Právě je ned pro 17, 2017 10:41 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 12, 2009 12:37 am 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 27, 2008 12:00 am
Příspěvky: 2192
yanku zdaleka ne vsechny auta se potkaji, kdyz jim rupne rozvodak. Vubec netusim jak je to u defendera, ale tam je to fuk pac ma retez.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 12, 2009 1:35 am 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 30, 2008 12:00 am
Příspěvky: 525
Bydliště: Záběhlice
To máš pravdu.Vzpomenu si na Fiat Mirafiori. Z dnešních však neznám už ani jedno, z dieselů 100% už vůbec žádný neboť moderní konstrukce a časování to vylučuje.
Ale tady jde o něco jiného. Pánové si nevšimli, že se jedná o ozubený rozvodový řemen, který by nikdo na expedici neměnil, když se to dá udělat v klidu před ní a 80000km, žádná expedice netrvá. K ničemu jinému se ozubený řemen na motoru nepoužívá. Agregáty (vodní pumpa, alternátor, olejová pumpa, ventilátor, kompresor, vývěva a pod.) jsou hnané řemeny buď klínovými nebo plochými (miro-V). Někoho mohou zmást zubová vybrání na vnitřku klínových řemenů ale ty tam jsou kvůli řízené deformaci řemene při malých průměrech řemenic (životnost) a na přenos momentu nemají pražádný vliv. Žílovi to vysvětlím a namaluji zvlášť. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Home made scale parts
PříspěvekNapsal: čtv bře 12, 2009 6:04 am 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 20, 2009 12:00 am
Příspěvky: 408
Bydliště: Praha 8
yanek píše:
Worlusho píše:
některá auta používají pro pohon serva ozubené řemeny, jiné drážkované :wink: a to tam je ještě altík a klima

Prosím, pouč mne , která auta to tak mají? :lol:


Když jsi jmenoval Fiat 131, tak ta zrovna v provedení 2000TC měl pohon serva ozubeným řemenem :wink:

_________________
Martin
Axial Ax 10 ARTR, Axial CSX 10, Xray XB4 Rally , xray XB4"15
Sanwa
foto na rajčeti worlusho


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 12, 2009 8:14 am 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 30, 2008 12:00 am
Příspěvky: 525
Bydliště: Záběhlice
Pokud myslíš 131 Supermirafiori 2000 TC Compressore tak, tak to nebylo servo, ten měl ozubeným řemenem hnaný kompresor (Roots ) pro přeplňování. Pochybuji, že by tuto raritu z oblasti cestovních vozů z roku 1981 někdo tahal na expedice :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 12, 2009 9:17 am 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 27, 2008 12:00 am
Příspěvky: 2192
yanek: No z modernejsich si hnedle vzpomenu treba na Probe V6 pac sem ho mel :) Ale jinak mas pravdu, ozubenej tezko nekdo tahat bude sebou, mozna pro pripad ze by se ten puvodni nejak mechanicky poskodil vlivem prostredi, kde ty auta jezdi. Nicmene ten co je tady na prvni foto by moh bejt klinak v pohode.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 12, 2009 9:30 am 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 20, 2009 12:00 am
Příspěvky: 408
Bydliště: Praha 8
yanek píše:
Pokud myslíš 131 Supermirafiori 2000 TC Compressore tak, tak to nebylo servo, ten měl ozubeným řemenem hnaný kompresor (Roots ) pro přeplňování. Pochybuji, že by tuto raritu z oblasti cestovních vozů z roku 1981 někdo tahal na expedice :lol:


Měl jsem jak klasického, tak volumexe, tak vím co tam bylo, jinak tady máš link na fotky, kde to máš hledat asi víš a tohle volumex fakt není. http://www.netikka.net/ville.vieri/131/eindex.htm :wink:

_________________
Martin
Axial Ax 10 ARTR, Axial CSX 10, Xray XB4 Rally , xray XB4"15
Sanwa
foto na rajčeti worlusho


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 12, 2009 9:45 am 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 30, 2008 12:00 am
Příspěvky: 525
Bydliště: Záběhlice
Tak to jsi šťatný člověk :) a máš pravdu je tam vidět řemen a zubatá řemenice. Do teď jsem to nevěděl. Děkuji ti. :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 12, 2009 9:50 am 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 30, 2008 12:00 am
Příspěvky: 525
Bydliště: Záběhlice
deekay píše:
yanek: No z modernejsich si hnedle vzpomenu treba na Probe V6 pac sem ho mel :) Ale jinak mas pravdu, ozubenej tezko nekdo tahat bude sebou, mozna pro pripad ze by se ten puvodni nejak mechanicky poskodil vlivem prostredi, kde ty auta jezdi. Nicmene ten co je tady na prvni foto by moh bejt klinak v pohode.

Mně napadla jen možnost preventivní výměny na expedici z důvodu, že by byl postříkán unikající naftou. Opravit netěstnost nafty a nacucanej rozvoďák vyměnit za nový než se rozpadne :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.