Právě je stř pro 13, 2017 7:43 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 4LINK u Axialu SCX10
PříspěvekNapsal: ned kvě 13, 2012 11:11 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 27, 2012 12:00 am
Příspěvky: 1794
Bydliště: Most
Zdarec poradí mě někdo jaký rozměr 4linku mám dát na dingo?Mám kit a v krabici je jak 3link tak 4link,ale je tam víc těch plastovejch linků
http://pitrisek23.rajce.idnes.cz/Axial_KIT#IMG_1800.jpg
EDIT: Kratší má 115mm a delší 120mm měřeno od středu oka ke středu

_________________
Axial SCX10 Toyota FJ60
TF2 Toyota Hilux
Axial SCX10 Land Rover Defender Cabrio
HPI Blitz

http://pitrisek23.rajce.idnes.cz/


Naposledy upravil Pitrisek dne ned kvě 13, 2012 11:15 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 13, 2012 11:15 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 17, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 1324
Bydliště: Praha10 / Frýdlant nad ostravicí
pokud spravne tusim, (mam to v sade taky, mel sem RTRko) tak tohle nejsou linky na 4 link... já delal 4link klasicky ze zavitovek :-)

_________________
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9)
Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler
Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress
Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 13, 2012 11:29 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 27, 2012 12:00 am
Příspěvky: 1794
Bydliště: Most
No já mám ty spodní linky alu,ale ten tří link je plast a místo něho chci dát ty dva plastový ale nevim jaký abych tam něco nepodělal.A jaký máš s tim 4linkem křížení??

_________________
Axial SCX10 Toyota FJ60
TF2 Toyota Hilux
Axial SCX10 Land Rover Defender Cabrio
HPI Blitz

http://pitrisek23.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 13, 2012 11:48 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 17, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 1324
Bydliště: Praha10 / Frýdlant nad ostravicí
abych pravdu řekl, nedělal jsem to kvůli křížení... podle mě ten rozdíl bude prachbídný a to mám 100ky tlumiče... hlavní rozdíl je v tom, že u 3-linku se ti neustale vymlacuje ten kulovy cep a je v něm hrozný vakl... u 4-linku tenhle problém úplně zmizí... ale zase musíš mít dobře pohyblivé kardany (alespoň dobře mázlý :) aby hezky chodily)

_________________
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9)
Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler
Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress
Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 13, 2012 12:30 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 01, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 743
Bydliště: Hořovice
Ty nejkratší jsou na spodní linky pro rozvor 290mm. Nahoru potřebuješ na 4-link ještě kratší a takový plasty v sadách nejsou.
U novýho RTR Honcha na rozvor 313mm jsou vzadu nejdelší dole (130 mm z AX80054) a krátký (115mm z AX80043) nahoře. Na Dingo budeš muset horní změřit a vyrobit. Viděl bych to odhadem kolem 100mm. V nouzi, při troše snahy, by určitě šli upravit z těch zbylých 120mm. Vyřízl bych kus v nejširším místě, svrtal oba zbytky v ose na pr. 2,5mm, našrouboval to na kousek M3 závitovky a zalepil vteřiňákem. Protože ty 120 mm linky jsou, kromě spodních předků Honcha, na nic, nemáš co ztratit.
Když už máš ale spodní kovový, udělal bych radši stejně i vrchní.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 13, 2012 12:31 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 08, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 715
prostě tam nějaký zkus a pokud bude náprava ve správném ůhlu tak je to ok, jinak by to asi mělo bejt v manuálu ne?

_________________
AXIAL Wraith JEEP pison spider
AXIAL SCX10 Jeep wrangler
Poličkovky Jeep YJ / Jeep TJ / Jeep JK offroad / Jeep JK street / Jeep JK unlimited offroad / Jeep JK unlimited street
RAJČE = smurf87


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 13, 2012 12:38 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 17, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 1324
Bydliště: Praha10 / Frýdlant nad ostravicí
jako říkat tady přesné hodnoty je podle mě trochu zbytečný ne? každý si to musí udělat podle toho jaký má kloubky a jakej chce mít úhel na kardanu, což v bude v tomhle případě měnit i délka tlumičů, protože je rozdíl jestli dáš stejně dlouhý linky s 85mm tlumičema nebo 100mm tlumičema (kardan jde do většího úhlu, takže ty horní linky mušíš prodloužit, aby měl kardan úhel menší...)

_________________
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9)
Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler
Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress
Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 13, 2012 12:41 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 08, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 715
takže si vem kloubky špejle a můžeš odměřovat :lol:

_________________
AXIAL Wraith JEEP pison spider
AXIAL SCX10 Jeep wrangler
Poličkovky Jeep YJ / Jeep TJ / Jeep JK offroad / Jeep JK street / Jeep JK unlimited offroad / Jeep JK unlimited street
RAJČE = smurf87


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 13, 2012 12:42 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 17, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 1324
Bydliště: Praha10 / Frýdlant nad ostravicí
přesně tak, špejle nebo drátek či provázek je nejlepší řešení, taky to tak dělám doma na koleni :-D už se těším jak budu zítra proměřovat rozvor z dinga na JK :-D

_________________
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9)
Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler
Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress
Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 13, 2012 2:18 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 27, 2012 12:00 am
Příspěvky: 1794
Bydliště: Most
3000HP píše:
abych pravdu řekl, nedělal jsem to kvůli křížení... podle mě ten rozdíl bude prachbídný a to mám 100ky tlumiče... hlavní rozdíl je v tom, že u 3-linku se ti neustale vymlacuje ten kulovy cep a je v něm hrozný vakl... u 4-linku tenhle problém úplně zmizí... ale zase musíš mít dobře pohyblivé kardany (alespoň dobře mázlý :) aby hezky chodily)
Taky to je ten důvod proč chci 4link.Kardany my přijdou nový notyra.Já jsem myslel že když je na tom platě ten držák na 4link že ty linky jsou k toum :roll: No kovový si udělat chci jen musim koupit tu trubičku a závitovku :mrgreen:

_________________
Axial SCX10 Toyota FJ60
TF2 Toyota Hilux
Axial SCX10 Land Rover Defender Cabrio
HPI Blitz

http://pitrisek23.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 13, 2012 3:01 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 01, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 743
Bydliště: Hořovice
Zkusil jsem to s původníma plastovejma spodníma linkama z Dinga (115mm). Pokud jsou kovový z kitu stejně dlouhý, tak potřebuješ nahoře 107 mm, tj. ke krátkým axial kulákům ( díl 1 z AX80005: http://www.mz-racing.net/p3440-ax80005-linkage-set/ ) 83 mm dlouhou trubku pr. 7/3 a cca 97mm M3 závitovky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 13, 2012 6:44 pm 
Offline
Nově příchozí
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 18, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 82
Bydliště: u Boskovic
http://docs.axialracing.com/instruction ... -links.pdf


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 13, 2012 8:43 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 01, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 743
Bydliště: Hořovice
To je taky možnost, ale jen pro starej Dingo kit, kterej má alu 3-link. V novym je bůhvíproč zase plastovej, takže scházej ty 60mm alu posty.
Jinak délka sedí: zahlej kloub 15mm + původní post 60 + prodloužení 20 + rovnej kloub 12 = 107, nebo dva rovný klouby 12+12 + 83 trubka = 107. Jen když použiješ, podle návodu, ke skidplate původní zahlý kloubky od alu 3-linku, je třeba je u rámu trochu podložit, jinak ohybem dřou o rám. U 3-linku jsou totiž v o dost ostřejším úhlu, než u 4-linku kde pak už ten zahlej není prakticky nutnej, jen se o ty 3 mm musí doladit délka postu.
Ono se to blbě přesně měří, ale osobně bych dal horní linky radši o mm delší, než naopak. Schová se tak o trochu výš dolní kloub kardanu a to je trochu choulostivý místo. Nakonec, zkrátit se to dá vždycky, naopak těžko. :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 14, 2012 5:46 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 27, 2012 12:00 am
Příspěvky: 1794
Bydliště: Most
Díky vám všem za rady.Co jsem ještě koukal tak budu muset dát nejspíš jinej držák serva což je další investice :evil: http://www.mz-racing.net/p3674-sta30485 ... rvo-plate/
Tak počkám až olítám ten plastovej 3link a pak pujdu do 4linku :mrgreen:

_________________
Axial SCX10 Toyota FJ60
TF2 Toyota Hilux
Axial SCX10 Land Rover Defender Cabrio
HPI Blitz

http://pitrisek23.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 14, 2012 7:36 am 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 01, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 743
Bydliště: Hořovice
Novej držák serva nepotřebuješ. Pokud máš plastovej držák 4-linku (AX80043, na kterej jsou počítaný všechny rozměry horních linků) odmontuješ jen držák středovýho kuláku (AX80003, díl 3). Vepředu původní držák serva zůstane jen na dvou šroubech, což v pohodě stačí.
Tenhle tuningový držák serva má delší zadek s dírama na kolmý kulový čepy pro 4-link, takže se nedává plastovej držák 4-linku, ale délky linků jsou pak úplně jiný.
Použij maximum zbytků z kitu, plastový držáky 4-linku, přebytečný kloubky a dopočítej si k tomu závitovku a trubičku na délku 107mm. Je to investice do stovky a z metrovejch kusů Ti přes půlku zbyde.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.