Právě je sob pro 03, 2016 2:44 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7288 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 482, 483, 484, 485, 486
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: úte lis 22, 2016 5:17 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 25, 2013 8:34 pm
Příspěvky: 1509
Luki :
Nie, diky, s autami som na urcity cas skoncil.


Naposledy upravil V12 dne úte lis 22, 2016 5:33 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: úte lis 22, 2016 5:31 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 25, 2013 8:34 pm
Příspěvky: 1509
TATA :

Prave vykonany test zmeny textur bahna :
Pokial 3 textury bahna (tiles_mud_flat__d_a.dds, tiles_mud__d_a.dds a env_decals_diffuse__d_a.dds) nakopirujem do :
- prislusnych adresarov v Media, bahno sa nezmeni
- balicka, ktory vypublikujem na WorkShop, opat to nefunguje a bahno je povodne
- TextureCache_alt.zip a nemenim config.xml, bahno nezmenene
- TextureCache_alt.zip a zmenim config.xml, ale nepouzijem DoPrepend, bahno opat nezmenene
- TextureCache_alt.zip a zmenim config.xml a pouzijem DoPrepend, bahno zmenene

Preto ma velmi zaujima, ako dokazes zmenit bahno bez zmeny config.xml v AppData.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: úte lis 22, 2016 6:04 pm 
Offline
Nově příchozí

Registrován: pon kvě 04, 2015 9:59 am
Příspěvky: 86
V12 píše:
TATA :

Prave vykonany test zmeny textur bahna :
Pokial 3 textury bahna (tiles_mud_flat__d_a.dds, tiles_mud__d_a.dds a env_decals_diffuse__d_a.dds) nakopirujem do :
- prislusnych adresarov v Media, bahno sa nezmeni
- balicka, ktory vypublikujem na WorkShop, opat to nefunguje a bahno je povodne
- TextureCache_alt.zip a nemenim config.xml, bahno nezmenene
- TextureCache_alt.zip a zmenim config.xml, ale nepouzijem DoPrepend, bahno opat nezmenene
- TextureCache_alt.zip a zmenim config.xml a pouzijem DoPrepend, bahno zmenene

Preto ma velmi zaujima, ako dokazes zmenit bahno bez zmeny config.xml v AppData.


Chápeš! Že to změním přímo v původním TextureCache.zip, který je součástí Spintires? Prostě ho zaměním za soubor TextureCache.zip s upraveným obsahem a k tomu mi lehce dopomůže JSGME aniž by hráč cokoliv tušil? Nic do adresáře media za tímto účelem neexportuju. Prostě JSGME přenáší všechny tři *.zip soubory (upravené s původními názvy) plus klasický adresář media s podadresáři dle zvyklostí, kde je mapa a zbytek.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: úte lis 22, 2016 6:30 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 25, 2013 8:34 pm
Příspěvky: 1509
OK, uz tomu rozumiem. Takto sa naozaj da poriesit vsetko bez zasahov do konfiguracie.

EDIT 1 :
A to akoze potom chces distribuovat tie pozmenene subory, ktore obsahuju 90% povodneho krabicoveho obsahu ? To zrejme nebude v sulade s EULA, kedze tam sa pise nieco o zakaze zmeny povodnych veci a ich redistribucii.

EDIT 2 :
Inak nahrada za JSGME :
https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=171956


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: úte lis 22, 2016 7:06 pm 
Offline
Nově příchozí

Registrován: pon kvě 04, 2015 9:59 am
Příspěvky: 86
V12:
Jelikož jsem všechny mapy udělal na kradeném editoru v době, kdy uživatelské mapy nebyly povoleny, tak mne Eula fakt netrápí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: úte lis 22, 2016 7:29 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 25, 2013 8:34 pm
Příspěvky: 1509
Aj to je pohlad na vec. Pretoze iba vdaka "ukradnutemu" editoru a nim vytvorenym mapam je hra stale ziva.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: úte lis 29, 2016 10:14 am 
Offline
Nově příchozí

Registrován: pon kvě 04, 2015 9:59 am
Příspěvky: 86
V12:
V posledních týdnech se mi Spintires na Steamu několikrát updatovalo bez zjevných změn na hru.
Teď jsem zjistil, že najednou nedokážu na svých mapách projet místy, které byly vždy bez problémů. Narážím na "neviditelné bariéry", které způsobuje nesoulad vizuální velikosti modelů DLC ROCK 01 až 03 s definovaným tvarem těchto dodatečných modelů. Jedu 5 i 10m od těchto modelů a tvrdě narazím. Neuměl bys opravit definici těchto objektů nebo zjistit co se děje?
Pořád je možnost, že je chyba někde u mne ale nevím kde.
Díky předem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: stř lis 30, 2016 5:06 pm 
Offline
Častý přispěvatel

Registrován: pon zář 01, 2014 12:52 pm
Příspěvky: 646
TATA007007 píše:
V12:
V posledních týdnech se mi Spintires na Steamu několikrát updatovalo bez zjevných změn na hru.
Teď jsem zjistil, že najednou nedokážu na svých mapách projet místy, které byly vždy bez problémů. Narážím na "neviditelné bariéry", které způsobuje nesoulad vizuální velikosti modelů DLC ROCK 01 až 03 s definovaným tvarem těchto dodatečných modelů. Jedu 5 i 10m od těchto modelů a tvrdě narazím. Neuměl bys opravit definici těchto objektů nebo zjistit co se děje?
Pořád je možnost, že je chyba někde u mne ale nevím kde.
Díky předem.

že by zase nějaký útok ... spíš bych čekal, že by mohli vrátit zpátky funkci kousků bahna, přední vlnu atd... což je úplná banalita, když to předtím fungovalo a najednou to někdo jenom vypnul.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: stř lis 30, 2016 6:05 pm 
Offline
Uživatel

Registrován: úte pro 15, 2015 6:11 pm
Příspěvky: 437
v12 skušal som mapu iceroad v mp s kamošom je užasna ale jedne problem.. ak sa kamoš preboril pod lad tak mne ukazovalo stale ze lad je cely a nemohol som ho vytiahnut


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: stř lis 30, 2016 10:25 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 25, 2013 8:34 pm
Příspěvky: 1509
O tomto probleme viem, bohuzial zatial neviem, ako ho odstranit, pretoze je to problem hry ako takej. Tu mapu treba hrat iba v SinglePlay rezime. Je to zrovna to iste, ked nalozis kamene, prevezies ich, vysypes ich, prepnes sa do ineho auta, vratis sa do povodneho a prave vysypane kamene tam nebudu. Aj som to nahlasil ako bug, no Oovee sa ani neunuvalo odpovedat. Prave preto je to iba testovacia verzia :evil:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: stř lis 30, 2016 10:27 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 25, 2013 8:34 pm
Příspěvky: 1509
DLCrocks som neupravoval. Hral som sa ale s ladom a zasnezenymi stromami, to mohlo sposobovat aktualizacie hry - aktualizovala sa kniznica objektov. Netusim, kde moze byt chyba. Pozriem sa na to.

EDIT :
Prave som to skusal na mape Geocaching III, ziadny problem sa neobjavil, pritom v tejto mape mam urobene nieco ako skalne mesto v Adrspachu - same dlcrocks a medzi nimi fakt uzke cesticky a zopar tunelov. Vsade som normalne presiel. Moj meshcache ma datum 3.3.2016, takze ten sa neaktualizoval.



Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: sob pro 03, 2016 11:09 am 
Offline
Uživatel

Registrován: úte pro 15, 2015 6:11 pm
Příspěvky: 437
V12 píše:
O tomto probleme viem, bohuzial zatial neviem, ako ho odstranit, pretoze je to problem hry ako takej. Tu mapu treba hrat iba v SinglePlay rezime. Je to zrovna to iste, ked nalozis kamene, prevezies ich, vysypes ich, prepnes sa do ineho auta, vratis sa do povodneho a prave vysypane kamene tam nebudu. Aj som to nahlasil ako bug, no Oovee sa ani neunuvalo odpovedat. Prave preto je to iba testovacia verzia :evil:

to oovee nezeby bolo rado aku ma hru jedinu na trhu.. ale ach..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
PříspěvekNapsal: sob pro 03, 2016 1:11 pm 
Offline
Častý přispěvatel

Registrován: pon zář 01, 2014 12:52 pm
Příspěvky: 646
lukino343 píše:
V12 píše:
O tomto probleme viem, bohuzial zatial neviem, ako ho odstranit, pretoze je to problem hry ako takej. Tu mapu treba hrat iba v SinglePlay rezime. Je to zrovna to iste, ked nalozis kamene, prevezies ich, vysypes ich, prepnes sa do ineho auta, vratis sa do povodneho a prave vysypane kamene tam nebudu. Aj som to nahlasil ako bug, no Oovee sa ani neunuvalo odpovedat. Prave preto je to iba testovacia verzia :evil:

to oovee nezeby bolo rado aku ma hru jedinu na trhu.. ale ach..

To je jako Word of Tanks .... prděly na hráče, všechno placené, dokonce i podkaliberní munice, co výstřel to reálné peníze .. hráči si stěžovali na všechno a oni nic ... pak přišel War thunder co by ve všem lepší a najednou WoT už začalo reagovat opravovat, munice najednou nebyla placená za reálné peníze ... hodně se to zlepšilo, ale je to pořád oproti War Thunderu o X generací dozadu a na tom jejich enginu, už není šance udělat do budoucna co má WT v již dávno.

Kdyby byla konkurence Spintiresu a byla lepší tak to by se ze strany oovee děly věci ... myslím, že by jsme se nestačili divit.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7288 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 482, 483, 484, 485, 486

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.