Právě je ned pro 11, 2016 5:07 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7298 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479 ... 487  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: stř říj 12, 2016 5:43 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 25, 2013 8:34 pm
Příspěvky: 1514
Opat som rypol do tej nepodarenej V3S - rozhodol som sa, ze na nu dorobim plne animovane riadenie. Zatial sa venujem iba trialovej :

Obrázek

Podarilo sa mi to poriesit tak, aby fungovalo aj skrucanie ramu :tleskam: Ked to niekoho zaujima, tu je XML podvozka :
Kód:
   <PhysicsModel Mesh="trucks/pragatt_chassis">

      <Constraint
         ModelFrameChild="spojovacka_cdt"
         ModelFrameParent="wh2_cdt"
         Type="UnlimitedHinge"
         AxisLocal="(0;1;0)"
         PivotOffset="(0;0;-1.78)">
      </Constraint>


      <Constraint
         ModelFrameChild="t1_cdt"
         ModelFrameParent="FrontBone_cdt"

         Type="Prismatic"
         AxisLocal="(0;1;0)"
         MinLimit="-0.1"
         MaxLimit="0.2">
         <Motor Type="Spring" Spring="100000" Damping="3000"/>
      </Constraint>
      <Constraint
         ModelFrameChild="t2_cdt"
         ModelFrameParent="FrontBone_cdt"

         Type="Prismatic"
         AxisLocal="(0;1;0)"
         MinLimit="-0.1"
         MaxLimit="0.2">
         <Motor Type="Spring" Spring="100000" Damping="3000"/>
      </Constraint>


      <Body
         Mass="4000"
         ImpactType="Truck"
      >

         <Body Mass="50" ModelFrame="rLMF" Collisions="None" AngularDamping="3.0" >
            <Constraint AxisLocal="(0;0;1)" MinLimit="-65" MaxLimit="0" Type="Hinge" >
            </Constraint>
         </Body>

         <Body Mass="50" ModelFrame="rRMF" Collisions="None"  AngularDamping="3.0">
            <Constraint AxisLocal="(0;0;1)" MinLimit="-65" MaxLimit="0" Type="Hinge" >
            </Constraint>
         </Body>



         <Body
            ModelFrame="FrontBone_cdt"
            Mass="2000"
            ImpactType="Truck"
         >
            <Constraint
               Type="Hinge"
               AxisLocal="(1;0;0)"
               MinLimit="-7"
               MaxLimit="7"
            >
               <Motor
                  Type="Spring"
                  Spring="120000"
                  Damping="80000"
               />
            </Constraint>

            <Body
               ModelFrame="front_axle_cdt"
               Mass="500"
               ImpactType="Truck"
            >
               <Constraint Type="Fixed" MalleableStrength="0.001" />

               <Body Mass="50" ModelFrame="wh1_cdt" Collisions="None"  >
                  <Constraint AxisLocal="(0;-1;0)" MinLimit="-40" MaxLimit="40" Name="ChassisSteer1" Type="Hinge" >
                        <Motor Damping="1.0" Force="150" Tau="1" Type="Position" />
                  </Constraint>

                  <Body Mass="50" ModelFrame="spojovacka_cdt" Collisions="None"  >
                     <Constraint AxisLocal="(0;1;0)" Type="UnlimitedHinge" >
                     </Constraint>
                  </Body>
               </Body>

               <Body Mass="50" ModelFrame="wh2_cdt" Collisions="None"  >
                  <Constraint AxisLocal="(0;-1;0)" MinLimit="-40" MaxLimit="40" Name="ChassisSteer2" Type="Hinge" >
                        <Motor Damping="1.0" Force="15000" Tau="1" Type="Position" />
                  </Constraint>
               </Body>

               <Body Mass="250" ModelFrame="t1_cdt" Collisions="None"  >
                  <Constraint AxisLocal="(1;0;0)" MinLimit="-40" MaxLimit="40" Type="Hinge" >
                  </Constraint>
               </Body>

               <Body Mass="250" ModelFrame="t2_cdt" Collisions="None"  >
                  <Constraint AxisLocal="(-10;0;0)" MinLimit="-40" MaxLimit="40" Type="Hinge" >
                  </Constraint>
               </Body>


            </Body>

            <Body
               ModelFrame="CabinBone_cdt"
               Mass="2000"
               ImpactType="Truck"
            >
               <Constraint
                  Type="Hinge"
                  AxisLocal="(1;0;0)"
                  MinLimit="-14"
                  MaxLimit="14"
               >
                  <Motor
                     Type="Spring"
                     Spring="120000"
                     Damping="60000"
                  />
               </Constraint>

               <Body Mass="50" ModelFrame="steering_w" Collisions="None"  >
                  <Constraint AxisLocal="(0;-1;0)" MinLimit="-360" MaxLimit="360" Name="ChassisSteer" Type="Hinge" >
                        <Motor Damping="1.0" Force="150" Tau="0.04" Type="Position" />
                  </Constraint>
               </Body>

            </Body>
         </Body>

      </Body>
   </PhysicsModel>



wh1_cdt a wh2_cdt - naboje kolies s brzdovymi valcami
front_axle_cdt - bona prednej napravy, je parent pre wh1_cdt a wh2_cdt - pouzil som constraint typu fixed, ale iba formalne, s minimalnou pridrznou silou (MalleableStrength="0.001")
t1_cdt a t2_cdt pomocou vonkajsej vazby typu Prismatic a Motor simuluju pruzenie, ako Parent je pouzit predna cast ramu, takze cely ram sa pekne kruti - ako v realite.
spojovacka_cdt - bona pre pohyblivu spojovacku riadenia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: čtv říj 13, 2016 8:40 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: ned pro 28, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1539
Bydliště: Pelhřimov
Pekny :)

Hele co jsem nasel - krasavice! To byl nejakej prototyp?? :O
Obrázek

_________________
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: čtv říj 13, 2016 9:17 am 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 02, 2013 6:01 pm
Příspěvky: 652
Bydliště: Jablonné nad Orlíci
Myslím že prototyp to byl ale vypadá to moc dobře

_________________
https://www.facebook.com/pages/Rc-Auta/ ... ion=stream


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: čtv říj 13, 2016 4:07 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 25, 2013 8:34 pm
Příspěvky: 1514
Bol to prototyp T815, skusali na nom nove chladenie motora a asi aj prevodovky. Apropo - ked sme u prevodoviek - V3S mala hlavnu prevodovku 4 alebo 5 kvaltovu ? Nejako si nepamatam...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: čtv říj 13, 2016 4:43 pm 
Offline
Nově příchozí

Registrován: stř pro 16, 2015 6:18 pm
Příspěvky: 7
V3S má 4 stupňovú hlavnú prevodovku.

Tie prototypy T813 6x6 - bolo ich viac, existoval aj 3-stranný sklápač.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: čtv říj 13, 2016 6:37 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 25, 2013 8:34 pm
Příspěvky: 1514
Diky, uz som to konzultoval s jednym soferom.
Inak V3S na http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =636610208 bola zaktualizovana :
- prepracovana predna naprava s plne animovanym riadenim zbrusu novym sposobom, aby zostalo zachovane skrucanie ramu
- trialova verzia dostala hydroservo, takze riadenie ide rychlejsie, valec posilovaca je pekne viditelny vpredu na naprave
- standardna verzia dostala schopnost tahat standardne privesy (zapriahnut za nu vlecku plnu kratkych klad ale nie je moc dobry napad)
- zmenene prevodovky, uz su iba 4 stupnove
- viacero drobnych zmien na kolesach


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: čtv říj 13, 2016 7:23 pm 
Offline
Uživatel

Registrován: úte pro 15, 2015 6:11 pm
Příspěvky: 439
v12 po mojej phoenix daš do hry aj avie? mam valnik , skrinovu,odtahovku ,frugon


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: pát říj 14, 2016 5:04 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 25, 2013 8:34 pm
Příspěvky: 1514
Chlapci, Bregel chysta nieco absolutne bombasticke, mal som cest na tom zapracovat :

Obrázek

Truggy bude mat 100%-ne animovany podvozok domakany do sialenych detailov, vratane kolovych redukcii. Takto urobene auto v ST nie je. Jeho Toyka je super, ale na toto jednoducho nema ! Cely den som sa babral s ramenami priecnych stabilizatorov, ani za svet sa mi to nedarilo spojazdnit. Nakoniec som ale zaznamenal uspech a uz to funguje. Uz sa tesim, ked to Bregel dokonci.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: sob říj 15, 2016 9:51 am 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 15, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 912
Tak tomu říkám pořádný model dotažený do konce. :OK:

_________________
Max_bojovník silnic.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: sob říj 15, 2016 2:49 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 25, 2013 8:34 pm
Příspěvky: 1514
Jj, Bregel umi. Uz ta Toyota bola super, skoda tej prednej napravy, pri plnom rajde je z blizka vidiet vsetky nedostatky. Tento Nissan zatial ziadne nema.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: sob říj 15, 2016 5:28 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: ned pro 28, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1539
Bydliště: Pelhřimov
Supeeer! :tleskam:

_________________
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: sob říj 15, 2016 6:11 pm 
Offline
Uživatel

Registrován: úte pro 15, 2015 6:11 pm
Příspěvky: 439
Obrázek
včera som sfotil :) celu pozlatenu 148


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: pon říj 17, 2016 9:06 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 25, 2013 8:34 pm
Příspěvky: 1514
Prave pracujem na Juggernautovi upgradujem podvozok. A opat narazam na limity Havoku - pri takto tazkych vozidlach je fyzikalne prepajanie jednotlivych casti velmi gumove, vsetko treba riesit viacnasobnymi constraints. Nakoniec sa mi to ale podarilo, nie som sice na 100% spokojny, ale podvozok je dostatocne tuhy. Takze klasika - animovane rajdove capy, spojovacky riadenia na vsetkych napravach su uz hotove, pripravujem si hydraulicke valce riadenia. Uz teraz ten podvozok vyzera o triedu lepsie, ako bol povodny, kde boli iba napravy. Cela ta mechanika je krasne viditelna, takze bude na co pozerat, aj ked auto ako take nie je bohvie co - vyzera akoby bolo povarene z toho, co konstrukter nasiel na dielni (alebo gulagu ?) na dalekej Sibiri :twisted:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: pon říj 17, 2016 1:45 pm 
Offline
Nově příchozí
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 03, 2012 11:46 am
Příspěvky: 44
Bydliště: Mohelnice, Olomoucký kraj
Tak jsem si to taky stáhnul, i když můj multimediální notebook to dá jen v kombinaci střední a nízké detaily ve FHD. Stejně koukám, že mezi vysokými a nízkými detaily není nijak propastný rozdíl. Pohybuji se většinou mezi 20-40FPS, dobré je, že i na těch 20FPS se to dá hrát.
S čím se ale hodně peru je kamera, to je vážně hrůza. :-( Dá se to nějak poladit?

_________________
SCX10v2 - Jeep Cherokee 4WD RTR
/BH Power 5200 mAh 2S 50C HC + Sky RC S60 60W/


Poučen z předchozích průserů, začínám znova.... a stejně.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: úte říj 18, 2016 11:55 am 
Offline
Nově příchozí

Registrován: stř bře 09, 2016 6:58 pm
Příspěvky: 49
kesi píše:
Tak jsem si to taky stáhnul, i když můj multimediální notebook to dá jen v kombinaci střední a nízké detaily ve FHD. Stejně koukám, že mezi vysokými a nízkými detaily není nijak propastný rozdíl. Pohybuji se většinou mezi 20-40FPS, dobré je, že i na těch 20FPS se to dá hrát.
S čím se ale hodně peru je kamera, to je vážně hrůza. :-( Dá se to nějak poladit?

Vyskúšaj spintires plus mód.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7298 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479 ... 487  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.