Právě je úte pro 12, 2017 5:09 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: SCX 10 Tlumiče, nastavení, pružiny atd.
PříspěvekNapsal: sob kvě 26, 2012 12:15 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 29, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 192
Bydliště: Severní Morava
Zajímalo by mě zda s nimi někdo experimentuje, v návodu je popsáno mnoho o jejich ůpravě, o jiných pružinách, olejích a dokonce jiných pístcích. zajímalo jak to je s těmi dvěmi pružinami? Zda tu krátkou tvrdou a dlouho měkkou, nebo naopak a čeho tím docíílím. Myslím že to jsou dobré tlumiče a trochu by jsme o nich mohli pokecat :)

_________________
Pes který štěká...
...je nedovařený.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 26, 2012 12:41 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 10, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 671
Bydliště: Litvínov
Tlumiče jako takový jso podle mě uplně na 3,14ču, nejdou normálně naplnit... Ale zase se mi na nic líbí, že jsou tenký a maj ty dvě pruřiny. Já myslim, že když budeš chtít s těma pružinama laborovat, tak krátkou měkkou a dlouhou tvrdší (ale rozumě ;-) ). Krátká ti bude pružit při mensších nerovnostech, aby auto neskákalo a dlouhá bude fungovat hlavně při křížení. Navíc, když máš tu dlouhou tužší, tak ti to auto podrží líp v náklonu než měkčí...

_________________
Legenda zvaná Plísňák cabrio
HAJZLTEAM
+ ještě nějaký rychlý mrchy


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 26, 2012 12:46 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 29, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 192
Bydliště: Severní Morava
No jestli jsou na <> ? já přešel z CC na SCX takže ty tlumiče jsou pro mě pokrok :D. Ale takhle nějak jsem si to myslel, že to funguje, dlouhá na křížení a krátká na nerovnosti, Mám Honcho, všechnu váhu v předu a v předu mam standard péra a vzadu dlouhé supersoft. zadek funguje parádně, ale ten předek mi přijde že furt sedí dole a ho*no péruje, tím že přestavím tu matici tak jen zvýším výšku nebo i změním tuhost?

_________________
Pes který štěká...
...je nedovařený.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 26, 2012 9:23 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 10, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 671
Bydliště: Litvínov
Když dáš tu matici trochu níž, tak zvyšuješ přepětí pružiny, tudíš zvyšuješ i její tuhost ;-). Jinak na CC jsou plasťáky CVA od tamiye a to jsou jedny z těch lepších tlumičů → fungujou, jak maj. Stačí je jenom mít dobře naplněný...

_________________
Legenda zvaná Plísňák cabrio
HAJZLTEAM
+ ještě nějaký rychlý mrchy


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 26, 2012 10:02 pm 
Offline
Veterán fóra
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 01, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 4666
Bydliště: Most
nebo pokud chceš hodně křížit tak vyhod vzadu ty menší pužinky a ty gumový dorazy a uvidíš :-)
Mrkni na tohle,už teda Stiifii tohle auto nemá ale funguje parádně :-)

http://www.rc4x4.cz/modules.php?name=Fo ... sc&start=0

_________________
SCX10 HZJ 75 pickup
SCX10 Hilux Shorty trial
SCX10 Hilux "Žirafa"
MEX Jeep JK "mexial"
Xray T3
http://wendis5.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 28, 2012 8:37 am 
Offline
Veterán fóra
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 4695
Bydliště: Krnov/Brno
Teď to tu mám rozebrané a špekuluju nad tím, nikdy jsem tlumiče neřešil a hned co jsem je vytáhl tak nechápu k čemu je tam ten gumový bazmek, už je venku a hned to má lepší zdvih. Nicméně když to je bez té malé pružiny a vidím jak tam ta dlouhá Stifimu jen tak volně leží tak to asi není moc ideální ne, když tam pružina lítá jak špína v kýblu :lol: a když ji upevním vrchní matkou, tak už je dost tvrdá, asi jen vytáhnu gumu a nechám pružiny obě. No a ještě tu mám stovky ansmanny tak musím vyhodnotit, které budou fungovat lépe :lol:

Joo a olej tam taky dávno nemám jsem zjistil :lol: btw to barevné označení je jak? vrchní mám červené to by měl být super soft a spodní zelené jsou medium?

_________________
!! RC AST - C3 2017 !!
Moravské ex-ŘEDITEL end Mistr Moravy 2016
#RTR.CZ TEAM DRIVER

Prostě kluk, co má STYL.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 28, 2012 8:54 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 17, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 1324
Bydliště: Praha10 / Frýdlant nad ostravicí
přesně tak s těma barvama... a jinak ja přešel na ty ansmanny... maj jednu mouchu, ale dá se to přežít a bez oleje se vozí suprově... daleko lepší pocit jak s těma axialovýma... ale jak říkám, maj jednu mouchu :-(

_________________
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9)
Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler
Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress
Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 28, 2012 8:57 am 
Offline
Veterán fóra
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 4695
Bydliště: Krnov/Brno
No tak to vybal a nechoď kolem horké kaše :mrgreen: předpokládám že myslíš absenci seštelování přepětí pružiny ?

_________________
!! RC AST - C3 2017 !!
Moravské ex-ŘEDITEL end Mistr Moravy 2016
#RTR.CZ TEAM DRIVER

Prostě kluk, co má STYL.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 28, 2012 9:03 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 17, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 1324
Bydliště: Praha10 / Frýdlant nad ostravicí
to ani problém není je tam hafo různých podložek... ale problém je v těch těsněních (O-kroužky) jestli sis všiml, jsou tam hozený jen na takovou kovovou sponečku.. a už se mi stalo, že sem dojel domu a měl jsem to vystřelený... tím, že nevozím olej, tak je to šumák...ale dostat tam tu mrchu je nadlidský úkol tak sem to zalil sekunďákem :-D každopádně pokud jezdíš trial, tak stejně ten olej až tak extrémně nepotřebuješ a pak plní funkci s měkkýma pružinama daleko lépe než axialový... maj fakt hladký chod :-)

_________________
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9)
Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler
Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress
Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 28, 2012 9:25 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 13, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1788
sWiNe píše:
Nicméně když to je bez té malé pružiny a vidím jak tam ta dlouhá Stifimu jen tak volně leží tak to asi není moc ideální ne, když tam pružina lítá jak špína v kýblu :lol: ?


kdyz je auto rovne tak neni volna... auto je pak placaty takze na rovine je zdvih od napravy k ramu par mm.... tim auto vydrzi velkej bocni naklon a vydrzi viic i podelne ve sjezdech a vyjezdech diky nizsimu tezisti.... a pri krizeni jde jedna polovina lehce nahoru za to druha jde hodne dolu takze mas porad kontakt s teren.... ale chce to naladit na axiku me to fungovalo suprove ale na CCcku uz to tak dobry nebylo... rikam me to vyhovovalo

_________________
" Pitbull tires! ... other tires are a joke! "
" Seru na poli , jezdím pro body... "


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 28, 2012 9:45 am 
Offline
Veterán fóra
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 4695
Bydliště: Krnov/Brno
Jo díky za poznatky, že já hňup toto neřešil už dřív, stačilo vytáhnout ten doraz a hned to kříží líp, že snad budu muset i kastlu znova stříhat :lol:

Obrázek

Obrázek

Tak to jdu testnou ven, co na to boční náklony ....

No a pak ještě zkusím tyhle zázraky a dnes uskutečním závěrečný setup na Mrakolendování :P

Obrázek

_________________
!! RC AST - C3 2017 !!
Moravské ex-ŘEDITEL end Mistr Moravy 2016
#RTR.CZ TEAM DRIVER

Prostě kluk, co má STYL.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 28, 2012 11:04 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 17, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 1324
Bydliště: Praha10 / Frýdlant nad ostravicí
no pokud nemáš měkký pružiny nebo hodně težký auto, tak ty ansmanny nebudou až takový zázrak... jsou to tlumiče pro nějaký monstry nebo buggy, takže ty medium pružiny mi přišly daleko tvrdší jak u axíka... já vozím měkký pružiny a dobrý...


Obrázek

_________________
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9)
Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler
Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress
Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 28, 2012 11:18 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 18, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 1064
Bydliště: Senohraby
Řekl bych ze na tlumících z scx je témeř jedno co se tam dá za pružiny. Horší tlumiče jsem fakt nevidel. Já dal tra4962 a velka zmena.

_________________
Jeep Wrangler YJ home made absolutely, Tekin FXR
Axial SCX 10 Deadbolt
Futaba 4PK

bylo:
XR10 bj4v bwd FXR by Pavel
Toyota Tundra na SCX 10
SCX 10 Dingo
Axial wraith
Kyosho MP9e


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 28, 2012 11:39 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 17, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 1324
Bydliště: Praha10 / Frýdlant nad ostravicí
njn... tak to už je pro mě jak já říkám JCS (jiná cenová skupina) já snad možná čase pořídím ty ingety...

_________________
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9)
Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler
Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress
Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 28, 2012 11:44 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 18, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 1064
Bydliště: Senohraby
Kolik stojí integy? Tady je 8 tlumicu za 67usd s dopravou....

_________________
Jeep Wrangler YJ home made absolutely, Tekin FXR
Axial SCX 10 Deadbolt
Futaba 4PK

bylo:
XR10 bj4v bwd FXR by Pavel
Toyota Tundra na SCX 10
SCX 10 Dingo
Axial wraith
Kyosho MP9e


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.