Právě je sob pro 03, 2016 2:42 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7288 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 482, 483, 484, 485, 486  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: pon lis 21, 2016 9:11 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 25, 2013 8:34 pm
Příspěvky: 1509
Aku konverziu si robil ?
Mal si pockat, kym Draconus dorobi to svoje veldielo. A az potom robit konverziu, aby to nebolo potrebne prerabat znova na jeho media a textury.
Apropo, pozri si postu :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: pon lis 21, 2016 9:48 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 25, 2013 8:34 pm
Příspěvky: 1509
Blizi sa Dakar a Africa Eco Race, mal by som cosi vykuzlit. Tomeckova Tatra je pripravena, este treba pripravit peknu mapu. Napr. :

Obrázek

Vsimnite si hlboky piesok. Ani naznak textury bahna.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: úte lis 22, 2016 2:16 pm 
Offline
Nově příchozí

Registrován: pon kvě 04, 2015 9:59 am
Příspěvky: 86
V12, no107064 :

Nechápu proč řešíte nějakou kompatibilitu a jestli to je moc velký zásah, či nikoliv. Snad jedním kliknutím v JSGME zapnu mapu a jestli její autor zároveň mění vše včetně media.zip a pod. nikoho vůbec nezajímá. Má to v balíčku a hotovo. Po dohrání mapu zase jedním kliknutím vypnu a Spintires je opět jak když vyjel z továrny.
Jako když někdo ručně hledá soubory a přemýšlí co má kam nahrát, tak to jsme snad už dál ne?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: úte lis 22, 2016 2:57 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 23, 2014 10:19 am
Příspěvky: 382
TATA007007 píše:
V12, no107064 :

Nechápu proč řešíte nějakou kompatibilitu a jestli to je moc velký zásah, či nikoliv. Snad jedním kliknutím v JSGME zapnu mapu a jestli její autor zároveň mění vše včetně media.zip a pod. nikoho vůbec nezajímá. Má to v balíčku a hotovo. Po dohrání mapu zase jedním kliknutím vypnu a Spintires je opět jak když vyjel z továrny.
Jako když někdo ručně hledá soubory a přemýšlí co má kam nahrát, tak to jsme snad už dál ne?

Tady tyto zásahy přes JSGME nejedou. JSGME přenáší soubory do nezazipnutých menia, ale tady potřebuješ vlastně další základní zazipnutý media a ještě změnit nastavení configu.xml, koukni se na mapy od VoTo nebo DesnisParis, má pak při tvorbě zcela volnou ruku, nic se s ničím neruší, mám jeho zazipnuá Media, TextureCache a MeshCache nahraná už tak měsíc v PC, přidány povelové řádky v config.xml to s tím voto1979
>
<MediaPath Path="Media" />
<MediaPath Path="Media.zip" />
<MediaPath Path="Media_voto1979.zip" />
<MediaPath Path="TextureCache.zip" DoPrepend="true" />
<MediaPath Path="TextureCache_voto1979.zip" DoPrepend="true" />
<MediaPath Path="MeshCache.zip" DoPrepend="true" />
<MediaPath Path="MeshCache_voto1979.zip" DoPrepend="true" />

a jede mi to normálně u ostatních map a změněné, vlastní textury u jeho map. Myslím že by se dalo odděleně použít i na různé části jedné mapy jako jsi měl něco podobného v tatastory, dokonce se domnívám že některé textury v jeho mapách jsou mi od tebe nějak povědomé, pravděpodobně čerpal ze stejného pramene.
Hrál jsem mezitím i v MP a nic se nedělo, v MP jela hra zcela v poho. Nijak se vzájemně neruší.

_________________
Axial SCX10 Jeep Rubicon
http://korvetak.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: úte lis 22, 2016 3:27 pm 
Offline
Nově příchozí

Registrován: pon kvě 04, 2015 9:59 am
Příspěvky: 86
Korveťák:

Předně ahoj,

nesouhlasím s Tebou jen v jednom základním bodě: JSGME je naprosto jedno co přenáší. Takže přenese i zazipované soubory, které patří do jádra hry a to "jádro" prostě na potřebnou chvíli změní i s mapou. Teď jsem zrovna zjistil, že žádná moje mapa po cizích konverzích na latest stable nefunguje. Tak jsem upravil Tatra i TATA Story a udělal jsem to jak popisuji. Dle mne naprosto nejjednodušší způsob. I s mapou to autor připraví a po zapnutí mapy je vše změněné. Po deaktivaci je vše při starém. MP mě samotnému taky fungoval. Jediné mínus tohoto řešení je větší objem dat mapy. Ale nic zásadního.

Jasně VOTO - ten používá alternativní přístup. Pokud vznikne nějaká bohatá standardizovaná knihovna textur a pod., tak si asi ty řádky do configu dopíšeme. Težko si představit, že si každý autor map pojede vlastní knihovny a bude před instalací mapy nutit majitele, aby si něco někde datloval.

Edit: Aby nedošlo k nedorozumění. Já vycházím z předpokladu, že je cílem (postačí) ty jádrové zazipované soubory měnit. Pokud je cílem je zcela nahradit (což dle mne většinou není třeba), tak je VOTO řešení nezbytné.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: úte lis 22, 2016 3:55 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 25, 2013 8:34 pm
Příspěvky: 1509
TATA :
Treba urobit zmenu suboru Config.xml v AppData/username/Roaming/SpinTires. To JSGME bohuzial nedokaze. Preto mam taky velky odpor ku globalnemu rieseniu. Ja ako IT s praxou takmer 30 rokov nemam, no priblbli Yankies s tym problem mat mozu, ked su schopni susit zmoknute macky v mikrovlnke.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: úte lis 22, 2016 4:05 pm 
Offline
Nově příchozí

Registrován: pon kvě 04, 2015 9:59 am
Příspěvky: 86
V12:
Na změnu media.zip, TextureCache.zip a "toho třetího.zip" vystačí JSGME bohatě. Já víc ke změně vizuálu nepotřebuju a koukám, že VOTO taky ne.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: úte lis 22, 2016 4:27 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 23, 2014 10:19 am
Příspěvky: 382
TATA007007 píše:
Korveťák:

Předně ahoj,

nesouhlasím s Tebou jen v jednom základním bodě: JSGME je naprosto jedno co přenáší. Takže přenese i zazipované soubory, které patří do jádra hry a to "jádro" prostě na potřebnou chvíli změní i s mapou. Teď jsem zrovna zjistil, že žádná moje mapa po cizích konverzích na latest stable nefunguje. Tak jsem upravil Tatra i TATA Story a udělal jsem to jak popisuji. Dle mne naprosto nejjednodušší způsob. I s mapou to autor připraví a po zapnutí mapy je vše změněné. Po deaktivaci je vše při starém. MP mě samotnému taky fungoval. Jediné mínus tohoto řešení je větší objem dat mapy. Ale nic zásadního.


Tata Ahoj,

mám jednu TATA Story nevím od koho v PC i na lates stable, ale jak budeš mít hotovou tvoji konverzi tak pošli odkaz, docela rád zavzpomínám na testy a ladění.

Jen mám trochu strach že JSGME není úplně ideální na vše. Dle mé zkušenosti, větší objemy dat vždy trochu rozhodí PC, u mě se to projevuje přinejmenším ztrátou nastavení volantu, někdy ztrátou textur (jedeš po mostě co není vidět kolem skal co nejsou vidět) a nakonec při pokusu o dohrání uložené pozice to hodí chybu a hru úplně vykopne, což je na odstřel po dlouhém několika denním snažení. Metoda více zip souborů je určitě náročnější na instalaci ale po zkušenostech stabilnější.

_________________
Axial SCX10 Jeep Rubicon
http://korvetak.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: úte lis 22, 2016 4:33 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 25, 2013 8:34 pm
Příspěvky: 1509
TATA :
Kua, v navode Ako instalovat kniznice VOTO je jasne napisane, ze treba modifikovat config.xml schovany kdesi v prdeli, ako som uz pisal. A to JSGME nerobi. Vychadzam z http://www.oovee.co.uk/forum/topic/1317 ... ntry100798


Naposledy upravil V12 dne úte lis 22, 2016 4:37 pm, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: úte lis 22, 2016 4:36 pm 
Offline
Nově příchozí

Registrován: pon kvě 04, 2015 9:59 am
Příspěvky: 86
Korvetak:

Ahoj,

zkušenosti Tebe jako hráče nelze přehlédnout. Mě se to stalo s JSGME jednou a podezřívám stále spíše "židli". Navíc nemám svoji verzi JSGME aktualizovanou aspoň rok. Mohla to být špatná verze. Princip programu je tak jednoduchý, že by to vychytat měli.

Aktuálně mám předělány na latest stable všechny tři mapy včetně textur a postupně to posílám na spintires.nl. (tam to ale nějak drhne, takže snad to do vánoc bude...)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: úte lis 22, 2016 4:38 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 25, 2013 8:34 pm
Příspěvky: 1509
Demo na hlboky piesok :



Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: úte lis 22, 2016 4:42 pm 
Offline
Nově příchozí

Registrován: pon kvě 04, 2015 9:59 am
Příspěvky: 86
V12:

???
Jasně jsem popsal způsob řešení VOTA někde výše, tak mi prosím nevysvětluj co je zřejmé.

VOTO mění ten config jen proto, že chce mít paralelní sady.
Já je nechci (zákazník je nechce) a na potřebný čas přepíšu původní sadu *.zip (hra nic nekontroluje) a po vypnutí mapy s JSGME tam JSGME automaticky vrátí původní *.zip soubory.

Tedy mě stačí, aby klient uměl zapnout mapu s JSGME a bude mít vizuelní výsledek VOTO.


Naposledy upravil TATA007007 dne úte lis 22, 2016 4:52 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: úte lis 22, 2016 4:50 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 25, 2013 8:34 pm
Příspěvky: 1509
Ked do configu nedoplnis cestu k novym suborom s parametrom DoPrepend="True", hra ignoruje niektore veci v tych pridanych suboroch. A o tom to je. Ked chcem zmenit bahno na sneh, alebo piesok, nemam inu moznost, ako pouzit prave DoPrepend="True" pre Texturecache_xxx.zip. Bez neho nezmenim texturu bahna (tiles_mud_flat__d_a.dds, tiles_mud__d_a.dds a env_decals_diffuse__d_a.dds) z blata na sneh a ani jeho vlastnosti, co sa tyka koeficientu trenia a odporu, ktory kladie pri pohybe. Vsetko ostatne je bezproblemove, toto ale nefunguje.
Existuje este jedno lepsie riesenie, ako pouziva VOTO - vypublikovat kniznicu na WorkShop. Podla vsetkeho ale neriesi problem s ignorovanim niektorych veci.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: úte lis 22, 2016 5:01 pm 
Offline
Nově příchozí

Registrován: pon kvě 04, 2015 9:59 am
Příspěvky: 86
Diskuze je v kruhu. Naprosto nesouhlasím. Dokážu změnit barvu bahna, ale nedokážu mít více druhů bahna v jedné mapě. To jsem uvedl na začátku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: úte lis 22, 2016 5:16 pm 
Offline
Uživatel

Registrován: úte pro 15, 2015 6:11 pm
Příspěvky: 437
v12 chceš phoenixa dakar? :D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7288 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 482, 483, 484, 485, 486  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.