po náročné dostání se od CP, či zda si to zjednodušil a místo pracné cesty k CP jen ušetřil čas a vymyslel výmluvu, bude takovéto chybějící foto penalizováno. 60 minut jsem zvolil jako odpovídající odhad, kdy by skutečná cesta k náročnému CP mohla zabrat třeba půl hodiny, tak aby se penalizace nevyplatila.

Je to závod teamů, takže doufám, že se to nezvrhne v hromadnou jízdu. Samozřejmě se může stát, že jeden team ztratí cestu a rezignuje na své schopnosti a dojede v závěsu jiného teamu. Udržme to ale v duchu závodu, tedy že pojedou dva teamy a ne jeden ukecaný chumel.
To samozřejmě nebrání tomu, abysme si navzájem pomáhali.
Představuju si to asitak takhle:
Vidím, že jiný team tahá auto z díry, zeptám se, zda nepotřebují pomoct. Když řeknou, že ne, tak jedu dále. Pokud potřebují, tak jim dle svých možností pomůžeme a jedu dále. Není důvod dále pokračovat spolu.
Podobně, když vidím bloudící team hledající CP, co jsem před chvíli projel. Tak jim poradím (ne, že je pošlu opačným směrem, protože startovali až po nás, tak ať si tu ztrátu vychutnaj) a jedu dále. Není důvod na ně čekat.
Teamy si mohou samozřejmě půjčovat i vybavení, ale pouze to, které smí používat při závodě (tedy, to co si vezou na autech).

Nezapomeňte, že je to něco jiného než expedice nebo trialový závod, abyste nebyli zbytečně zklamaní. Myšlenka závodu je jinde. Nepopírám určitou inspiraci Dakarem - trasa závodu je celkem dlouhá, cestu je třeba si najít sám, záleží na vašich orientačních schopnostech, je tam týmová spolupráce, vyprošťování, opravy atd. Terén nemůže být zvlášt náročný, protože by se to nestihlo ani dojet. Každý si tu může najít své. Někdo pojede na vítězství (a třeba na to i postaví speciální tým složený z rychlých scale a nadupaných unlimited) a pro jiné je hlavním cílem závod dojet i kdyby měli na trase udělat kompletní rozborku/sborku auta. Pokud si tam každý najde to své, budu spokojen.
Pokud se rozhodnou tři týmy, že na sebe počkají a pojedou společně, v klidu a pokecaj jako na expedici, tak je to jejich věc. Nemám možnost jim v tom bránit. Podle mne ale nebudou nakonec spokojeni, na expedici je to spíše nezajímavý terén a tak budou celkově zklamáni. Jejich problém, jejich benzín, jejich škoda. Můžu udělat, že týmy, co přijeli třema auta z Horní Dolní nechám startovat ve velkém odstupu od sebe, ale to nemá smysl. Spíše bych jim doporučil, aby to pojali nejen jako závod Vidrholec, ale i jako závod mezi sebou. Z cíle na jídlo do hospody a ten poslední platí :) Jet to sem až Horní Dolní jen na expedici je škoda. To by je ani nezajímalo, který z těch týmů byl lepší? :)


přítelkyně a další doprovod:
Nic samozřejmě nebrání tomu, aby vás při závodě doprovázel i nějaký nesoutežní doprovod (přítelkyně, kámoš, děti, psi, vlci, doprovodné vozidlo, ...). Nesmí ale zasahovat do závodu. Klidně na ně naložte bágly s chlebem a salámem, bágly plné baterek a náhradních dílů, ale není možné aby třeba navigovali podle mapy (protože mají volné ruce a nemusí řídit auto). Můžou se obdivně dívat, fandit, ale nesmí pomáhat. To platí i pro doprovodné vozidlo - nesmí pomáhat při vyprošťování, používat se jeho výbava, atd.
význam dětského pravidla - mladší dítě, které půjde s teamem a navíc se svým autem, budete těžko přesvědčovat, že nemá nárok na číslo, nesmí pomáhat vyprošťovat apod a přitom víte, že v půlce závodu odpadne, takže nechcete pro něj obětovat místo v teamu.

CP - vlevo dole je kód, který je třeba opsat na kartu, vpravo potom tužkou na CP zapište číslo vašeho teamu
(Ať vím, kdo už projel a případně můžu CP rovnou sklidit, ušetříte mi tak docela dost kilometrů další den.)
Pokud celý tým skončí dříve, tak mi to dejte vědět, ať to můžu uklidit i když tam není napsaný. Loni se i osvědčilo, že tam psali časy průjezdu.
Obrázek

sahání na modely - pomoc rukou:
z pravidel:
Na modely není dovoleno v průběhu závodu sahat, např. vyprošťovat nebo pomáhat přes překážky. Pokud by hrozilo poškození modelu (pádem, zajetím do hluboké vody, ..), je možné model zachytit/vyndat, následně musí být položen na bok.
Pokud model nedokáže překonat překážku, případně se po převrácení dostat zpět na kola vlastní silou nebo prostředky, je možná pomoc ostatních modelů i z konkurenčního teamu.
Používání navijáků, lan a ostatních pomocných prostředků je povoleno, veškeré takové vybavení si model musí vézt od startu (a následně do cíle). Při přípravě pomoci je možno na modely sahat, ale nelze je přemísťovat ani upravovat jejich polohu.
Pokud model nemůže pokračovat pro technickou závadu, nebo se model nepodařilo vyprostit, je považován za nepojízdný a musí ze závodu odstoupit. Model může být do cíle dopraven s pomocí ostatních modelů (např na laně), pokud dojede do cíle takto a bez nedovolené pomoci, odstoupit nemusí.
Nepojízdné auto je možné opravit, pokud to trať umožňuje (auto ani řidič nepřekážejí ostatním). Při opravě je dovoleno na model sahat a následně musí být vrácen na původní místo a polohy.

a pár slov k tomu:
nemusí dojet do cíle celý team, vzhledem k počtu členů v teamu a poměru scale/unlimited, tak stačí i když dojede jen jeden scale model (ale nebude to vypadat dobře)
oprava je jasná, když se nepovede, tak moc možností není, auto do ruky a pak už je jen na majiteli auta, zda vyrazí směr domů/hospoda nebo to dojde s klukama dále, prostě odstoupil anebo se nechá dotáhnout do cíle jiným modelem, pak ale musí takto absolvovat i všechny chybějící CP
nepodařené vyproštění - škoda: auto i s řidičem asi v lese nechávat nebudeme, takže nezbývá než si pomoct rukama a tím model také ze závodu odstupuje
protože se ale majiteli asi nebude chtít jít domů a bude asi chtít jet dále alespoň pro radost a ani mu v tom nejde bránit, tak samozřejmě si trasu může dále projet, ale již jako nesoutěžní auto (nesmí tedy již dále zasahovat do závodu, ani auto, ani řidič - tedy pomáhat vyprošťovat, navigovat, poskytnout své vybavení)
Nejpozději ve chvíli odstoupení může svoji výbavu přeložit na jiné auto.
ale nemusí jezdit 10 metrů za ostatníma a nebavit se s nima :)

Co se nesmí: rukama, nomaha obracet převrácené auto, pomáhat mu šťoucháním, kopání, nedejbože nošením, vyndat rukou z vody (pokud nehrozí zničení modelu), bahna a jiného v tu chvíli nevhodného terénu, však vy víte, jak je to myšleno.
Co se smí: brát si z auta potřebnou výbavu, zaháknout, přivázat lana, používat naviják, v případě zapadnutí odhrnout bahno (není nutné použít scale lopatku :), házet šišky a jiné pod kola, postavit si provizorní mostky apod.
Při opravě je jasné, že se na auto bude šahat a to hodně, po opravě je třeba ho vrátit do původní polohy.
Co je všechno oprava? - výměna serva, oprava tlumičů je jasná, ale patří sem vlastně i výměna baterek, vymotávání namotaného bordelu, vyndavání bahna, které brání v další jízdě, i kontrola, co tomu vlastně je, proč to nejede.

Odstoupení - pravidla i závod jsou primárně zameřené na modely, nikoliv na řidiče za vysílačkou - není svázán člen týmu s modelem a tak je možné, aby případně odstoupil jeden člen a druhý model a jiný člen pokračoval s jeho modelem. Stejnětak je možné, že si auto půjčují dva lidé.
Např. jeden z členů teamu už nemá chuť jít dále a model jiného člena zase zlobí nebo prostě jen jede nejhůře z nich. Protože vlastně odstupuje model, tak je možné odstoupí unavený člen s cizím autem. V některých případech, kdy by se stalo, že odstoupí unavený člen se scale modelem, tím by se narušil poměr mezi scale a unlimited (max 2+2) a celý team by musel skončit, odstoupí s jiným unlimited a tak zůstane zachovaný povolený poměr a team může pokračovat. Vzhledem k tomu, že to není kontrolovatelné a v cíli stejně nepoznám, zda někdo přijede se svým modelem nebo cizím, tak je to povolené.
Poměr 2+2 (2 unlimited a 2 scale) je celkem rizikový, při odstoupení 1 scale auta bude narušen poměr aut a team buď skončí nebo musí odstoupit i jeden unlimited, aby mohl team jet dále. Pravidly zůstává poměr 2+2 povolený, ale spíše ho nedopuručuji. Když se podívám jaká auta jela v loňském roce, tak aut z kategorie unlimited bylo minimum.

závodní číslo:
velikosti budou 4x4cm (9ks) a 3x3cm (15ks), vytisknuto na normalní papír a bude k dispozici izolepa na přilepení, každý si přilepí dle svých představ, není určeno, kde přesně musí být číslo nalepeno. Uvedené kusy budou vystříhnutý, bude možnost si případně vystříhnout další, kdyby to bylo málo.
stejné číslo pro celý team - je to týmový závod :)
Obrázek

diváci:
jsou samozřejmě vítáni.

Tip pro diváky:
Zajímavé místo bude určitě start, kde bude vidět více modelů najednou a protože zde probíhá příprava před startem, tak bude možné zahlédnou i vnitřek. Je ale třeba se tam pohybovat opatrně. Nechci dělat žádné divácké zóny (tolik diváků stejně nebude), oddělovat prostory apod.
Navíc na startu bude možné obdržet mapu závodu a tak budete vědět, kde se budou určitě závodníci vyskytovat. Doporučím i potenciálně zajímavá místa.

Bohužel se to těžko odhaduje, některá zajímavá místa jsem objevil až při závodu, při přípravě jsem šel jinudy (občas to zase bylo obráceně) a některá místa až z fotek ostatních týmů. Zajímavým místem jsou CP, kde bude větší pohyb aut (měli by tudy projet všichni).

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne úte dub 16, 2013 11:08 am, celkově upraveno 5

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2013 - RC Offroad Challenge (21/4/2013)
PříspěvekNapsal: pát bře 01, 2013 12:01 am 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
Přihlášené týmy a auta

LPT Team
Toyota Hilux (RC4WD Trail Finder) - Tomáš (borisa160)
Mitsubishi Pajero Blue (Tamiya CC-01) - Pavel
Mitsubishi Pajero Red (Tamiya CC-01) - Lukáš
Porsche Cayenne (Tamiya TA-02) - Jarda

HL Expedition Team (13)
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CC-01) - Fcstan
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Badger
Volkswagen Tuareg (Tamiya CC-01) - Petra
Land Rover Defender 90 "Hello Kitty" (HPI Wheely King + Dingo) (unlimited) - Komaar
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CR-01) (unlimited) - malej Komaar (detske pravidlo)

RC Merlin Team
Land Rover Defender DINGO (HPI Wheely King) (unlimited) – LordMerlin
Mitsubishi Pajero Hard Top (Tamiya CC-01) - Swab
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Pleskanec
Jeep Rubicon Project JK (Axial SCX-10) - 3000HP
Jeep Wrangler YJ (Tamiya CC-01) - Pandička

Negro Puente equipo (tým nedorazí)
Suzuki Samurai (Losi Mini Crawler) - Maminka
Bowler (Axial SCX-10) - Tatík
Škoda 120 (Tamiya CC-01) - Blizzard
Toyota Land Cruiser FJ40 (Axial SCX-10) - Salvatore

WRP team (1)
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) (unlimited) - Wolf77
Ford F100 (Axial SCX-10) - RedneCk
Toyota Hilux (Tamiya High Lift) - Pajiki

Team 6
Toyota Hilux (Axial SCX-10) - Shinji
Land Rover Defender 110 (Deekay Chassis D110 - prototyp) - Zax
Land Rover Defender 90 (Deekay Chassis D90) - Michal
Jeep Cherokee (Axial SCX-10) - Balu (nedorazí)
Jeep Cherokee (Axial SCX-10) - jancernik (nedorazí)

Sandy Team
Toyota Hilux (Axial SCX-10) - Pitrisek
Ford F-350 (Axial SCX-10) - Zdenda
Land Rover Defender 90 (Axial SCX-10 Dingo) - Roman007
Jeep Wrangler Rububicon (Venom Creeper) - David

Racing team Barňáci
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) (unlimited) - Jiří Ungr ml.
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Tomáš Ungr
Unimog 1350L (podvozek vlastní výroby) - Jiří Ungr

Hrabolez Team JM
Jeep Cherokee (Axial SCX-10) - Jelen
Land Rover Defender (Axial SCX-10 Dingo) - Kryštof 05
Toyota Land Cruiser FJ 40 (Tamiya CC-01) - Čefa 66
Ford F 100 (Axial SCX-10) - Skotty

LOOPS Team
Ford F-350 (Axial SCX-10) - Pedro
Opel Frontera (Tamiya CC-01) - GEORGE
Jeep Wrangler YJ (Tamiya CC-01) - Kuba93
Land Rover Discovery III (Tamiya CC-01) - Vadry (nedorazí)

v závorce startovní čísla (zatím přiděleno pouze číslo 1 - loňskému vítězi a "štastné" číslo 13 - pořadateli)

Přihlášení jednotlivci

..

Pokud se přihlásí dostatek jednotlivců ke složení týmu, bude z nich složen tým. Jinak je po dohodě přiřadíme do některého ze stávajících týmu/týmů.


Frekvence
(jiné, než 2,4Ghz)
fcstan - FM 54. kanál [40,715 MHz]
borisa160 - FM 40,935 MHz CH 89
Lukáš - AM 27,045 MHz CH 2

(jsou zapisované v pořadí, jak se lidé hlásili)

----------------------------------------------------------------

Přihlašovat se můžou celé týmy, ale i jednotlivci, ze kterých se potom týmy složí. Nejlépe stejně jako v minulých ročnících se všichni dohodnou bez mého zásahu. Jednotlivci, zbytečně neotálejte. Neúplné týmy vás rádi osloví, či spolu složíte celý tým. Když se 8 jednotlivců nepřihlásí, aby tu nebyli napsaní sami, tak se může stát, že vůbec nepojedou a pak budou psát, že by jeli, ale neměli s kým.
Unlimited auta si musí sami pořešit ve kterém týmu pojedou (nemám náladu se dohadovat, že nové AX10 je ošklivé a kazí tak celkový vzhled jejich scale týmu).
Auta se do závodu přihlašují pod názvem auta (real vzoru), do závorky potom podvozek a pak jméno řidiče.
ke každému autu je možné přidat až 5 fotek (bude na webu - http://www.rcvidrholec.cz ) a link na net (na váš web o tom autě, na rajče, na vlákno na fóru, odkaz na web vašeho rc fóra, webu apod, linky typu "www.plastova-okna-skala.cz" neberu)
Snažím se najít takové místo startu, kde bude možné nechat zaparkovaná "velká" auta. Proto bych potřeboval, abyste při přihlašování uvedli také v kolika autech celkem dorazíte.
Frekvence 2,4Ghz uvádět nemusíte, ostatní ve svém zájmu ano, budou psány sem do fóra.
Až do závodu je možné provádět změny v týmech i autech, samozřejmě musí být zachovaný povolený poměr scale/unlimited.
Záměrem je aby, když se na web podívají i ostatní lidé, se zvládli orientovat (Axial honcho scx jim nic neřekne).

S přihlášením neotálejte.
1/ mi uděláte radost, že je zájem :)
2/ může to ovlivnit nerozhodnuté

Auta se do závodu přihlašují pod názvem auta (real vzoru), do závorky potom podvozek a pak jméno řidiče
např:
Komár Bzzzz team
Hummer H2 (Tamiya TA-01) - Komaar
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CR-01) (unlimited) - malej Komaar


a další příklady:
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01)
Jeep Cherokee (Axial SCX-10)
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho)
Land Rover Defender 90 (Axial SCX-10 Dingo)
Holiday Buggy (DT-02)
Axial Wraith (unlimited)
Chevrolet CF 100 (Enroute Berg) (unlimited)
případně se podívejte do loňska

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne pát úno 21, 2014 2:08 pm, celkově upraveno 29

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2013 - RC Offroad Challenge (21/4/2013)
PříspěvekNapsal: pát bře 01, 2013 12:02 am 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
Konečné výsledky - Vidrholec 2013

--------------------------------------------------------

Vítěz závodu - 1. místo - Hrabolez Team JM (5)
Land Rover Defender (Axial SCX-10 Dingo) - Kryštof 05
Toyota Land Cruiser FJ 40 (Tamiya CC-01) - Čefa 66
Ford F 100 (Axial SCX-10) - Skotty
Jeep Cherokee (Axial SCX-10) - Jelen (v průběhu závodu odstoupil)

výsledný čas - 3:03


2. místo - Team 6 (6)
Toyota Hilux (Axial SCX-10) - Shinji
Land Rover Defender 110 (Deekay Chassis D110 - prototyp) - Zax
Land Rover Defender 90 (Deekay Chassis D90) - Michal

výsledný čas - 3:36


3. místo - RC Merlin Team (4)
Land Rover Defender DINGO (HPI Wheely King) (unlimited) – LordMerlin
Mitsubishi Pajero Hard Top (Tamiya CC-01) - Swab
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Pleskanec
Jeep Rubicon Project JK (Axial SCX-10) - 3000HP
Jeep Wrangler YJ (Tamiya CC-01) - Pandička

výsledný čas - 3:37


4.-5. místo - Sandy Team (8)
Toyota Hilux (Axial SCX-10) - Pitrisek
Ford F-350 (Axial SCX-10) - Zdenda
Land Rover Defender 90 (Axial SCX-10 Dingo) - Roman007
Jeep Wrangler Rubicon (Venom Creeper) - David

výsledný čas - 3:56


4.-5. místo - Racing team Barňáci (2)
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) (unlimited) - Jiří Ungr ml.
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Tomáš Ungr
Unimog 1350L (podvozek vlastní výroby) - Jiří Ungr

výsledný čas - 3:56


6. místo - LOOPS Team (7)
Ford F-350 (Axial SCX-10) - Pedro
Opel Frontera (Tamiya CC-01) - GEORGE
Jeep Wrangler YJ (Tamiya CC-01) - Kuba93
Toyota Land Cruiser FJ 40 (Tamiya CC-01) - Vláďa

výsledný čas - 5:14


7. místo - LPT Team (3)
Toyota Hilux (RC4WD Trail Finder) - Tomáš (borisa160)
Mitsubishi Pajero Blue (Tamiya CC-01) - Pavel
Mitsubishi Pajero Red (Tamiya CC-01) - Lukáš
Porsche Cayenne (Tamiya TA-02) - Jarda

výsledný čas - 6:38


8. místo - HL Expedition Team (13)
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Badger
Volkswagen Tuareg (Tamiya CC-01) - Petra
Land Rover Defender 90 "Hello Kitty" (HPI Wheely King + Dingo) (unlimited) - Komaar
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CR-01) (unlimited) - malej Komaar

výsledný čas - 7:01



Obrázek
http://www.rcvidrholec.cz

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne pon dub 22, 2013 11:07 am, celkově upraveno 4

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2013 - RC Offroad Challenge (21/4/2013)
PříspěvekNapsal: pát bře 01, 2013 6:24 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 23, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 956
Bydliště: Praha 7, Holešovice
Rc Merlin Team se už dává dohromady a s účastí počítáme.
Petr

_________________
CC-01 Mitsubishi Pajero 2,4 GHz Robitronic
Axial SCX10 Trail Honcho 2,4 GHZ Robitronic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2013 - RC Offroad Challenge (21/4/2013)
PříspěvekNapsal: pát bře 01, 2013 6:36 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 03, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2652
Bydliště: Praha
Doufam, ze mi letos vyjde termin, prvni rocnik byl suprovej.. :-)

_________________
RC4x4-Shop(.)CZ
Ford F150 Raptor Custom Project
CC-01 Jeep Wrangler YJ
CC-01 Isuzu Amigo
TA-02 Ford F150 Trophy
TA-01 VW Race Touareg
TL-01 Celica+911GT3+Focus+M3
Fotky a videa - kubamynar.rajce.idnes(.)cz youtube(.)com/user/kubamynar


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2013 - RC Offroad Challenge (21/4/2013)
PříspěvekNapsal: pát bře 01, 2013 7:22 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 30, 2012 11:00 pm
Příspěvky: 316
Bydliště: Kladensko
LPT Team - počítáme s účastí:

Toyota Hilux (RC4WD Trail Finder) - Tomáš (borisa160) - FM 40,935 Mhz CH 89
Mitsubishi Pajero Blue (Tamiya CC-01) - Pavel - 2,4 GHz
Mitsubishi Pajero Red (Tamiya CC-01) - Lukáš - AM 27,045 MHz CH 2
Porsche Cayenne (Tamiya TA-02) - Jarda - účast zatím na 50% AM - frekvenci doplním
Himoto NEJEDE, protože chceme letos dojet, řidička bude náš fotograf :-D

_________________
Tamiya TA-02 Dirt Trasher
Tamiya NDF 01 Nitro Thunder 2,5 ccm
Tamiya CC-01 Mitsubishi Pajero
Trail Finder 02 Toyota Hilux
http://borisa160.rajce.idnes.cz/
http://www.youtube.com/user/stanekrent1?feature=watch
http://www.stanekrent.cz


Naposledy upravil borisa160 dne pát bře 01, 2013 8:37 pm, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2013 - RC Offroad Challenge (21/4/2013)
PříspěvekNapsal: pát bře 01, 2013 7:24 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
ok, zapisu vas
jste me predbehli, nestacil jsem nas zadat jako prvni :)

budou i nejake fotky, odkazy na web?
pripadne muzu pouzit lonske?

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2013 - RC Offroad Challenge (21/4/2013)
PříspěvekNapsal: pát bře 01, 2013 7:33 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
zadan prvni tym :)

LPT Team
Toyota Hilux (RC4WD Trail Finder) - Tomáš (borisa160)
Mitsubishi Pajero Blue (Tamiya CC-01) - Pavel
Mitsubishi Pajero Red (Tamiya CC-01) - Lukáš
Porsche Cayenne (Tamiya TA-02) - Jarda

kajena jsem opravil :)
loni jsi jeste hlasil nejake frekvence, jine nez 2,4

pro vsechny:
nejede se hromadne, takze to neni takovy problem, ale vedet o moznych kolizich by se melo

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne pát bře 01, 2013 8:02 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2013 - RC Offroad Challenge (21/4/2013)
PříspěvekNapsal: pát bře 01, 2013 7:57 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 30, 2012 11:00 pm
Příspěvky: 316
Bydliště: Kladensko
komaar píše:
ok, zapisu vas
jste me predbehli, nestacil jsem nas zadat jako prvni :)

budou i nejake fotky, odkazy na web?
pripadne muzu pouzit lonske?


Omlouvám se za předběhnutí pořadatele, ale jsme natěšení :hura: :hura: :hura: , frekvence jsem doplnil k autum, odkazy ještě pošlu, použij ale klidně ty minulé, Komaare díky, Tomáš

_________________
Tamiya TA-02 Dirt Trasher
Tamiya NDF 01 Nitro Thunder 2,5 ccm
Tamiya CC-01 Mitsubishi Pajero
Trail Finder 02 Toyota Hilux
http://borisa160.rajce.idnes.cz/
http://www.youtube.com/user/stanekrent1?feature=watch
http://www.stanekrent.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2013 - RC Offroad Challenge (21/4/2013)
PříspěvekNapsal: pát bře 01, 2013 8:27 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 17, 2010 12:00 am
Příspěvky: 218
Bydliště: Praha
Už jsem zapsán v HL týmu tak jen dodám, že se moc těším.

_________________
CC-01 -TOYOTA- FJ40
FM 54. kanál [40,715 MHz]
http://fcstan.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2013 - RC Offroad Challenge (21/4/2013)
PříspěvekNapsal: ned bře 03, 2013 11:51 am 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
prihlasen dalsi team

RC Merlin Team
Land Rover Defender DINGO (HPI Wheely King) (unlimited) – LordMerlin
Mitsubishi Pajero Hard Top (Tamiya CC-01) - Swab
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Pleskanec
Jeep Rubicon Project JK (Axial SCX-10) - 3000HP

team a fotky na web dodelam behem dne

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2013 - RC Offroad Challenge (21/4/2013)
PříspěvekNapsal: ned bře 03, 2013 12:17 pm 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 21, 2008 12:00 am
Příspěvky: 4121
Bydliště: Praha
Mě teď došla jedna věc. Ono je to v neděli? Proč?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 147 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.