Právě je úte pro 12, 2017 11:26 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 188 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vidrholec 2014 - RC Offroad Challenge (13/4/2014)
PříspěvekNapsal: stř úno 19, 2014 6:44 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
Obrázek
http://www.rcvidrholec.cz

Aktuální informace:

VIDEO z přípravy závodu


Již se můžete přihlašovat do závodu.
Způsob přihlašování je stejný jako loni, od "teď" do 31.3., tak aby se dalo dostatečně včas rozhodnout o případném nekonání závodu.
Loňský závod považuji zatím za nejpovedenější a budu se snažit na něj navázat.
Velkou změnou oproti loňsku je přidání kategorie OPEN, kdy se závodu mohou zůčastnit i neexpediční auta - Summity, monstery a třeba i tanky a vznášedla :). Mají trochu upravená pravidla a nejsou v hlavním závodním poli. Jinak startují plnohodnotně - s číslem, mapou a dle pravidel (víc v pravidlech a faq).

Přihlašovat se můžou celé týmy, ale i jednotlivci, ze kterých se potom týmy složí. Nejlépe stejně jako v minulých ročnících se všichni dohodnou bez mého zásahu. Jednotlivci, zbytečně neotálejte. Neúplné týmy vás rádi osloví, či spolu složíte celý tým. Když se 8 jednotlivců nepřihlásí, aby tu nebyli napsaní sami, tak se může stát, že vůbec nepojedou a pak budou psát, že by jeli, ale neměli s kým.
Unlimited auta si musí sami pořešit ve kterém týmu pojedou (nemám náladu se dohadovat, že nové AX10 je ošklivé a kazí tak celkový vzhled jejich scale týmu).
Auta se do závodu přihlašují pod názvem auta (real vzoru), do závorky potom podvozek a pak jméno řidiče.
ke každému autu je možné přidat až 5 fotek (bude na webu - http://www.rcvidrholec.cz ) a link na net (na váš web o tom autě, na rajče, na vlákno na fóru, odkaz na web vašeho rc fóra, webu apod, linky typu "www.plastova-okna-skala.cz" neberu).
Záměrem je aby, když se na web podívají i ostatní lidé, se zvládli orientovat (Axial honcho scx jim nic neřekne).

Doporučuji si přečíst info (a další články) k závodu, buď zde nebo na webu (důležité informace jsou na obou místech, ale na webu je více obrázků a možná se to bude lépe číst)

Závod je primárně určen pro expediční offroadové RC modely jejichž typy se běžně účastní expedic. Chci se co nejvíce držet hesla "vem, co máš a jeď" a tak nejsou vyžadovány žádné speciální úpravy či podmínky. Tento rok bude přidána i kategorie OPEN, ve které budou moci startovat i auta nesplňující "expediční" kategorie (např. Summit, ale i další). Více bude popsáno v pravidlech a ve FAQ.

Až do závodu je možné provádět změny v týmech i autech, samozřejmě musí být zachovaný povolený poměr scale/unlimited.

Frekvence 2,4Ghz uvádět nemusíte, ostatní ve svém zájmu ano, budou psány sem do fóra.

S přihlášením neotálejte.
1/ mi uděláte radost, že je zájem :)
2/ může to ovlivnit nerozhodnuté

na webu http://www.rcvidrholec.cz se můžete podívat na informace, názory (pochvalné :) a fotky z minulých ročníků
nebo tady na fóru:
Vidrholec 2013 - topic9316.html
Vidrholec 2012 - pozvanky-a-domlouvani-akce-cela-republika-f1/vidrholec-2012-rc-offroad-challenge-15-4-2012-t6643.html
další názory na téma Vidrholec 2012/2013 - freekec-f18/vidrholec-2013-t7268.html
Vidrholec 2011 - pozvanky-a-domlouvani-akce-cela-republika-f1/vidrholec-2011-10-4-2011-t4187.html

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne pon bře 10, 2014 12:14 am, celkově upraveno 3

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2014 - RC Offroad Challenge (13/4/2014)
PříspěvekNapsal: stř úno 19, 2014 6:44 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
Obrázek

Informace

Orientační závod pro týmy v lokalitě Vidrholec (Praha - Klánovice)
4. ročník

Termín: neděle 13.4.2014 od 10 hodin
Registrace týmů na startu: 9:30 - 10:30
Příhlašování týmů do závodu: 19.2. - 31.3. 2014
Startovné: doufám, že i tento rok se bez něj obejdeme

Závod je primárně určen pro expediční offroadové RC modely jejichž typy se běžně účastní expedic. Chci se co nejvíce držet hesla "vem, co máš a jeď" a tak nejsou vyžadovány žádné speciální úpravy či podmínky. Tento rok bude přidána i kategorie OPEN, ve které budou moci startovat i auta nesplňující "expediční" kategorie (např. Summit, ale i další). Více bude popsáno v pravidlech a ve FAQ.

Každý tým dostane mapu se zakreslenými kontrolními body - checkpointy (CP), které musí všechna auta týmu v daném pořadí projet. Cestu i způsob jízdy si každý tým zvolí dle svého uvážení.
I když vítězem se stane tým, který trasu projede nejrychleji, není základem tohoto závodu rychlost. Důležitější je správně zvolená trasa, tak aby tým nenajezdil dvakrát delší trasu než ostatní. Dobrý odhad terénu - půlhodinové vyprošťování zapadlého auta ležícího na střeše celkový čas nevylepší. Prostě jezdit i hlavou. I když je to "na čas", tak si stejně většina najde dost času na zablbnutí v bahně a vodě i na svačinu. Nejdůležitější ale je - dobře se pobavit, dobře si zajezdit a užít si to.

Start (a cíl): nové místo u fotbalového hřiště - ulice V jehličině
parkoviště je v ulici Šlechtitelská - http://www.mapy.cz/s/9oTh
Bod A - parkoviště, bod B - start
start je vzdálen cca 200m v ulici V jehličině (na křižovatce doprava a pak rovně)

parkoviště (vpravo, hned za zastávkou (konečná) autobusu) - foto: http://komaar.hofyland.cz/img/vidr-park.jpg

I když v místě startu je malé parkoviště, využijte prosím toto parkoviště, které máme zamluvené. Vyhnete se tak riziku problémů s místní MP za nevhodné parkování, neblokujeme místa ostatním (a ať jsem to nedomlouval zbytečně). To, že po nás nezůstane nepořádek považuji za samozřejmost.
Děkuji Koupališti Klánovice ( http://www.koupalisteklanovice.cz ) za vstřícné jednání při řešení možnosti parkování.

Dostupnost je i MHD z metra B - Černý most (cca 34 minut)
bus 261, zastávka Klánovice (konečná) - odjezd z CM: 8:54, 9:24, 9:54, 10:24

Povinné vybavení týmu: tužka (raději více, když nezapomenu budou nějaké k dispozici na startu a na CP), foťák (stačí i v mobilu) a samozřejmě auta
Doporučené vybavení: dostatek baterek, buzola, mobil, KPZ, pro lidi s velmi špatnou orientací doporučuji i spacák a zásoby jídla :)
Tým dostane: kartu pro zápis projetých CP, mapu s vyznačenými CP

každý projetý kontrolní bod zaznamená tým do karty - jeho kód a čas projetí, současně udělá foto (auta co nejblíže u CP), kde bude vidět CP a všechna auta a na CP zapíše projetí týmu, v případě neodůvodněné chybějící fotky aut u CP, či neodůvodněné velké vzdálenosti aut od CP, bude tým penalizován
projetí cílem se bude potvrzovat stejně (pouze na fotce budou vidět místo CP hodiny s aktuálním časem), v cíli odevzdá kartu, fotky z CP potom pošle emailem, dá do fóra, odkaz na rajče či jiné místo


Start:
Předpokládaný start závodu po 10:00. Týmy budou startovat s časovým odstupem 7-10 minut.
Pokud bude hezké počasí, uděláme před desátou krátké hromadné info a foto (s těmi co tam už budou), pokud bude deštivo, bude možné startovat hned po registraci (ať tam zbytečně nemokneme). K registraci musí tým dorazit kompletní (všichni členové, auta nemusí být ještě připravena). Při registraci (9:30 - 10:30) dostanou týmy závěrečné info, mapu trati a závodní čísla. Za pozdní příchod k registraci bude tým penalizován (30 minut). Až budou připraveni k závodu (modely plně připravené, nalepená závodní čísla), dostaví se na start (není nutné startovat dle čísel) a vyčká až na něj přijde řada.


kontakt:
Petr Komárek
mail: [email protected]
telefon na mne budete mít v kartě, co dostanete při startu
(Pokud byste ho chtěli dříve, tak napište.)
ICQ: 119503270
Skype: komaar367


Pozn: fakt nemám rád zbytečné používání angličtiny, ale letos budou kontrolní body označeny jako checkpointy zkratkou CP, momentálně mi angličtina vadí méně, než jiný možný význam zkratky z českého kontrolního bodu (už je to sice dost stará hláška, hrany se obrousily, ale zůstane CP)

Obrázek
http://www.rcvidrholec.cz

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne úte bře 25, 2014 10:48 pm, celkově upraveno 3

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2014 - RC Offroad Challenge (13/4/2014)
PříspěvekNapsal: stř úno 19, 2014 6:45 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
Pravidla

Modely jsou rozděleny do tří kategorií, SCALE, UNLIMITED a OPEN

Pravidla pro "expediční" auta v kategorii SCALE a UNLIMITED:
Model kategorie Scale je model, který odpovídá reálnému vzoru. U osobních aut je definován pneumatikami na ráfku 1,9 palce a menší.
Pokud model nesplní podmínky pro kategorii Scale je automaticky zařazen do kategorie Unlimited.
Pořadatel akce může zařazení modelu do kategorie upravit, zejména přihlédnutím k měřítku modelu a jeho předloze.
Modely z kategorie Scale i Unlimited musí být tzv. „expediční modely“ – modely, které se účastní expedičního ježdění (neznamená to, že konkrétní model, který zatím nejel žádnou expedici se nesmí účastnit, jedná se o typy aut, podvozků, úprav, …). O případné účasti / neúčasti / zařazení sporných modelů rozhodne pořadatel. (O vyjímkách v rozumné míře se dá jednat.)
Závodu se účastní dvou až pětičlenný tým. Týmy budou sami navrhovat své členy, tak aby splňovali poměr modelů Unlimited a Scale - v týmu nesmí být více modelů z kategorie Unlimited než Scale. Přihlašovat se mohou i jednotlivci, ze kterých se následně složí týmy, případně budou přiřazeni k již existujícím týmům. V případě že odstoupením modelu ze závodu není porušen povolený poměr kategorií Unlimited a Scale v týmu, nemusí odstupovat další pojízdné modely a tým pokračuje v nové sestavě. Teprve v případě že v týmu bude více modelů Unlimited než Scale, končí tým jako celek.

Doplňující dětská pravidla:
Počet členů týmu může být navýšen o jednoho plnohodnotného člena - dětským pravidlem. Toto pravidlo se vztahuje na děti do 12 let. I při využití dětského pravidla musí zůstat zachovaný povolený poměr mezi unlimited a scale a platí i všechna ostatní pravidla (nepomáhání rukou, ...).
Pravidlo "malé děti" umožňuje vyjímku pro děti do 6 let. Auto bude mít číslo, u dětského řidiče přivřeme oči a nebude počítán do počtu členů - jedná se opravdu o malé děti, kde by bylo těžší je uhlídat, aby dodržovaly všechna pravidla (např. pomoc rukou) a nemusela se hned řešit diskvalifikace. Chtějí jet závod "stejně jako tatínek", ale po prvním CP třeba odpadnou (a třeba dojedou až do konce, kdo ví).


Pravidla pro auta v kategorii OPEN:
Do této kategorie spadají všechna "neexpediční" auta - Summit, monster trucky, short course, rally, ... prostě vše ostatní RC, které by také chtělo závod zkusit. (u aut odpovídajících reálnému vzoru lze diskutovat o možnosti zařazení i do jiné kategorie, s přihlédnutím ke složení týmu apod.)
Pro auta z této kategorie budou upravena pravidla. Startovat budou moci jako jednotlivci i jako týmy (nepředpokládám ovšem velkou účast těchto aut a složení týmů by mohlo tak být problém). Osobně si myslím, že např, pro Final Monster či rally auto je takovýto závod bez pomoci rukou zcela nesjízdný a očekával bych i problém se spotřebou baterií, ale pokud si to někdo chce zkusit, tak mu to rád umožním. I když třeba tým složený ze dvou Summitů by to měl dát bez problémů, i jeden Summit s výbavou by to mohl dát.


Pravidla závodu:
Na modely není dovoleno v průběhu závodu sahat, např. vyprošťovat nebo pomáhat přes překážky. Pokud by hrozilo poškození modelu (pádem, zajetím do hluboké vody, ..), je možné model zachytit/vyndat, následně musí být položen na bok.
Pokud model nedokáže překonat překážku, případně se po převrácení dostat zpět na kola vlastní silou nebo prostředky, je možná pomoc ostatních modelů i z konkurenčního týmu.
Používání navijáků, lan a ostatních pomocných prostředků je povoleno, veškeré takové vybavení si model musí vézt od startu (a následně do cíle). Při přípravě pomoci je možno na modely sahat, ale nelze je přemísťovat ani upravovat jejich polohu.
Nepojízdné auto je možné opravit. Při opravě je dovoleno na model sahat a následně musí být vrácen na původní místo a polohy.
Pokud model nemůže pokračovat pro technickou závadu, nebo se model nepodařilo vyprostit, je považován za nepojízdný a musí ze závodu odstoupit. Model může být do cíle dopraven s pomocí ostatních modelů (např na laně), pokud dojede do cíle takto a bez nedovolené pomoci, odstoupit nemusí.
Kategorie OPEN bude hodnocena samostatně, auta mohou jezdit i jednotlivě a tak by pro některé mohl znamenat i malý kořen 100 metrů od startu konec závodu. Proto v této kategorii nebude pomoc rukou znamenat konec a auto může pokračovat dále. Nedovolenou pomoc ale MUSÍ zapsat do karty. (pro "expedičáky" tato vyjímka neplatí - nedovolená pomoc = konec auta v závodě) I u katergie OPEN je povoleno používat pouze vybavení, které si veze auto (takže žádné lano v kapse apod).

Každý tým dostane mapu, kde bude vyznačeno rozmístění kontrolních bodů - checkpointů (dále jen CP). CP musí být projety v daném pořadí, vždy však všemi modely týmu najednou, vyjma odstoupivších.
Pokud se u CP sejdou dva a více týmů, mají při jeho překonávání přednost v jízdě podle pořadí, v jakém k CP přijely všechny modely týmu. Pokud se tým vzdá přednosti v jízdě, nastupuje další v pořadí. Všechny CP musí být projety. Neprojetí CP znamená ukončení účasti týmu v závodu.
Trasu mezi jednotlivými CP si každý tým vybere sám dle svého uvážení.
CP nebudou formou branek, ani zde nebude třeba překonávat žádné překážky. Projetí CP musí být prokazatelné. Průjezd CP musí každý tým zaznamenat: opisem kontrolního kódu z CP do karty, fotkou na které bude vidět CP a všechny modely týmu. Do startovní karty zapíše tým také čas dosažení CP. Tyto údaje budou sloužit pro případné řešení problémů s CP či ověření zdůvodnění neoznačení u jiných týmů.
Vítězem závodu se stane tým, který dojede do cíle v nejkratším čase.

Odstoupení vozu nebo člena týmu:
Pokud zůstane zachován poměr mezi unlimited a scale, tak aby nebylo v týmu více modelů unlimited než scale, může tým pokračovat dále.
Model musí odstoupit v případě, že se ho nepovedlo vyprostit v souladu s pravidly, případně pokud z důvodu technické závady neporačuje dále. Model tažený na laně jiným modelem není považován za odstoupený. Neodstupuje celý tým, ale pouze jedno auto z týmu, pouze pokud by byl porušen povolený poměr mezi scale/unlimited, musel by odstoupit celý tým (nebo si nějak poradit, aby byl stále povolený poměr).
Člen týmu může odstoupit dle svého uvážení, stále ale pro pokračování týmu musí zůstat zachovaný správný poměr mezi unlimited a scale.
Vzhledem k tomu, že pravidla jsou primárně zaměřena na modely, není svázán člen týmu s modelem a tak je možné, aby případně odstoupil jeden člen a druhý model a jiný člen pokračoval s jeho modelem.

Pokud tým odstoupí, je třeba tuto skutečnost co nejdříve sdělit pořadateli - telefonem, sms.

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne stř úno 19, 2014 6:47 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2014 - RC Offroad Challenge (13/4/2014)
PříspěvekNapsal: stř úno 19, 2014 6:45 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
FAQ apod

Z různých dotazů a doplnění vznikl tento soubor spíše heslovitých odpovědí a upřesnění:

Termín - neděle 13.4.2014 od 10 hodin (20-1/4 jsou velikonoce)
Už bude tepleji, ale ještě ne vedra a les nebude ještě tolik zarostlý. (Objednáno je stejné počasí jako v roce 2011 a 2013 (teplo a slunečno), snad nedodají stejné jako v roce 2012 (skoro celodenní déšť).) Uvidíme zda bude platit, že lichý ročník svítí sluníčko, sudý ročník prší.

Přihlašování týmů - začne cca měsíc a půl a skončí cca 14 dnů před termínem závodu, pozdější přihlášky mohou, ale nemusí být akceptovány.
Proč takto? - Pokud nás bude málo, lze celý závod zrušit dostatečně předem.

Doufám, že i tento rok se obejdeme bez startovného. Finanční náklady na závody jsou zatím v mezích normy, takže se mi to do rozpočtu zatím vejde. A práci s přípravou neplánuji počítat.

Mapu dostane každý člen teamu (ať se nehádáte a mají všichni něco na památku) při registraci kompletního teamu.
Team, který nedorazí k registraci včas bude penalizován 30 minutami (vzhledem k tomu, že vítěz v roce 2011 jel závod 3 a 1/2 hodiny, poslední za 6 a 1/2 hodiny, v roce 2012 to bylo 3:50 a 7:06, v roce 2013 3:03 a 7:01 zůstává i s penalizací stále šance na dobré umístění).
Ostatně 30 minut v tomto závodě nemusí nic znamenat. V roce 2011 jsme na 2. kontrolním bodě dohnali několik teamů, ovšem o několik kontrolních bodů dále jsme zapadli do bahna a než jsme vyprostili všechna auta, tak jsme se propadli na chvost závodu. Protože většina chce dojet, tak nejsou vyjímkou opravy přímo v terénu. Výměna serva či oprava tlumičů si také svojí půlhodinku zaberou. Podobně je to, pokud se zvládnete na chvíli ztratit. Zajímavý je pohled na mezivýsledky ze závodu z minulých ročníků.
Pokud se podíváte na fotky a videa z minulých ročníků, tak zjistíte, že si stejně každý najde spoustu času na blbnutí v bahně a vodě. Prostě zábava v tu chvíli vítězí a závod počká :)

Start - plánovaný start prvního teamu je v 10:00, dále potom v 10 minutových intervalech. Pokud bude hezké počasí, uděláme před desátou krátké hromadné info a foto (s těmi, co tam už budou), pokud bude deštivo, bude možné startovat hned po registraci (ať tam zbytečně nemokneme).
Závodní čísla budou vydávána až při registraci (9:30 - 10:30). Pokud loňský vítěz pojede v původní sestavě (většina z loňského týmu v jednom týmu), bude mu přednostně nabídnuto startovní číslo 1 (nemusí ovšem startovat jako první, pouze si ho při registraci vyzvedne). (Číslo 13 má rezervované pořadatel, i když bude startovat jako poslední a bez ohledu na počet přihlášených týmů.) Startovat se bude podle přirpavenosti teamů, ne podle čísel. A tak není problém se po příjezdu zaregistrovat a až potom si připravit auta, dát sváču, nastudovat mapu, promyslet trasu, atd. (samozřejmě v mezích normy :)
Auta z kategorie OPEN budou startovat v závěru startovního pole. Pokud bude uprostřed startovního pole velká mezera, tak samozřejmě mohou dřív, případně pokud by byly dva rodinné týmy, jeden "expediční" a jeden OPEN, tak je také pustím za sebou.
Pokud plánujete přijít na start bez předchozího přihlášení, tak se domluvte s týmem, se kterým pojedete a bude možné vás do týmu přidat.

Plánuji nové místo startu (u hřiště - okolo někteří už možná jeli). Hlavním kritériem je parkování velkých aut. Předběžně je nové místo domluvené, jednat se o něm bude v březnu a podle toho se vše upřesní. Výhodou nového místa bude, že odpadne úvodní a závěrečný přejezd a tak budeme moct dojet do nových míst.

Pokud by nedorazil některý z členů teamu, je možné startovat i bez něho. Minimální počet členů teamu při startu je 2. Team na něj může samozřejmě počkat s registrací, ale riskuje že může být penalizován za pozdní registraci. Není možné, že pozdě příchozí se přidá k teamu v půlce. Myšleno jako člen týmu, jako doprovodu (viz níže) mu to nikdo zakázat nemůže.
V případě, že během závodu jedno z aut "odpadne", zapíše team toto info do karty a pokud team stále splňuje podmínky dané pravidly, tak může pokračovat v závodě.
Dětské pravidlo umožňuje pouze zvýšení počtu členů teamu o jednoho nad běžný počet, žádné jiné zvýhodnění nepřináší. Pokud jsou tedy 4 členové a zvažují sebou vzít dítě, u kterého počítají, že případně odstoupí, není důvod uplatňovat dětské pravidlo a odstoupit může stejně jako jakýkoliv jiný člen. Význam má pouze, pokud jich je 5, protože standardní 6-členný team není. I děti jedoucí pod dětským pravidlem musí dodržovat pravidla (nesmí si pomáhat rukou, ...). U pravidla "malé dítě" - s číslem, ale přivřenýma očima nad pravidly, přivřeme oči i u typu auta (kromě Summita apod).
Pokud skončí celý tým dříve, je třeba mi to dát co nejdřívě vědět - telefonem nebo sms. Jedeme jako poslední a uklízíme trať, pokud nejsou na CP zapsány všechny týmy, uklízet je nebudu (pokud bysme někoho předjeli, tak ať jim to nesebereme).

Info k trati:
Trať, tedy přesněji řečeno checkpointy, bude postavena v sobotu. (Proto se jede v neděli.) Trať neobsahuje žádné náročné prvky jako skály, težké terény pro crawlery apod, nepříjemnou překážkou mi připadla uschlá lesní tráva, listí, větve, případně bahno. Každý team si trasu určuje sám a tak je možné tyto úseky objet. CP jsou ale umístěny tak, aby se k nim dalo dojet (alespoň jsem se o to snažil). To že vy k CP přijedete zcela neprůjezdným terénem, je většinou váš problém, z jíné strany to šlo lépe. Je možné, že po cestě potkáme potůček, i když by se dal zvládnout suchou nohou, auto to suchou nohou nezvládne, nemá nohy a neumí skákat. Přenášet neplavce samozřejmě nebudeme, ale je to les a tak nebude problém si postavit třeba provizorní můstek.
Trať jsem se snažil stavět tak, aby se vyplatilo přemýšlet a plánovat trasu, kdy je lepší jet po cestách a kdy přímo.
Startuju jako poslední a CP, kterými už projeli všechny týmy uklízím. Již několikrát jsem pár dní po závodu slyšel dotaz, zda by si to někdo nemohl taky zkusit projet. Termín závodu mu nevyhovoval, ale chtěl by to zkusit nebo to jel a chtěl by to zkusit ještě s jiným autem. Bohužel se vždy ozvali až poté. Pokud o něčem takovém uvažujete, ozvěte se ještě před závodem a já tam ty CP ještě týden nechám.

Závod je stavěn jako těžší, nikoliv technickými překážkami, ale spíše délkou a potřebou si sám najít správnou trať. V roce 2012 byla už délka závodu pro některé moc dlouhá a navíc nevyšlo počasí (skoro celý den pršelo), ale i tak všichni závod dokončili. Rok 2013 byl podle mne zatím nejpovedenější, pokusím se na něj navázat, jak délkou, tak nápady.
Další info bude v průběhu příprav a případně až na místě startu.

auta se musí fotit co nejblíže u CP (což platí i pro hůře dostupné CP):
Obrázek

Auta se musí fotit co nejblíže CP (viz foto). Není třeba stavět rampy, aby byla těsně, zvedat rukou (což by byl konec závodu, za nedovolenou pomoc), ale je třeba se snažit o co nejbližsí dojezd k CP. Neodůvodněné chybějící fotky aut u CP či neodůvodněná větší vzdálenost bude penalizována 60 minutami. Foťáky v mobilu má skoro každý, tak raději foťte dva. Chybějící fotka u jednoduchého CP, který má team zapsaný v kartě, zapsal svůj průjezd na CP, odpovídající čas a vysvětlení, že tato jediná fotka má nulovou velikost a všechny ostatní se povedly se dá akceptovat. Chybějící foto nebo foto ve velké vzdálenosti od CP u náročného CP uznáno nebude. Nedá se poznat, zda měl team opravdu smůlu, náročně se k CP dostal, ale zapomněl se vyfotit a vzpomněl si na to, až po náročné dostání se od CP, či zda si to zjednodušil a místo pracné cesty k CP jen ušetřil čas a vymyslel výmluvu, bude takovéto chybějící foto penalizováno. 60 minut jsem zvolil jako odpovídající odhad, kdy by skutečná cesta k náročnému CP mohla zabrat třeba půl hodiny, tak aby se penalizace nevyplatila.

Je to závod teamů, takže doufám, že se to nezvrhne v hromadnou jízdu. Samozřejmě se může stát, že jeden team ztratí cestu a rezignuje na své schopnosti a dojede v závěsu jiného teamu. Udržme to ale v duchu závodu, tedy že pojedou dva teamy a ne jeden ukecaný chumel.
To samozřejmě nebrání tomu, abysme si navzájem pomáhali.
Představuju si to asitak takhle:
Vidím, že jiný team tahá auto z díry, zeptám se, zda nepotřebují pomoct. Když řeknou, že ne, tak jedu dále. Pokud potřebují, tak jim dle svých možností pomůžeme a jedu dále. Není důvod dále pokračovat spolu.
Podobně, když vidím bloudící team hledající CP, co jsem před chvíli projel. Tak jim poradím (ne, že je pošlu opačným směrem, protože startovali až po nás, tak ať si tu ztrátu vychutnaj) a jedu dále. Není důvod na ně čekat.
Teamy si mohou samozřejmě půjčovat i vybavení, ale pouze to, které smí používat při závodě (tedy, to co si vezou na autech).

Nezapomeňte, že je to něco jiného než expedice nebo trialový závod, abyste nebyli zbytečně zklamaní. Myšlenka závodu je jinde. Nepopírám určitou inspiraci Dakarem - trasa závodu je celkem dlouhá, cestu je třeba si najít sám, záleží na vašich orientačních schopnostech, je tam týmová spolupráce, vyprošťování, opravy atd. Terén nemůže být zvlášt náročný, protože by se to nestihlo ani dojet. Každý si tu může najít své. Někdo pojede na vítězství (a třeba na to i postaví speciální tým složený z rychlých scale a nadupaných unlimited) a pro jiné je hlavním cílem závod dojet i kdyby měli na trase udělat kompletní rozborku/sborku auta. Pokud si tam každý najde to své, budu spokojen.
Pokud se rozhodnou tři týmy, že na sebe počkají a pojedou společně, v klidu a pokecaj jako na expedici, tak je to jejich věc. Nemám možnost jim v tom bránit. Podle mne ale nebudou nakonec spokojeni, na expedici je to spíše nezajímavý terén a tak budou celkově zklamáni. Jejich problém, jejich benzín, jejich škoda. Můžu udělat, že týmy, co přijeli třema auta z Horní Dolní nechám startovat ve velkém odstupu od sebe, ale to nemá smysl. Spíše bych jim doporučil, aby to pojali nejen jako závod Vidrholec, ale i jako závod mezi sebou. Z cíle na jídlo do hospody a ten poslední platí :) Jet to sem až Horní Dolní jen na expedici je škoda. To by je ani nezajímalo, který z těch týmů byl lepší? :)


přítelkyně a další doprovod:
Nic samozřejmě nebrání tomu, aby vás při závodě doprovázel i nějaký nesoutežní doprovod (přítelkyně, kámoš, děti, psi, vlci, doprovodné vozidlo, ...). Nesmí ale zasahovat do závodu. Klidně na ně naložte bágly s chlebem a salámem, bágly plné baterek a náhradních dílů, ale není možné aby třeba navigovali podle mapy (protože mají volné ruce a nemusí řídit auto). Můžou se obdivně dívat, fandit, ale nesmí pomáhat. To platí i pro doprovodné vozidlo - nesmí pomáhat při vyprošťování, používat se jeho výbava, atd.
význam dětského pravidla - mladší dítě, které půjde s teamem a navíc se svým autem, budete těžko přesvědčovat, že nemá nárok na číslo, nesmí pomáhat vyprošťovat apod a přitom víte, že v půlce závodu odpadne, takže nechcete pro něj obětovat místo v teamu.

CP - vlevo dole je kód, který je třeba opsat na kartu, vpravo potom tužkou na CP zapište číslo vašeho teamu
(Ať vím, kdo už projel a případně můžu CP rovnou sklidit, ušetříte mi tak docela dost kilometrů další den.)
Pokud celý tým skončí dříve, tak mi to dejte vědět, ať to můžu uklidit i když tam není napsaný. Osvědčilo se, že se tam psali časy průjezdu.
Obrázek

sahání na modely - pomoc rukou:
z pravidel:
Na modely není dovoleno v průběhu závodu sahat, např. vyprošťovat nebo pomáhat přes překážky. Pokud by hrozilo poškození modelu (pádem, zajetím do hluboké vody, ..), je možné model zachytit/vyndat, následně musí být položen na bok.
Pokud model nedokáže překonat překážku, případně se po převrácení dostat zpět na kola vlastní silou nebo prostředky, je možná pomoc ostatních modelů i z konkurenčního teamu.
Používání navijáků, lan a ostatních pomocných prostředků je povoleno, veškeré takové vybavení si model musí vézt od startu (a následně do cíle). Při přípravě pomoci je možno na modely sahat, ale nelze je přemísťovat ani upravovat jejich polohu.
Pokud model nemůže pokračovat pro technickou závadu, nebo se model nepodařilo vyprostit, je považován za nepojízdný a musí ze závodu odstoupit. Model může být do cíle dopraven s pomocí ostatních modelů (např na laně), pokud dojede do cíle takto a bez nedovolené pomoci, odstoupit nemusí.
Nepojízdné auto je možné opravit. Při opravě je dovoleno na model sahat a následně musí být vrácen na původní místo a polohy.

a pár slov k tomu:
nemusí dojet do cíle celý team, vzhledem k počtu členů v teamu a poměru scale/unlimited, tak stačí i když dojede jen jeden scale model
oprava je jasná, když se nepovede, tak moc možností není, auto do ruky a pak už je jen na majiteli auta, zda vyrazí směr domů/hospoda nebo to dojde s klukama dále, prostě odstoupil anebo se nechá dotáhnout do cíle jiným modelem, pak ale musí takto absolvovat i všechny chybějící CP
nepodařené vyproštění - škoda: auto i s řidičem asi v lese nechávat nebudeme, takže nezbývá než si pomoct rukama a tím model také ze závodu odstupuje
protože se ale majiteli asi nebude chtít jít domů a bude asi chtít jet dále alespoň pro radost a ani mu v tom nejde bránit, tak samozřejmě si trasu může dále projet, ale již jako nesoutěžní auto (nesmí tedy již dále zasahovat do závodu, ani auto, ani řidič - tedy pomáhat vyprošťovat, navigovat, poskytnout své vybavení)
Nejpozději ve chvíli odstoupení může svoji výbavu přeložit na jiné auto.
ale nemusí jezdit 10 metrů za ostatníma a nebavit se s nima :) může si prostě "nezávodně odzávodit" taky, on vyprošťovat nesmí, ale ostatní jeho klidně ano apod

Co se nesmí: rukama, nomaha obracet převrácené auto, pomáhat mu šťoucháním, kopání, nedejbože nošením, vyndat rukou z vody (pokud nehrozí zničení modelu), bahna a jiného v tu chvíli nevhodného terénu, však vy víte, jak je to myšleno.
Co se smí: brát si z auta potřebnou výbavu, zaháknout, přivázat lana, používat naviják, v případě zapadnutí odhrnout bahno (není nutné použít scale lopatku :), házet šišky a jiné pod kola, postavit si provizorní mostky apod.
Při opravě je jasné, že se na auto bude šahat a to hodně, po opravě je třeba ho vrátit do původní polohy.
Co je všechno oprava? - výměna serva, oprava tlumičů je jasná, ale patří sem vlastně i výměna baterek, vymotávání namotaného bordelu, vyndavání bahna, které brání v další jízdě, i kontrola, co tomu vlastně je, proč to nejede.

Kategorie OPEN bude hodnocena samostatně, auta mohou jezdit i jednotlivě a tak by pro některé mohl znamenat i malý kořen 100 metrů od startu konec závodu. Proto v této kategorii nebude pomoc rukou znamenat konec a auto může pokračovat dále. Nedovolenou pomoc ale MUSÍ zapsat do karty (čas). Při vyhodnocování bude hlavním hlediskem, zda byla/nebyla pomoc a kdy. Tuto kategorii beru jako něco trochu navíc, pro toho, kdo by si to chtěl zkusit a také jsem slíbil pár majitelům Summitů, že to zvážím. Summit je podle mne povedené auto a není důvod, proč by si to také nemohli zajet. (pro "expedičáky" tato vyjímka neplatí - nedovolená pomoc = konec) Auta z kategorie OPEN mohou přijmout pomoc od aut z kategorie "expedičáky", obráceně v omezené míře. Např. Summit by pomáhat neměl, jeho velikost a výkon je tak velký, že tým, kterému by Summit pomáhal by byl oproti ostatním zvýhodněn. Toto upřesníme podle toho, kolik a jakých aut se do kategorie OPEN přihlásí.

Odstoupení - pravidla i závod jsou primárně zameřené na modely, nikoliv na řidiče za vysílačkou - není svázán člen týmu s modelem a tak je možné, aby případně odstoupil jeden člen a druhý model a jiný člen pokračoval s jeho modelem. Stejnětak je možné, že si auto půjčují dva lidé.
Např. jeden z členů teamu už nemá chuť jít dále a model jiného člena zase zlobí nebo prostě jen jede nejhůře z nich. Protože vlastně odstupuje model, tak je možné odstoupí unavený člen s cizím autem. V některých případech, kdy by se stalo, že odstoupí unavený člen se scale modelem, tím by se narušil poměr mezi scale a unlimited a celý team by musel skončit, odstoupí s jiným unlimited a tak zůstane zachovaný povolený poměr a team může pokračovat. Vzhledem k tomu, že to není kontrolovatelné a v cíli stejně nepoznám, zda někdo přijede se svým modelem nebo cizím, tak je to povolené.
Poměr 2+2 (2 unlimited a 2 scale) je celkem rizikový, při odstoupení 1 scale auta bude narušen poměr aut a team buď skončí nebo musí odstoupit i jeden unlimited, aby mohl team jet dále. Pravidly zůstává poměr 2+2 povolený, ale spíše ho nedopuručuji. Když se podívám jaká auta jela v loňském roce, tak aut z kategorie unlimited bylo minimum.

závodní číslo:
velikosti budou 4x4cm (9ks) a 3x3cm (15ks), vytisknuto na normalní papír a bude k dispozici izolepa na přilepení, každý si přilepí dle svých představ, není určeno, kde přesně musí být číslo nalepeno. Uvedené kusy budou vystříhnutý, bude možnost si případně vystříhnout další, kdyby to bylo málo.
stejné číslo pro celý team - je to týmový závod :)

Obrázek


diváci:
jsou samozřejmě vítáni.

Tip pro diváky:
Zajímavé místo bude určitě start, kde bude vidět více modelů najednou a protože zde probíhá příprava před startem, tak bude možné zahlédnou i vnitřek. Určitě i prohodit pár slov s majiteli aut. Je ale třeba se tam pohybovat opatrně. Nechci dělat žádné divácké zóny (tolik diváků stejně nebude), oddělovat prostory apod.
Navíc na startu bude možné obdržet mapu závodu a tak budete vědět, kde se budou určitě závodníci vyskytovat. Pokusím se k tomu udělat i krátký popis pro diváky (ale ještě nevím, protože divácký zájem je minimální).

Bohužel se to těžko odhaduje, některá zajímavá místa jsem objevil až při závodu, při přípravě jsem šel jinudy (občas to zase bylo obráceně) a některá místa až z fotek ostatních týmů. Zajímavým místem jsou CP, kde bude větší pohyb aut (měli by tudy projet všichni).

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne čtv bře 27, 2014 8:23 am, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2014 - RC Offroad Challenge (13/4/2014)
PříspěvekNapsal: stř úno 19, 2014 6:45 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
Přihlášené týmy a auta

LPT Team
Toyota Hilux (RC4WD Trail Finder II) - Tomáš (borisa160)
Toyota Hilux (RC4WD Trail Finder II) - Pavel
Mitsubishi Pajero Blue (Tamiya CC-01) - Mirek
Hummer H2 ( Tamiya CC-01) - Zdeněk (zdenda.r)
Axial Wrait (unlimited) - Milan

Banger Team
Mitsubishi Pajero Black (Tamiya CC-01) - Jarda
Mitsubishi Pajero Red (Tamiya CC-01) - Lukáš
Toyota Land Cruiser FJ-40 (Tamiya CC-01) - Bob
Porsche Cayenne (Tamiya TA-02) - Robin (doprovodné vozidlo)

Mostečáci
Toyota Hilux (RC4WD Trail Finder II) - Petr (pitrisek)
Land Rover Defender 90 (Axial SCX-10 Dingo) - Zdenda
Jeep Willys (Gmade Sawback) - Roman
Jeep Cherokee (Venom) - David
Land Rover Defender D90 (Axial SCX-10 Dingo) - Honza
Toyota Hilux (Axial SCX-10) - Míra

HL Expedition Team
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CC-01) - Fcstan
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Badger
Volkswagen Tuareg (Tamiya CC-01) - Petra
Land Rover Defender 90 "Hello Kitty" (HPI Wheely King + Dingo) (unlimited) - Komaar
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CR-01) (unlimited) - malej Komaar

RC adventures CZ
Land Rover Defender D90 (Gelande II Truck) - Pali
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Číža
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - josefh
Ford Bronco (Tamiya CC-01 ) - Rali
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Míla

Merlin Team
Jeep Rubicon JK "The Blue Rider" (Axial SCX-10) - Jarda (3000HP)
Jeep Wrangler YJ (Axial SCX-10) - Anička (Pandička)
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Ondra (swab)
Mitsubishi Pajero wagoon (Tamiya CC-01) - T.M.N (Jakub)
Land Rover Defender 90 (Axial SCX-10 Dingo) - Martin (LordMerlin)

Soubor kreténů PLZEŇ
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Tomáš (Falko)
Ford Ranger 1989 (Tamiya CC-01 Land Freeder) - František
Jeep Comanche (Axial SCX-10) - Vašek (Vaclaff)
Jeep Wrangler Rubicon (Axial SCX-10) - Libor (Libor66)
Jeep Wrangler Rubicon (Axial SCX-10) - Mára (maropp)

Team Loops
...bude upřesněno... (Tamiya CC-01) - George
...bude upřesněno... (Tamiya CC-01) - Kuba93
...bude upřesněno... (Tamiya CC-01) - Droxa7
...bude upřesněno... (Tamiya CC-01) - Tomáš

Team 6
Gaz 66 (prototyp) - Jarda (IkaruShinji)
Land Rover Defender 110 (prototyp dcc110) - Tomáš (Zax)
Toyota Tacoma 6x6 (Axial SCX-10 Honcho upraveno na 6x6) (unlimited) - Lukáš (Pavlak)
Jeep (Axial SCX-10) (bude upřesněno) - švagr Jirky

NALEZENCI - Plzeň
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Zdenda
Jeep Cherokee (Axial SCX-10) - Mattes
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Králík
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - Xman69

NSKB TEAM (NSKB = na starý kolena blbnem)
Mitsubishi Pajero SAR (Tamiya CC-01) - martin.40
Jeep Cherokee (HPI Crawler King) - sedivej (Petr)
Jeep Wrangler (Tamiya CC-01) - Petr2
Ford Ranger (Tamiya CC-01 Land Freeder) - Richard

ReWo And BuRo
Jeep Comanche (Axial SCX-10) - Honza (Bugfoot)
Range Rover Evoque (TopCad SCX-10) - Vojta (Woyta)
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - René (Renda)
Aligator 4x4 master(Axial SCX-10) - Michal (ROTACKgeo)
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - Honza (Andersonn)

Barňáci
Land Rover Defender D90 (Axial SCX-10) - Jirka.813
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Fryštenský
VW Beetle (Axial SCX-10) - Guffy
Unimog 1350L (podvozek vlastní výroby) - Jirka


Přihlášení jednotlivci
...
.
kategorie OPEN

K-Team
Traxxas Summit (open) - Karel




Frekvence
(jiné, než 2,4Ghz)
.
.
.
(jsou zapisované v pořadí, jak se lidé hlásili)

----------------------------------------------------------------

Přihlašovat se můžou celé týmy, ale i jednotlivci, ze kterých se potom týmy složí. Nejlépe stejně jako v minulých ročnících se všichni dohodnou bez mého zásahu. Jednotlivci, zbytečně neotálejte. Neúplné týmy vás rádi osloví, či spolu složíte celý tým. Když se 8 jednotlivců nepřihlásí, aby tu nebyli napsaní sami, tak se může stát, že vůbec nepojedou a pak budou psát, že by jeli, ale neměli s kým.
Unlimited auta si musí sami pořešit ve kterém týmu pojedou (nemám náladu se dohadovat, že nové AX10 je ošklivé a kazí tak celkový vzhled jejich scale týmu).
Auta se do závodu přihlašují pod názvem auta (real vzoru), do závorky potom podvozek a pak jméno řidiče.
ke každému autu je možné přidat až 5 fotek (bude na webu - http://www.rcvidrholec.cz ) a link na net (na váš web o tom autě, na rajče, na vlákno na fóru, odkaz na web vašeho rc fóra, webu apod, linky typu "www.plastova-okna-skala.cz" neberu)
Frekvence 2,4Ghz uvádět nemusíte, ostatní ve svém zájmu ano, budou psány sem do fóra.
Až do závodu je možné provádět změny v týmech i autech, samozřejmě musí být zachovaný povolený poměr scale/unlimited.
Záměrem je aby, když se na web podívají i ostatní lidé, se zvládli orientovat (Axial honcho scx jim nic neřekne).

S přihlášením neotálejte.
1/ mi uděláte radost, že je zájem :)
2/ může to ovlivnit nerozhodnuté

Auta se do závodu přihlašují pod názvem auta (real vzoru), do závorky potom podvozek a pak jméno řidiče
např:
Komár Bzzzz team
Hummer H2 (Tamiya TA-01) - Komaar
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CR-01) (unlimited) - malej Komaar


a další příklady:
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01)
Jeep Cherokee (Axial SCX-10)
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho)
Land Rover Defender 90 (Axial SCX-10 Dingo)
Holiday Buggy (DT-02)
Axial Wraith (unlimited)
Chevrolet CF 100 (Enroute Berg) (unlimited)
případně se podívejte do loňska

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne pát dub 11, 2014 8:02 am, celkově upraveno 41

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2014 - RC Offroad Challenge (13/4/2014)
PříspěvekNapsal: stř úno 19, 2014 6:46 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
Finální výsledky

Vítěz závodu - 1. místo - ReWo And BuRo (15)
Jeep Comanche (Axial SCX-10) - Honza (Bugfoot)
Range Rover Evoque (TopCad SCX-10) - Vojta (Woyta)
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - René (Renda)
Aligator 4x4 master(Axial SCX-10) - Michal (ROTACKgeo)
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - Honza (Andersonn)

výsledný čas - 3:25


Obrázek


2. místo - Team Loops (14)
Opel Frontera (Tamiya CC-01) - George
Jeep Wrangler YJ (Tamiya CC-01) - Kuba93
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Droxa7
Land Rover Discovery (Tamiya CC-01) - Tomáš

výsledný čas - 3:46


3. místo - Merlin Team (6)
Jeep Rubicon JK "The Blue Rider" (Axial SCX-10) - Jarda (3000HP)
Jeep Wrangler YJ (Axial SCX-10) - Anička (Pandička)
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Ondra (swab) (v průběhu závodu z technických důvodů odstoupil)
Land Rover Defender 90 (Axial SCX-10 Dingo) - Martin (LordMerlin)

výsledný čas - 4:00


4. místo - NALEZENCI - Plzeň (2)
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Zdenda
Jeep Cherokee (Axial SCX-10) - Mattes
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Králík
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - Xman69

výsledný čas - 4:04


5. místo - Barňáci (3)
Land Rover Defender D90 (Axial SCX-10) - Jirka.813
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Fryštenský
VW Beetle (Axial SCX-10) - Guffy
Unimog 1350L (podvozek vlastní výroby) - Jirka

výsledný čas - 4:08


6. místo - Soubor kreténů PLZEŇ (9)
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Tomáš (Falko)
Ford Ranger 1989 (Tamiya CC-01 Land Freeder) - František
Jeep Wrangler Rubicon (Axial SCX-10) - Libor (Libor66)
Jeep Wrangler Rubicon (Axial SCX-10) - Mára (maropp)

výsledný čas - 4:54


7. místo - NSKB TEAM (NSKB = na starý kolena blbnem) (10)
Mitsubishi Pajero SAR (Tamiya CC-01) - martin.40
Jeep Cherokee (HPI Crawler King) - sedivej (Petr)
Jeep Wrangler (Tamiya CC-01) - Petr2
Ford Ranger (Tamiya CC-01 Land Freeder) - Richard

výsledný čas - 4:55


8. místo - LPT Team (4)
Toyota Hilux (RC4WD Trail Finder II) - Tomáš (borisa160)
Toyota Hilux (RC4WD Trail Finder II) - Pavel
Mitsubishi Pajero Blue (Tamiya CC-01) - Mirek
Hummer H2 ( Tamiya CC-01) - Zdeněk (zdenda.r)
Axial Wrait (unlimited) - Milan

výsledný čas - 5:24


9. místo - Mostečáci (7)
Toyota Hilux (RC4WD Trail Finder II) - Petr (pitrisek)
Land Rover Defender 90 (Axial SCX10 Dingo) - Zdenda
Jeep Willys (Gmade Sawback) - Roman
Jeep Cherokee (Venom) - David
Land Rover Defender D90 (Axial SCX10 Dingo) - Honza

výsledný čas - 5:28


10. místo - Team 6 (12)
Gaz 66 (prototyp) - Jarda (IkaruShinji)
Land Rover Defender 110 (prototyp dcc110) - Tomáš (Zax)
Jeep Rubicon (Axial SCX-10) - Vláďa

výsledný čas - 5:51 (4:51 + 1 hodina penalizace)
(pro technickou závadu jednoho z vozidel, nemohli absolvovat 1 CP v odpovídající blízkosti k CP)


11. místo - RC adventures CZ (8)
Land Rover Defender D90 (Gelande II Truck) - Pali
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Číža
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - josefh (v průběhu závodu z technických důvodů odstoupil)
Ford Bronco (Tamiya CC-01 ) - Rali
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - Míla

výsledný čas - 6:04 (5:04 + 1 hodina penalizace)
(neabsolvovali 1 CP v odpovídající blízkosti k CP)


12. místo - HL Expedition Team (13)
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CC-01) - Fcstan
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Badger
Volkswagen Tuareg (Tamiya CC-01) - Petra
Land Rover Defender 90 "Hello Kitty" (HPI Wheely King + Dingo) (unlimited) - Komaar
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CR-01) (unlimited) - malej Komaar

výsledný čas - 7:05


13. místo - Banger Team (5)
Mitsubishi Pajero Black (Tamiya CC-01) - Jarda
Mitsubishi Pajero Red (Tamiya CC-01) - Lukáš
Toyota Land Cruiser FJ-40 (Tamiya CC-01) - Bob
Porsche Cayenne (Tamiya TA-02) - Robin (doprovodné vozidlo)

výsledný čas - 8:40 (6:40 + 2 hodiny penalizace)
(pro technickou závadu jednoho z vozidel a totální nedostatek energie pro auta,
neudělali poslední CP a do cíle dojeli na laně posledního jedoucího auta)


14. místo - Černý Most (11)
Tatra - Jára
Axial Wraith (unlimited) - Roman
Toyota Land Cruiser FJ 40 - Salvatore
Jeep Wrangler - maminka
Subratu Brat - Blizz

výsledný čas - Tým v průběhu závodu odstoupil


Obrázek
http://www.rcvidrholec.cz

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne stř dub 16, 2014 6:26 pm, celkově upraveno 3

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2014 - RC Offroad Challenge (13/4/2014)
PříspěvekNapsal: stř úno 19, 2014 6:46 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
Protože se ve vláknu loňského závodu začala rozbíhat diskuse o letošním ročníku, jsem se rozhodl, že nové vlákno založím již nyní.

takže vzhůru do toho :)

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2014 - RC Offroad Challenge (13/4/2014)
PříspěvekNapsal: stř úno 19, 2014 10:02 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 30, 2012 11:00 pm
Příspěvky: 316
Bydliště: Kladensko
Vidrholci zdar!!! LPT Team se jeste jednou hlásí, nas team, vypada asi takto:

TOYOTA HILUX (RC4WD TRAILFINDER II) Já -TOMAS
TOYOTA HILUX (RC4WD TRAILFINDER II) syn Pavel
Mitsubishi Pajero Blue (CC 01) puvodni nase, ted Mirek
Mitsubishi Pajero Black (CC 01) Jarda
Mitsubishi Pajero RED (CC 01) Lukas
Porsche Cayenne (TA 02) Robin

Aktualni foto doplnime..., uz se zase tesime... :-)

_________________
Tamiya TA-02 Dirt Trasher
Tamiya NDF 01 Nitro Thunder 2,5 ccm
Tamiya CC-01 Mitsubishi Pajero
Trail Finder 02 Toyota Hilux
http://borisa160.rajce.idnes.cz/
http://www.youtube.com/user/stanekrent1?feature=watch
http://www.stanekrent.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2014 - RC Offroad Challenge (13/4/2014)
PříspěvekNapsal: stř úno 19, 2014 10:08 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
musim rict, ze jsem prijemne prekvapen
planoval jsem vlakno zakladat az zacatkem brezna a necekal tak brzo reakce

borisa160:
clovece, Vas je cim dal tim vic :)
6 je uz na tym docela dost, ale protoze pojedete jednim autem jako rodina, tak to tak nechame

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2014 - RC Offroad Challenge (13/4/2014)
PříspěvekNapsal: stř úno 19, 2014 10:15 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
první tým zadán :OK:

LPT Team
Toyota Hilux (RC4WD Trail Finder II) - Tomáš (borisa160)
Toyota Hilux (RC4WD Trail Finder II) - Pavel
Mitsubishi Pajero Blue (Tamiya CC-01) - Mirek
Mitsubishi Pajero Black (Tamiya CC-01) - Jarda
Mitsubishi Pajero Red (Tamiya CC-01) - Lukáš
Porsche Cayenne (Tamiya TA-02) - Robin

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2014 - RC Offroad Challenge (13/4/2014)
PříspěvekNapsal: stř úno 19, 2014 10:27 pm 
Offline
Veterán fóra
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 01, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 4666
Bydliště: Most
Zkusim obvolat Hajzlák jestli by jsme jely,pokud nepojedou někoho snad najdu nebo se k někomu vcucnu kdyžtak :-)

_________________
SCX10 HZJ 75 pickup
SCX10 Hilux Shorty trial
SCX10 Hilux "Žirafa"
MEX Jeep JK "mexial"
Xray T3
http://wendis5.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2014 - RC Offroad Challenge (13/4/2014)
PříspěvekNapsal: čtv úno 20, 2014 7:43 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 27, 2012 12:00 am
Příspěvky: 1794
Bydliště: Most
Tak já přihlašuji team Mostečáci

Toyota Hilux (Trail Finder II) Petr (pitrisek)
http://pitrisek23.rajce.idnes.cz/Trail_ ... 19_002.jpg
Land Rover Defender 90 (Axial SCX10 Dingo) Zdenda
http://pitrisek23.rajce.idnes.cz/Mrakol ... 12_087.jpg
Jeep Willys (Gmade Sawback) Roman
http://pitrisek23.rajce.idnes.cz/Trail_ ... 19_015.jpg
Jeep Cherokee (Venom) David

Jo Wenco kdybys nikoho nenašel tak můžeš jet s námi :-)

_________________
Axial SCX10 Toyota FJ60
TF2 Toyota Hilux
Axial SCX10 Land Rover Defender Cabrio
HPI Blitz

http://pitrisek23.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2014 - RC Offroad Challenge (13/4/2014)
PříspěvekNapsal: čtv úno 20, 2014 9:27 am 
Offline
Veterán fóra
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 01, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 4666
Bydliště: Most
Dík moc pitrajz ale myslím ze bude na tým dost lidi.když tak se ozvu :-)

_________________
SCX10 HZJ 75 pickup
SCX10 Hilux Shorty trial
SCX10 Hilux "Žirafa"
MEX Jeep JK "mexial"
Xray T3
http://wendis5.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2014 - RC Offroad Challenge (13/4/2014)
PříspěvekNapsal: čtv úno 20, 2014 9:32 am 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
další tým zadán
fotky dám na web až večer

Mostečáci
Toyota Hilux (RC4WD Trail Finder II) - Petr (pitrisek)
Land Rover Defender 90 (Axial SCX10 Dingo) - Zdenda
Jeep Willys (Gmade Sawback) - Roman
Jeep Cherokee (Venom) - David

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2014 - RC Offroad Challenge (13/4/2014)
PříspěvekNapsal: čtv úno 20, 2014 2:20 pm 
Offline
Nově příchozí

Registrován: stř úno 05, 2014 5:29 pm
Příspěvky: 27
Bydliště: Brandýs nad Labem
Přihlašuju se jako jednotlivec
Landrover Defender D90 (Axial SCX10 Dingo) - Honza
snad bude do začátku závodu dostavený, jinak asi pravděpodobně spadnu do Unlimited

https://lh3.googleusercontent.com/-PZXLnU4aVJU/UwHXKDCZc9I/AAAAAAAACEM/ngOk-wQJj5k/w983-h553-no/IMG_20140216_213450.jpg

Jinak ohledně startovacího místa jestli myslíš fotbalové hřiště u koupaliště, tak je to tam v pohodě, další místo u lesa je hned u nádraží u "Kolomazné peci", jde tam zajet přímo do lesa po cestičce pod most
http://mapy.cz/#!x=14.666625&y=50.087724&z=16&t=s&l=15&d=user_14.665752%2C50.087627%2C%C4%8Dtvr%C5%A5%20Praha%209%2C%20Praha%2C%20okres%20Hlavn%C3%AD%20m%C4%9Bsto%20Praha~Parking_1

případně kdyby nevadilo parkování v ulicích, tak výbornej start by byl v Hospodě u Lesa
http://www.firmy.cz/detail/624444-hospoda-u-lesa-praha-klanovice.html
je tam velká zahrádka, točej tam výbornýho Konráda a je tam i pískoviště pro menší děti, sice maj ofiko otevřeno o víkendu až od 11, ale imho po domluvě by nebyl problém otevřít např už v 10 majitel je v pohodě

_________________
Axial Dingo


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 188 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.