Právě je pon pro 05, 2016 3:29 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7295 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477 ... 487  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: úte říj 04, 2016 11:21 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 25, 2013 8:34 pm
Příspěvky: 1511
To smrdi problemom s ovladacom grafiky. Svojho casu sa mi dostal do ruk notebook s ATI grafikou, spravalo sa to podobne, bolo treba vypnut nejaku ATi/AMD optimalizaciu sceny a este cosi prepnut. Pisal som to aj na Oovee forum, idem to tam pohladat.

EDIT :
Najdene. Ked sa jedna o Catalyst s AMD grafikou, treba zapnut AntiAlias v 3DApplications Settings, potom by to malo chodit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: úte říj 04, 2016 2:28 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 05, 2014 10:08 am
Příspěvky: 130
V12 píše:
To smrdi problemom s ovladacom grafiky. Svojho casu sa mi dostal do ruk notebook s ATI grafikou, spravalo sa to podobne, bolo treba vypnut nejaku ATi/AMD optimalizaciu sceny a este cosi prepnut. Pisal som to aj na Oovee forum, idem to tam pohladat.

EDIT :
Najdene. Ked sa jedna o Catalyst s AMD grafikou, treba zapnut AntiAlias v 3DApplications Settings, potom by to malo chodit.

hm... mam nvidiu gt520m a ziaden antialias som nenasiel


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: úte říj 04, 2016 3:21 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 25, 2013 8:34 pm
Příspěvky: 1511
To je potom smola. Neviem, kde moze byt problem. Skus preluskat Oovee forum, mozno tam nieco najdes. Ja osobne mam tiez nVidiu, ale 750 GTX.

One green offroad is hanging on the wall :twisted:

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: úte říj 04, 2016 5:05 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: ned pro 28, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1539
Bydliště: Pelhřimov
Konecne trochu zaprselo tak jsme byli Ladika protahnout v louzich ;)

Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: úte říj 04, 2016 6:34 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 05, 2014 10:08 am
Příspěvky: 130
zidon155 píše:
Konecne trochu zaprselo tak jsme byli Ladika protahnout v louzich ;)


Pekne pokial to nieje jarne blato az na streche :OK:


Přílohy:
Poznámka: a tu moj synko sa meria podla kolies
IMG_20140727_130451.jpg
IMG_20140727_130451.jpg [ 185.17 KiB | Zobrazeno 211 krát ]
DSC_0514.jpg
DSC_0514.jpg [ 133.26 KiB | Zobrazeno 213 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: stř říj 05, 2016 9:18 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: ned pro 28, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1539
Bydliště: Pelhřimov
Tyjo a ktery faro je tvoje? ;)

_________________
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: stř říj 05, 2016 10:29 am 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 05, 2014 10:08 am
Příspěvky: 130
Bohuzial ani jedno ale toho landika som zamazal ja ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: stř říj 05, 2016 11:58 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: ned pro 28, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1539
Bydliště: Pelhřimov
Tak to jo - pekna 200vka ;) :YOP:

Tady jeste video :mrgreen:


Apropo - neudelame nekde na foru tema - s nasima opravdovejma autama? At to neplacam furt sem .... ( jestli neco takoveho tu uz je tak se omlouvam, ze jsem slepej :lol: )

_________________
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: stř říj 05, 2016 12:47 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 02, 2013 6:01 pm
Příspěvky: 651
Bydliště: Jablonné nad Orlíci
Zidon155 topic9375

_________________
https://www.facebook.com/pages/Rc-Auta/ ... ion=stream


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: stř říj 05, 2016 12:48 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 25, 2013 8:34 pm
Příspěvky: 1511
Pomaly testujem GC 3, polovicu uz mam odhalenu. Prvy nastrel mapy bol OK, zatial som upravoval iba 1 miesto, kam sa fakt nedalo dostat. Offroadaci a trialisti, mate sa na co tesit, Uaza som zrusil uz minimalne 10x, Phoenixa 8x8 (asistencia) asi 4x, kolkokrat bol utopeny LRIII, radsej ani nepocitam. Zda sa, ze povodne zamyslane 3 startovacie auta stacit nebudu :twisted: Po synovej intervencii do mapy pribudli 2 tarzanovske kesky (viac neprezradim, jeden zo screenshotov je velavravny), pridane mensie polahky prejazdne blaticko, nejake este ale urcite pridam. Taktiez pribudne minimalne jeden zaplaveny usek cesty.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: stř říj 05, 2016 6:32 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: ned pro 28, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1539
Bydliště: Pelhřimov
sim_ma píše:
Zidon155 topic9375


Nefacha ...

_________________
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: stř říj 05, 2016 8:44 pm 
Offline
Veterán fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 20, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 3822
Bydliště: Mníšek pod Brdy
Zdendo topic9375.html


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: čtv říj 06, 2016 5:33 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 25, 2013 8:34 pm
Příspěvky: 1511
Narazil som na cudny problem :
- v mape vytvoreny mur z 3 stlpcov a 5 radov betonovych platni definovanych ako dynamicke objekty, z nich je vytvoreny ten napoly rozpadnuty most v mape Siberian Express
- ked sa priblizujem, vsetko je OK, dokonca aj po priblizeni sa nic neudeje
- po naraze autom do muru sa ten zosype, co je samozrejme zelany efekt
- ked ale s autom od uz zvaleneho muru odidem, otocim sa a mur je opat v celej svojej krase nedotknuty
- ked je mur zvaleny, ukoncim hru, spustim to nanovo v rezime Pokracovat, mur je opat cely
- ked namiesto betonov pouzijem dlhe klady, tie sa spravaju korektne - ked ich raz zhodim, tak uz zostanu zhodene, aj po ukonceni hry a jej opatovnom spusteni - samozrejme v rezime Pokracovat.

Tento mur je dost klucovy, velmi by som ho v tej mape chcel mat. Len neviem, ako to vyriesit. Dokonca platne, z ktorych je vytvoreny som predefinoval na naklad, aj tak to ale nefunguje. Zda sa, ze ST ide tvrdo po suboroch log_long_a, log_medium_a a log_short_a, co je standardna definicia klad a iba tym do savegame uklada polohu.

EDIT :
Po natiahnuti spintires.exe do hex editora som v nom fakt nasiel log_long_a, log_medium_a a log_short_a, co je mrzute. Asi to budem musiet urobit inak - hrac bude musiet aj v tomto pripade pouzit auto s rukou a nou tu barieru rozobrat . Tato ficura ale uz v mape na jednom mieste je, nerad by som ju opakoval. Alebo ten mur urobit z na vysku postavenych polien. Na druhu stranu ale nechcem, aby to prebural hoci aj Uaz, hrac sa musi trochu viac snazit. Geocacheri su velmi vynaliezavi, tak nech prejavia svoj um.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: čtv říj 06, 2016 4:16 pm 
Offline
Nově příchozí

Registrován: pon kvě 04, 2015 9:59 am
Příspěvky: 86
V Tatra Story jsem kdysi tu fintu s překlopením modelů na náklady s chutí používal. Ukládal polohy všech přemístěných kamenů, pařezů a celých hromad. (logs_hromada) Mám toho rusáka fakt rád...

Edit:
Tak mu křivdím a koukám, že to pořád funguje. Obejít to omezení lze. Teď jsem přemístil radlicí spoustu kamenů a po naskočení znovu do mapy jsou tam, kde jsem je zanechal. Ty kameny jsou samo trochu modované. Koukni na moje definice např. rock_a v původní (legacy) Tatra Story.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: čtv říj 06, 2016 6:25 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 25, 2013 8:34 pm
Příspěvky: 1511
Diky za tip, pozriem na to.

EDIT :
Pozeral som to. Presne takto som to mal urobene, no neslo to. Ale za ten svet neviem, preco, ked to Tebe funguje. Nevadi, uz to mam poriesene, aj ked takto by to bolo lepsie.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7295 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477 ... 487  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.