Právě je čtv črc 20, 2017 3:48 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 206 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vidrholec 2016 - RC Offroad Challenge (17/4/2016)
PříspěvekNapsal: pon úno 15, 2016 10:36 am 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2080
Bydliště: praha - východ
Obrázek
http://www.rcvidrholec.cz

Aktuální informace:

Tak je tu půlka února a to je čas na první info o novém Vidrholci.

Proti loňsku asi bezezměn. Přihlašování týmů vidím zase tak na březen. Pokud nás bude málo, tak to na konci března odpískáme. To zůstává taky stejné. Přihlašovat se můžou celé týmy, ale i jednotlivci, ze kterých se potom týmy složí. Nejlépe stejně jako v minulých ročnících se všichni dohodnou bez mého zásahu. Jednotlivci, zbytečně neotálejte. Neúplné týmy vás rádi osloví, či spolu složíte celý tým. Když se 8 jednotlivců nepřihlásí, aby tu nebyli napsaní sami, tak se může stát, že vůbec nepojedou a pak budou psát, že by jeli, ale neměli s kým.
Auta se do závodu přihlašují pod názvem auta (real vzoru), do závorky potom podvozek a pak jméno řidiče.
ke každému autu je možné přidat až 5 fotek (bude na webu - http://www.rcvidrholec.cz ) a link na net (na váš web o tom autě, na rajče, na vlákno na fóru, odkaz na web vašeho rc fóra, webu apod, linky typu "www.plastova-okna-skala.cz" neberu).
Záměrem je aby, když se na web podívají i ostatní lidé, se zvládli orientovat (Axial honcho scx jim nic neřekne).

Doporučuji si přečíst info (a další články) k závodu, buď zde nebo na webu (důležité informace jsou na obou místech, ale na webu je více obrázků a možná se to bude lépe číst)

Závod je primárně určen pro expediční offroadové RC modely jejichž typy se běžně účastní expedic. Chci se co nejvíce držet hesla "vem, co máš a jeď" a tak nejsou vyžadovány žádné speciální úpravy či podmínky. Zůstala kategorie OPEN, ve které budou moci startovat i auta nesplňující "expediční" kategorie (např. Summit, ale i další). Více bude popsáno v pravidlech a ve FAQ.

Až do závodu je možné provádět změny v týmech i autech.

Frekvence 2,4Ghz uvádět nemusíte, ostatní ve svém zájmu ano, budou psány sem do fóra.

S přihlášením neotálejte.
1/ mi uděláte radost, že je zájem :)
2/ může to ovlivnit nerozhodnuté

video z přípravy závodu:



:arrow: http://www.youtube.com/watch?v=DMU3di2D6qE

video ze startu:



:arrow: http://www.youtube.com/watch?v=wcx93PZj3Kk


na webu http://www.rcvidrholec.cz se můžete podívat na informace, názory (pochvalné :) a fotky z minulých ročníků
nebo tady na fóru:
Vidrholec 2015 - topic14518.html
Vidrholec 2014 - topic12014.html
Vidrholec 2013 - topic9316.html
Vidrholec 2012 - pozvanky-a-domlouvani-akce-cela-republika-f1/vidrholec-2012-rc-offroad-challenge-15-4-2012-t6643.html
Vidrholec 2011 - pozvanky-a-domlouvani-akce-cela-republika-f1/vidrholec-2011-10-4-2011-t4187.html

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne pon dub 18, 2016 10:05 am, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2016 - RC Offroad Challenge (17/4/2016)
PříspěvekNapsal: pon úno 15, 2016 10:37 am 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2080
Bydliště: praha - východ
Obrázek

Informace

Orientační závod pro týmy v lokalitě Vidrholec (Praha - Klánovice)
6. ročník

Termín: neděle 17.4.2016 od 9 hodin
Registrace týmů na startu: 8:30 - 10:30
Přihlašování týmů do závodu: 1.3. - 11.4. 2016 (pouze celé týmy)
Startovné: doufám, že i tento rok se bez něj obejdeme

Odhadovaná délka závodu je cca 6km (podobně jako loni).

Závod je primárně určen pro expediční offroadové RC modely jejichž typy se běžně účastní expedic. Chci se co nejvíce držet hesla "vem, co máš a jeď" a tak nejsou vyžadovány žádné speciální úpravy či podmínky. Opět bude i kategorie OPEN, ve které budou moci startovat i auta nesplňující "expediční" kategorie (např. Summit, ale i další). Více bude popsáno v pravidlech a ve FAQ.

Každý tým dostane mapu se zakreslenými kontrolními body - checkpointy (CP), které musí všechna auta týmu v daném pořadí projet. Cestu i způsob jízdy si každý tým zvolí dle svého uvážení.
I když vítězem se stane tým, který trasu projede nejrychleji, není základem tohoto závodu rychlost. Důležitější je správně zvolená trasa, tak aby tým nenajezdil dvakrát delší trasu než ostatní, dobrý odhad terénu - půlhodinové vyprošťování zapadlého auta ležícího na střeše také celkový čas nevylepší. Prostě jezdit i hlavou. I když je to "na čas", tak si stejně většina najde dost času na zablbnutí v bahně a vodě i na svačinu. Nejdůležitější ale je - dobře se pobavit, dobře si zajezdit a užít si to.


Start (a cíl): u fotbalového hřiště - ulice V jehličině (stejně jako vloni)
parkoviště je v ulici Šlechtitelská - mapy.cz: http://www.mapy.cz/s/9oTh
Bod 1 - parkoviště, konečná autobusu, bod 2 - start
start je od parkoviště vzdálen cca 200m v ulici V jehličině (na křižovatce doprava a pak rovně)

Dostupnost bude i MHD z metra B - Černý most (cca 35 minut)
bus 261, zastávka Klánovice (konečná) - odjezd z CM: 8:13, 8:43, 9:13, 9:43
Konečná zastávka autobusu je hned u vjezdu na parkoviště.

Povinné vybavení týmu: tužka (raději více, když nezapomenu budou nějaké k dispozici na startu), foťák (stačí i v mobilu) a samozřejmě auta
Doporučené vybavení: dostatek baterek, mobil, KPZ, pro lidi s velmi špatnou orientací doporučuji i spacák a zásoby jídla :)
Tým dostane: kartu pro zápis projetých CP, mapu s vyznačenými CP

každý projetý kontrolní bod zaznamená tým do karty - jeho kód a čas projetí, současně udělá foto (auta co nejblíže u CP), kde bude vidět CP a všechna auta a na CP zapíše projetí týmu, v případě neodůvodněné chybějící fotky aut u CP, či neodůvodněné velké vzdálenosti aut od CP, bude tým penalizován
projetí cílem se bude potvrzovat stejně (pouze na fotce budou vidět místo CP hodiny s aktuálním časem), v cíli odevzdá kartu, fotky z CP potom pošle emailem, dá do fóra, odkaz na rajče či jiné místo


Start:
Předpokládaný start závodu po 9:00. Týmy budou startovat s časovým odstupem 10 minut.
Hromadné info a foto asi letos vypustíme, abysme start co nejvíce roztáhnuli a vyhnuli se tak dlouhému čekání na startu a zácpám u CP.
K registraci musí tým dorazit kompletní (všichni členové, auta nemusí být ještě připravena). Při registraci (8:30 - 10:30) dostanou týmy závěrečné info, mapu trati a závodní čísla. Za pozdní příchod k registraci bude tým penalizován (30 minut). Až budou připraveni k závodu (modely plně připravené, nalepená závodní čísla), dostaví se na start (není nutné startovat dle čísel) a vyčká až na něj přijde řada.


diskuse a dotazy k tomuto závodu se budou řešit tady na diskusním fóru
Doporučuji sledovat fórum i tento web. Na fóru budou např. odpovědi na různé otázky, které se mohou hodit i vám. Zde zase více fotek apod. Podstatné informace budou uvedeny na obou místech.


pořadatel - kontakt:
Petr Komárek
mail: [email protected]
nebo tady přes PM
telefon na mne budete mít v kartě, co dostanete při startu (Pokud byste ho chtěli dříve, tak napište.)
Skype: komaar367

Obrázek
http://www.rcvidrholec.cz

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne sob dub 02, 2016 7:17 pm, celkově upraveno 5

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2016 - RC Offroad Challenge (17/4/2016)
PříspěvekNapsal: pon úno 15, 2016 10:37 am 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2080
Bydliště: praha - východ
Pravidla

Modely jsou rozděleny do kategorií EXPEDICE a OPEN

Pravidla pro auta v kategorii EXPEDICE:
Model kategorie Expedice je model, který se účastní expedičního ježdění (neznamená to, že konkrétní model, který zatím nejel žádnou expedici se nesmí účastnit, jedná se o typy aut, podvozků, úprav, …). O případné účasti / neúčasti / zařazení sporných modelů rozhodne pořadatel. (O vyjímkách v rozumné míře se dá jednat.)
Závodu se účastní dvou až pětičlenný tým. Týmy budou sami navrhovat své členy. Přihlašovat se mohou i jednotlivci, ze kterých se následně složí týmy, případně budou přiřazeni k již existujícím týmům.

Doplňující dětská pravidla:
Počet členů týmu může být navýšen o jednoho plnohodnotného člena - dětským pravidlem. Toto pravidlo se vztahuje na děti do 12 let. I při využití dětského pravidla platí všechna ostatní pravidla (nepomáhání rukou, ...).
Pravidlo "malé děti" umožňuje vyjímku pro děti do 6 let. Auto bude mít číslo, u dětského řidiče přivřeme oči a nebude počítán do počtu členů - jedná se opravdu o malé děti, kde by bylo těžší je uhlídat, aby dodržovaly všechna pravidla (např. pomoc rukou) a nemusela se hned řešit diskvalifikace. Chtějí jet závod "stejně jako tatínek", ale po prvním CP třeba odpadnou (a třeba dojedou až do konce, kdo ví).


Pravidla pro auta v kategorii OPEN:
Do této kategorie spadají všechna "neexpediční" auta - Summit, monster trucky, short course, rally, ... prostě vše ostatní RC, které by také chtělo závod zkusit. (u aut odpovídajících reálnému vzoru lze diskutovat o možnosti zařazení i do jiné kategorie, s přihlédnutím ke složení týmu apod.)
Pro auta z této kategorie budou upravena pravidla. Startovat budou moci jako jednotlivci i jako týmy (nepředpokládám ovšem velkou účast těchto aut a složení týmů by mohlo tak být problém). Osobně si myslím, že např, pro klasické monster trucky či rally auto je takovýto závod bez pomoci rukou zcela nesjízdný a očekával bych i problém se spotřebou baterií, ale pokud si to někdo chce zkusit, tak mu to rád umožním. I když třeba tým složený ze dvou Summitů by to měl dát bez problémů, i jeden Summit s výbavou by to mohl dát.

Pravidla závodu:
Na modely není dovoleno v průběhu závodu sahat, např. vyprošťovat nebo pomáhat přes překážky. Pokud by hrozilo poškození modelu (pádem, zajetím do hluboké vody, ..), je možné model zachytit/vyndat, následně musí být položen na bok.
Pokud model nedokáže překonat překážku, případně se po převrácení dostat zpět na kola vlastní silou nebo prostředky, je možná pomoc ostatních modelů i z konkurenčního týmu.
Používání navijáků, lan a ostatních pomocných prostředků je povoleno, veškeré takové vybavení si model musí vézt od startu (a následně do cíle). Při přípravě pomoci je možno na modely sahat, ale nelze je přemísťovat ani upravovat jejich polohu.
Nepojízdné auto je možné opravit. Při opravě je dovoleno na model sahat a následně musí být vrácen na původní místo a polohy.
Pokud model nemůže pokračovat pro technickou závadu, nebo se model nepodařilo vyprostit, je považován za nepojízdný a musí ze závodu odstoupit. Model může být do cíle dopraven s pomocí ostatních modelů (např na laně), pokud dojede do cíle takto a bez nedovolené pomoci, odstoupit nemusí.
Kategorie OPEN bude hodnocena samostatně, auta mohou jezdit i jednotlivě a tak by pro některé mohl znamenat i malý kořen 100 metrů od startu konec závodu. Proto v této kategorii nebude pomoc rukou znamenat konec a auto může pokračovat dále. Nedovolenou pomoc ale MUSÍ zapsat do karty. (pro "expedičáky" tato vyjímka neplatí - nedovolená pomoc = konec auta v závodě) I u katergie OPEN je povoleno používat pouze vybavení, které si veze auto (takže žádné lano v kapse apod).

Každý tým dostane mapu, kde bude vyznačeno rozmístění kontrolních bodů - checkpointů (dále jen CP). CP musí být projety v daném pořadí, vždy však všemi modely týmu najednou, vyjma odstoupivších.
Pokud se u CP sejdou dva a více týmů, mají při jeho překonávání přednost v jízdě podle pořadí, v jakém k CP přijely všechny modely týmu. Pokud se tým vzdá přednosti v jízdě, nastupuje další v pořadí. Všechny CP musí být projety. Neprojetí CP (CP nebyl zapsán do karty a není foto modelů u CP) bude penalizováno 2 hodinami.
Trasu mezi jednotlivými CP si každý tým vybere sám dle svého uvážení.
CP nebudou formou branek, ani zde nebude třeba překonávat žádné překážky. Projetí CP musí být prokazatelné. Průjezd CP musí každý tým zaznamenat: opisem kontrolního kódu z CP do karty, fotkou na které bude vidět CP a všechny modely týmu. Do startovní karty zapíše tým také čas dosažení CP. Tyto údaje budou sloužit pro případné řešení problémů s CP či ověření zdůvodnění neoznačení u jiných týmů. V případě, že modely budou vyfoceny dále od CP, než bylo možné, bude tým penalizován 1 hodinou.
Vítězem závodu se stane tým, který dojede do cíle v nejkratším čase.

Odstoupení vozu nebo člena týmu:
Model musí odstoupit v případě, že se ho nepovedlo vyprostit v souladu s pravidly, případně pokud z důvodu technické závady nepokračuje dále. Model tažený na laně jiným modelem není považován za odstoupený. Neodstupuje celý tým, ale pouze jedno auto z týmu, zbytek týmu může dále závodit.
Vzhledem k tomu, že pravidla jsou primárně zaměřena na modely, není svázán člen týmu s modelem a tak je možné, aby případně odstoupil jeden člen a druhý model a jiný člen pokračoval s jeho modelem.

Pokud odstoupí celý tým, je třeba tuto skutečnost co nejdříve sdělit pořadateli - telefonem, sms.

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne pon úno 15, 2016 10:57 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2016 - RC Offroad Challenge (17/4/2016)
PříspěvekNapsal: pon úno 15, 2016 10:37 am 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2080
Bydliště: praha - východ
FAQ apod

Z různých dotazů a doplnění vznikl tento soubor spíše heslovitých odpovědí a upřesnění:

Termín - plánovaný termín - neděle 17.4.2016 od 9 hodin
Už bude tepleji, ale ještě ne vedra a les nebude ještě tolik zarostlý. (Objednáno je stejné počasí jako v roce 2011 a 2013 (teplo a slunečno), snad nedodají stejné jako v roce 2012 (skoro celodenní déšť).) A roky 2014 i 2015 taky vyšly docela dobře.
Proč v neděli? - Abyste za sobotu (a noc ze soboty a neděli) zvládli dát auta dohromady :)
Protože v sobotu tu trať stavím.

Přihlašování týmů - začne cca měsíc a půl a skončí cca 14 dnů před termínem závodu, pozdější přihlášky mohou, ale nemusí být akceptovány.
Proč takto? - Pokud nás bude málo, lze celý závod zrušit dostatečně předem.

Doufám, že i tento rok se obejdeme bez startovného. Finanční náklady na závody jsou zatím v mezích normy, takže se mi to do rozpočtu zatím vejde. A práci s přípravou neplánuji počítat.

Mapu dostane každý člen teamu (ať se nehádáte a mají všichni něco na památku) při registraci kompletního teamu.
Team, který nedorazí k registraci včas bude penalizován 30 minutami (vzhledem k tomu, že vítěz v roce 2011 jel závod 3 a 1/2 hodiny, poslední za 6 a 1/2 hodiny, v roce 2012 to bylo 3:50 a 7:06, v roce 2013 3:03 a 7:01, v roce 2014 3:25 a 7:05, v roce 2015 už byla prolomena hranice 8 hodin (opět týmem číslo 13) zůstává i s penalizací stále šance na dobré umístění).
Ostatně 30 minut v tomto závodě nemusí nic znamenat. V roce 2011 jsme na 2. kontrolním bodě dohnali několik týmů, ovšem o několik kontrolních bodů dále jsme zapadli do bahna a než jsme vyprostili všechna auta, tak jsme se propadli na chvost závodu. Protože většina chce dojet, tak nejsou vyjímkou opravy přímo v terénu. Výměna serva či oprava tlumičů si také svojí půlhodinku zaberou. Podobně je to, pokud se zvládnete na chvíli ztratit. Zajímavý je pohled na mezivýsledky ze závodu z minulých ročníků.
Pokud se podíváte na fotky a videa z minulých ročníků, tak zjistíte, že si stejně každý najde spoustu času na blbnutí v bahně a vodě. Prostě zábava v tu chvíli vítězí a závod počká :)

Start - plánovaný start prvního teamu je v 9:00, dále potom v 10 minutových intervalech. Hromadné info a foto asi letos vypustíme, abysme start co nejvíce roztáhnuli a vyhnuli se tak dlouhému čekání na startu a zácpám u CP.
Závodní čísla budou vydávána až při registraci (8:30 - 10:30). Pokud loňský vítěz pojede v původní sestavě (většina z loňského týmu v jednom týmu), bude mu přednostně nabídnuto startovní číslo 1 (nemusí ovšem startovat jako první, pouze si ho při registraci vyzvedne). (Číslo 13 má rezervované pořadatel, i když bude startovat jako poslední a bez ohledu na počet přihlášených týmů.) Startovat se bude podle připravenosti teamů, ne podle čísel. A tak není problém se po příjezdu zaregistrovat a až potom si připravit auta, dát sváču, nastudovat mapu, promyslet trasu, atd. (samozřejmě v mezích normy :)
Pokud plánujete přijít na start (jako jednotlivec) bez předchozího přihlášení, tak se domluvte s týmem, se kterým pojedete a bude možné vás do týmu přidat.

Pokud by nedorazil některý z členů teamu, je možné startovat i bez něho. Minimální počet členů teamu při startu je 2. Team na něj může samozřejmě počkat s registrací, ale riskuje že může být penalizován za pozdní registraci. Není možné, že pozdě příchozí se přidá k teamu v půlce. Myšleno jako člen týmu, jako doprovodu (viz níže) mu to nikdo zakázat nemůže.
V případě, že během závodu jedno z aut "odpadne", zapíše team toto info do karty a pokud team stále splňuje podmínky dané pravidly, tak může pokračovat v závodě.
Dětské pravidlo umožňuje pouze zvýšení počtu členů teamu o jednoho nad běžný počet, žádné jiné zvýhodnění nepřináší. Pokud jsou tedy 4 členové a zvažují sebou vzít dítě, u kterého počítají, že případně odstoupí, není důvod uplatňovat dětské pravidlo a odstoupit může stejně jako jakýkoliv jiný člen. Význam má pouze, pokud jich je 5, protože standardní 6-členný team není. I děti jedoucí pod dětským pravidlem musí dodržovat pravidla (nesmí si pomáhat rukou, ...). U pravidla "malé dítě" - s číslem, ale přivřenýma očima nad pravidly, přivřeme oči i u typu auta (kromě Summita apod).
Pokud skončí celý tým dříve, je třeba mi to dát co nejdřívě vědět - telefonem nebo sms. Jedeme jako poslední a uklízíme trať, pokud nejsou na CP zapsány všechny týmy, uklízet je nebudu (pokud bysme někoho předjeli, tak ať jim to nesebereme).

Info k trati:
Trať, tedy přesněji řečeno checkpointy, bude postavena v sobotu. (Proto se jede v neděli.) Trať neobsahuje žádné náročné prvky jako skály, težké terény pro crawlery apod, nepříjemnou překážkou mi připadla uschlá lesní tráva, listí, větve, případně bahno. Každý team si trasu určuje sám a tak je možné tyto úseky objet. CP jsou ale umístěny tak, aby se k nim dalo dojet (alespoň jsem se o to snažil). To že vy k CP přijedete zcela neprůjezdným terénem, je většinou váš problém, z jiné strany to šlo lépe. Je možné, že po cestě potkáme potůček, i když by se dal zvládnout suchou nohou, auto to suchou nohou nezvládne, nemá nohy a neumí skákat. Přenášet neplavce samozřejmě nebudeme, ale je to les a tak nebude problém si postavit třeba provizorní můstek.
Trať jsem se snažil stavět tak, aby se vyplatilo přemýšlet a plánovat trasu, kdy je lepší jet po cestách a kdy přímo.
Startuju jako poslední a CP, kterými už projeli všechny týmy uklízím. Již několikrát jsem pár dní po závodu slyšel dotaz, zda by si to někdo nemohl taky zkusit projet. Termín závodu mu nevyhovoval, ale chtěl by to zkusit nebo to jel a chtěl by to zkusit ještě s jiným autem. Bohužel se vždy ozvali až poté. Pokud o něčem takovém uvažujete, ozvěte se ještě před závodem a já tam ty CP ještě týden nechám.

Závod je stavěn jako těžší, nikoliv technickými překážkami, ale spíše délkou a potřebou si sám najít správnou trať. V roce 2012 byla už délka závodu pro některé moc dlouhá a navíc nevyšlo počasí (skoro celý den pršelo), ale i tak všichni závod dokončili. Rok 2014 byl podle ohlasů zatím nejpovedenější, pokusím se na něj navázat, jak délkou, tak nápady.
Další info bude v průběhu příprav a případně až na místě startu.

auta se musí fotit co nejblíže u CP (což platí i pro hůře dostupné CP):
Obrázek

Auta se musí fotit co nejblíže CP (viz foto). Není třeba stavět rampy, aby byla těsně, zvedat rukou (což by byl konec závodu, za nedovolenou pomoc), ale je třeba se snažit o co nejbližsí dojezd k CP. Neodůvodněné chybějící fotky aut u CP či neodůvodněná větší vzdálenost bude penalizována 60 minutami. Foťáky v mobilu má skoro každý, tak raději foťte dva. Chybějící fotka u jednoduchého CP, který má team zapsaný v kartě, zapsal svůj průjezd na CP, odpovídající čas a vysvětlení, že tato jediná fotka má nulovou velikost a všechny ostatní se povedly se dá akceptovat. Chybějící foto nebo foto ve velké vzdálenosti od CP u náročnějšího (např. za potokem, v díře apod) CP uznáno nebude. Nedá se poznat, zda měl team opravdu smůlu, náročně se k CP dostal, ale zapomněl se vyfotit a vzpomněl si na to, až po náročném dostání se od CP, či zda si to zjednodušil a místo pracné cesty k CP jen ušetřil čas a vymyslel výmluvu, bude takovéto chybějící foto penalizováno. 60 minut jsem zvolil jako odpovídající odhad, kdy by skutečná cesta k náročnějšímu CP mohla zabrat třeba půl hodiny, tak aby se penalizace nevyplatila.

Je to závod teamů, takže doufám, že se to nezvrhne v hromadnou jízdu. Samozřejmě se může stát, že jeden team ztratí cestu a rezignuje na své schopnosti a dojede v závěsu jiného teamu. Udržme to ale v duchu závodu, tedy že pojedou dva teamy a ne jeden ukecaný chumel.
To samozřejmě nebrání tomu, abysme si navzájem pomáhali.
Představuju si to cca takhle:
Vidím, že jiný team tahá auto z díry, zeptám se, zda nepotřebují pomoct. Když řeknou, že ne, tak jedeme dále. Pokud potřebují, tak jim dle svých možností pomůžeme a jedeme dále. Není důvod dále pokračovat spolu.
Podobně, když vidím bloudící team hledající CP, co jsem před chvíli projel. Tak jim poradím (ne, že je pošlu opačným směrem, protože startovali až po nás, tak ať si tu ztrátu vychutnaj) a jedeme dále. Není důvod na ně čekat.
Teamy si mohou samozřejmě půjčovat i vybavení, ale pouze to, které smí používat při závodě (tedy, to co si vezou na autech).

Nezapomeňte, že je to něco jiného než expedice nebo trialový závod, abyste nebyli zbytečně zklamaní. Myšlenka závodu je jinde. Nepopírám určitou inspiraci Dakarem - trasa závodu je celkem dlouhá, cestu je třeba si najít sám, záleží na vašich orientačních schopnostech, je tam týmová spolupráce, vyprošťování, opravy atd. Terén nemůže být zvlášt náročný, protože by se to nestihlo ani dojet. Každý si tu může najít své. Někdo pojede na vítězství a pro jiné je hlavním cílem závod dojet i kdyby měli na trase udělat kompletní rozborku/sborku auta. Pokud si tam každý najde to své, budu spokojen.
Pokud se rozhodnou tři týmy, že na sebe počkají a pojedou společně, v klidu a pokecaj jako na expedici, tak je to jejich věc. Nemám možnost jim v tom bránit. Podle mne ale nebudou nakonec spokojeni, na expedici je to spíše nezajímavý terén a tak budou celkově zklamáni. Jejich problém, jejich benzín, jejich škoda. Můžu udělat, že týmy, co přijeli třema auta z Horní Dolní nechám startovat ve velkém odstupu od sebe, ale to nemá smysl. Spíše bych jim doporučil, aby to pojali nejen jako závod Vidrholec, ale i jako závod mezi sebou. Z cíle na jídlo do hospody a ten poslední platí :) Jet to sem až Horní Dolní jen na expedici je škoda. To by je ani nezajímalo, který z těch týmů byl lepší? :)


přítelkyně a další doprovod:
Nic samozřejmě nebrání tomu, aby vás při závodě doprovázel i nějaký nesoutežní doprovod (přítelkyně, kámoš, děti, psi, vlci, doprovodné vozidlo, ...). Nesmí ale zasahovat do závodu. Klidně na ně naložte bágly s chlebem a salámem, bágly plné baterek a náhradních dílů, ale není možné aby třeba navigovali podle mapy (protože mají volné ruce a nemusí řídit auto). Můžou se obdivně dívat, fandit, ale nesmí pomáhat. To platí i pro doprovodné vozidlo - nesmí pomáhat při vyprošťování, používat se jeho výbava, atd.
význam dětského pravidla - mladší dítě, které půjde s teamem a navíc se svým autem, budete těžko přesvědčovat, že nemá nárok na číslo, nesmí pomáhat vyprošťovat apod a přitom víte, že v půlce závodu odpadne, takže nechcete pro něj obětovat místo v teamu.

CP - vlevo dole je kód, který je třeba opsat na kartu, vpravo potom tužkou na CP zapište číslo vašeho teamu
(Ať vím, kdo už projel a případně můžu CP rovnou sklidit, ušetříte mi tak docela dost kilometrů další den.)
Pokud celý tým skončí dříve, tak mi to dejte vědět, ať to můžu uklidit i když tam není napsaný. Osvědčilo se, že se tam psali časy průjezdu.
Obrázek

sahání na modely - pomoc rukou:
z pravidel:
Na modely není dovoleno v průběhu závodu sahat, např. vyprošťovat nebo pomáhat přes překážky. Pokud by hrozilo poškození modelu (pádem, zajetím do hluboké vody, ..), je možné model zachytit/vyndat, následně musí být položen na bok.
Pokud model nedokáže překonat překážku, případně se po převrácení dostat zpět na kola vlastní silou nebo prostředky, je možná pomoc ostatních modelů i z konkurenčního teamu.
Používání navijáků, lan a ostatních pomocných prostředků je povoleno, veškeré takové vybavení si model musí vézt od startu (a následně do cíle). Při přípravě pomoci je možno na modely sahat, ale nelze je přemísťovat ani upravovat jejich polohu.
Pokud model nemůže pokračovat pro technickou závadu, nebo se model nepodařilo vyprostit, je považován za nepojízdný a musí ze závodu odstoupit. Model může být do cíle dopraven s pomocí ostatních modelů (např na laně), pokud dojede do cíle takto a bez nedovolené pomoci, odstoupit nemusí.
Nepojízdné auto je možné opravit. Při opravě je dovoleno na model sahat a následně musí být vrácen na původní místo a polohy.

a pár slov k tomu:
nemusí dojet do cíle celý team, vzhledem k počtu členů v teamu, tak stačí i když dojede jen jeden model
oprava je jasná, když se nepovede, tak moc možností není, auto do ruky a pak už je jen na majiteli auta, zda vyrazí směr domů/hospoda nebo to dojde s týmem dále, prostě odstoupil anebo se nechá dotáhnout do cíle jiným modelem, pak ale musí takto absolvovat i všechny chybějící CP
nepodařené vyproštění - škoda: auto i s řidičem asi v lese nechávat nebudeme, takže nezbývá než si pomoct rukama a tím model také ze závodu odstupuje
protože se ale majiteli asi nebude chtít jít domů a bude asi chtít jet dále alespoň pro radost a ani mu v tom nejde bránit, tak samozřejmě si trasu může dále projet, ale již jako nesoutěžní auto (nesmí tedy již dále zasahovat do závodu, ani auto, ani řidič - tedy pomáhat vyprošťovat, navigovat, poskytnout své vybavení)
Nejpozději ve chvíli odstoupení může svoji výbavu přeložit na jiné auto.
ale nemusí jezdit 10 metrů za ostatníma a nebavit se s nima :) může si prostě "nezávodně odzávodit" taky, on vyprošťovat nesmí, ale ostatní jeho klidně ano apod

Co se nesmí: rukama, nohama obracet převrácené auto, pomáhat mu šťoucháním, kopání, nedejbože nošením, vyndat rukou z vody (pokud nehrozí zničení modelu), bahna a jiného v tu chvíli nevhodného terénu, však vy víte, jak je to myšleno.
Co se smí: brát si z auta potřebnou výbavu, zaháknout, přivázat lana, používat naviják, v případě zapadnutí odhrnout bahno (není nutné použít scale lopatku :), házet šišky a jiné pod kola, postavit si provizorní mostky apod.
Při opravě je jasné, že se na auto bude šahat a to hodně, po opravě je třeba ho vrátit do původní polohy.
Co je všechno oprava? - výměna serva, oprava tlumičů je jasná, ale patří sem vlastně i výměna baterek, vymotávání namotaného bordelu, vyndavání bahna, které brání v další jízdě, i kontrola, co tomu vlastně je, proč to nejede.

Kategorie OPEN bude hodnocena samostatně, auta mohou jezdit i jednotlivě a tak by pro některé mohl znamenat i malý kořen 100 metrů od startu konec závodu. Proto v této kategorii nebude pomoc rukou znamenat konec a auto může pokračovat dále. Nedovolenou pomoc ale MUSÍ zapsat do karty (čas). Při vyhodnocování bude hlavním hlediskem, zda byla/nebyla pomoc a kdy. Tuto kategorii beru jako něco trochu navíc, pro toho, kdo by si to chtěl zkusit a také jsem slíbil pár majitelům Summitů, že to zvážím. Summit je podle mne povedené auto a není důvod, proč by si to také nemohli zajet. (pro "expedičáky" tato vyjímka neplatí - nedovolená pomoc = konec) Auta z kategorie OPEN mohou přijmout pomoc od aut z kategorie "expedičáky", obráceně v omezené míře. Např. Summit by pomáhat neměl, jeho velikost a výkon je tak velký, že tým, kterému by Summit pomáhal by byl oproti ostatním zvýhodněn. Toto upřesníme podle toho, kolik a jakých aut se do kategorie OPEN přihlásí.

Odstoupení - pravidla i závod jsou primárně zameřené na modely, nikoliv na řidiče za vysílačkou - není svázán člen týmu s modelem a tak je možné, aby případně odstoupil jeden člen a druhý model a jiný člen pokračoval s jeho modelem. Stejnětak je možné, že si auto půjčují dva lidé.
Např. jeden z členů teamu už nemá chuť jít dále a model jiného člena zase zlobí nebo prostě jen jede nejhůře z nich. Protože vlastně odstupuje model, tak je možné odstoupí unavený člen s cizím autem. Vzhledem k tomu, že to není kontrolovatelné a v cíli stejně nepoznám, zda někdo přijede se svým modelem nebo cizím, tak je to povolené.

závodní číslo:
velikosti budou 4x4cm (9ks) a 3x3cm (15ks), vytisknuto na normalní papír a bude k dispozici izolepa na přilepení, každý si přilepí dle svých představ, není určeno, kde přesně musí být číslo nalepeno. Uvedené kusy budou vystříhnutý, bude možnost si případně vystříhnout další, kdyby to bylo málo.
stejné číslo pro celý team - je to týmový závod :)

Obrázek

diváci:
jsou samozřejmě vítáni.

Tip pro diváky:
Zajímavé místo bude určitě start, kde bude vidět více modelů najednou a protože zde probíhá příprava před startem, tak bude možné zahlédnou i vnitřek. Určitě i prohodit pár slov s majiteli aut. Je ale třeba se tam pohybovat opatrně. Nechci dělat žádné divácké zóny (tolik diváků stejně nebude), oddělovat prostory apod.
Navíc na startu bude možné obdržet mapu závodu a tak budete vědět, kde se budou určitě závodníci vyskytovat.

Celé to lze pojmout jako procházku lesem podle mapy a současně uvidíte i jak se daří některým týmům. Na startu můžete dostat stejnou mapu jako týmy a celý závod si zkusit projít a najít jednotlivé CP. Je to výlet cca na 2-3 hodiny (bez auta, bez bloudění a hledání jsem to zvládnul svižnou chůzí projít za hodinu a půl). Bez auta se pohybujete podstatně rychleji a navíc můžete i některé CP vynechat. Týmy to pojedou odhaduji cca 4-6 hodin (v průměru).

Bohužel se to těžko odhaduje, některá zajímavá místa jsem objevil až při závodu, při přípravě jsem šel jinudy (občas to zase bylo obráceně) a některá místa až z fotek ostatních týmů. Zajímavým místem jsou CP, kde bude větší pohyb aut (měli by tudy projet všichni).

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne sob bře 18, 2017 9:42 pm, celkově upraveno 3

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2016 - RC Offroad Challenge (17/4/2016)
PříspěvekNapsal: pon úno 15, 2016 10:38 am 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2080
Bydliště: praha - východ
Přihlášené týmy a auta

RC Merlin Team (2)
Land Rover Defender 100 (Deekay Chassis 007) - LordMerlin
Mitsubishi Pajero Hard Top (Tamiya CC-01) - Swab
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Pleskanec

M Team Tachov
Jeep Wrangler Rubicon (Axial SCX-10) - Martin
Land Rover Defender 110 (Axial SCX-10) – Martin

Team 6 (6)
Gaz 66 (scale homemade) - Shinji
Jeep Wrangler Rubicon (axial SCX-10) - Daveran
Land Rover Defender 110 (scale homemade) - Zax
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - Zdenda
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - Pitrisek
Jeep Rubicon (Axial SCX-10) - Kolino

Barňáci
Mercedes G63 Horri Bull (Axial SCX-10) - Jirka.813
Land Rover Defender D90 (Axial SCX-10) - Jirka
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Fryštenský
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - Gufy
Toyota Land Cruiser FJ40 (homemade) - Sistri
Axial Wraith - Tomyprodejcz
Axial Wraith - Zdeněk

Mazánci
Land Rover Defender D90 (Axial SCX-10 Dingo) - Martin
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Monika
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Václav
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - Radka

Bludný Východočech
Mercedes-Benz Unimog 6x6 (Axial SCX-10) - Plutoone84
Jeep G6 (Axial SCX-10) - Zizin
Jeep Rubicon (Axial SCX-10 - MEX) - Renda
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - PavelMuller1960
Land Rover Defender 90 (Axial SCX-10 Dingo) - ROTRACKgeo
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - Maximo

HL Expedition Team (13)
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CC-01) - Fcstan
Jeep Wrangler (Tamiya CC-01) - Vašík
Volkswagen Tuareg (Tamiya CC-01) - Petra
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Badger
Mercedes Unimog 2100 (Maverick Scout) - Honzík
Axial AX-10 Scorpion "Kopretina" - Komaar
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CR-01) - Filip (mladej komaar)
Land Rover Defender 90 "Hello Kitty" (HPI Wheely King + Dingo) - Šárka (mladá komaarová)

KATONI Team
Toyota Hilux (RCMODELex) - Bruce
GC-4 Truck (RC CROSS) - Růža
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Kafina
Toyota Hilux (RC4WD-TF2) - Tomas71

Team Vysočina
Jeep JK (Axial SCX-10) - Pavel Bartoš
Jeep YJ (Mex) - Pavel Bartoš ml.
Land Rover Defender D90 (Axial SCX-10) - Jiří Bartoš
Ford F 350 (Axial SCX-10) - Carlos
Jeep JK (Axial SCX-10) - Aleš Losenický
Axial Wraith - Jan Niederle

NYX Team
LandRover Defender D110 (homemade) - Kovy
LandRover Defender D110 (homemade) - George
Landrover Defender D90 (Axial SCX-10 Dingo) - Honcka

RC team Dablici
Jeep Wrangler Rubicon G6 (Axial SCX-10) - Marek Pokorný
Jeep Wrangler Rubicon G6 (Axial SCX-10) - Tomáš Pokorný
Honcho (Axial AX10 Ridgecrest) - Petr Pokorný

KPE
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Kamil
Land Rover Defender D90 (Axial SCX-10 Dingo) - Ondra
Jeep Wrangler G 6 Falken (Axial SCX-10) - Víťa

Černý most a spol.
Ford CF 100 (Axial SCX-10) - Blizzard
Komodo (Gmade GS-01) - MartinG
Jeep Wrangler G6 (Axial SCX-10) - Zdenda1
Jeep Cherokee (TFL T10-pro) - Zdenda2
Jeep YJ (Tamiya CC-01) - Kuba93

SCX-10
Old Chevy (Axial SCX-10) - Redneck
Jeep Wrangler Rubicon Unlimited (Axial SCX-10) - Honza
Old Chevy (Axial SCX-10) - Roman
Land Rover Defender D90 (Axial SCX-10) - Brašule
Jeep Wrangler Rubicon (Axial SCX-10) - Kubas
Jeep Wrangler Recon G6 (Axial SCX-10) - Libor
Land Rover Defender D90 (Axial SCX-10) - Mirda

NALEZENCI - Plzeň
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho)- Zdeněk
Jeep Cherokee XJ (Axial SCX-10) - Mattes
Ford Raptor (Gmade Komodo) - Dušan
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - Xman69

RC Kudy
Chevrolet Blazer (Axial AX-10 Scorpion) - Michal Dymák
Jeep JK (Mex) - Lukáš Janda
Jeep Comanche (Vattera Ascender) - Vito Scaletta Forman
Hummer H2 (Vattera Ascender) - Pavel Braun
Jeep JK (Axial SCX-10) - Joska Douša
sci-fi náklaďák (TL-01b) - Martin Březina

RC Team Vlčáci
Jeep Wrangler Rubicon (Axial SCX-10) - David Volf
Ford Bronco 1972 (Vaterra Ascender)- Ivan Volf

TEAM PREATT
Mercedes Benz G (Axial SCX-10 ) – Robert
Range Rover Sport (Axial SCX-10 ) – Natálka
Axial RR10 Bomber – Dominik
Axial Wraith – Torpedo
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Gregorio
Axial Wraith - Dodo
Jeep Falken (Axial SCX-10 ) - Snoopy
Trial (Homemade/ Axial SCX-10) – Frenk

RC počkej zapálím si...
Jeep (Axial SCX-10) - Báči
Jeep (Axial SCX-10) - Ficik
Land Rover Defender 90 (homemade) - Madbull
Ford F-350 Double Cab (Axial SCX-10) - Naprava5
Jeep (Axial SCX-10) - Bumbič

SKAUTI
Chevrolet CF 100 (Axial SCX-10) Martin01
Toyota FJ 40 (Tamiya CC-01) Máťa
Jeep Rubicon (Tamiya CC-01) Kuba

Černý Most Senior Klub
Tatra 6x6 (Axial SCX-10) - Jára
Mercedes Unimog (Axial SCX-10) - Roman
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - Maminka
Bowler Wildcat (Axial SCX-10/Tamyia TLT) - Tatik

LPT/BANGER TEAM
Toyota Hilux stříbrná (RC4WD) – Tomáš
Toyota Hilux žlutá (RC4WD) - Pavel
Mitsubishi Pajero Black (Tamiya CC-01) - Jarda
Toyota Land Cruiser FJ-40 (Tamiya CC-01) - Bob
Porsche Cayenne (Tamiya TA-02) - Robin
Mitsubishi Pajero Blue (Tamiya CC-01) - Martin

OffRoad Grinders
Toyota Hilux (RCMODELex) - Mára Vycpoš
VateHoncho (Vaterra Ascender) - Najmi
Honcho (Axial SCX-10) - Fonex

Řáholečtí Cipísci
Jeep Wrangler Rubicon (Axial SCX-10) - Korveťák
Jeep Wrangler Rubicon (Axial SCX-10) - Pepa1
Jeep Wrangler Rubicon (Axial SCX-10) - Vašík
Land Rover Defender D90 (MEX) - Jarda


.
.

.


Přihlášení jednotlivci
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Jirka


...

kategorie OPEN

K-Team
Traxxas Summit - Kája
Traxxas Summit - Karel
Traxxas Telluride - Radek

MDM RC Team
Traxxas Summit - Matěj
Axial Yeti - Dejv
TeamC TS4 - Miky



v závorce startovní čísla (číslo 1 - loňskému vítězi a "štastné" číslo 13 - pořadateli)
týmy, které se zúčastnili více než 3 ročníků si mohou požádat o číslo, které by chtěli mít
pokud to půjde, pokusím se jim vyhovět

.
.
Frekvence
(jiné, než 2,4Ghz)
.
.
.
(jsou zapisované v pořadí, jak se lidé hlásili)

----------------------------------------------------------------

Přihlašovat se můžou celé týmy, ale i jednotlivci, ze kterých se potom týmy složí. Nejlépe stejně jako v minulých ročnících se všichni dohodnou bez mého zásahu. Jednotlivci, zbytečně neotálejte. Neúplné týmy vás rádi osloví, či spolu složíte celý tým. Když se 8 jednotlivců nepřihlásí, aby tu nebyli napsaní sami, tak se může stát, že vůbec nepojedou a pak budou psát, že by jeli, ale neměli s kým.
Auta se do závodu přihlašují pod názvem auta (real vzoru), do závorky potom podvozek a pak jméno řidiče.
ke každému autu je možné přidat až 5 fotek (bude na webu - http://www.rcvidrholec.cz ) a link na net (na váš web o tom autě, na rajče, na vlákno na fóru, odkaz na web vašeho rc fóra, webu apod, linky typu "www.plastova-okna-skala.cz" neberu)
Frekvence 2,4Ghz uvádět nemusíte, ostatní ve svém zájmu ano, budou psány sem do fóra.
Až do závodu je možné provádět změny v týmech i autech.
Záměrem je aby, když se na web podívají i ostatní lidé, se zvládli orientovat (Axial honcho scx jim nic neřekne).

S přihlášením neotálejte.
1/ mi uděláte radost, že je zájem :)
2/ může to ovlivnit nerozhodnuté

Auta se do závodu přihlašují pod názvem auta (real vzoru), do závorky potom podvozek a pak jméno řidiče
např:
Komár Bzzzz team
Hummer H2 (Tamiya TA-01) - Komaar
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CR-01) - malej Komaar


a další příklady:
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01)
Jeep Cherokee (Axial SCX-10)
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho)
Land Rover Defender 90 (Axial SCX-10 Dingo)
Holiday Buggy (DT-02)
Axial Wraith
Chevrolet CF 100 (Enroute Berg)
případně se podívejte do loňska, předloňska,...

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne sob dub 16, 2016 1:12 pm, celkově upraveno 43

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2016 - RC Offroad Challenge (17/4/2016)
PříspěvekNapsal: pon úno 15, 2016 10:38 am 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2080
Bydliště: praha - východ
Konečné výsledky - Vidrholec 2016

--------------------------------------------------------

Vítěz závodu - 1. místo - M Team Tachov (10)
Jeep Wrangler Rubicon (Axial SCX-10) - Martin
Land Rover Defender 110 (Axial SCX-10) – Martin

výsledný čas - 2:35


2. místo - Barňáci (11)
Mercedes G63 Horri Bull (Axial SCX-10) - Jirka.813
Land Rover Defender D90 (Axial SCX-10) - Jirka
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Fryštenský
Axial Wraith - Tomyprodejcz
Axial Wraith - Zdeněk

výsledný čas - 2:43


3. místo - Team Vysočina (8)
Jeep JK (Axial SCX-10) - Pavel Bartoš
Jeep YJ (Mex) - Pavel Bartoš ml.
Land Rover Defender D90 (Axial SCX-10) - Jiří Bartoš
Ford F 350 (Axial SCX-10) - Carlos
Axial Wraith - Jan Niederle

výsledný čas - 2:44


4. místo - KATONI Team (17)
GC-4 Truck (RC CROSS) - Růža
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Kafina
Toyota Hilux (RC4WD-TF2) - Tomas71

výsledný čas - 2:50


5. místo - RC počkej zapálím si... (16)
Jeep (Axial SCX-10) - Báči
Jeep (Axial SCX-10) - Ficik
Land Rover Defender 90 (homemade) - Madbull
Ford F-350 Double Cab (Axial SCX-10) - Naprava5
Jeep (Axial SCX-10) - Bumbič

výsledný čas - 2:52


6. místo - Bludný Východočech (22)
Mercedes-Benz Unimog 6x6 (Axial SCX-10) - Plutoone84
Jeep G6 (Axial SCX-10) - Zizin
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - PavelMuller1960
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - Maximo

výsledný čas - 3:10


7. místo - RC Merlin Team (2)
Land Rover Defender 100 (Deekay Chassis 007) - LordMerlin
Mitsubishi Pajero Hard Top (Tamiya CC-01) - Swab
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Pleskanec

výsledný čas - 3:16


8. místo - LPT/BANGER TEAM (7)
Toyota Hilux stříbrná (RC4WD) – Tomáš
Toyota Hilux žlutá (RC4WD) - Pavel
Toyota Land Cruiser FJ-40 (Tamiya CC-01) - Bob

výsledný čas - 3:24


9. místo - TEAM PREATT (5)
Mercedes Benz G (Axial SCX-10) – Robert
Range Rover Sport (Axial SCX-10) – Natálka
Axial RR10 Bomber – Dominik
Axial Wraith – Torpedo
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Gregorio
Axial Wraith - Dodo
Jeep Falken (Axial SCX-10) - Snoopy
Trial (Homemade/ Axial SCX-10) – Frenk

výsledný čas - 3:31 (2:31 + 1 hodina penalizace (CP4))


10. místo - KPE (15)
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Kamil
Land Rover Defender D90 (Axial SCX-10 Dingo) - Ondra

výsledný čas - 3:51


11. místo - SCX-10 (24)
Jeep Wrangler Rubicon Unlimited (Axial SCX-10) - Honza
Old Chevy (Axial SCX-10) - Roman
Land Rover Defender D90 (Axial SCX-10) - Brašule
Jeep Wrangler Recon G6 (Axial SCX-10) - Libor

výsledný čas - 4:06 (3:06 + 1 hodina penalizace (CP4))


12. místo - Řáholečtí Cipísci (23)
Jeep Wrangler Rubicon (Axial SCX-10) - Korveťák
Jeep Wrangler Rubicon (Axial SCX-10) - Pepa1
Jeep Wrangler Rubicon (Axial SCX-10) - Vašík
Land Rover Defender D90 (MEX) - Jarda

výsledný čas - 4:11


13. místo - Team 6 (6)
Gaz 66 (scale homemade) - Shinji
Jeep Wrangler Rubicon (Axial SCX-10) - Daveran
Land Rover Defender 110 (scale homemade) - Zax
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - Zdenda
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - Pitrisek
Jeep Rubicon (Axial SCX-10) - Kolino

výsledný čas - 4:14


14. místo - NYX Team (12)
LandRover Defender D110 (homemade) - Kovy
LandRover Defender D110 (homemade) - George
Landrover Defender D90 (Axial SCX-10 Dingo) - Honcka

výsledný čas - 4:25


15. místo - RC Team Vlčáci (25)
Jeep Wrangler Rubicon (Axial SCX-10) - David Volf
Ford Bronco 1972 (Vaterra Ascender)- Ivan Volf

výsledný čas - 4:33 (3:33 + 1 hodina penalizace (CP4))


16. místo - Mazánci (19)
Land Rover Defender D90 (Axial SCX-10 Dingo) - Martin
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Monika
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Václav
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - Radka

výsledný čas - 4:41


17. místo - Černý Most Senior Klub (4)
Tatra 6x6 (Axial SCX-10) - Jára
Mercedes Unimog (Axial SCX-10) - Roman
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - Maminka
Bowler Wildcat (Axial SCX-10/Tamyia TLT) - Tatik

výsledný čas - 4:48


18. místo - RC team Dablici (20)
Jeep Wrangler Rubicon G6 (Axial SCX-10) - Marek Pokorný
Jeep Wrangler Rubicon G6 (Axial SCX-10) - Tomáš Pokorný
Toyota Tacoma (Axial AX10 Ridgecrest) - Petr Pokorný

výsledný čas - 5:18 (4:18 + 1 hodina penalizace (CP4))


19. místo - NALEZENCI - Plzeň (18)
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho)- Zdeněk
Jeep Cherokee XJ (Axial SCX-10) - Mattes
Ford Raptor (Gmade Komodo) - Dušan
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - Xman69

výsledný čas - 5:23


20. místo - OffRoad Grinders (9)
Toyota Hilux (RCMODELex) - Mára Vycpoš
VateHoncho (Vaterra Ascender) - Najmi
Honcho (Axial SCX-10) - Fonex

výsledný čas - 5:46


21. místo - SKAUTI (3)
Chevrolet CF 100 (Axial SCX-10) Martin01
Toyota FJ 40 (Tamiya CC-01) Máťa
Jeep Rubicon (Tamiya CC-01) Kuba
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Jirka

výsledný čas - 6:39


22. místo - HL Expedition Team (13)
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CC-01) - Fcstan
Jeep Wrangler (Tamiya CC-01) - Vašík
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Badger
Axial AX-10 Scorpion "Kopretina" - Komaar
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CR-01) - Filip (mladej komaar)
Land Rover Defender 90 "Hello Kitty" (HPI Wheely King + Dingo) - Šárka (mladá komaarová)

výsledný čas - 7:34


23. místo - RC Kudy (21)
Chevrolet Blazer (Axial AX-10 Scorpion) - Michal Dymák
Jeep JK (Mex) - Lukáš Janda
Jeep Comanche (Vattera Ascender) - Vito Scaletta Forman
Hummer H2 (Vattera Ascender) - Pavel Braun
Jeep JK (Axial SCX-10) - Joska Douša
sci-fi náklaďák (TL-01b) - Martin Březina

výsledný čas - 8:10 (6:10 + 2 hodiny penalizace (CP4 + CP5))


24. místo - Černý most a spol. (14)
Ford CF 100 (Axial SCX-10) - Blizzard
Komodo (Gmade GS-01) - MartinG
Jeep Wrangler G6 (Axial SCX-10) - Zdenda1
Jeep Cherokee (TFL T10-pro) - Zdenda2
Jeep YJ (Tamiya CC-01) - Kuba93

výsledný čas - tým odstoupil



OPEN:

K-Team + MDM RC Team (51)
Traxxas Summit - Kája
Traxxas Summit - Karel
Traxxas Telluride - Radek

Traxxas Summit - Matěj
Axial Yeti - Dejv
TeamC TS4 - Miky

výsledný čas - 4:59



Obrázek
http://www.rcvidrholec.cz

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne pon dub 18, 2016 7:40 pm, celkově upraveno 3

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2016 - RC Offroad Challenge (17/4/2016)
PříspěvekNapsal: pon úno 15, 2016 12:40 pm 
Offline
Častý přispěvatel

Registrován: stř úno 12, 2014 3:04 pm
Příspěvky: 500
Bydliště: Horní Počernice-Praha 20
Super už jsem se bál že letos to nebude.

_________________
Martin Březina
tl-01b expedice 2.4gh
Land Rover Series lll Lightweight
Hpi Savage 25 limited edition 1:8 nitro (3HP)
Jeep cherokee - axial scx10 II

Nejdůležitější je výkóóóón !!!!
http://martan2002.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2016 - RC Offroad Challenge (17/4/2016)
PříspěvekNapsal: pon úno 15, 2016 7:03 pm 
Offline
Nově příchozí
Uživatelský avatar

Registrován: sob dub 18, 2015 6:49 pm
Příspěvky: 10
Bydliště: Tachov
Super, těšíme se 8)

_________________
Martin
Jeep Wrangler Rubicon SCX10


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2016 - RC Offroad Challenge (17/4/2016)
PříspěvekNapsal: pon úno 15, 2016 10:09 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 12, 2015 6:10 am
Příspěvky: 136
Bydliště: Tachov, Plzeňský kraj
Už se moc těšíme :tleskam: . Letos jsem zase o něco těžší tak snad dojedu :-D .

_________________
Defender 110 Soft top - Axial SCX 10
Land Rover Series I - HSP 1/24 Crawler
http://mars1303.rajce.idnes.cz/
M Team Tachov


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2016 - RC Offroad Challenge (17/4/2016)
PříspěvekNapsal: úte úno 16, 2016 12:35 am 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 03, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2652
Bydliště: Praha
Tak my jdem davat dohromady tym, moc se tesim! :-)

_________________
RC4x4-Shop(.)CZ
Ford F150 Raptor Custom Project
CC-01 Jeep Wrangler YJ
CC-01 Isuzu Amigo
TA-02 Ford F150 Trophy
TA-01 VW Race Touareg
TL-01 Celica+911GT3+Focus+M3
Fotky a videa - kubamynar.rajce.idnes(.)cz youtube(.)com/user/kubamynar


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2016 - RC Offroad Challenge (17/4/2016)
PříspěvekNapsal: úte úno 16, 2016 7:00 am 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 05, 2012 6:01 pm
Příspěvky: 352
Tohle si nemůžeme nechat ujít, už se moc těšíme. :YOP:

_________________
RC OFF ROAD PLZEŇ
youtube
kečup


,,Je lepší mířit ke hvězdám a minout, než do hromady hnoje a trefit se."

Mercedes Unimog 1350L 1:8
Land Rover Defender Trophy
Horri Bull
Jeep Wrangler JK
Jeep Cherokee
Tamiya CC-01 - doprovoďák

Tiger I, Panther Ausf.G


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2016 - RC Offroad Challenge (17/4/2016)
PříspěvekNapsal: sob úno 20, 2016 2:15 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2080
Bydliště: praha - východ
tak první přihlášený tým :OK:

RC Merlin Team
Land Rover Defender 100 (Deekay Chassis 007) - LordMerlin
Mitsubishi Pajero Hard Top (Tamiya CC-01) - Swab
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Pleskanec

tohle jsou zkušení matadoři
budete zase obhajovat 3.místo? :lol:
2012 - 6.místo, 2013 - 3.místo, 2014 - 3.místo, 2015 - 3.místo

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2016 - RC Offroad Challenge (17/4/2016)
PříspěvekNapsal: sob úno 20, 2016 6:42 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 15, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 329
Bydliště: Praha
No ? Letos žádná svačina a zbytečné zastávky a snad budeme zase na svém krásném třetím místě :-) Ba ne letos do toho jdeme s maximální přípravou .... tak snad bude lepší pozice.

_________________
Axial SCX10 s karoserií Defender 90 - 2,4 GHz
Crawler King HPI s karoserií Dingo - 2,4 GHz
DCL-100. No-007 Defender 100 - 2,4 GHz
http://lordmerlin.rajce.net


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2016 - RC Offroad Challenge (17/4/2016)
PříspěvekNapsal: ned úno 21, 2016 8:23 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 29, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 1007
Bydliště: P-9 Střížkov
ten bronz je šílenej a k vrcholu nám chyběly vždy minuty.... tak uvidíme jak letos ;-)

_________________
CC-01 Mitsubishi Pajero
MST CMX Scale Avia A21F
TT-01 D Subaru Impreza 05 Drift
Scale Projek Ford F-350 Dualcab


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2016 - RC Offroad Challenge (17/4/2016)
PříspěvekNapsal: ned úno 21, 2016 11:15 am 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2080
Bydliště: praha - východ
koukal jsem, že loni to bylo na vrcholu dost těsné
3:47 - 3:49 - 3:54 (Merlin)

v roce 2014 bylo těsno pod vrcholem :)
3:25 - 3:46 - 4:00 (Merlin) - 4:04 - 4:08

a rok 2013 taky těsno
3:03 - 3:36 - 3:37 (Merlin) - 3:56 - 3:56

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 206 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.