Právě je sob srp 19, 2017 2:41 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Pohon - Motor Mex I def D90
PříspěvekNapsal: úte bře 20, 2012 9:36 am 
Offline
Nově příchozí
Uživatelský avatar

Registrován: pát pro 02, 2011 12:00 am
Příspěvky: 29
Bydliště: Hradec Králové / Havlíčkův Brod
Zdravím,
chtěl bych se vás zeptat jaký kdo používáte motor u svého MEXe Defendera D90. Měl jsem tam dvouletého Novaka 45T, ale auto je šíleně pomalé, poté jsem koupil Tamku 35T CR Tuned a při prvním průjezdu vodou mi shořel. Nyní uvažuji o koupi motoru a rád bych se od zkušenějších nachytřil, představuju si rychlost svižnější chůze a výdrž motoru při namočení - rád se brodím 8) 8)
Můj druhý dotaz zní, zkoušel jste někdo jezdit bez převodovky HPI s vysokozátovým motorem ( 80 závitů ) Zajímalo by mě, jak se to chová, protože o tomto řešení dost přemýšlím, protože se mi nelíbí, že s převodovkou nelze jednoduše bez cukání brzdit ( sjíždět prudké kopce ).

P.S. Nejsem si jist, jestli to nemá být v elektronice, ale můj dotaz se týká pouze MEXE, tak jsem to dal sem.

_________________
Mexík D90 1. generace
galérie : http://onemechb.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 20, 2012 11:39 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 26, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 1776
Bydliště: Praha, Kladno
Ahoj, možná bych to dal spíš do elektra, ale čert to vem, Osobně jsem mexe jezdil s motorem rc4wd 35T. Byl to můj první motor a používám ho stále.
S převodovkou WK HPI byla rychlost tak akorát (svižnější chuze). Co se vody týče, sem tam se taky brodím, ale zase né tak že by motor plaval ve vodě. Ovšem nedělám si iluze, že se do kontaktu s vodou nikdy nedostal.

_________________
2,4 Ghz
http://zaxcz.rajce.idnes.cz/
http://modelmarket.cz/detail/?product=6 ... 600&list=1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pohon - Motor Mex I def D90
PříspěvekNapsal: úte bře 20, 2012 11:08 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 06, 2010 12:00 am
Příspěvky: 253
Bydliště: Praha
OndraHB píše:
..Můj druhý dotaz zní, zkoušel jste někdo jezdit bez převodovky HPI s vysokozátovým motorem ( 80 závitů ) Zajímalo by mě, jak se to chová...

Přihřeju si polívčičku:
http://www.forum.tamiyaforum.cz/viewtop ... 91&t=14360

_________________
http://superstepa.rajce.idnes.cz/TATRA_Dakar/
ľavá růžová, sto cez dinosaura, dve ryšavé veveričky a fuj fuj, bude [i]ľavá, čierná, chlpatá, zubatá..[/i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 21, 2012 9:01 am 
Offline
Nově příchozí
Uživatelský avatar

Registrován: pát pro 02, 2011 12:00 am
Příspěvky: 29
Bydliště: Hradec Králové / Havlíčkův Brod
Teorii o momentu, závitech a výkonu znám dobře, ale díky za každý postřeh. Problém u HPI převodovky je, že tam nevrazím jiný pastorek. Musel bych jí upravit bruskou... a do toho se mi moc nechce. Proto mě zajímalo, jestli někdo nezkoušel připojit přímo 80tku motor na rozvodovku. Nechci kupovat nový motor, jen abych to vyzkoušel a zjistil, že je to případně k ničemu.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.