Právě je pon pro 11, 2017 4:00 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 101 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vidrholec 2015 - RC Offroad Challenge (19/4/2015)
PříspěvekNapsal: čtv úno 26, 2015 7:56 pm 
Online
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
Obrázek
http://www.rcvidrholec.cz

Aktuální informace:

Již se můžete přihlašovat do závodu.
Způsob přihlašování je stejný jako loni, od "teď" do 15.4., tak aby se dalo dostatečně včas rozhodnout o případném nekonání závodu.
Loňský závod považuji zatím za nejpovedenější a budu se snažit na něj navázat.
Zůstala kategorie OPEN a bylo zrušeno dělení na scale a unlimited.

Přihlašovat se můžou celé týmy, ale i jednotlivci, ze kterých se potom týmy složí. Nejlépe stejně jako v minulých ročnících se všichni dohodnou bez mého zásahu. Jednotlivci, zbytečně neotálejte. Neúplné týmy vás rádi osloví, či spolu složíte celý tým. Když se 8 jednotlivců nepřihlásí, aby tu nebyli napsaní sami, tak se může stát, že vůbec nepojedou a pak budou psát, že by jeli, ale neměli s kým.
Auta se do závodu přihlašují pod názvem auta (real vzoru), do závorky potom podvozek a pak jméno řidiče.
ke každému autu je možné přidat až 5 fotek (bude na webu - http://www.rcvidrholec.cz ) a link na net (na váš web o tom autě, na rajče, na vlákno na fóru, odkaz na web vašeho rc fóra, webu apod, linky typu "www.plastova-okna-skala.cz" neberu).
Záměrem je aby, když se na web podívají i ostatní lidé, se zvládli orientovat (Axial honcho scx jim nic neřekne).

Doporučuji si přečíst info (a další články) k závodu, buď zde nebo na webu (důležité informace jsou na obou místech, ale na webu je více obrázků a možná se to bude lépe číst)

Závod je primárně určen pro expediční offroadové RC modely jejichž typy se běžně účastní expedic. Chci se co nejvíce držet hesla "vem, co máš a jeď" a tak nejsou vyžadovány žádné speciální úpravy či podmínky. Zůstala kategorie OPEN, ve které budou moci startovat i auta nesplňující "expediční" kategorie (např. Summit, ale i další). Více bude popsáno v pravidlech a ve FAQ.

Až do závodu je možné provádět změny v týmech i autech.

Frekvence 2,4Ghz uvádět nemusíte, ostatní ve svém zájmu ano, budou psány sem do fóra.

S přihlášením neotálejte.
1/ mi uděláte radost, že je zájem :)
2/ může to ovlivnit nerozhodnuté

na webu http://www.rcvidrholec.cz se můžete podívat na informace, názory (pochvalné :) a fotky z minulých ročníků
nebo tady na fóru:
Vidrholec 2014 - topic12014.html
Vidrholec 2013 - topic9316.html
Vidrholec 2012 - pozvanky-a-domlouvani-akce-cela-republika-f1/vidrholec-2012-rc-offroad-challenge-15-4-2012-t6643.html
Vidrholec 2011 - pozvanky-a-domlouvani-akce-cela-republika-f1/vidrholec-2011-10-4-2011-t4187.html

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne úte bře 31, 2015 6:23 pm, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2015 - RC Offroad Challenge (19/4/2015)
PříspěvekNapsal: čtv úno 26, 2015 7:56 pm 
Online
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
Obrázek

Informace

Orientační závod pro týmy v lokalitě Vidrholec (Praha - Klánovice)
5. ročník

Termín: neděle 19.4.2015 od 9 hodin
Registrace týmů na startu: 8:30 - 10:30
Příhlašování týmů do závodu: 1.3. - 15.4. 2015
Startovné: doufám, že i tento rok se bez něj obejdeme

Odhadovaná délka závodu je cca 6km vzdušnou čarou (podobně jako loni), po cestách to samozřejmě bude více.

Závod je primárně určen pro expediční offroadové RC modely jejichž typy se běžně účastní expedic. Chci se co nejvíce držet hesla "vem, co máš a jeď" a tak nejsou vyžadovány žádné speciální úpravy či podmínky. Opět bude i kategorie OPEN, ve které budou moci startovat i auta nesplňující "expediční" kategorie (např. Summit, ale i další). Více bude popsáno v pravidlech a ve FAQ.

Každý tým dostane mapu se zakreslenými kontrolními body - checkpointy (CP), které musí všechna auta týmu v daném pořadí projet. Cestu i způsob jízdy si každý tým zvolí dle svého uvážení.
I když vítězem se stane tým, který trasu projede nejrychleji, není základem tohoto závodu rychlost. Důležitější je správně zvolená trasa, tak aby tým nenajezdil dvakrát delší trasu než ostatní, dobrý odhad terénu - půlhodinové vyprošťování zapadlého auta ležícího na střeše také celkový čas nevylepší. Prostě jezdit i hlavou. I když je to "na čas", tak si stejně většina najde dost času na zablbnutí v bahně a vodě i na svačinu. Nejdůležitější ale je - dobře se pobavit, dobře si zajezdit a užít si to.


předpokládaný Start (a cíl): u fotbalového hřiště - ulice V jehličině (stejně jako vloni) - bude ještě upřesněno, podle domluveného parkoviště
parkoviště je v ulici Šlechtitelská - http://www.mapy.cz/s/9oTh

Bod 1 - parkoviště, konečná autobusu, bod 2 - start
start je od parkoviště vzdálen cca 200m v ulici V jehličině (na křižovatce doprava a pak rovně)

parkoviště (vpravo, hned za zastávkou (konečná) autobusu): foto: http://komaar.hofyland.cz/img/vidr-park.jpg

I když v místě startu je malé parkoviště, využijte prosím toto parkoviště, které máme zamluvené. Vyhnete se tak riziku problémů s místní MP za nevhodné parkování, neblokujeme místa ostatním (a ať jsem to nedomlouval zbytečně). To, že po nás nezůstane nepořádek považuji za samozřejmost.
Děkuji Koupališti Klánovice (http://www.koupalisteklanovice.cz) za vstřícné jednání při řešení možnosti parkování.

Dostupnost je i MHD z metra B - Černý most (cca 40 minut)
bus 261, zastávka Klánovice (konečná) - odjezd z CM: 8:29, 8:59, 9:29, 9:59
Konečná zastávka autobusu je hned u vjezdu na parkoviště.

Povinné vybavení týmu: tužka (raději více, když nezapomenu budou nějaké k dispozici na startu), foťák (stačí i v mobilu) a samozřejmě auta
Doporučené vybavení: dostatek baterek, mobil, KPZ, pro lidi s velmi špatnou orientací doporučuji i spacák a zásoby jídla :)
Tým dostane: kartu pro zápis projetých CP, mapu s vyznačenými CP

každý projetý kontrolní bod zaznamená tým do karty - jeho kód a čas projetí, současně udělá foto (auta co nejblíže u CP), kde bude vidět CP a všechna auta a na CP zapíše projetí týmu, v případě neodůvodněné chybějící fotky aut u CP, či neodůvodněné velké vzdálenosti aut od CP, bude tým penalizován
projetí cílem se bude potvrzovat stejně (pouze na fotce budou vidět místo CP hodiny s aktuálním časem), v cíli odevzdá kartu, fotky z CP potom pošle emailem, dá do fóra, odkaz na rajče či jiné místo


Start:
Předpokládaný start závodu po 9:00. Týmy budou startovat s časovým odstupem 10 minut.
Hromadné info a foto asi letos vypustíme, abysme start co nejvíce roztáhnuli a vyhnuli se tak dlouhému čekání na startu a zácpám u CP.
K registraci musí tým dorazit kompletní (všichni členové, auta nemusí být ještě připravena). Při registraci (8:30 - 10:30) dostanou týmy závěrečné info, mapu trati a závodní čísla. Za pozdní příchod k registraci bude tým penalizován (30 minut). Až budou připraveni k závodu (modely plně připravené, nalepená závodní čísla), dostaví se na start (není nutné startovat dle čísel) a vyčká až na něj přijde řada.


diskuse a dotazy k tomuto závodu se budou řešit na diskusním fóru webu RC4x4 - http://www.rc4x4.cz
Doporučuji sledovat fórum i tento web. Na fóru budou např. odpovědi na různé otázky, které se mohou hodit i vám. Zde zase více fotek apod. Podstatné informace budou uvedeny na obou místech.

více informací pro diváky najdete ve FAQ (na konci)

kontakt:
Petr Komárek
mail: [email protected]
nebo tady přes PM
telefon na mne budete mít v kartě, co dostanete při startu (Pokud byste ho potřebovali dříve, tak napište.)
Skype: komaar367

Obrázek
http://www.rcvidrholec.cz

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne čtv dub 16, 2015 7:57 pm, celkově upraveno 8

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2015 - RC Offroad Challenge (19/4/2015)
PříspěvekNapsal: čtv úno 26, 2015 7:56 pm 
Online
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
Pravidla

Modely jsou rozděleny do kategorií EXPEDICE a OPEN

Pravidla pro auta v kategorii EXPEDICE:
Model kategorie Expedice je model, který se účastní expedičního ježdění (neznamená to, že konkrétní model, který zatím nejel žádnou expedici se nesmí účastnit, jedná se o typy aut, podvozků, úprav, …). O případné účasti / neúčasti / zařazení sporných modelů rozhodne pořadatel. (O vyjímkách v rozumné míře se dá jednat.)
Závodu se účastní dvou až pětičlenný tým. Týmy budou sami navrhovat své členy. Přihlašovat se mohou i jednotlivci, ze kterých se následně složí týmy, případně budou přiřazeni k již existujícím týmům.

Doplňující dětská pravidla:
Počet členů týmu může být navýšen o jednoho plnohodnotného člena - dětským pravidlem. Toto pravidlo se vztahuje na děti do 12 let. I při využití dětského pravidla platí všechna ostatní pravidla (nepomáhání rukou, ...).
Pravidlo "malé děti" umožňuje vyjímku pro děti do 6 let. Auto bude mít číslo, u dětského řidiče přivřeme oči a nebude počítán do počtu členů - jedná se opravdu o malé děti, kde by bylo těžší je uhlídat, aby dodržovaly všechna pravidla (např. pomoc rukou) a nemusela se hned řešit diskvalifikace. Chtějí jet závod "stejně jako tatínek", ale po prvním CP třeba odpadnou (a třeba dojedou až do konce, kdo ví).


Pravidla pro auta v kategorii OPEN:
Do této kategorie spadají všechna "neexpediční" auta - Summit, monster trucky, short course, rally, ... prostě vše ostatní RC, které by také chtělo závod zkusit. (u aut odpovídajících reálnému vzoru lze diskutovat o možnosti zařazení i do jiné kategorie, s přihlédnutím ke složení týmu apod.)
Pro auta z této kategorie budou upravena pravidla. Startovat budou moci jako jednotlivci i jako týmy (nepředpokládám ovšem velkou účast těchto aut a složení týmů by mohlo tak být problém). Osobně si myslím, že např, pro klasické monster trucky či rally auto je takovýto závod bez pomoci rukou zcela nesjízdný a očekával bych i problém se spotřebou baterií, ale pokud si to někdo chce zkusit, tak mu to rád umožním. I když třeba tým složený ze dvou Summitů by to měl dát bez problémů, i jeden Summit s výbavou by to mohl dát.


Pravidla závodu:
Na modely není dovoleno v průběhu závodu sahat, např. vyprošťovat nebo pomáhat přes překážky. Pokud by hrozilo poškození modelu (pádem, zajetím do hluboké vody, ..), je možné model zachytit/vyndat, následně musí být položen na bok.
Pokud model nedokáže překonat překážku, případně se po převrácení dostat zpět na kola vlastní silou nebo prostředky, je možná pomoc ostatních modelů i z konkurenčního týmu.
Používání navijáků, lan a ostatních pomocných prostředků je povoleno, veškeré takové vybavení si model musí vézt od startu (a následně do cíle). Při přípravě pomoci je možno na modely sahat, ale nelze je přemísťovat ani upravovat jejich polohu.
Nepojízdné auto je možné opravit. Při opravě je dovoleno na model sahat a následně musí být vrácen na původní místo a polohy.
Pokud model nemůže pokračovat pro technickou závadu, nebo se model nepodařilo vyprostit, je považován za nepojízdný a musí ze závodu odstoupit. Model může být do cíle dopraven s pomocí ostatních modelů (např na laně), pokud dojede do cíle takto a bez nedovolené pomoci, odstoupit nemusí.
Kategorie OPEN bude hodnocena samostatně, auta mohou jezdit i jednotlivě a tak by pro některé mohl znamenat i malý kořen 100 metrů od startu konec závodu. Proto v této kategorii nebude pomoc rukou znamenat konec a auto může pokračovat dále. Nedovolenou pomoc ale MUSÍ zapsat do karty. (pro "expedičáky" tato vyjímka neplatí - nedovolená pomoc = konec auta v závodě) I u katergie OPEN je povoleno používat pouze vybavení, které si veze auto (takže žádné lano v kapse apod).

Každý tým dostane mapu, kde bude vyznačeno rozmístění kontrolních bodů - checkpointů (dále jen CP). CP musí být projety v daném pořadí, vždy však všemi modely týmu najednou, vyjma odstoupivších.
Pokud se u CP sejdou dva a více týmů, mají při jeho překonávání přednost v jízdě podle pořadí, v jakém k CP přijely všechny modely týmu. Pokud se tým vzdá přednosti v jízdě, nastupuje další v pořadí. Všechny CP musí být projety. Neprojetí CP (CP nebyl zapsán do karty a není foto modelů u CP) bude penalizováno 2 hodinami.
Trasu mezi jednotlivými CP si každý tým vybere sám dle svého uvážení.
CP nebudou formou branek, ani zde nebude třeba překonávat žádné překážky. Projetí CP musí být prokazatelné. Průjezd CP musí každý tým zaznamenat: opisem kontrolního kódu z CP do karty, fotkou na které bude vidět CP a všechny modely týmu. Do startovní karty zapíše tým také čas dosažení CP. Tyto údaje budou sloužit pro případné řešení problémů s CP či ověření zdůvodnění neoznačení u jiných týmů. V případě, že modely budou vyfoceny dále od CP, než bylo možné, bude tým penalizován 1 hodinou.
Vítězem závodu se stane tým, který dojede do cíle v nejkratším čase.

Odstoupení vozu nebo člena týmu:
Model musí odstoupit v případě, že se ho nepovedlo vyprostit v souladu s pravidly, případně pokud z důvodu technické závady nepokračuje dále. Model tažený na laně jiným modelem není považován za odstoupený. Neodstupuje celý tým, ale pouze jedno auto z týmu, zbytek týmu může dále závodit.
Vzhledem k tomu, že pravidla jsou primárně zaměřena na modely, není svázán člen týmu s modelem a tak je možné, aby případně odstoupil jeden člen a druhý model a jiný člen pokračoval s jeho modelem.

Pokud odstoupí celý tým, je třeba tuto skutečnost co nejdříve sdělit pořadateli - telefonem, sms.

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne úte bře 03, 2015 11:29 am, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2015 - RC Offroad Challenge (19/4/2015)
PříspěvekNapsal: čtv úno 26, 2015 7:57 pm 
Online
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
FAQ apod

Z různých dotazů a doplnění vznikl tento soubor spíše heslovitých odpovědí a upřesnění:

Termín - plánovaný termín - neděle 19.4.2014 od 9 hodin
Už bude tepleji, ale ještě ne vedra a les nebude ještě tolik zarostlý. (Objednáno je stejné počasí jako v roce 2011 a 2013 (teplo a slunečno), snad nedodají stejné jako v roce 2012 (skoro celodenní déšť).)

Přihlašování týmů - začne cca měsíc a půl a skončí cca 14 dnů před termínem závodu, pozdější přihlášky mohou, ale nemusí být akceptovány.
Proč takto? - Pokud nás bude málo, lze celý závod zrušit dostatečně předem.

Doufám, že i tento rok se obejdeme bez startovného. Finanční náklady na závody jsou zatím v mezích normy, takže se mi to do rozpočtu zatím vejde. A práci s přípravou neplánuji počítat.

Mapu dostane každý člen teamu (ať se nehádáte a mají všichni něco na památku) při registraci kompletního teamu.
Team, který nedorazí k registraci včas bude penalizován 30 minutami (vzhledem k tomu, že vítěz v roce 2011 jel závod 3 a 1/2 hodiny, poslední za 6 a 1/2 hodiny, v roce 2012 to bylo 3:50 a 7:06, v roce 2013 3:03 a 7:01, v roce 2014 3:25 a 7:05 zůstává i s penalizací stále šance na dobré umístění).
Ostatně 30 minut v tomto závodě nemusí nic znamenat. V roce 2011 jsme na 2. kontrolním bodě dohnali několik týmů, ovšem o několik kontrolních bodů dále jsme zapadli do bahna a než jsme vyprostili všechna auta, tak jsme se propadli na chvost závodu. Protože většina chce dojet, tak nejsou vyjímkou opravy přímo v terénu. Výměna serva či oprava tlumičů si také svojí půlhodinku zaberou. Podobně je to, pokud se zvládnete na chvíli ztratit. Zajímavý je pohled na mezivýsledky ze závodu z minulých ročníků.
Pokud se podíváte na fotky a videa z minulých ročníků, tak zjistíte, že si stejně každý najde spoustu času na blbnutí v bahně a vodě. Prostě zábava v tu chvíli vítězí a závod počká :)

Start - plánovaný start prvního teamu je v 9:00, dále potom v 10 minutových intervalech. Hromadné info a foto asi letos vypustíme, abysme start co nejvíce roztáhnuli a vyhnuli se tak dlouhému čekání na startu a zácpám u CP.
Závodní čísla budou vydávána až při registraci (8:30 - 10:30). Pokud loňský vítěz pojede v původní sestavě (většina z loňského týmu v jednom týmu), bude mu přednostně nabídnuto startovní číslo 1 (nemusí ovšem startovat jako první, pouze si ho při registraci vyzvedne). (Číslo 13 má rezervované pořadatel, i když bude startovat jako poslední a bez ohledu na počet přihlášených týmů.) Startovat se bude podle přirpavenosti teamů, ne podle čísel. A tak není problém se po příjezdu zaregistrovat a až potom si připravit auta, dát sváču, nastudovat mapu, promyslet trasu, atd. (samozřejmě v mezích normy :)
Pokud plánujete přijít na start (jako jednotlivec) bez předchozího přihlášení, tak se domluvte s týmem, se kterým pojedete a bude možné vás do týmu přidat.

Pokud by nedorazil některý z členů teamu, je možné startovat i bez něho. Minimální počet členů teamu při startu je 2. Team na něj může samozřejmě počkat s registrací, ale riskuje že může být penalizován za pozdní registraci. Není možné, že pozdě příchozí se přidá k teamu v půlce. Myšleno jako člen týmu, jako doprovodu (viz níže) mu to nikdo zakázat nemůže.
V případě, že během závodu jedno z aut "odpadne", zapíše team toto info do karty a pokud team stále splňuje podmínky dané pravidly, tak může pokračovat v závodě.
Dětské pravidlo umožňuje pouze zvýšení počtu členů teamu o jednoho nad běžný počet, žádné jiné zvýhodnění nepřináší. Pokud jsou tedy 4 členové a zvažují sebou vzít dítě, u kterého počítají, že případně odstoupí, není důvod uplatňovat dětské pravidlo a odstoupit může stejně jako jakýkoliv jiný člen. Význam má pouze, pokud jich je 5, protože standardní 6-členný team není. I děti jedoucí pod dětským pravidlem musí dodržovat pravidla (nesmí si pomáhat rukou, ...). U pravidla "malé dítě" - s číslem, ale přivřenýma očima nad pravidly, přivřeme oči i u typu auta (kromě Summita apod).
Pokud skončí celý tým dříve, je třeba mi to dát co nejdřívě vědět - telefonem nebo sms. Jedeme jako poslední a uklízíme trať, pokud nejsou na CP zapsány všechny týmy, uklízet je nebudu (pokud bysme někoho předjeli, tak ať jim to nesebereme).

Info k trati:
Trať, tedy přesněji řečeno checkpointy, bude postavena v sobotu. (Proto se jede v neděli.) Trať neobsahuje žádné náročné prvky jako skály, težké terény pro crawlery apod, nepříjemnou překážkou mi připadla uschlá lesní tráva, listí, větve, případně bahno. Každý team si trasu určuje sám a tak je možné tyto úseky objet. CP jsou ale umístěny tak, aby se k nim dalo dojet (alespoň jsem se o to snažil). To že vy k CP přijedete zcela neprůjezdným terénem, je většinou váš problém, z jiné strany to šlo lépe. Je možné, že po cestě potkáme potůček, i když by se dal zvládnout suchou nohou, auto to suchou nohou nezvládne, nemá nohy a neumí skákat. Přenášet neplavce samozřejmě nebudeme, ale je to les a tak nebude problém si postavit třeba provizorní můstek.
Trať jsem se snažil stavět tak, aby se vyplatilo přemýšlet a plánovat trasu, kdy je lepší jet po cestách a kdy přímo.
Startuju jako poslední a CP, kterými už projeli všechny týmy uklízím. Již několikrát jsem pár dní po závodu slyšel dotaz, zda by si to někdo nemohl taky zkusit projet. Termín závodu mu nevyhovoval, ale chtěl by to zkusit nebo to jel a chtěl by to zkusit ještě s jiným autem. Bohužel se vždy ozvali až poté. Pokud o něčem takovém uvažujete, ozvěte se ještě před závodem a já tam ty CP ještě týden nechám.

Závod je stavěn jako těžší, nikoliv technickými překážkami, ale spíše délkou a potřebou si sám najít správnou trať. V roce 2012 byla už délka závodu pro některé moc dlouhá a navíc nevyšlo počasí (skoro celý den pršelo), ale i tak všichni závod dokončili. Rok 2014 byl podle ohlasů zatím nejpovedenější, pokusím se na něj navázat, jak délkou, tak nápady.
Další info bude v průběhu příprav a případně až na místě startu.

auta se musí fotit co nejblíže u CP (což platí i pro hůře dostupné CP):
Obrázek

Auta se musí fotit co nejblíže CP (viz foto). Není třeba stavět rampy, aby byla těsně, zvedat rukou (což by byl konec závodu, za nedovolenou pomoc), ale je třeba se snažit o co nejbližsí dojezd k CP. Neodůvodněné chybějící fotky aut u CP či neodůvodněná větší vzdálenost bude penalizována 60 minutami. Foťáky v mobilu má skoro každý, tak raději foťte dva. Chybějící fotka u jednoduchého CP, který má team zapsaný v kartě, zapsal svůj průjezd na CP, odpovídající čas a vysvětlení, že tato jediná fotka má nulovou velikost a všechny ostatní se povedly se dá akceptovat. Chybějící foto nebo foto ve velké vzdálenosti od CP u náročnějšího (např. za potokem, v díře apod) CP uznáno nebude. Nedá se poznat, zda měl team opravdu smůlu, náročně se k CP dostal, ale zapomněl se vyfotit a vzpomněl si na to, až po náročném dostání se od CP, či zda si to zjednodušil a místo pracné cesty k CP jen ušetřil čas a vymyslel výmluvu, bude takovéto chybějící foto penalizováno. 60 minut jsem zvolil jako odpovídající odhad, kdy by skutečná cesta k náročnějšímu CP mohla zabrat třeba půl hodiny, tak aby se penalizace nevyplatila.

Je to závod teamů, takže doufám, že se to nezvrhne v hromadnou jízdu. Samozřejmě se může stát, že jeden team ztratí cestu a rezignuje na své schopnosti a dojede v závěsu jiného teamu. Udržme to ale v duchu závodu, tedy že pojedou dva teamy a ne jeden ukecaný chumel.
To samozřejmě nebrání tomu, abysme si navzájem pomáhali.
Představuju si to cca takhle:
Vidím, že jiný team tahá auto z díry, zeptám se, zda nepotřebují pomoct. Když řeknou, že ne, tak jedeme dále. Pokud potřebují, tak jim dle svých možností pomůžeme a jedeme dále. Není důvod dále pokračovat spolu.
Podobně, když vidím bloudící team hledající CP, co jsem před chvíli projel. Tak jim poradím (ne, že je pošlu opačným směrem, protože startovali až po nás, tak ať si tu ztrátu vychutnaj) a jedeme dále. Není důvod na ně čekat.
Teamy si mohou samozřejmě půjčovat i vybavení, ale pouze to, které smí používat při závodě (tedy, to co si vezou na autech).

Nezapomeňte, že je to něco jiného než expedice nebo trialový závod, abyste nebyli zbytečně zklamaní. Myšlenka závodu je jinde. Nepopírám určitou inspiraci Dakarem - trasa závodu je celkem dlouhá, cestu je třeba si najít sám, záleží na vašich orientačních schopnostech, je tam týmová spolupráce, vyprošťování, opravy atd. Terén nemůže být zvlášt náročný, protože by se to nestihlo ani dojet. Každý si tu může najít své. Někdo pojede na vítězství a pro jiné je hlavním cílem závod dojet i kdyby měli na trase udělat kompletní rozborku/sborku auta. Pokud si tam každý najde to své, budu spokojen.
Pokud se rozhodnou tři týmy, že na sebe počkají a pojedou společně, v klidu a pokecaj jako na expedici, tak je to jejich věc. Nemám možnost jim v tom bránit. Podle mne ale nebudou nakonec spokojeni, na expedici je to spíše nezajímavý terén a tak budou celkově zklamáni. Jejich problém, jejich benzín, jejich škoda. Můžu udělat, že týmy, co přijeli třema auta z Horní Dolní nechám startovat ve velkém odstupu od sebe, ale to nemá smysl. Spíše bych jim doporučil, aby to pojali nejen jako závod Vidrholec, ale i jako závod mezi sebou. Z cíle na jídlo do hospody a ten poslední platí :) Jet to sem až Horní Dolní jen na expedici je škoda. To by je ani nezajímalo, který z těch týmů byl lepší? :)


přítelkyně a další doprovod:
Nic samozřejmě nebrání tomu, aby vás při závodě doprovázel i nějaký nesoutežní doprovod (přítelkyně, kámoš, děti, psi, vlci, doprovodné vozidlo, ...). Nesmí ale zasahovat do závodu. Klidně na ně naložte bágly s chlebem a salámem, bágly plné baterek a náhradních dílů, ale není možné aby třeba navigovali podle mapy (protože mají volné ruce a nemusí řídit auto). Můžou se obdivně dívat, fandit, ale nesmí pomáhat. To platí i pro doprovodné vozidlo - nesmí pomáhat při vyprošťování, používat se jeho výbava, atd.
význam dětského pravidla - mladší dítě, které půjde s teamem a navíc se svým autem, budete těžko přesvědčovat, že nemá nárok na číslo, nesmí pomáhat vyprošťovat apod a přitom víte, že v půlce závodu odpadne, takže nechcete pro něj obětovat místo v teamu.

CP - vlevo dole je kód, který je třeba opsat na kartu, vpravo potom tužkou na CP zapište číslo vašeho teamu
(Ať vím, kdo už projel a případně můžu CP rovnou sklidit, ušetříte mi tak docela dost kilometrů další den.)
Pokud celý tým skončí dříve, tak mi to dejte vědět, ať to můžu uklidit i když tam není napsaný. Osvědčilo se, že se tam psali časy průjezdu.
Obrázek

sahání na modely - pomoc rukou:
z pravidel:
Na modely není dovoleno v průběhu závodu sahat, např. vyprošťovat nebo pomáhat přes překážky. Pokud by hrozilo poškození modelu (pádem, zajetím do hluboké vody, ..), je možné model zachytit/vyndat, následně musí být položen na bok.
Pokud model nedokáže překonat překážku, případně se po převrácení dostat zpět na kola vlastní silou nebo prostředky, je možná pomoc ostatních modelů i z konkurenčního teamu.
Používání navijáků, lan a ostatních pomocných prostředků je povoleno, veškeré takové vybavení si model musí vézt od startu (a následně do cíle). Při přípravě pomoci je možno na modely sahat, ale nelze je přemísťovat ani upravovat jejich polohu.
Pokud model nemůže pokračovat pro technickou závadu, nebo se model nepodařilo vyprostit, je považován za nepojízdný a musí ze závodu odstoupit. Model může být do cíle dopraven s pomocí ostatních modelů (např na laně), pokud dojede do cíle takto a bez nedovolené pomoci, odstoupit nemusí.
Nepojízdné auto je možné opravit. Při opravě je dovoleno na model sahat a následně musí být vrácen na původní místo a polohy.

a pár slov k tomu:
nemusí dojet do cíle celý team, vzhledem k počtu členů v teamu, tak stačí i když dojede jen jeden model
oprava je jasná, když se nepovede, tak moc možností není, auto do ruky a pak už je jen na majiteli auta, zda vyrazí směr domů/hospoda nebo to dojde s týmem dále, prostě odstoupil anebo se nechá dotáhnout do cíle jiným modelem, pak ale musí takto absolvovat i všechny chybějící CP
nepodařené vyproštění - škoda: auto i s řidičem asi v lese nechávat nebudeme, takže nezbývá než si pomoct rukama a tím model také ze závodu odstupuje
protože se ale majiteli asi nebude chtít jít domů a bude asi chtít jet dále alespoň pro radost a ani mu v tom nejde bránit, tak samozřejmě si trasu může dále projet, ale již jako nesoutěžní auto (nesmí tedy již dále zasahovat do závodu, ani auto, ani řidič - tedy pomáhat vyprošťovat, navigovat, poskytnout své vybavení)
Nejpozději ve chvíli odstoupení může svoji výbavu přeložit na jiné auto.
ale nemusí jezdit 10 metrů za ostatníma a nebavit se s nima :) může si prostě "nezávodně odzávodit" taky, on vyprošťovat nesmí, ale ostatní jeho klidně ano apod

Co se nesmí: rukama, nohama obracet převrácené auto, pomáhat mu šťoucháním, kopání, nedejbože nošením, vyndat rukou z vody (pokud nehrozí zničení modelu), bahna a jiného v tu chvíli nevhodného terénu, však vy víte, jak je to myšleno.
Co se smí: brát si z auta potřebnou výbavu, zaháknout, přivázat lana, používat naviják, v případě zapadnutí odhrnout bahno (není nutné použít scale lopatku :), házet šišky a jiné pod kola, postavit si provizorní mostky apod.
Při opravě je jasné, že se na auto bude šahat a to hodně, po opravě je třeba ho vrátit do původní polohy.
Co je všechno oprava? - výměna serva, oprava tlumičů je jasná, ale patří sem vlastně i výměna baterek, vymotávání namotaného bordelu, vyndavání bahna, které brání v další jízdě, i kontrola, co tomu vlastně je, proč to nejede.

Kategorie OPEN bude hodnocena samostatně, auta mohou jezdit i jednotlivě a tak by pro některé mohl znamenat i malý kořen 100 metrů od startu konec závodu. Proto v této kategorii nebude pomoc rukou znamenat konec a auto může pokračovat dále. Nedovolenou pomoc ale MUSÍ zapsat do karty (čas). Při vyhodnocování bude hlavním hlediskem, zda byla/nebyla pomoc a kdy. Tuto kategorii beru jako něco trochu navíc, pro toho, kdo by si to chtěl zkusit a také jsem slíbil pár majitelům Summitů, že to zvážím. Summit je podle mne povedené auto a není důvod, proč by si to také nemohli zajet. (pro "expedičáky" tato vyjímka neplatí - nedovolená pomoc = konec) Auta z kategorie OPEN mohou přijmout pomoc od aut z kategorie "expedičáky", obráceně v omezené míře. Např. Summit by pomáhat neměl, jeho velikost a výkon je tak velký, že tým, kterému by Summit pomáhal by byl oproti ostatním zvýhodněn. Toto upřesníme podle toho, kolik a jakých aut se do kategorie OPEN přihlásí.

Odstoupení - pravidla i závod jsou primárně zameřené na modely, nikoliv na řidiče za vysílačkou - není svázán člen týmu s modelem a tak je možné, aby případně odstoupil jeden člen a druhý model a jiný člen pokračoval s jeho modelem. Stejnětak je možné, že si auto půjčují dva lidé.
Např. jeden z členů teamu už nemá chuť jít dále a model jiného člena zase zlobí nebo prostě jen jede nejhůře z nich. Protože vlastně odstupuje model, tak je možné odstoupí unavený člen s cizím autem. Vzhledem k tomu, že to není kontrolovatelné a v cíli stejně nepoznám, zda někdo přijede se svým modelem nebo cizím, tak je to povolené.

závodní číslo:
velikosti budou 4x4cm (9ks) a 3x3cm (15ks), vytisknuto na normalní papír a bude k dispozici izolepa na přilepení, každý si přilepí dle svých představ, není určeno, kde přesně musí být číslo nalepeno. Uvedené kusy budou vystříhnutý, bude možnost si případně vystříhnout další, kdyby to bylo málo.
stejné číslo pro celý team - je to týmový závod :)

Obrázek


diváci:
jsou samozřejmě vítáni.

Tip pro diváky:
Zajímavé místo bude určitě start, kde bude vidět více modelů najednou a protože zde probíhá příprava před startem, tak bude možné zahlédnou i vnitřek. Určitě i prohodit pár slov s majiteli aut. Je ale třeba se tam pohybovat opatrně. Nechci dělat žádné divácké zóny (tolik diváků stejně nebude), oddělovat prostory apod.
Navíc na startu bude možné obdržet mapu závodu a tak budete vědět, kde se budou určitě závodníci vyskytovat.

Celé to lze pojmout jako procházku lesem podle mapy a současně uvidíte i jak se daří některým týmům. Na startu můžete dostat stejnou mapu jako týmy a celý závod si zkusit projít a najít jednotlivé CP. Je to výlet cca na 2-3 hodiny (bez auta, bez bloudění a hledání jsem to zvládnul svižnou chůzí projít za hodinu a půl). Bez auta se pohybujete podstatně rychleji a navíc můžete i některé CP vynechat. Týmy to pojedou odhaduji cca 4-6 hodin (v průměru).

Bohužel se to těžko odhaduje, některá zajímavá místa jsem objevil až při závodu, při přípravě jsem šel jinudy (občas to zase bylo obráceně) a některá místa až z fotek ostatních týmů. Zajímavým místem jsou CP, kde bude větší pohyb aut (měli by tudy projet všichni).
Udělám mapu pro diváky (bez přesných CP, aby zde mohla být dříve), bude zde cca týden před závodem.

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne pon dub 06, 2015 12:12 pm, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2015 - RC Offroad Challenge (19/4/2015)
PříspěvekNapsal: čtv úno 26, 2015 7:57 pm 
Online
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
Přihlášené týmy a auta

RC Merlin Team (2)
Land Rover Defender 90 (Axial SCX-10) - LordMerlin
Mitsubishi Pajero Hard Top (Tamiya CC-01) - Swab
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Pleskanec

HL Expedition Team (13)
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CC-01) - Fcstan
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Petra
Ford Bronco (Tamiya CC-01) - Badger
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CR-01) - Filip
Land Rover Defender 90 "Hello Kitty" (HPI Wheely King + Dingo) - Šárka
Chevrolet Silverado (Maverick Scout) - Honzík

Tým Most - tým nedorazil
Jeep Wrangler (Axial SCX10) - Pitrisek
Ford F350 (Axial SCX10) - Zdenda

Barňáci (12)
Land Rover Defender D90 (Axial SCX-10) - Jirka.813 - nedorazil
Hornet Evo 3 (Axial SCX10) - Sistri
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Fryštenský
VW Beetle (Axial SCX-10) - Guffy - nedorazil
Unimog 1350L (podvozek vlastní výroby) - Jirka - nedorazil

Team Loops - tým se sloučil s Team 6
Isuzu Amigo Trial (Tamiya CC-01) - Kuba93
Opel Frontera (Tamiya CC-01) - George (Jirka Pstružina) - nedorazil
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CC-01) - Kostrunek - nedorazil
Toyota Land Cruiser FJ40 (Sawback) - Blizzard

M Team Tachov (3)
Jeep Wrangler Rubicon (Axial SCX10) - Martin
Jeep Wrangler Rubicon (Axial SCX10) – Martin

P.R.E.A.T.T. 1 (4)
Toyota Hilux ( Mex ) – Honza
Toyota Tundra ( Tamiya High Lift ) – Robert
Trabant pick up ( Axial SCX 10 ) – Dominik
Range Rover ( axial SCX10 ) - Natalka

P.R.E.A.T.T. 2 (5)
Axial Wraith – DJBulwa
Jeep Wrangler Rubicon (Axial SCX10) – Vladimir341
Jeep Cherokee (Axial SCX 10) – Dádoš
Land Rover Defender (Axial SCX 10 Dingo) – Snoopy

NALEZENCI - Plzeň (9)
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Zdenda - nedorazil
Jeep Cherokee (Axial SCX-10) - Mattes
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Králík - nedorazil
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - Xman69

Team 6 (6)
Gaz 66 (homemade) - Shinji
Jeep Wragler YJ (prototyp) - Zax
Jeep Wrangler Rubicon (Axial SCX-10) - Daveran
Isuzu Amigo Trial (Tamiya CC-01) - Kuba93
Toyota Land Cruiser FJ40 (Sawback) - Blizzard

Team "Odpadlíci" - tým nedorazil
Chevy K5 Blazer (Vaterra Ascender) - Hofy
Ford F-250 (vlastní přestavba AX10) - Blak

VITOTEAM Expedition (8)
Jeep Rubicon (Axial SCX-10) - Míra
Jeep Wrangler (Tamiya CC-01) - Honza
Chevrolet K5 Blazer (Vaterra Ascender) - Kuba
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Petr

B Team (7)
Toyota Hilux (RC4WD Trail Finder 2) - Honza
Jeep Wragler YJ Brute (Axial SCX-10) - Petr74 - nedorazil
Land Rover Defender 90 (Axial SCX-10 Dingo) - Michal
Land Rover Defender 90 (Axial SCX-10 Dingo) - Honzik
Land Rover Defender Pick-up (Mex) - Jirka

Sebranci (11)
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - MartinG
Land Rover Defender 110 (homemade) - salamandr5321 - nedorazil
Jeep Rubicon (Axial SCX-10) - Láďa Legoň

Černý Most (10)
Tatra 6x6 - (Axial SCX-10) - Jára
Axial Wraith - Roman
Jeep Wrangler - (Axial SCX-10) - Maminka
Bowler Wildcat - (Axial SCX-10) - Tatik


.


Přihlášení jednotlivci
...

kategorie OPEN

K-Team (51)
Traxxas Summit - Karel AB/Kaja 0-

TRAX - team 1 (52)
Traxxas Summit - Jiří
Traxxas Telluraida - Jan
Traxxas Summit - Růža
Traxxas Summit - Robert Svoboda
Traxxas Summit - Marek Krwell Sojka
Traxxas Summit (1:16) - Adéla

TRAX - team 2 (53)
Traxxas Summit - Vojta Grindl
Traxxas Summit - Táda Grindl
Traxxas E-Revo - Tomáš Fedor
Traxxas E-Maxx - Honzík Fedor
Mitsubishi Pajero (homemade) - "Fly" Martin Moucha - nedorazil

.
.
aktuálně přihlášeno:
15 týmů + 3 týmy open
66 aut
.
.
Frekvence
(jiné, než 2,4Ghz)
.
.
.
(jsou zapisované v pořadí, jak se lidé hlásili)

----------------------------------------------------------------

Přihlašovat se můžou celé týmy, ale i jednotlivci, ze kterých se potom týmy složí. Nejlépe stejně jako v minulých ročnících se všichni dohodnou bez mého zásahu. Jednotlivci, zbytečně neotálejte. Neúplné týmy vás rádi osloví, či spolu složíte celý tým. Když se 8 jednotlivců nepřihlásí, aby tu nebyli napsaní sami, tak se může stát, že vůbec nepojedou a pak budou psát, že by jeli, ale neměli s kým.
Auta se do závodu přihlašují pod názvem auta (real vzoru), do závorky potom podvozek a pak jméno řidiče.
ke každému autu je možné přidat až 5 fotek (bude na webu - http://www.rcvidrholec.cz ) a link na net (na váš web o tom autě, na rajče, na vlákno na fóru, odkaz na web vašeho rc fóra, webu apod, linky typu "www.plastova-okna-skala.cz" neberu)
Frekvence 2,4Ghz uvádět nemusíte, ostatní ve svém zájmu ano, budou psány sem do fóra.
Až do závodu je možné provádět změny v týmech i autech.
Záměrem je aby, když se na web podívají i ostatní lidé, se zvládli orientovat (Axial honcho scx jim nic neřekne).

S přihlášením neotálejte.
1/ mi uděláte radost, že je zájem :)
2/ může to ovlivnit nerozhodnuté

Auta se do závodu přihlašují pod názvem auta (real vzoru), do závorky potom podvozek a pak jméno řidiče
např:
Komár Bzzzz team
Hummer H2 (Tamiya TA-01) - Komaar
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CR-01) - malej Komaar


a další příklady:
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01)
Jeep Cherokee (Axial SCX-10)
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho)
Land Rover Defender 90 (Axial SCX-10 Dingo)
Holiday Buggy (DT-02)
Axial Wraith
Chevrolet CF 100 (Enroute Berg)
případně se podívejte do loňska, předloňska,...

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne ned dub 19, 2015 9:41 pm, celkově upraveno 45

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2015 - RC Offroad Challenge (19/4/2015)
PříspěvekNapsal: čtv úno 26, 2015 7:57 pm 
Online
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
Finální výsledky - Vidrholec 2015

--------------------------------------------------------


Vítěz závodu - 1. místo - P.R.E.A.T.T. 2 (5)
Axial Wraith – DJBulwa
Jeep Wrangler Rubicon (Axial SCX10) – Vladimir341
Jeep Cherokee (Axial SCX 10) – Dádoš
Land Rover Defender (Axial SCX 10 Dingo) – Snoopy

výsledný čas - 3:47


2. místo - B Team (7)
Toyota Hilux (RC4WD Trail Finder 2) - Honza
Land Rover Defender 90 (Axial SCX-10 Dingo) - Michal
Land Rover Defender 90 (Axial SCX-10 Dingo) - Honzik
Land Rover Defender Pick-up (Mex) - Jirka

výsledný čas - 3:49

3. místo - RC Merlin Team (2)
Land Rover Defender 90 (Axial SCX-10) - LordMerlin
Mitsubishi Pajero Hard Top (Tamiya CC-01) - Swab
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Pleskanec

výsledný čas - 3:54

4. místo - P.R.E.A.T.T. 1 (4)
Toyota Hilux ( Mex ) – Honza
Toyota Tundra ( Tamiya High Lift ) – Robert
Trabant pick up ( Axial SCX 10 ) – Dominik
Range Rover ( axial SCX10 ) - Natalka

výsledný čas - 4:18

5. místo - NALEZENCI - Plzeň (9)
Jeep Cherokee (Axial SCX-10) - Mattes
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - Xman69

výsledný čas - 4:22

6. místo - Team 6 (6)
Gaz 66 (homemade) - Shinji
Jeep Wragler YJ (prototyp) - Zax
Jeep Wrangler Rubicon (Axial SCX-10) - Daveran
Isuzu Amigo Trial (Tamiya CC-01) - Kuba93
Toyota Land Cruiser FJ40 (Sawback) - Blizzard

výsledný čas - 5:06

7. místo - Sebranci (11)
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - MartinG
Jeep Rubicon (Axial SCX-10) - Láďa Legoň

výsledný čas - 5:18

8. místo - M Team Tachov (3)
Jeep Wrangler Rubicon (Axial SCX10) - Martin
Jeep Wrangler Rubicon (Axial SCX10) – Martin

výsledný čas - 5:28

9. místo - VITOTEAM Expedition (8)
Jeep Rubicon (Axial SCX-10) - Míra
Jeep Wrangler (Tamiya CC-01) - Honza
Chevrolet K5 Blazer (Vaterra Ascender) - Kuba
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Petr

výsledný čas - 5:40

10. místo - Černý Most (10)
Tatra 6x6 - (Axial SCX-10) - Jára
Axial Wraith - Roman
Jeep Wrangler - (Axial SCX-10) - Maminka
Bowler Wildcat - (Axial SCX-10) - Tatik

výsledný čas - 5:46

11. místo - Barňáci (12)
Hornet Evo 3 (Axial SCX10) - Sistri
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Fryštenský

výsledný čas - 7:05

12. místo - HL Expedition Team (13)
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CC-01) - Fcstan (v průběhu závodu z technických důvodů odstoupil)
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Petra
Ford Bronco (Tamiya CC-01) - Badger
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CR-01) - Filip
Land Rover Defender 90 "Hello Kitty" (HPI Wheely King + Dingo) - Šárka (v průběhu závodu z technických důvodů odstoupila)
Chevrolet Silverado (Maverick Scout) - Honzík

výsledný čas - 8:37

OPEN:
K-Team (51)
Traxxas Summit - Karel AB/Kaja 0-

výsledný čas - 4:46

TRAX - team 2 (53)
Traxxas Summit - Vojta Grindl
Traxxas Summit - Táda Grindl
Traxxas E-Revo - Tomáš Fedor
Traxxas E-Maxx - Honzík Fedor

výsledný čas - 6:15

TRAX - team 1 (52)
Traxxas Summit - Jiří
Traxxas Telluraida - Jan
Traxxas Summit - Růža
Traxxas Summit - Robert Svoboda
Traxxas Summit - Marek Krwell Sojka
Traxxas Summit (1:16) - Adéla

tým z technických důvodů odstoupil
[/b]


Obrázek
http://www.rcvidrholec.cz

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne úte dub 21, 2015 8:38 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2015 - RC Offroad Challenge (19/4/2015)
PříspěvekNapsal: ned bře 01, 2015 3:08 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 23, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 956
Bydliště: Praha 7, Holešovice
Zatím je to tady nějaké mrtvé, ale Rc Merlin Team už pracuje na přihlášce.

_________________
CC-01 Mitsubishi Pajero 2,4 GHz Robitronic
Axial SCX10 Trail Honcho 2,4 GHZ Robitronic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2015 - RC Offroad Challenge (19/4/2015)
PříspěvekNapsal: ned bře 01, 2015 5:06 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 05, 2012 6:01 pm
Příspěvky: 366
Ono se to rozpohybuje, žádný strach. Tohle už je skoro kultovní akce ;-) a kdo se jí už zůčastnil si ji nenechá ujít.
Barňácí se už dávají taky dohromady.

_________________
RC OFF ROAD PLZEŇ
youtube
kečup


,,Je lepší mířit ke hvězdám a minout, než do hromady hnoje a trefit se."

Mercedes Unimog 1350L 1:8
Land Rover Defender Trophy
Horri Bull
Jeep Wrangler JK
Jeep Cherokee
Tamiya CC-01 - doprovoďák

Tiger I, Panther Ausf.G


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2015 - RC Offroad Challenge (19/4/2015)
PříspěvekNapsal: pon bře 02, 2015 9:33 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 17, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 1324
Bydliště: Praha10 / Frýdlant nad ostravicí
Pánové, je mi to líto, ale tento rok jsem mrtvej - mám před asi nejhorší státnicí, kdyby to bylo ten víkend další, určitě bych jel, ale takhle jsem nahranej :-(

_________________
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9)
Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler
Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress
Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2015 - RC Offroad Challenge (19/4/2015)
PříspěvekNapsal: pon bře 02, 2015 10:15 pm 
Online
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
první tým je přihlášen :)

RC Merlin Team
Land Rover Defender 90 (Axial SCX-10) - LordMerlin
Mitsubishi Pajero Hard Top (Tamiya CC-01) - Swab
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Pleskanec

a první do OPEN:

K-Team
Traxxas Summit - Karel AB/Kaja 0-

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2015 - RC Offroad Challenge (19/4/2015)
PříspěvekNapsal: pát bře 06, 2015 10:05 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 27, 2012 12:00 am
Příspěvky: 1794
Bydliště: Most
Od nás z Mostu jedem na 100% jen doskládáme tým a hned se přihlásíme :-) Už se těším :OK:

_________________
Axial SCX10 Toyota FJ60
TF2 Toyota Hilux
Axial SCX10 Land Rover Defender Cabrio
HPI Blitz

http://pitrisek23.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2015 - RC Offroad Challenge (19/4/2015)
PříspěvekNapsal: úte bře 10, 2015 9:35 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 30, 2012 11:00 pm
Příspěvky: 316
Bydliště: Kladensko
LPT Team jede pokud se tedy neco nepokazi, mam toho v posledni dobe zase nejak moc v praci...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2015 - RC Offroad Challenge (19/4/2015)
PříspěvekNapsal: sob bře 14, 2015 8:55 pm 
Offline
Nově příchozí
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 15, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 13
Bydliště: Řepákoff
Předběžně chci přihlásit 5 členu našeho týmu,dáváme dohromady techniku a potom zapracujeme na přihlášce

_________________
Land Rover
Defender 100 Sport
DCL-100-006

Traxxas
2.4 Ghz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2015 - RC Offroad Challenge (19/4/2015)
PříspěvekNapsal: ned bře 15, 2015 9:27 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 03, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2652
Bydliště: Praha
Tak letos bych taky moc rad jel, musime jen doskladat tym, predbezne hlasim 4 kusy, nejspis nas bude vic a budem se asi delit na dva teamy :-) Dame vcas vedet.. ;-)

_________________
RC4x4-Shop(.)CZ
Ford F150 Raptor Custom Project
CC-01 Jeep Wrangler YJ
CC-01 Isuzu Amigo
TA-02 Ford F150 Trophy
TA-01 VW Race Touareg
TL-01 Celica+911GT3+Focus+M3
Fotky a videa - kubamynar.rajce.idnes(.)cz youtube(.)com/user/kubamynar


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2015 - RC Offroad Challenge (19/4/2015)
PříspěvekNapsal: stř bře 18, 2015 4:08 pm 
Online
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2086
Bydliště: praha - východ
tak přihlášen náš tým :)

HL Expedition Team
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CC-01) - Fcstan
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Petra
Ford Bronco (Tamiya CC-01) - Badger
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CR-01) - Filip
Land Rover Defender 90 "Hello Kitty" (HPI Wheely King + Dingo) - Šárka

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 101 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.