Právě je pát črc 28, 2017 9:56 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Tlumiče GMADE krok 4
PříspěvekNapsal: ned bře 06, 2016 12:55 am 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 24, 2015 9:12 pm
Příspěvky: 233
Ahoj, zakoupil jsem vyse zminene tlumiče a v kroku čtyři mam na vyber provest kompletaci bud:
Low pressure setup NEBO hight pressure setup. ..

Muzete mi nekdo cesky hezky vysvetlit prosim jak ktera varianta bude fungovat na aute? Děkuji

_________________
www.rajce.net/u976561


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tlumiče GMADE krok 4
PříspěvekNapsal: ned bře 06, 2016 1:15 am 
Offline
Veterán fóra

Registrován: pon kvě 20, 2013 2:31 pm
Příspěvky: 3430
Bydliště: Rudolfov
Nooo podtlak nebo pretlak.

Kdyz nalijes tlumic, zbavis bublin atd, tak bud uzavres s tyckou vysunutou nebo zasunutou. Kdyz zustane zastrcena, nalijes normalka po okraj a po utazeni zustane tlumic zastrceny. Rukou ho povytahnes - a on sam zajede zase dovnitr. Tzn podtlakove.

Kdyz tycku vysunes a utahujes s vysunutou, tlumic bude "high pressure" a tam se musi davat bacha aby zvostala mala bublinka nebo to uz nezastrcis, ztvrdne to a ani se to nehne. Nechas pidibublinku (to v rukach poznas, jak na to, aby to fungovalo) a tlumic bude po utazeni vylezlej a po smacknuti zase sam vyleze.



Da se to pouzivat s naladenim pruzin treba na nizsi auto a nebo tim nekdo celkem efektivne eliminuje torque twist. Na jednu stranu tak a na druhou onak.


Na rychly auta pouzivam jedine pretlak, tzn takovy to klasicky plneni. Aby to po odpruzeni na nerovnosti zase co nejrychleji naslo trakci. Na expe ma obcas smysl pouzit i podtlak, ze ti tlumic pomuze smackavat pruzinu - muze to mit pri spravnem naladeni zbytku veci mit dobrej vliv na plynulou jizdu pres nerovnosti - auto nebude tak hopkat, tlumic pomuze pruzine a ta se pekne smackne misto aby delala zagorku a zbytecne to tak nezveda a nepreklapi auto, jestli mi rozumis, pointa je mit kastli co nejcasteji rovne a kola kopirujici nerovnosti, tak tohle tomu pomuze.

Ale chce to laborovat, tech nastaveni bude okolo vic (vaha, vaha v kolech, tvrdost a utazeni pruzin, nakonec i pouzity motor a zpusob jizdy..)

_________________
http://expeditionrc.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.