Právě je ned říj 22, 2017 8:16 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Pokec o kategorii C3/Pro-Modified na RC AST
PříspěvekNapsal: stř kvě 31, 2017 2:29 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 25, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1842
Bydliště: u Kolína
Projet branku ciste znamena projet branku bez dotyku tenisaku za pouziti libovolnejch, pravidlama povolenejch pomucek.
Ja obecne beru navijak jako neco, co k offroadu patri a schopnost s nim pracovat jako jednu z offroadovejch dovednosti. Neberu pouziti navijaku obecne jako projev slabosti nebo neschopnosti. Proto nemam potrebu to menit, a to ani kdyby to byly ciste nase pravidla.

_________________
**Honza**
**Original since 1981**
**Modellbau Heinzinger team driver**
**#RTRCZ team driver**


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pokec o kategorii C3/Pro-Modified na RC AST
PříspěvekNapsal: stř kvě 31, 2017 2:42 pm 
Offline
Uživatel

Registrován: stř srp 12, 2015 5:09 pm
Příspěvky: 230
Přesně jak píše Stiifii...
tahle kategorie ma byt extrémní a náročná ale na auta a na projetí a mít radost ze zdolání branky přijetím i za cenu doteku, ne se protahnutim za pomoci navijaku. A pokud ano tak za použití navijaku bych klidne dal 100bodu .
15 je fakt směšný a nutí te upřednostnit naviják nez se pokusit zdolat branku svým autem do kterého si nacpal dost aby mohlo tuhle kategorii jezdit.
To pak mužu použit jenom rtrko dat dig a poradnej naviják .
Myslím ze by se přidalo více lidi pokud by to nebyla navijakova soutěž a hlavně by byla větší radost z pojezdeni a zvitezeni nad druhým uměním řidiče a jeho potuneneho auta :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pokec o kategorii C3/Pro-Modified na RC AST
PříspěvekNapsal: stř kvě 31, 2017 2:43 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 13, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1773
Nejde o projev slabosti nebo neschopnosti ... navijak k ofroadu patri bezpochyby.. ale navijak se taha az v pripade ze kolama to nejde dal ... ¨

ale dobry ok..

Mam dalsi otazku k tem tenisakum... ty tenisaky jsou zakotveny v pravidlech nebo proc se jezdi tenisaky? myslim ze branky tam kde to jde by byli o dost prehlednejsi pro vsechny a nevznikali by sporne situace... preci jen lepe se hlida bod nez prostor kde stoji tenisak... na kamenech samozrejme...

_________________
" Pitbull tires! ... other tires are a joke! "
" Seru na poli , jezdím pro body... "


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pokec o kategorii C3/Pro-Modified na RC AST
PříspěvekNapsal: stř kvě 31, 2017 5:37 pm 
Offline
Veterán fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 20, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 4273
Bydliště: Mníšek pod Brdy
stiifii píše:
Leprasol píše:
Kdyz mam zavod kde je principem projeti branek ciste musi prece bejt nejprisnejsi postih za neprojeti branek ciste...na aute muzes mit navijak tak ho prece muzes logicky pouzit, abys dosahl hlavniho cile...a bylo by divny, kdybys byl trestanej vic za to ze se snazis, nez za to, zes to nezvlad...



Presne jak si napsal.... ja chapu jak to myslis... vzhledem k pravidlum... kdyz si ale predstavis ze by ty pravidla nebyli bozi desatero tak si to precti jeste jednou...

"projeti branek ciste"... slovo projeti... o to jde

"musi bejt nejprisnejsi postih za neprojeti branek ciste".... presne , za neprojeti ciste... (podle me navijak neni cisty projeti a je o dost spinavejsi nez dotek)

"a bylo by divny, kdybys byl trestanej vic za to ze se snazis, nez za to, zes to nezvlad"... a presne tak to je! divny... ses trestanej vic za to ze se snazis... (snazis se mit auto co hodne projede a ne se dobre navijakuje....) jakmile vytahnes navijak tak si to proste nezvlad... tohle je ten zakladni princip kterej ty pravidla podle me kopou do kouli... mit dobry auto a projet branku je to hlavni... pronavijakovat se skrz branku umi kazdej špíca...

Máš recht Stando a jsem rád že sdílíš stejný názor jako já. V této podobě to je opravdu spíš navijákovaná na kterou s nadsázkou stačí origo axík s lepším rejdem, váhou dole, dobrým pneu, 3skem a co nejrychlejším navijákem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pokec o kategorii C3/Pro-Modified na RC AST
PříspěvekNapsal: čtv čer 01, 2017 8:01 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 25, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1842
Bydliště: u Kolína
Branky z tycek misto tenisaku tam, kde by to slo, by se mi taky libily.
A kluci mate pravdu, a i ta myslenka byla od zacatku takova, ze v podstate staci scx s vahou dole, dobrym rejdem, 3S a gumama na urovni, eventuelne digem.

_________________
**Honza**
**Original since 1981**
**Modellbau Heinzinger team driver**
**#RTRCZ team driver**


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pokec o kategorii C3/Pro-Modified na RC AST
PříspěvekNapsal: čtv čer 08, 2017 1:30 pm 
Online
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 24, 2013 1:36 pm
Příspěvky: 956
Bydliště: Libiš
POZOR ZMĚNA!!!!!!

V první řadě se velmi omlouvám za komplikace ale došlo k zásadním změnám:

Termín druhého závodu platí ALE byli jsme nuceni přesunout závody na sever do Babin(GPS: 50.602232, 14.142491). Údajně je v tento termín ve Skalinách plno a nemohou nám vyčlenit plac... Pro další AST byly tedy zvoleny Babiny!
v místě konání budeme i spát .. pro sebe budeme mít cely plac jen si ho budeme muset lehce upravit a doladit. info bude samozrejme doplněno co nevidet!

druhá zásadní změna má bohužel dopad i do termínu. 3. Závod bude tedy 22. - 24.9. nyní čekáme na potvrzení od místních ale udajně s tím muzeme na 80% počítat. jakmile bude potvrzeno na 100% dam vedet.

ješte jednou se velmi omlouvám za vzniklé komplikace :(

Obrázek

_________________
https://www.facebook.com/RCAdventureScaleTrophy/?fref=ts
#RTRCZ
C3 JEEP J7
Axial SCX10- II JEEP
MST T-REX JEEP
CC-01 Mitsubishi Pajero
https://www.flickr.com/photos/[email protected]/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pokec o kategorii C3/Pro-Modified na RC AST
PříspěvekNapsal: čtv srp 03, 2017 2:07 pm 
Offline
Veterán fóra
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 4695
Bydliště: Krnov/Brno
Zdar vespolek, tak jsem tady.

Předně se chci omluvit za totální neaktivitu ohledně této diskuse po prvním závodě, i když bylo víc než vhodné se k tomu nějak vyjádřit. I když jsem si to vymyslel v podstatě já, tak prodělávám takovou nějakou modelářskou krizi a chvilkama je mi to docela u prdele, někdy méně, někdy více, ale doufám, že se z toho začnu pomalu zase sbírat a budu trochu lepší ŘEDITEL, než doteď.

Chtěl bych zmínit nějaké změny, které jsme provedli na druhém závodě v Babinách a zapracoval jsem je i do pravidel zde na foru:

- dle připomínek jsme v trial sekcích napíchali branky, ať je přehlednější průjezd bránou, byly sice na hovno - všechny ohnuté, tenké a špatně viditelné, ale svůj účel splnily, takže lepší .... a mohly by být ještě lepší .... v trophynách jsme nechali tenisáky, což je vhodnější řešení a ty jsme zapíchali do země 120 mm hřebíkama a všecky držely na svém místě, takže todle bylo fajn

- upravili jsme pravidlo ohledně zápisu doteku tyčky - jakmile ji jednou trefíš, už se víckrát nepíše i když to uděláš dvacetkrát a to i v jednom směru (předním i zadním kolem - stále jeden dotek), nicméně stále platí prostor brány, který musíš projet všemi čtyřmi (u jedné debilní brány to nebylo reálné, tak jsme se shodli na průjezdu třemi koly jen v této jedné)

- znovu chci vyzdvihnout problematiku doteku mlíka, jelikož v tom byl chvíli zmatek - přejetí mlíka jedním kolem JE POVOLENO BEZTRESTNĚ! Takže si v určitých pasážích můžeš pomoct tak, že ho řízneš jedním kolem bez bodů, ale přejetí dvěma a více koly je za 60 TRESTNÝCH BODŮ! Jakmile opustíš omlíkovanou sekci komplet celým autem, tak je to stále za 60 bodů, ale máš dvě možnosti, jak se vrátit - stejným místem zpět přes mlíko (dalších 60 bodů) nebo to objet místem, kde mlíko nevede a je to zdarma - je to stavěno tak, že objetí zdarma vesměs skrývá nějaké riziko doteku branky, takže se musíš snažit, abys to objetí zdarma měl opravdu bez bodů .... pokud vyjedeš pouze dvěma koly a vrátíš se do té sekce rovnou, tak je to pouze 1x 60 bodů

- Pokud auto couvá pouze puštěním plynu, posoudí komisař, jestli prokazatelně došlo k vylepšení pozice nebo nikoliv a podle toho udělí trestné body (drobné couvnutí nikterak nezlepšující pozici může být prominuto).


Celkově jsme tedy pár neduhů zlepšili a snad v tom budem pokračovat, bohužel byla slabší účast 6 jezdců a zřejmě se nějací nováčci do třetího závodu nepohrnou. Uvítal bych proto potencionální zájemce, aby se vyjádřili, co by chtěli zlepšit, což udělal třeba Michal s Láďou, ale čistě bez navijáku určitě závody nebudou, ale děkuji za každý názor.



Tímto bych tedy navázal pozvolna na diskusi po Kokoříně a musím říct, že se moje pocity nejblíže blíží vizi Stiifiiho a to nejen proto, že na závodech pijeme stejný rum, kreslíme fixem po stejných lidech, líbí se nám prsa stejných holek a oba máme rádi Čendu.

Jelikož to bylo pro nás nové a všichni z RTR týmu jsme zároveň chtěli jet Rakousko, chtěl jsem udělat pravidla prakticky totožné, ať můžeme bez problému pendlovat a tím i bojovat o CISE. Jisté nedostatky pravidel začaly vyplouvat na povrch až trochu později a uvažování Rakušáků je trošku odlišné a nějaká společná debata na společné změně pravidel je myslím nereálná. Otázka tedy, jak moc se chceme odlišovat a jestli třeba příští rok pojedem total na vlastní pěst nebo co jako bude.

Osobně mám taky mnohem větší radost, když vyprasíš nějakou branku a prostě to dobré auto zdolá ten výjezd bez navijáku jen tím, že je prostě dobré a dokáže to. Proto jsme je stavěli a sypali do nich love, jak už bylo řečeno. Všeci to maj nakoňovaný s 3Skama, ale prakticky se to v reálu skoro vůbec nevyužívá, i když jsme to vlastně chtěli. Není zde na místě to srovnávat s trialem klasickým, jak ho známe (truck trial, Moravský trial a všeobecně trial, co se na světě jezdí), todle je prostě C3, takže se nechytejme úplně odlišných soutěží a navijáky tu prostě budou i přes to, co chci dále napsat.

Taktéž bych se přikláněl k tomu, co prakticky Standa a i Michal popisují, že by měl být z hlediska penalizací zvýhodněn jezdec, který svým dobrým autem branku projede, byť s dotekem, než když přijede, nic nezkusí, vynavijákuje ji a jede dál. Tím neukázal schopnost auta, ani tu jezdeckou.

I když úplně se to říct nedá, leckdy se navijákujeme z takových sraček, že se dobře někam namotat taky žádá bych řek dost jezdeckého umu a dobrý přejezd metrového kamenu díky navijáku, přičemž výchozí pozice je mezi dvouma šutrama zaklesnuté auto na střeše, je taky docela slušný projev jezdeckého skillu a divácky atraktivní. Ale jen si přistavit přední kola mezi tyčky a vytasit lano není zábavné ani z diváckého hlediska a ani pro jezdce, ti co zrovna adrenalin nevyhledávaj jsou za todle asi radši, ale tady by ten adrenalin právě být měl.

Tímhle nechci narážet na Jirku Ungra, který bajdwej znovu vyhrál a opět měl rychlonaviják jediný, ale všeobecně to takhle cítím. Férově přiznávám, že Jirka prostě jezdit umí a věděl jsem to od začátku, rychlonavijáky už mají v šuplíku další 4 lidi, takže esli je tam namontujem, tudle výhodu mu smažeme, čímž doufám odstraníme to, že se ho možná zdánlivě snažíme znevýhodnit. A lidi, co tu teď tvrdí, že nevýhoda navijáku je na druhou stranu ten projebaný čas (Raun, Číža) tak namontováním rychlonavijáku o tento argument prakticky přijdou, protože když si dobře vycvičíš Winch Bitch, tak to fakt zabere času dost málo .... prakticky méně, než když to třeba vyjedeš na třetí pokus.

Takže verdikt je takový, že teď už do toho dupat nebudeme a dojedeme sezonu takhle a pak se uvidí, nechci abych to rozhodoval jen já, děláme ty závody pro sebe v komorním počtu, takže je to na diskusi, i když někdo to rozhodnout musí no ... :-D

Dále bych chtěl zmínit další úkaz z Babin a to fakt, že jsme s Jirkou měli na prvních dvou místech zcela totožný příděl bodů, takže to bylo natěsno, jak nejvíc mohlo a skutečně rozhodl čas z trialu, kde byl dohromady o 2-3 minuty rychlejší. Takže každá vteřina se hodí, i v trialu ....

stiifii píše:
casovy limit je v trialu totalne nedulezitej... to ze se nekde zajebes a nemas cas je jina vec.... do urcite miry by tohle resilo kdyby cas byl rozhodujici faktor i u trialu... ano mam vic bodu za doteky ale sem rychlejsi v cili nez navijaky budu mit lepsi body za cas... ale takhle to nefunguje no



Jsem rád, že jste si přečetli tento obohacující článek, čus :mrgreen:

_________________
!! RC AST - C3 2017 !!
Moravské ex-ŘEDITEL end Mistr Moravy 2016
#RTR.CZ TEAM DRIVER

Prostě kluk, co má STYL.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pokec o kategorii C3/Pro-Modified na RC AST
PříspěvekNapsal: čtv srp 03, 2017 2:54 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 25, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1842
Bydliště: u Kolína
OK.

_________________
**Honza**
**Original since 1981**
**Modellbau Heinzinger team driver**
**#RTRCZ team driver**


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pokec o kategorii C3/Pro-Modified na RC AST
PříspěvekNapsal: čtv srp 03, 2017 3:59 pm 
Offline
Veterán fóra
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 4695
Bydliště: Krnov/Brno
Leprasol píše:
OK.



Nebuď Pali :lol: :lol:

_________________
!! RC AST - C3 2017 !!
Moravské ex-ŘEDITEL end Mistr Moravy 2016
#RTR.CZ TEAM DRIVER

Prostě kluk, co má STYL.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.