Právě je ned říj 22, 2017 8:19 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: kombinace 3link a 4link na autě
PříspěvekNapsal: stř pro 30, 2015 7:09 pm 
Offline
Uživatel

Registrován: pon zář 12, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 419
Bydliště: Hořice v Podkrkonoší
Ahojda, mám asi blbej dotaz, ale bude něčemu vadit na
Axial SCX10 autě, vše originál, když nechám na předku 3link,
a do zadu 4link. Možná se to tady kdysi o tom diskutovalo.
Moc díky za info. Michal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kombinace 3link a 4link na autě
PříspěvekNapsal: stř pro 30, 2015 7:15 pm 
Offline
Veterán fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 16, 2009 12:00 am
Příspěvky: 3097
Bydliště: Někde u té Pálavy..
Nemá to čemu vadit...já osobně to také tak mám...protože vpředu je na nápravě servo...tak 3link je jednodušší... :wink:

_________________
2 x CC Pajero ala Mrak...
CC ...Lada Niva
Liaz Dakar 85 1:10
TRX4 Defender..
MTS...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kombinace 3link a 4link na autě
PříspěvekNapsal: stř pro 30, 2015 7:17 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 01, 2013 6:55 pm
Příspěvky: 1626
Bydliště: Količín
Mě to vadit nebude :-D
Ted vážně. Já si myslím, že by to vadit nemělo, teda netuším , čemu. Osobně jsem předělal na 4-link jen kvůli změně rozvoru.

_________________
Tatra 815/7 8x8 alà Hanys
Škoda 130 RS
Jeep Wrangler Yj na MST CFX
Toyota HILUX na homemade podvozku
FS GT3C


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kombinace 3link a 4link na autě
PříspěvekNapsal: stř pro 30, 2015 7:28 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 18, 2014 12:06 pm
Příspěvky: 1801
Bydliště: Potštejn
Časem se ti přední 3 link vyhrká a bude v něm vůle. Ta část, kde je uložen takový ten plastový soudek. Až se to stane, doporučuji předělat na 4 link. Komponenty koupíš na ms-technology.cz Je to pak pevnější.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kombinace 3link a 4link na autě
PříspěvekNapsal: stř pro 30, 2015 7:31 pm 
Offline
Veterán fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 16, 2009 12:00 am
Příspěvky: 3097
Bydliště: Někde u té Pálavy..
plutoone84 píše:
Časem se ti přední 3 link vyhrká a bude v něm vůle. Ta část, kde je uložen takový ten plastový soudek. Až se to stane, doporučuji předělat na 4 link. Komponenty koupíš na ms-technology.cz Je to pak pevnější.


Tak časem se vyhrká vše...takže toto nevidím jako lepší důvod...A až se kloubky na čtyřlinku vyhrkají..je lepší předělat na pětilink.... :-D

_________________
2 x CC Pajero ala Mrak...
CC ...Lada Niva
Liaz Dakar 85 1:10
TRX4 Defender..
MTS...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kombinace 3link a 4link na autě
PříspěvekNapsal: stř pro 30, 2015 7:33 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 01, 2013 6:55 pm
Příspěvky: 1626
Bydliště: Količín
Ano předělání na 4link od slicka je i levnější, než vyměnit jeden soudek 8o

_________________
Tatra 815/7 8x8 alà Hanys
Škoda 130 RS
Jeep Wrangler Yj na MST CFX
Toyota HILUX na homemade podvozku
FS GT3C


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kombinace 3link a 4link na autě
PříspěvekNapsal: stř pro 30, 2015 7:36 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 18, 2014 12:06 pm
Příspěvky: 1801
Bydliště: Potštejn
gecko-x píše:
Ano předělání na 4link od slicka je i levnější, než vyměnit jeden soudek 8o

Jo a s ním i to uložení, ve kterém je a za půl roku to měnit znova a pak zase znova. To je rozhodně lepší, než to udělat jednou pořádně. Vy jste mi ale chytrolíni. :EVIL:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kombinace 3link a 4link na autě
PříspěvekNapsal: stř pro 30, 2015 7:41 pm 
Offline
Veterán fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 16, 2009 12:00 am
Příspěvky: 3097
Bydliště: Někde u té Pálavy..
plutoone84 píše:
gecko-x píše:
Ano předělání na 4link od slicka je i levnější, než vyměnit jeden soudek 8o

Jo a s ním i to uložení, ve kterém je a za půl roku to měnit znova a pak zase znova. To je rozhodně lepší, než to udělat jednou pořádně. Vy jste mi ale chytrolíni. :EVIL:


Ale,ty jsi měl asi špatné dětství...že ten život bereš tak vážně !! :-D
Chce to méně rozčilování...a třeba pochopit i srandu!! Ale když na to přijde tak Gecko-x má pravdu..Osobně jsem to za dva roky ještě neměnil... :BYE:

_________________
2 x CC Pajero ala Mrak...
CC ...Lada Niva
Liaz Dakar 85 1:10
TRX4 Defender..
MTS...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kombinace 3link a 4link na autě
PříspěvekNapsal: stř pro 30, 2015 7:48 pm 
Offline
Veterán fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 20, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 4273
Bydliště: Mníšek pod Brdy
A když tam mezi soudek hodíš podložku může si i hrkat sem tam a nevypadne :mrgreen:
Všeobecně by měl třílink lépe křížit než čtyř link ale čtyřlink je pevnější v pohybu nápravy do stran, proto se většinou třílink doplňuje panhardkou ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kombinace 3link a 4link na autě
PříspěvekNapsal: stř pro 30, 2015 7:59 pm 
Offline
Uživatel

Registrován: pon zář 12, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 419
Bydliště: Hořice v Podkrkonoší
Máš pravdu, všude mám podložku kvůli pojištění, a zatím bez oprav,
dotaz jsem měl proto, že mám doma plast 3link a plast 4link, a
tak zda by to šlo využít.
Michal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kombinace 3link a 4link na autě
PříspěvekNapsal: stř pro 30, 2015 8:14 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 18, 2014 12:06 pm
Příspěvky: 1801
Bydliště: Potštejn
Ono to nevypadne. Taky jsem tam dával podložku a měnil soudek. Ale já mám auto poměrně rychlé a příjde mi, že čím rychlejší, tím se díly více opotřebovávají. Mně prostě originál třílink nedržel a když mi na autě něco hrká, tak mi to vadí. Někomu je to asi jedno. No mně prostě ne a těch 250-300kč za předělání? Asi němá cenu řešit. No plastové linky, co ti zbyly z kitu asi moc nepomohou. Musíš mít toto: http://www.mstechnology.cz/drzak-linku-predni-d81.htm + http://www.mstechnology.cz/Kloub-3xM4-d50.htm + http://www.mstechnology.cz/zavitnice-M4 ... z-d166.htm jde to nějak zaonačit i s původním platem pod servem, ale tohle je prostě hezčí a vo to kurňa jde ne?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kombinace 3link a 4link na autě
PříspěvekNapsal: stř pro 30, 2015 8:18 pm 
Offline
Uživatel

Registrován: pon zář 12, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 419
Bydliště: Hořice v Podkrkonoší
Omlouvám se blbě jsem to napsal, všude mám alu linky
z trubiček, plast mám pouze držáky 3linku a 4linku.
Šlo mi pouze o tu kombinaci.
Jinak Dane moc díky za info.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kombinace 3link a 4link na autě
PříspěvekNapsal: stř pro 30, 2015 8:33 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 17, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 989
Bydliště: Holomóc ja! ( Ostrava )
Hele vadit to nebude nicemu. ja to mel loni na trialce takhlenc.. v předu 3 link skrz vetší vykyv a vzadu 4 link skrz pevnejsi a stabilnejsi nápravu :OK:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kombinace 3link a 4link na autě
PříspěvekNapsal: sob led 09, 2016 4:01 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 01, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 731
Bydliště: Hořovice
maztekk píše:
A když tam mezi soudek hodíš podložku může si i hrkat sem tam a nevypadne :mrgreen:
Všeobecně by měl třílink lépe křížit než čtyř link ale čtyřlink je pevnější v pohybu nápravy do stran, proto se většinou třílink doplňuje panhardkou ;-)

To platí u skutečných aut, tam panhardka kvůli bočnímu vedení být musí. Když ale doplníš pandardkou původní axialskej horní trojúhelník - "tzv. 3-link" , musí se to nutně navzájem křížit mezi sebou, protože tam pak máš jednu osu stabilizace navíc. Zachráněj to jen vůle.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kombinace 3link a 4link na autě
PříspěvekNapsal: sob led 09, 2016 4:50 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 01, 2013 6:55 pm
Příspěvky: 1626
Bydliště: Količín
No já mám za to, že pandhardka je tam hlavně proto, aby tlak serva řízení neodtláčel celou nápravu, ale jen tehlice. Proto je jedno ze základních pravidel montáže oné tyče, aby byla s tyčí, spojující páku serva s tehlici, rovnoběžná.

_________________
Tatra 815/7 8x8 alà Hanys
Škoda 130 RS
Jeep Wrangler Yj na MST CFX
Toyota HILUX na homemade podvozku
FS GT3C


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.