Právě je pát úno 23, 2018 7:07 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 148 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vidrholec 2017 - RC Offroad Challenge (9/4/2017)
PříspěvekNapsal: sob úno 18, 2017 7:41 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2106
Bydliště: praha - východ
Obrázek
http://www.rcvidrholec.cz

Aktuální informace:

Tak je tu půlka února a to je čas na první info o novém Vidrholci - už 7. ročníku

Proti loňsku bez výraznějších změn. Přihlašování týmů vidím zase tak na březen. Pokud nás bude málo, tak to na konci března odpískáme. To zůstává stejné. Přihlašovat se můžou pouze celé týmy. Jednotlivci se mohou hlásit, ale tým si musí vyřešit sami, ať společně s jinými nebo přidáním do jiného týmu. Neúplné týmy je třeba rádi osloví, či spolu složí celý tým. Když se 8 jednotlivců neozve, aby tu nebyli napsaní sami, tak se může stát, že vůbec nepojedou a pak budou psát, že by jeli, ale neměli s kým.
Auta se do závodu přihlašují pod názvem auta (real vzoru), do závorky potom podvozek a pak jméno nebo nick řidiče. Ke každému autu je možné přidat až 5 fotek (bude na webu - http://www.rcvidrholec.cz ) a link na net (na váš web o tom autě, na rajče, na vlákno na fóru, odkaz na web vašeho rc fóra, webu apod, linky typu "www.plastova-okna-skala.cz" neberu).
Záměrem je aby, když se na web podívají i ostatní lidé, se zvládli orientovat (Axial honcho scx jim nic neřekne).

Doporučuji si přečíst info (a další články) k závodu, buď zde nebo na webu (důležité informace jsou na obou místech, ale na webu je více obrázků a možná se to bude lépe číst)

Závod je primárně určen pro expediční offroadové RC modely jejichž typy se běžně účastní expedic. Chci se co nejvíce držet hesla "vem, co máš a jeď" a tak nejsou vyžadovány žádné speciální úpravy či podmínky. Zůstala kategorie OPEN, ve které budou moci startovat i auta nesplňující "expediční" kategorie (např. Summit, ale i další). Více bude popsáno v pravidlech a ve FAQ.

Až do závodu je možné provádět změny v týmech i autech.

S přihlášením neotálejte.
1/ mi uděláte radost, že je zájem :)
2/ může to ovlivnit nerozhodnuté

na webu http://www.rcvidrholec.cz se můžete podívat na informace, názory (pochvalné :) a fotky z minulých ročníků
nebo tady na fóru:
Vidrholec 2016 - topic16321.html
Vidrholec 2015 - topic14518.html
Vidrholec 2014 - topic12014.html
Vidrholec 2013 - topic9316.html
Vidrholec 2012 - topic6643.html
Vidrholec 2011 - topic4187.html

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne pon úno 20, 2017 9:59 pm, celkově upraveno 9

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2017 - RC Offroad Challenge (9/4/2017)
PříspěvekNapsal: sob úno 18, 2017 7:41 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2106
Bydliště: praha - východ
Obrázek

Informace

Orientační závod pro týmy v lokalitě Vidrholec (Praha - Klánovice)
7. ročník

Termín: neděle 9.4.2017 od 9 hodin
Registrace týmů na startu: 8:30 - 10:00
Přihlašování týmů do závodu: 1.3. - 31.3. 2017 (pouze celé týmy)
Přihlašovat se můžete mailem nebo tady na fóru v diskusi či přes SZ
Startovné: doufám, že i tento rok se bez něj obejdeme

Odhadovaná délka závodu je cca 6km (podobně jako loni).

Závod je primárně určen pro expediční offroadové RC modely jejichž typy se běžně účastní expedic. Chci se co nejvíce držet hesla "vem, co máš a jeď" a tak nejsou vyžadovány žádné speciální úpravy či podmínky. Opět bude i kategorie OPEN, ve které budou moci startovat i auta nesplňující "expediční" kategorie (např. Summit, ale i další). Více bude popsáno v pravidlech a ve FAQ.

Každý tým dostane mapu se zakreslenými kontrolními body - checkpointy (CP), které musí všechna auta týmu v daném pořadí projet. Cestu i způsob jízdy si každý tým zvolí dle svého uvážení.
I když vítězem se stane tým, který trasu projede nejrychleji, není základem tohoto závodu rychlost. Důležitější je správně zvolená trasa, tak aby tým nenajezdil dvakrát delší trasu než ostatní, dobrý odhad terénu - půlhodinové vyprošťování zapadlého auta ležícího na střeše také celkový čas nevylepší. Prostě jezdit i hlavou. I když je to "na čas", tak si stejně většina najde dost času na zablbnutí v bahně a vodě i na svačinu. Nejdůležitější ale je - dobře se pobavit, dobře si zajezdit a užít si to.

Start (a cíl): ulice V jehličině (stejně jako loni)
parkoviště je v ulici Šlechtitelská - mapy.cz: http://www.mapy.cz/s/9oTh
Bod 1 - parkoviště, konečná autobusu, bod 2 - start
start je od parkoviště vzdálen cca 200m v ulici V jehličině (na křižovatce doprava a pak rovně)

Dostupnost je i MHD z metra B - Černý most (cca 30 minut)
bus 261, zastávka Klánovice (konečná) - odjezd z CM: 8:31, 8:43, 9:13, 9:43
Konečná zastávka autobusu je hned u vjezdu na parkoviště.

Povinné vybavení týmu: tužka (raději více, když nezapomenu budou nějaké k dispozici na startu), foťák (stačí i v mobilu) a samozřejmě auta
Doporučené vybavení: dostatek baterek, mobil, KPZ, pro lidi s velmi špatnou orientací doporučuji i spacák a zásoby jídla :)
Tým dostane: kartu pro zápis projetých CP, mapu s vyznačenými CP

Každý projetý kontrolní bod zaznamená tým do karty - jeho kód a čas projetí, současně udělá foto (auta co nejblíže u CP), kde bude vidět CP a všechna auta a na CP zapíše projetí týmu, v případě neodůvodněné chybějící fotky aut u CP, či neodůvodněné velké vzdálenosti aut od CP, bude tým penalizován.
Projetí cílem se bude potvrzovat stejně (pouze na fotce budou vidět místo CP hodiny s aktuálním časem), v cíli odevzdá kartu (hází se do auta mezerou v okýnku za sedadlem řidiče), fotky z CP potom pošle emailem, dá do fóra, odkaz na rajče či jiné místo.


Start:
Předpokládaný start závodu po 9:00. Týmy budou startovat s časovým odstupem 7-10 minut.
Vzhledem k počtu týmů startujících v loňském roce je možné startovat i dříve, abysme stihnuli start všech týmů v co nejrozumnější době.
K registraci musí tým dorazit kompletní (všichni členové, auta nemusí být ještě připravena). Při registraci (8:30 - 10:00) dostanou týmy závěrečné info, mapu trati a závodní čísla. Za pozdní příchod k registraci bude tým penalizován (30 minut). Až budou připraveni k závodu (modely plně připravené, nalepená závodní čísla), dostaví se na start (není nutné startovat dle čísel) a vyčká až na něj přijde řada (kolikátí se registrují, tolikátí startují, čísla v pořadí na startu nehrají roli).

diskuse a dotazy k tomuto závodu se budou řešit tady na diskusním fóru
Doporučuji sledovat fórum i tento web. Na fóru budou např. odpovědi na různé otázky, které se mohou hodit i vám. Zde zase více fotek apod. Podstatné informace budou uvedeny na obou místech.


pořadatel - kontakt:
Petr Komárek
mail: [email protected]
nebo tady přes PM
telefon na mne budete mít v kartě, co dostanete při startu (Pokud byste ho chtěli dříve, tak napište.)
Skype: komaar367

Obrázek
http://www.rcvidrholec.cz

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne pát bře 24, 2017 6:27 pm, celkově upraveno 9

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2017 - RC Offroad Challenge (9/4/2017)
PříspěvekNapsal: sob úno 18, 2017 7:41 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2106
Bydliště: praha - východ
Pravidla

Modely jsou rozděleny do kategorií EXPEDICE a OPEN

Přihlašování do závodu:
Závodu se účastní dvou až pětičlenný tým. Přihlašují se celé týmy (název týmu, jména členů a jejich auta, ideálně také fotka(y) aut). O vyjímkách na více než pětičlenný tým se dá domluvit.
Přihlašovat se můžete mailem nebo tady na fóru v diskusi či přes SZ.

Kategorie EXPEDICE:
Model kategorie Expedice je model, který se účastní expedičního ježdění (neznamená to, že konkrétní model, který zatím nejel žádnou expedici se nesmí účastnit, jedná se o typy aut, podvozků, úprav, …). O případné účasti / neúčasti / zařazení sporných modelů rozhodne pořadatel. (O vyjímkách v rozumné míře se dá jednat.)

Kategorie OPEN:
Do této kategorie spadají všechna "neexpediční" auta - Summit, monster trucky, short course, rally, ... prostě vše ostatní RC, které by také chtělo závod zkusit. (u aut odpovídajících reálnému vzoru lze diskutovat o možnosti zařazení i do jiné kategorie, s přihlédnutím ke složení týmu apod.)
Pro auta z této kategorie jsou upravena pravidla. Startovat budou moci jako jednotlivci i jako týmy. Osobně si myslím, že např, pro klasické monster trucky či rally auto je takovýto závod bez pomoci rukou zcela nesjízdný a očekával bych i problém se spotřebou baterií, ale pokud si to někdo chce zkusit, tak mu to rád umožním. I když třeba tým složený ze dvou Summitů by to měl dát bez problémů, i jeden Summit s výbavou by to mohl dát bez pomoci rukou.

Malé děti v týmu
Pravidlo "malé děti" umožňuje vyjímku pro malé děti. Auto bude mít číslo, u dětského řidiče přivřeme oči - jedná se opravdu o malé děti, kde by bylo těžší je uhlídat, aby dodržovaly všechna pravidla (např. pomoc rukou) a nemusela se hned řešit diskvalifikace. Chtějí jet závod "stejně jako tatínek", ale po prvním CP třeba odpadnou (a třeba dojedou až do konce, kdo ví).


PRAVIDLA ZÁVODU:
Každý tým dostane mapu, kde bude vyznačeno rozmístění kontrolních bodů - checkpointů (dále jen CP). CP musí být projety v daném pořadí (podle čísel), vždy všemi modely týmu najednou, vyjma odstoupivších.
Pokud se u CP sejdou dva a více týmů, mají při jeho překonávání přednost v jízdě podle pořadí, v jakém k CP přijely všechny modely týmu. Pokud se tým vzdá přednosti v jízdě, nastupuje další v pořadí. Všechny CP musí být projety. Neprojetí CP (CP nebyl zapsán do karty a není foto modelů u CP) bude penalizováno 2 hodinami. (neznamená to diskvalifikaci, tým stále pokračuje v závodu)
Trasu mezi jednotlivými CP si každý tým vybere sám dle svého uvážení.
CP nebudou formou branek, ani zde nebude třeba překonávat žádné povinné překážky. Projetí CP musí být prokazatelné. Průjezd CP musí každý tým zaznamenat: opisem kontrolního kódu z CP do karty, fotkou na které bude vidět CP a všechny modely týmu. Při focení musí být modely co NEJBLÍŽE CP (je-li CP v díře, tak se fotí všechna auta v díře, je-li ve vodě, tak se fotí ve vodě, když se vyfotíte na horním okraji díry nebo na břehu, dále než je možné od CP (pozná se také podle fotek ostatních týmů) budete penaliziváni jednou hodinou). Do startovní karty zapíše tým také čas dosažení CP. Tyto údaje budou sloužit pro případné řešení problémů s CP či ověření zdůvodnění neoznačení u jiných týmů. V případě, že modely budou vyfoceny dále od CP, než bylo možné, bude tým penalizován 1 hodinou.
Vítězem závodu se stane tým, který dojede do cíle v nejkratším čase.

Modelům není dovoleno v průběhu závodu pomáhat rukou/nohou apod., např. vyprošťovat nebo pomáhat přes překážky. Pokud by hrozilo poškození modelu (pádem, zajetím do hluboké vody, ..), je možné model zachytit/vyndat, následně musí být položen na bok.
Pokud model nedokáže překonat překážku, případně se po převrácení dostat zpět na kola vlastní silou nebo prostředky, je možná pomoc ostatních modelů i z konkurenčního týmu.
Používání navijáků, lan a ostatních pomocných prostředků je povoleno, veškeré takové vybavení si model musí vézt od startu (a následně do cíle). Při přípravě pomoci je možno na modely sahat, ale nelze je přemísťovat ani upravovat jejich polohu.
Nepojízdné auto je možné opravit. Při opravě je dovoleno na model sahat a následně musí být vrácen na původní místo a polohy.
Pokud model nemůže pokračovat pro technickou závadu, nebo se model nepodařilo vyprostit, je považován za nepojízdný a musí ze závodu odstoupit. Model může být do cíle dopraven s pomocí ostatních modelů (např na laně), pokud dojede do cíle takto a bez nedovolené pomoci, odstoupit nemusí.
Kategorie OPEN bude hodnocena samostatně, auta mohou jezdit i jednotlivě a tak by pro některé mohl znamenat i malý kořen 100 metrů od startu konec závodu. Proto v této kategorii nebude pomoc rukou znamenat konec a auto může pokračovat dále. Nedovolenou pomoc ale MUSÍ zapsat do karty. (pro "expedičáky" tato vyjímka neplatí - nedovolená pomoc = konec auta v závodě) I u katergie OPEN je povoleno používat pouze vybavení, které si veze auto (takže žádné lano v kapse apod).

Odstoupení vozu nebo člena týmu:
Model musí odstoupit v případě, že se ho nepovedlo vyprostit v souladu s pravidly, případně pokud z důvodu technické závady nepokračuje dále. Model tažený na laně jiným modelem není považován za odstoupený. Neodstupuje celý tým, ale pouze jedno auto z týmu, zbytek týmu může dále závodit.
Vzhledem k tomu, že pravidla jsou primárně zaměřena na modely, není svázán člen týmu s modelem a tak je možné, aby případně odstoupil jeden člen a druhý model a jiný člen pokračoval s jeho modelem.

Pokud odstoupí celý tým, je třeba tuto skutečnost co nejdříve sdělit pořadateli - telefonem, sms.

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne pon úno 20, 2017 10:46 pm, celkově upraveno 6

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2017 - RC Offroad Challenge (9/4/2017)
PříspěvekNapsal: sob úno 18, 2017 7:42 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2106
Bydliště: praha - východ
FAQ apod

Z různých dotazů a doplnění vznikl tento soubor spíše heslovitých odpovědí a upřesnění:

Termín - neděle 9.4.2017 od 9 hodin
Už bude tepleji, ale ještě ne vedra a les nebude ještě tolik zarostlý.
Proč v neděli? - Abyste v sobotu (a v noci ze soboty a neděli) zvládli dát auta dohromady :)
Ale hlavne protože v sobotu tu trať stavím.

Přihlašování týmů - začne cca měsíc a půl a skončí cca 14 dnů před termínem závodu, pozdější přihlášky mohou, ale nemusí být akceptovány.
Proč takto? - Pokud nás bude málo, lze celý závod zrušit dostatečně předem.

Doufám, že i tento rok se obejdeme bez startovného. Finanční náklady na závody jsou zatím v mezích normy, takže se mi to do rozpočtu zatím vejde. A práci s přípravou neplánuji počítat.

Mapu dostane každý člen teamu (ať se nehádáte a mají všichni něco na památku) při registraci kompletního teamu.
Team, který nedorazí k registraci včas bude penalizován 30 minutami (což se zatím nestalo). Vzhledem k tomu, že vítěz v roce 2011 jel závod 3 a 1/2 hodiny, poslední za 6 a 1/2 hodiny, v roce 2012 to bylo 3:50 a 7:06, v roce 2013 3:03 a 7:01, v roce 2014 3:25 a 7:05, v roce 2015 už byla prolomena hranice 8 hodin (opět týmem číslo 13), roce 2016 byla prolomena i spodní hranice tří hodin a to rovnou několika týmy a štastná třináctka měla opět přes sedm hodin, zůstává i s penalizací stále šance na dobré umístění.
Ostatně 30 minut v tomto závodě nemusí nic znamenat. V roce 2011 jsme na 2. kontrolním bodě dohnali několik týmů, ovšem o několik kontrolních bodů dále jsme zapadli do bahna a než jsme vyprostili všechna auta, tak jsme se propadli na chvost závodu. Protože většina chce dojet, tak nejsou vyjímkou opravy přímo v terénu. Výměna serva či oprava tlumičů si také svojí půlhodinku zaberou. Podobně je to, pokud se zvládnete na chvíli ztratit. Zajímavý je pohled na mezivýsledky ze závodu z minulých ročníků.
Pokud se podíváte na fotky a videa z minulých ročníků, tak zjistíte, že si stejně každý najde spoustu času na blbnutí v bahně a vodě. Prostě zábava v tu chvíli vítězí a závod počká :)

Start - plánovaný start prvního teamu je v 9:00, dále potom v 10 minutových intervalech. Hromadné info a foto asi letos vypustíme, abysme start co nejvíce roztáhnuli a vyhnuli se tak dlouhému čekání na startu a zácpám u CP.
Závodní čísla budou vydávána až při registraci (8:30 - 10:00). Pokud loňský vítěz pojede v původní sestavě (většina z loňského týmu v jednom týmu), bude mu přednostně nabídnuto startovní číslo 1 (nemusí ovšem startovat jako první, pouze si ho při registraci vyzvedne). (Číslo 13 má rezervované pořadatel, i když bude startovat jako poslední a bez ohledu na počet přihlášených týmů.) Startovat se bude podle připravenosti teamů, ne podle čísel. A tak není problém se po příjezdu zaregistrovat a až potom si připravit auta, dát sváču, nastudovat mapu, promyslet trasu, atd. (samozřejmě v mezích normy :)
Pokud plánujete přijít na start (jako jednotlivec) bez předchozího přihlášení, tak se domluvte s týmem, se kterým pojedete a bude možné vás do týmu přidat.

Pokud by nedorazil některý z členů teamu, je možné startovat i bez něho. Minimální počet členů teamu při startu je 2. Team na něj může samozřejmě počkat s registrací, ale riskuje že může být penalizován za pozdní registraci. Není možné, že pozdě příchozí se přidá k teamu v půlce. Myšleno jako člen týmu, jako doprovodu (viz níže) mu to nikdo zakázat nemůže.
V případě, že během závodu jedno z aut "odpadne", zapíše team toto info do karty a pokud team stále splňuje podmínky dané pravidly, tak může pokračovat v závodě.
Pokud skončí celý tým dříve, je třeba mi to dát co nejdřívě vědět - telefonem nebo sms. Jedeme jako poslední a uklízíme trať, pokud nejsou na CP zapsány všechny týmy, uklízet je nebudu (pokud bysme někoho předjeli, tak ať jim to nesebereme).

Info k trati:
Trať, tedy přesněji řečeno checkpointy, bude postavena v sobotu. (Proto se jede v neděli.) Trať neobsahuje žádné náročné prvky jako skály, težké terény pro crawlery apod, nepříjemnou překážkou mi připadla uschlá lesní tráva, listí, větve, případně bahno. Každý team si trasu určuje sám a tak je možné tyto úseky objet. CP jsou ale umístěny tak, aby se k nim dalo dojet (alespoň jsem se o to snažil). To že vy k CP přijedete zcela neprůjezdným terénem, je většinou váš problém, z jiné strany to šlo lépe. Je možné, že po cestě potkáme potůček, i když by se dal zvládnout suchou nohou, auto to suchou nohou nezvládne, nemá nohy a neumí skákat. Přenášet neplavce samozřejmě nebudeme, ale je to les a tak nebude problém si postavit třeba provizorní můstek.
Trať jsem se snažil stavět tak, aby se vyplatilo přemýšlet a plánovat trasu, kdy je lepší jet po cestách a kdy přímo.
Startuju jako poslední a CP, kterými už projeli všechny týmy uklízím. Již několikrát jsem pár dní po závodu slyšel dotaz, zda by si to někdo nemohl taky zkusit projet. Termín závodu mu nevyhovoval, ale chtěl by to zkusit nebo to jel a chtěl by to zkusit ještě s jiným autem. Bohužel se vždy ozvali až poté. Pokud o něčem takovém uvažujete, ozvěte se ještě před závodem a já tam ty CP ještě týden nechám.

Závod je stavěn jako těžší, nikoliv technickými překážkami, ale spíše délkou a potřebou si sám najít správnou trať. V roce 2012 byla už délka závodu pro některé moc dlouhá a navíc nevyšlo počasí (skoro celý den pršelo), ale i tak všichni závod dokončili. Rok 2014 byl podle ohlasů zatím nejpovedenější a tak se snažím v dalších ročnících na něj navázat, jak délkou, tak nápady.
Další info bude v průběhu příprav a případně až na místě startu.

auta se MUSÍ fotit co nejblíže u CP (což platí i pro hůře dostupné CP - když je CP v díře, tak musí být při foto všechna auta v díře a to bez ohledu, že se z ní pak nedá vyjet - právě proto je v ní :)

Obrázek Obrázek

Auta se musí fotit co nejblíže CP (viz foto). Není třeba stavět rampy, aby byla těsně, zvedat rukou (což by byl konec závodu, za nedovolenou pomoc), ale je třeba se snažit o co nejbližsí dojezd k CP. Neodůvodněné chybějící fotky aut u CP či neodůvodněná větší vzdálenost bude penalizována 60 minutami. Foťáky v mobilu má skoro každý, tak raději foťte dva. Chybějící fotka u jednoduchého CP, který má team zapsaný v kartě, zapsal svůj průjezd na CP, odpovídající čas a vysvětlení, že tato jediná fotka má nulovou velikost a všechny ostatní se povedly se dá akceptovat. Chybějící foto nebo foto ve velké vzdálenosti od CP u náročnějšího (např. za potokem, v díře apod) CP uznáno nebude. Nedá se poznat, zda měl team opravdu smůlu, náročně se k CP dostal, ale zapomněl se vyfotit a vzpomněl si na to, až po náročném dostání se od CP, či zda si to zjednodušil a místo pracného zajetí k CP jen ušetřil čas a vymyslel výmluvu, bude takovéto chybějící foto penalizováno. 60 minut jsem zvolil jako odpovídající odhad, kdy by skutečné dojetí k náročnějšímu CP mohla zabrat třeba půl hodiny, tak aby se penalizace nevyplatila.
Neprojetí CP (CP nebyl zapsán do karty a není foto modelů u CP) bude penalizováno 2 hodinami. Tento stav často nenastává, ale v jednom roce nastal, kdy poslední pojízdné auto jednoucí už snad jen na výpary z baterky táhlo na laně dvě zbývající a zajetí k poslednímu CP by už nedali. Takto sice dostali penalizaci 2 hodiny, ale závod dojeli a úspěšně dokončili.

Je to závod teamů, takže doufám, že se to nezvrhne v hromadnou jízdu. Samozřejmě se může stát, že jeden team ztratí cestu a rezignuje na své schopnosti a dojede v závěsu jiného teamu. Udržme to ale v duchu závodu, tedy že pojedou dva teamy a ne jeden ukecaný chumel.
To samozřejmě nebrání tomu, abysme si navzájem pomáhali.
Představuju si to cca takhle:
Vidím, že jiný team tahá auto z díry, zeptám se, zda nepotřebují pomoct. Když řeknou, že ne, tak jedeme dále. Pokud potřebují, tak jim dle svých možností pomůžeme a jedeme dále. Není důvod dále pokračovat spolu.
Podobně, když vidím bloudící team hledající CP, co jsem před chvíli projel. Tak jim poradím (ne, že je pošlu opačným směrem, protože startovali až po nás, tak ať si tu ztrátu vychutnaj) a jedeme dále. Není důvod na ně čekat.
Teamy si mohou samozřejmě půjčovat i vybavení, ale pouze to, které smí používat při závodě (tedy, to co si vezou na autech).

Nezapomeňte, že je to něco jiného než expedice nebo trialový závod, abyste nebyli zbytečně zklamaní. Myšlenka závodu je jinde. Nepopírám určitou inspiraci Dakarem - trasa závodu je celkem dlouhá, cestu je třeba si najít sám, záleží na vašich orientačních schopnostech, je tam týmová spolupráce, vyprošťování, opravy atd. Terén nemůže být zvlášt náročný, protože by se to nestihlo ani dojet. Každý si tu může najít své. Někdo pojede na vítězství a pro jiné je hlavním cílem závod dojet i kdyby měli na trase udělat kompletní rozborku/sborku auta. Pokud si tam každý najde to své, budu spokojen.
Pokud se rozhodnou tři týmy, že na sebe počkají a pojedou společně, v klidu a pokecaj jako na expedici, tak je to jejich věc. Nemám možnost jim v tom bránit. Podle mne ale nebudou nakonec spokojeni, na expedici je to spíše nezajímavý terén a tak budou celkově zklamáni. Jejich problém, jejich benzín, jejich škoda. Můžu udělat, že týmy, co přijeli třema auta z Horní Dolní nechám startovat ve velkém odstupu od sebe, ale to nemá smysl. Spíše bych jim doporučil, aby to pojali nejen jako závod Vidrholec, ale i jako závod mezi sebou. Z cíle na jídlo do hospody a ten poslední platí :) Jet to sem až Horní Dolní jen na expedici je škoda. To by je ani nezajímalo, který z těch týmů byl lepší? :)


přítelkyně a další doprovod:
Nic samozřejmě nebrání tomu, aby vás při závodě doprovázel i nějaký nesoutežní doprovod (přítelkyně, kámoš, děti, psi, vlci, doprovodné vozidlo, ...). Nesmí ale zasahovat do závodu. Klidně na ně naložte bágly s chlebem a salámem, bágly plné baterek a náhradních dílů, ale není možné aby třeba navigovali podle mapy (protože mají volné ruce a nemusí řídit auto). Můžou se obdivně dívat, fandit, ale nesmí pomáhat. To platí i pro doprovodné vozidlo - nesmí pomáhat při vyprošťování, používat se jeho výbava, atd.
význam dětského pravidla - mladší dítě, které půjde s teamem a navíc se svým autem, budete těžko přesvědčovat, že nemá nárok na číslo, nesmí pomáhat vyprošťovat apod a přitom víte, že v půlce závodu odpadne, občas se zapomene a pomůže autu rukou apod.

CP - vlevo dole je kód, který je třeba opsat na kartu, vpravo potom tužkou na CP zapište číslo vašeho teamu
(Ať vím, kdo už projel a případně můžu CP rovnou sklidit, ušetříte mi tak docela dost kilometrů další den.)
Pokud celý tým skončí dříve, tak mi to dejte vědět, ať to můžu uklidit i když tam není napsaný. Osvědčilo se, že se tam psali časy průjezdu.
Obrázek

sahání na modely - pomoc rukou:
z pravidel:
Na modely není dovoleno v průběhu závodu sahat, např. vyprošťovat nebo pomáhat přes překážky. Pokud by hrozilo poškození modelu (pádem, zajetím do hluboké vody, ..), je možné model zachytit/vyndat, následně musí být položen na bok.
Pokud model nedokáže překonat překážku, případně se po převrácení dostat zpět na kola vlastní silou nebo prostředky, je možná pomoc ostatních modelů i z konkurenčního teamu.
Používání navijáků, lan a ostatních pomocných prostředků je povoleno, veškeré takové vybavení si model musí vézt od startu (a následně do cíle). Při přípravě pomoci je možno na modely sahat, ale nelze je přemísťovat ani upravovat jejich polohu.
Pokud model nemůže pokračovat pro technickou závadu, nebo se model nepodařilo vyprostit, je považován za nepojízdný a musí ze závodu odstoupit. Model může být do cíle dopraven s pomocí ostatních modelů (např na laně), pokud dojede do cíle takto a bez nedovolené pomoci, odstoupit nemusí.
Nepojízdné auto je možné opravit. Při opravě je dovoleno na model sahat a následně musí být vrácen na původní místo a polohy.

a pár slov k tomu:
nemusí dojet do cíle celý team, vzhledem k počtu členů v teamu, tak stačí i když dojede jen jeden model
oprava je jasná, když se nepovede, tak moc možností není, auto do ruky a pak už je jen na majiteli auta, zda vyrazí směr domů/hospoda nebo to dojde s týmem dále, prostě odstoupil anebo se nechá dotáhnout do cíle jiným modelem, pak ale musí takto absolvovat i všechny chybějící CP
nepodařené vyproštění - škoda: auto i s řidičem asi v lese nechávat nebudeme, takže nezbývá než si pomoct rukama a tím model také ze závodu odstupuje
protože se ale majiteli asi nebude chtít jít domů a bude asi chtít jet dále alespoň pro radost a ani mu v tom nejde bránit, tak samozřejmě si trasu může dále projet, ale již jako nesoutěžní auto (nesmí tedy již dále zasahovat do závodu, ani auto, ani řidič - tedy pomáhat vyprošťovat, navigovat, poskytnout své vybavení)
Nejpozději ve chvíli odstoupení může svoji výbavu přeložit na jiné auto.
ale nemusí jezdit 10 metrů za ostatníma a nebavit se s nima :) může si prostě "nezávodně odzávodit" taky, on vyprošťovat nesmí, ale ostatní jeho klidně ano apod

Co se nesmí: rukama, nohama obracet převrácené auto, pomáhat mu šťoucháním, kopání, nedejbože nošením, vyndat rukou z vody (pokud nehrozí zničení modelu), bahna a jiného v tu chvíli nevhodného terénu, však vy víte, jak je to myšleno.
Co se smí: brát si z auta potřebnou výbavu, zaháknout, přivázat lana, používat naviják, v případě zapadnutí odhrnout bahno (není nutné použít scale lopatku :), házet šišky a jiné pod kola, postavit si provizorní mostky apod.
Při opravě je jasné, že se na auto bude šahat a to hodně, po opravě je třeba ho vrátit do původní polohy.
Co je všechno oprava? - výměna serva, oprava tlumičů je jasná, ale patří sem vlastně i výměna baterek, vymotávání namotaného bordelu, vyndavání bahna, které brání v další jízdě, i kontrola, co tomu vlastně je, proč to nejede.

Kategorie OPEN bude hodnocena samostatně, auta mohou jezdit i jednotlivě a tak by pro některé mohl znamenat i malý kořen 100 metrů od startu konec závodu. Proto v této kategorii nebude pomoc rukou znamenat konec a auto může pokračovat dále. Nedovolenou pomoc ale MUSÍ zapsat do karty (čas). Při vyhodnocování bude hlavním hlediskem, zda byla/nebyla pomoc a kdy. Tuto kategorii beru jako něco trochu navíc, pro toho, kdo by si to chtěl zkusit a také jsem slíbil pár majitelům Summitů, že to zvážím. Summit je podle mne povedené auto a není důvod, proč by si to také nemohli zajet. (pro "expedičáky" tato vyjímka neplatí - nedovolená pomoc = konec) Auta z kategorie OPEN mohou přijmout pomoc od aut z kategorie "expedičáky", obráceně v omezené míře. Např. Summit by pomáhat neměl, jeho velikost a výkon je tak velký, že tým, kterému by Summit pomáhal by byl oproti ostatním zvýhodněn. Toto upřesníme podle toho, kolik a jakých aut se do kategorie OPEN přihlásí.

Odstoupení - pravidla i závod jsou primárně zameřené na modely, nikoliv na řidiče za vysílačkou - není svázán člen týmu s modelem a tak je možné, aby případně odstoupil jeden člen a druhý model a jiný člen pokračoval s jeho modelem. Stejnětak je možné, že si auto půjčují dva lidé.
Např. jeden z členů teamu už nemá chuť jít dále a model jiného člena zase zlobí nebo prostě jen jede nejhůře z nich. Protože vlastně odstupuje model, tak je možné odstoupí unavený člen s cizím autem. Vzhledem k tomu, že to není kontrolovatelné a v cíli stejně nepoznám, zda někdo přijede se svým modelem nebo cizím, tak je to povolené.

závodní číslo:
velikosti budou 4x4cm (9ks) a 3x3cm (15ks), vytisknuto na normalní papír a bude k dispozici izolepa na přilepení, každý si přilepí dle svých představ, není určeno, kde přesně musí být číslo nalepeno. Uvedené kusy budou vystříhnutý, bude možnost si případně vystříhnout další, kdyby to bylo málo.
stejné číslo pro celý team - je to týmový závod :)

Obrázek

diváci:
jsou samozřejmě vítáni.

Tip pro diváky:
Zajímavé místo bude určitě start, kde bude vidět více modelů najednou a protože zde probíhá příprava před startem, tak bude možné zahlédnou i vnitřek. Určitě i prohodit pár slov s majiteli aut. Je ale třeba se tam pohybovat opatrně. Nechci dělat žádné divácké zóny (tolik diváků stejně nebude), oddělovat prostory apod.
Navíc na startu bude možné obdržet mapu závodu a tak budete vědět, kde se budou určitě závodníci vyskytovat.

Celé to lze pojmout jako procházku lesem podle mapy a současně uvidíte i jak se daří některým týmům. Na startu můžete dostat stejnou mapu jako týmy a celý závod si zkusit projít a najít jednotlivé CP. Je to výlet cca na 2-3 hodiny (bez auta, bez bloudění a hledání jsem to zvládnul svižnou chůzí projít za hodinu a půl). Bez auta se pohybujete podstatně rychleji a navíc můžete i některé CP vynechat. Týmy to pojedou odhaduji cca 3-5 hodin (v průměru).

Bohužel se to těžko odhaduje, některá zajímavá místa jsem objevil až při závodu, při přípravě jsem šel jinudy (občas to zase bylo obráceně) a některá místa až z fotek ostatních týmů. Zajímavým místem jsou CP, kde bude větší pohyb aut (měli by tudy projet všichni).

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne pát bře 24, 2017 6:32 pm, celkově upraveno 12

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2017 - RC Offroad Challenge (9/4/2017)
PříspěvekNapsal: sob úno 18, 2017 7:42 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2106
Bydliště: praha - východ
Přihlášené týmy a auta

RC Merlin Team (2)
(2012 - 6.místo, 2013 - 3.místo, 2014 - 3.místo, 2015 - 3.místo, 2016 - 7.místo)
Land Rover Defender 100 (Deekay Chassis 007) - LordMerlin
Mitsubishi Pajero Hard Top (Tamiya CC-01) - Swab
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Pleskanec

Bludný Východočech
(2016 - 6.místo)
Mercedes-Benz Unimog 6x6 (Axial SCX-10) - Plutoone84
Ford 150 (Axial SCX-10) - Maximo
Jeep Cherokee (Axial SCX-10 II) - Martin
Jeep Wrangler Rubicon (Axial SCX-10) - Michal

Hajzl team
(2012 - 7.místo, 2013 - 4.-5.místo, 2014 - 9.místo, 2016 - 13.místo (v různém složení a v různých týmech))
Toyota Hilux (Axial SCX-10) - Jancernik
Toyota HZJ 75 pickup (Axial SCX-10) - Wendis
Jeep Wrangler JK (Axial SCX-10) - Pitrisek
Jeep Wrangler JK (Axial SCX-10) - Zdenda
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - Kolino
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Honza Stehlík
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Ondra Maják

Team RC Luštěnice
Land Rover Defender 110 (MEX) - Luboš Brdička
Land Rover Defender 110 (MEX) - Joska Douša

Team Vysočina
(2016 - 3.místo)
Jeep JK (Axial SCX-10) - Pavel
Jeep Cherokee (SCX-10) - Pavel ml.
Land Rover Defender D90 (Axial SCX-10) - Jiří
Toyota (Axial SCX-10) - Carlos
Jeep JK (Axial SCX-10) - Aleš
Ford F 150 ( ??? ) - Jan
Jeep Cherokee (Axial SCX-10) - Wesky

POLARIS team
Toyota Tundra (Tamiya High Lift) - Radek Taišl
Ford 150 (Tamiya High Lift) - Zdeněk Hrabě

KAPA
MAN 6x6 (Cross MC6) - Kolby
Tatra 4x4 (Tamiya CR-01) - Ivan
Jeep Cherokee (Axial SCX-10 II) - Tomáš
Jeep Cherokee (Axial SCX-10 II) - Máťa
Dodge Ram (Axial SCX-10) - Venca

KPE
(2016 - 10.místo)
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Kamil
Land Rover Defender D90 (Axial SCX-10 Dingo) - Ondra
Jeep Cherokee (Axial SCX-10 II) - Míra
Jeep Wrangler G 6 Falken - ZELENÝ (Axial SCX-10) - Víťa
Jeep Wrangler G 6 Falken - MODRÝ (Axial SCX-10) - Jirka
FORD F-250 Super Duty (Axial SCX-10) - Honza

Rc ku-dy Bradavice
(2016 - 23.místo)
Hummer H2 (Vattera Ascender) - Severus Snape
Land Rover Defender 90 (Axial SCX-10 Dingo) - Hagrid
Jeep (Axial SCX-10) - Xenofilius láskorád
Jeep (Mex) - Mozkomor
sci-fi náklaďák (Tamiya TL-01b) - Harry Potter
Toyota Hilux (Axial SCX-10) - Lord Voldemort

RC4x4 Legendy
Jeep Wrangler G6 (Axial SCX-10) - Zdeněk
Jeep Wrangler G6 (Axial SCX-10) - Martin
Jeep Wrangler G6 (Axial SCX-10) - Jaromír
Odtahovka Chevrolet (Axial SCX-10) - Ondřej

NYX Team
(2016 - 14.místo)
Land Rover Defender D110 (Homemade) - George
Land Rover Defender D110 (Mex) - Pavel
Land Rover Defender D110 (Homemade) - Kovy
Toyota LC70 (Axial SCX-10) - Natalka
Land Rover Defender D90 (Axial SCX-10) - Honcka
Land Rover Defender D90 (Gelande II) - Petr
King of the Hammers rock racer (WLtoys K949) - Jirka

HL Expedition Team (13)
(2011 - 11.místo, 2012 - 9.místo, 2013 - 8.místo, 2014 - 12.místo, 2015 - 12.místo, 2016 - 22.místo)
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CC-01) - Fcstan
Jeep Wrangler (Tamiya CC-01) - Vašík
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Badger
Volkswagen Tuareg (Tamiya CC-01) - Petra
Unimog 2100 (meverick) - Honzík
Axial AX-10 Scorpion "Kopretina" - Komaar
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CR-01) - Filip (mladej komaar)
Land Rover Defender 90 "Hello Kitty" (HPI Wheely King + Dingo) - Šárka (mladá komaarová)

RC Team Vatax
(2016 - 20.místo (pod jiným názvem))
Jeep Cherokee (Axial Scx10 II) - Mára
Jeep Rubicon JK (Vaterra Ascender) - Najmi
Honcho Zebra (Axial SCX10) - Fonex

NALEZENCI - Plzeň
(2014 - 4.místo, 2015 - 5.místo, 2016 - 19.místo)
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho)- Zdeněk
Jeep Cherokee XJ (Axial SCX-10) - Mattes
Ford Raptor (Gmade Komodo) - Dušan
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - Xman69
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - Matěj
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - Vojta
Jeep Wrangler Rubicon G6 (Axial SCX-10) - Izzy_Cloud

OKuLe
Porsche Caynne - (MST CMX) - Ondra
Toyota Hilux Truggy - (MST CFX-W) Kuba
Toyota Land Cruiser LJ70 (MST CFX) - Lenka

PREATT (5)
(2015 - 1. a 4.místo, 2016 - 9.místo)
Short wraith (Axial Wraith) - Dodo
Jeep Wrangler G6 - (Axial SCX-10) - BigMisan
Jeep Cherokee (Axial SCX-10) - Gregorio
Blazer (Vaterra ascender) - Mýval Honza
Dvě kladívka (Vaterra twin hammer) - Mývalka Katka
Land Rover Discovery (Axial SCX-10) - Dominik
VW Brouk (Axial SCX-10/Maverick Scout) - Natálka
Toyota Trial Hilux (Axial SCX-10) - Robert
Toyota Tacoma (Axial SCX-10) - Kajas
Ram Power Wagon (Axial SCX-10) - Kajas jr.
Jeep Falken (Axial SCX-10) - Snoopy

Banger Team
(2014 - 13.místo, 2016 - 8.místo)
Toyota Land Cruiser FJ-40 (Tamiya CC-01) - Bob
Mitsubishi Pajero Black (Tamiya CC-01) - Robin
Mitsubishi Pajero Blue (Tamiya CC-01) - Martin

M Team Tachov (1)
(2015 - 8.místo, 2016 - 1.místo)
Jeep Wrangler Rubicon (Axial SCX10 II) – Martin110
Defender 110 Pick-up (Axial SCX10 II) – Šmajdalf

Černý Most Senior Klub
(2015 - 10.místo, 2016 - 17.místo)
Tatra 6x6 (Axial SCX-10) - Jára
Mercedes Unimog (Axial SCX-10) - Roman
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - Maminka
Bowler Wildcat (Axial SCX-10/Tamyia TLT) - Tatik

Barňáci
(2013 - 4.-5.místo, 2014 - 5.místo, 2015 - 11.místo, 2016 - 2.místo)
Mercedes G63 Horri Bull (Axial SCX-10) - Jirka.813
Land Rover Defender D90 (Axial SCX-10) - Jirka

B TEAM
Toyota Land Cruiser 40 (MST CMX) - Honza
Mercedes Horri bull (Axial SCX-10) - Matiáš
Land Rover Defender 90 (Mex) - Jirka
Land Rover Defender 90 (Axial SCX-10 Dingo) - Honza
PG 4x4 (CROSS- Rc) - Michal
Land Rover Defender Bell Aurens (Deekay 100) - Petr 74

.
.
.



...

kategorie OPEN

K-Team
(účast v letech: 2014, 2015, 2016)
Traxxas Summit - Karel
Traxxas Summit - Martin 1 a 2
Traxxas Telluride - Radek


.
.
.
.
(jsou zapisované v pořadí, jak se hlásili)

----------------------------------------------------------------

v závorce startovní čísla (číslo 1 - loňskému vítězi a "štastné" číslo 13 - pořadateli)
týmy, které se zúčastnili více než 3 ročníků si mohou požádat o číslo, které by chtěli mít
pokud to půjde, pokusím se jim vyhovět

Přihlašovat se mohou pouze celé týmy.
Jednotlivci se mohou hlásit, ale tým si musí vyřešit sami, ať společně s jinými nebo přidáním do jiného týmu. Neúplné týmy je třeba rádi osloví, či spolu složí celý tým. Když se 8 jednotlivců neozve, aby tu nebyli napsaní sami, tak se může stát, že vůbec nepojedou a pak budou psát, že by jeli, ale neměli s kým.
Auta se do závodu přihlašují pod názvem auta (real vzoru), do závorky potom podvozek a pak jméno řidiče.
Ke každému autu je možné přidat až 5 fotek (budou na webu - http://www.rcvidrholec.cz ) a link na net (na váš web o tom autě, na rajče, na vlákno na fóru, odkaz na web vašeho rc fóra, webu apod, linky typu "www.plastova-okna-skala.cz" neberu)
Až do závodu je možné provádět změny v týmech i autech.
Záměrem je aby, když se na web podívají i ostatní lidé, se zvládli orientovat (Axial honcho scx jim nic neřekne).

S přihlášením neotálejte.
1/ mi uděláte radost, že je zájem :)
2/ může to ovlivnit nerozhodnuté

Auta se do závodu přihlašují pod názvem auta (real vzoru), do závorky potom podvozek a pak jméno nebo nick řidiče
např:
Komár Bzzzz team
Hummer H2 (Tamiya TA-01) - Komaar
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CR-01) - Filip (mladej komaar)
Land Rover Defender 90 "Hello Kitty" (HPI Wheely King + Dingo) - Šárka (mladá komaarová)

a další příklady:
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01)
Jeep Cherokee (Axial SCX-10)
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho)
Land Rover Defender 90 (Axial SCX-10 Dingo)
Holiday Buggy (DT-02)
Axial Wraith
Chevrolet CF 100 (Enroute Berg)
případně se podívejte do loňska, předloňska,...

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne sob dub 08, 2017 12:06 pm, celkově upraveno 48

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2017 - RC Offroad Challenge (9/4/2017)
PříspěvekNapsal: sob úno 18, 2017 7:42 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2106
Bydliště: praha - východ
Konečné výsledky - Vidrholec 2017

--------------------------------------------------------

Vítěz závodu - 1. místo - RC Team Vatax (18)
Jeep Cherokee (Axial Scx10 II) - Mára
Honcho Zebra (Axial SCX10) - Fonex
Toyota Hilux (RC4WD-TF2) - Mici

výsledný čas - 3:10



2. místo - Barňáci (17)
Mercedes G63 Horri Bull (Axial SCX-10) - Jirka.813
Land Rover Defender D90 (Axial SCX-10) - Jirka

výsledný čas - 3:22


3. místo - Bludný Východočech (21)
Mercedes-Benz Unimog 6x6 (Axial SCX-10) - Plutoone84
Jeep Cherokee (Axial SCX-10 II) - Martin
Jeep Wrangler Rubicon (Axial SCX-10) - Michal

výsledný čas - 3:24


4. místo - M Team Tachov (1)
Jeep Wrangler Rubicon (Axial SCX10 II) – Martin110
Defender 110 Pick-up (Axial SCX10 II) – Šmajdalf

výsledný čas - 3:35


5. místo - Team RC Luštěnice (16)
Land Rover Defender 110 (MEX) - Luboš Brdička
Land Rover Defender 110 (MEX) - Joska Douša

výsledný čas - 3:42


6. místo - OKuLe (20)
Porsche Caynne - (MST CMX) - Ondra
Toyota Hilux Truggy - (MST CFX-W) Kuba
Toyota Land Cruiser LJ70 (MST CFX) - Lenka

výsledný čas - 3:51


7. místo - Hajzl team (12)
Toyota Hilux (Axial SCX-10) - Jancernik
Toyota HZJ 75 pickup (Axial SCX-10) - Wendis
Jeep Wrangler JK (Axial SCX-10) - Pitrisek
Jeep Wrangler JK (Axial SCX-10) - Zdenda
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - Kolino
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Honza Stehlík
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Ondra Maják

výsledný čas - 4:14


8. místo - Rc ku-dy Bradavice (4)
Hummer H2 (Vattera Ascender) - Severus Snape
Land Rover Defender 90 (Axial SCX-10 Dingo) - Hagrid
Jeep (Axial SCX-10) - Xenofilius láskorád
Jeep (Mex) - Mozkomor
sci-fi náklaďák (Tamiya TL-01b) - Harry Potter
Toyota Hilux (Axial SCX-10) - Lord Voldemort

výsledný čas - 4:21


9. místo - RC Merlin Team (2)
Land Rover Defender 100 (Deekay Chassis 007) - LordMerlin
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Pleskanec

výsledný čas - 4:29


10. místo - NALEZENCI - Plzeň (8)
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho)- Zdeněk
Jeep Cherokee XJ (Axial SCX-10) - Mattes
Ford Raptor (Gmade Komodo) - Dušan
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - Xman69
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - Matěj
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - Vojta
Jeep Wrangler Rubicon G6 (Axial SCX-10) - Izzy_Cloud

výsledný čas - 4:45


11. místo - Černý Most Senior Klub (9)
Tatra 6x6 (Axial SCX-10) - Jára
Axial Wraith - Roman
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - Maminka
Bowler Wildcat (Axial SCX-10/Tamyia TLT) - Tatik

výsledný čas - 4:49


12. místo - B TEAM (19)
Toyota Land Cruiser 40 (MST CMX) - Honza
Mercedes Horri bull (Axial SCX-10) - Matiáš
Land Rover Defender 90 (Mex) - Jirka
Land Rover Defender 90 (Axial SCX-10 Dingo) - Honza
PG 4x4 (CROSS- Rc) - Michal
Land Rover Defender Bell Aurens (Deekay 100) - Petr 74
Toyota Land Cruiser FJ40 (MST CMX) - Tomáš

výsledný čas - 5:17


13. místo - RC4x4 Legendy (11)
Jeep Wrangler G6 (Axial SCX-10) - Zdeněk
Jeep Wrangler G6 (Axial SCX-10) - Martin
Odtahovka Chevrolet (Axial SCX-10) - Ondřej

výsledný čas - 5:43


14. místo - Team Vysočina (6)
Jeep JK (Axial SCX-10) - Pavel
Land Rover Defender D90 (Axial SCX-10) - Jiří
Toyota (Axial SCX-10) - Carlos
Jeep JK (Axial SCX-10) - Aleš
Ford F 150 ( ??? ) - Jan
Jeep Cherokee (Axial SCX-10) - Wesky

výsledný čas - 5:54


15. místo - NYX Team (14)
Land Rover Defender D110 (Homemade) - George
Land Rover Defender D110 (Homemade) - Kovy
Land Rover Defender D90 (Axial SCX-10) - Honcka
King of the Hammers rock racer (WLtoys K949) - Jirka

výsledný čas - 6:03


16. místo - KAPA (7)
MAN 6x6 (Cross MC6) - Kolby
Tatra 4x4 (Tamiya CR-01) - Ivan
Jeep Cherokee (Axial SCX-10 II) - Tomáš
Jeep Cherokee (Axial SCX-10 II) - Máťa
Dodge Ram (Axial SCX-10) - Venca

výsledný čas - 6:09


17. místo - KPE (10)
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Kamil
Jeep Cherokee (Axial SCX-10 II) - Míra
Jeep Wrangler G 6 Falken - ZELENÝ (Axial SCX-10) - Víťa
Jeep Wrangler G 6 Falken - MODRÝ (AxialSCX-10) - Jirka
FORD F-250 Super Duty (Axial SCX-10) - Honza

výsledný čas - 6:26


18. místo - PREATT (5)
Short wraith (Axial Wraith) - Dodo
Jeep Wrangler G6 - (Axial SCX-10) - BigMisan
Blazer (Vaterra ascender) - Mýval Honza
Dvě kladívka (Vaterra twin hammer) - Mývalka Katka
Land Rover Discovery (Axial SCX-10) - Dominik
VW Brouk (Axial SCX-10/Maverick Scout) - Natálka
Toyota Trial Hilux (Axial SCX-10) - Robert
Toyota Tacoma (Axial SCX-10) - Kajas
Ram Power Wagon (Axial SCX-10) - Kajas jr.
Jeep Falken (Axial SCX-10) - Snoopy

výsledný čas - 6:44


19. místo - HL Expedition Team (13)
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CC-01) - Fcstan
Jeep Wrangler (Tamiya CC-01) - Vašík
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Badger
Volkswagen Tuareg (Tamiya CC-01) - Petra
Unimog 2100 (meverick) - Honzík
Axial AX-10 Scorpion "Kopretina" - Komaar
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CR-01) - Filip (mladej komaar)
Land Rover Defender 90 "Hello Kitty" (HPI Wheely King + Dingo) - Šárka (mladá komaarová)
Ford Bronco (Tamiya CC-01) - Martin

výsledný čas - 7:24


20. místo - Banger Team (3)
Toyota Land Cruiser FJ-40 (Tamiya CC-01) - Bob
Mitsubishi Pajero Black (Tamiya CC-01) - Robin
Mitsubishi Pajero Blue (Tamiya CC-01) - Martin

výsledný čas - tým odstoupil po CP 11


21. místo - POLARIS team (15)
Toyota Tundra (Tamiya High Lift) - Radek Taišl
Ford 150 (Tamiya High Lift) - Zdeněk Hrabě
Krabák (Reely Rock Crawler) - Dáda

výsledný čas - tým odstoupil po CP 8



OPEN:

K-Team (51)
Traxxas Summit - Karel
Traxxas Summit - Martin 1 a 2

výsledný čas - 5:24






Obrázek
http://www.rcvidrholec.cz

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne pon dub 10, 2017 12:57 pm, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2017 - RC Offroad Challenge (9/4/2017)
PříspěvekNapsal: pon úno 20, 2017 8:45 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 15, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 330
Bydliště: Praha
RC Merlin Team se hlásí do akce :-) Už se těšíme až si zarelaxujeme - tentokrát při klidném tempu

_________________
Axial SCX10 s karoserií Defender 90 - 2,4 GHz
Crawler King HPI s karoserií Dingo - 2,4 GHz
DCL-100. No-007 Defender 100 - 2,4 GHz
http://lordmerlin.rajce.net


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2017 - RC Offroad Challenge (9/4/2017)
PříspěvekNapsal: pon úno 20, 2017 9:49 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2106
Bydliště: praha - východ
první přihlášený tým

:tleskam: :tleskam: :tleskam: :tleskam:

a první může být jen jeden, ostatní už tak uvedené nebudou :)

RC Merlin Team
(2012 - 6.místo, 2013 - 3.místo, 2014 - 3.místo, 2015 - 3.místo, 2016 - 7.místo)
Land Rover Defender 90 (Axial SCX-10) - LordMerlin
Mitsubishi Pajero Hard Top (Tamiya CC-01) - Swab
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Pleskanec

Staří harcovníci a velký mazáci
Ti budou doufám startovat i až budu start odmávávat holí a délku celodenního závodu zredukujeme na 1 kilometr :)

Díky, chlapci

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2017 - RC Offroad Challenge (9/4/2017)
PříspěvekNapsal: úte úno 21, 2017 7:45 am 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 13, 2015 7:51 pm
Příspěvky: 235
Bydliště: Liberec
Zdravím,
tak jsem prošel fotky z předchozích let, a docela rád bych letos také dorazil zajezdit si :OK: , takže bych se rád zeptal jestli tu je někdo, kdo by vzal nováčka pod svá křídla :-D nebo někdo kdo bude dělat team a chybí mu lidi :OK: .

VíťasK

_________________
Rajče/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2017 - RC Offroad Challenge (9/4/2017)
PříspěvekNapsal: úte úno 21, 2017 11:18 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 23, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 1002
Bydliště: Praha 7-Holešovice, Jirny...Klánovický les
LordMerlin píše:
RC Merlin Team se hlásí do akce :-) Už se těšíme až si zarelaxujeme - tentokrát při klidném tempu

Letos opravdu pojedeme na pohodu, aby jsme si to užili. :YOP: Vždyť je to vlastně sranda závod :-D , ale se super organizací. :OK:

_________________
CC-01 Mitsubishi Pajero 2,4 GHz Robitronic
Axial SCX10 Trail Honcho 2,4 GHZ Robitronic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2017 - RC Offroad Challenge (9/4/2017)
PříspěvekNapsal: úte úno 21, 2017 2:57 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 03, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2660
Bydliště: Praha
Jeee, tak to se tesim, letos mam v planu privest uplne nove tvare :-)

_________________
RC4x4-Shop(.)CZ
Ford F150 Raptor Custom Project
CC-01 Jeep Wrangler YJ
CC-01 Isuzu Amigo
TA-02 Ford F150 Trophy
TA-01 VW Race Touareg
TL-01 Celica+911GT3+Focus+M3
Fotky a videa - kubamynar.rajce.idnes(.)cz youtube(.)com/user/kubamynar


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2017 - RC Offroad Challenge (9/4/2017)
PříspěvekNapsal: úte úno 21, 2017 6:55 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2106
Bydliště: praha - východ
další přihlášený tým :)

Bludný Východočech
(2016 - 6.místo)
Mercedes-Benz Unimog 6x6 (Axial SCX-10) - Plutoone84
Ford 350 (Axial SCX-10) - Maximo
Jeep Cherokee (Axial SCX-10 II) - Martin
Jeep Wrangler Rubicon (Axial SCX-10) - Michal

s loňským šestým místem a s časem lehce nad 3 hodiny se ukázalo, že moc nebloudili

ale, jak říká pověst, potkat v lese Bludného Východočecha je jak přejít bludný kořen
proto některé ostatní týmy bloudili :)

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2017 - RC Offroad Challenge (9/4/2017)
PříspěvekNapsal: ned úno 26, 2017 10:19 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 07, 2012 12:00 am
Příspěvky: 984
Bydliště: LIBEREC
Mám takovej dotaz:

Já jakožto značně psychicky narušenej jedinec s dosti zvráceným a chvílema i morbidním smyslem pro humor se ptám:
Našel by se dostatečně divokej a stejně psychicky narušenej tým lidí, kterej by mě přibral do svých řad a dokázal přežít to, že po celou dobu nezavřu hubu, že sem hlučnej, že se pořád tlemim jak debil a že sem pro každou bejkárnu atd. ???

Vítězství nezaručuju. Zaručuju, že na konci závodu budete rádi, že odjíždim :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
(zn. sranda musí bejt i kdyby dědu věšeli)

_________________
Jak se naskytne možnost do něčeho nacpat nějakej brutální pohon, tak to tam prostě nacpu, ať se děje co se děje. Prej sem schopnej nacpat krávu do králíka :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2017 - RC Offroad Challenge (9/4/2017)
PříspěvekNapsal: úte úno 28, 2017 6:01 pm 
Offline
Veterán fóra
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 01, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 4669
Bydliště: Most
Ale jo Honzo já to přežiju -D se mnou počítej :-D

_________________
SCX10 HZJ 75 pickup
SCX10 Hilux Shorty trial
SCX10 Hilux "Žirafa"
MEX Jeep JK "mexial"
Xray T3
http://wendis5.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2017 - RC Offroad Challenge (9/4/2017)
PříspěvekNapsal: úte úno 28, 2017 8:04 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2106
Bydliště: praha - východ
další tým:

Hajzl team
(2012 - 7.místo, 2013 - 4.-5.místo, 2014 - 9.místo, 2016 - 13.místo (v různém složení a v různých týmech))
Toyota Hilux (Axial SCX-10) - Jancernik
Toyota HZJ 75 pickup (Axial SCX-10) - Wendis
Jeep Wrangler JK (Axial SCX-10) - Pitrisek
Jeep Wrangler JK (Axial SCX-10) - Zdenda
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - Kolino

docela mi chlapci zamotali hlavu
tolik známých jmen a v tolika různých týmech v minulých ročnících
tak jsem to snad dal dohromady :)

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 148 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.