Právě je stř pro 13, 2017 7:42 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Převody diferenciálu Axial
PříspěvekNapsal: ned led 01, 2012 8:41 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 10, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 671
Bydliště: Litvínov
Dneska jsem dělal rozborku zadní nápravy a koukám, že talíř i hruška jsou nějaký sjetý, ještě to jde, ale už moc dlouho nevydrží. Tak jsem se chtěl zeptat, jestli májí nějakou výhodu tyhle zuby http://www.ebay.com/itm/Axial-Heavy-Dut ... 53eaae3321 oproti klasickým rovným?

_________________
Legenda zvaná Plísňák cabrio
HAJZLTEAM
+ ještě nějaký rychlý mrchy


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 01, 2012 8:44 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2551
Bydliště: Doma
Mají lepší rozklad síly a díky tomu že jsou zahlé tak se nebudou tak snadno lámat

_________________
Adam - SPEED Energy Team
- 1:10 LR Defender 90 DCC 006 -scale
- 1:10 LR Defender 90 - Offroad
http://adam62cz.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Převody diferenciálu Axial
PříspěvekNapsal: ned led 01, 2012 8:46 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 01, 2010 12:00 am
Příspěvky: 2002
Bydliště: Louny
hlavně je to rychlejší převod tak bacha

_________________
člen RC Truck trial klubu Praha
Liaz 4x4 (prodaná)
Oshkosh MTVR
Suzuki Samurai offroad trial
http://mara126.rajce.idnes.cz
http://www.youtube.com/channel/UCi1VvKk ... ature=mhee
SKYPE: mara.126


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 01, 2012 8:53 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 10, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 671
Bydliště: Litvínov
O tom rychlejšim převodu vím, jde mi hlavně o výhody tohodle tvyru zubu ;-).

_________________
Legenda zvaná Plísňák cabrio
HAJZLTEAM
+ ještě nějaký rychlý mrchy


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 20, 2012 8:10 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 20, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 1115
Bydliště: Krnov
Šikmé zuby mají tu výhodu že snesou větší zátěž díky větší ploše a navíc se vyznačují tichým chodem :OK:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: čtv led 22, 2015 9:57 pm 
Offline
Nově příchozí

Registrován: čtv led 22, 2015 1:20 pm
Příspěvky: 1
Bydliště: Praha
Taky o tom přemýšlím. Výhoda šikmého ozubení je v tom, že je současně v záběru víc jak jeden zub = lepší rozložení sil a hlavně nižší hlučnost. Porovnejte si hluk z přímého ozubení v převodovce...kvičí jak podsvinče. Pokud by i tam byly šikmé zuby, výrazně se hluk omezí.

Co se týká jiného poměru vpředu a vzadu, tak při větších otáčkách přední nápravy by mělo mít auto snahu dohnat nedotáčivost díky zamčenému difu.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.