Právě je sob led 20, 2018 5:50 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 620 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 38, 39, 40, 41, 42
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: *** OFF ROAD 1:1 ***
PříspěvekNapsal: pát led 05, 2018 8:45 am 
Online
Veterán fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 20, 2013 2:31 pm
Příspěvky: 3704
Bydliště: Rudolfov
..... Kdyz ctu prispevek, tak machnu palcem, ono to rychle prejede a koukam na posledni kousek stranky. No a tady dole na me kouka obrazek typka, co vypada, ze takhle skoncila jeho nocni jizda. A von tam nevisi v deliriu :-D von tam privazuje kurtnu :-D
Dobry obrazek.

_________________
http://expeditionrc.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: *** OFF ROAD 1:1 ***
PříspěvekNapsal: sob led 06, 2018 7:27 am 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 27, 2011 12:00 am
Příspěvky: 2900
Bydliště: Pěkov, kousek od Police n. Met.,Okres Náchod
Já bych teda na ATčkách nejel. Ty Falkeny nemaj vystuženou bočnici, ještě je mám na 10" ráfku, takže jsou na něm hezky nastrečovaný a je to spíš jen pro parádu. Už se mi to jednou vymstilo....jsem si liboval jak po těch kamenech krásně lezou i nepodhuštěný, že to je paráda....jeden blbej kámen špatně postavenej a už jsem v celkem svátečním oblečení ležel pod autem a dával hever, někde kdesi v lese :-D Bylo štěstí že jsem měl všechno s sebou...

Tak to máš vážně vykuchanou verzi, ale zas máš 4.2 ne? To je oproti té RD28T uplně jinde. Teď si budu trochu hrát s tlakem turba, a dávkou nafty aby to drobátko jelo, protože je to fakt chcíplý... a sere mě že na redukovanou trojku nevyhrabu třeba v můdu to co kamarád se stejnym autem a motorem na redukovanou 4....

Taky mám teď chut z toho ten svor vyndat a nechat přebrousit lamely aby to svořilo tak jak má. Kamarád z krkonoš jezdí samosvor vepředu i vzadu(na 37" mu uzávěrka nedrží, když musí někde trochu přidat.)A říkal že se to mnohdy vyrovná i pevným uzávěrkám, a při nějaké, jak ty říkáš metle se nestane že špéra povolí :-D nevím, se špérou jsem nikdy nejezdil, Ten svor je pro mě takovej blbuvzdornej, ale zase co já jezdim za terény žejo... :-D

_________________
Jirka Hilscher.
1:10 CC-02 Nissan Patrol GR Y60 Wagon 8)
1:1 Nissan Patrol GR Y60
Seru na body, jezdím po poli...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: *** OFF ROAD 1:1 ***
PříspěvekNapsal: sob led 06, 2018 11:34 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob úno 26, 2011 12:00 am
Příspěvky: 100
Bydliště: u Kutnej Hory
Jet na ATčkách a myslet si, že mám dostatečný gumy i na tvrdší terén je nerozum. Někteří si totiž myslí, že pneu All Terrain musí být dobrá všude, protože all přeci známená vše :-D ....ta je dobrá tak na silnici a ujetej sníh a možná nějaké písčité úseky. 10" ráfky na Y60 jsou fakt jen pro parádu :-) správně tam patří 8" s ET-20 až 35 dejme tomu. To je ideální pro Y60. Ty vogo na AT na šutrech je to docela odvaha ;-) Ta guma není stavěná na takovýhle namáhání, tam je prostě potřeba MT, ale ne žádný protektor. Prostě nová neprotektorovaná guma.
Jinak můj patrol je fakt hodně vykuchanej, ale aspoň se na něm nemá skoro co zesrat. 4.2ku mám s rotačním čerpadlem nooo....takovej správnej traktor a tahač :-) Ono to po silnici líp jak RD28T nejede, ale za to to má mnohem lepší spodek-větší síla ve spodních otáčkách. Má to i rychlejší diferáky (4,111) a hlavně co to má, tak to má bytelnější převodovku s vývodem na PTO naviják.
Bych Ti doporučil zpomalení redukčky-asi nejlepší co pro to auto můžeš udělat. Pak můžeš jezdit úseky hbitěji.
Nemá ten kamarád z Krkonoš přezdívku džony na offroadforu náhodou? :-)
V úsekách, kde je potřeba jet pomalu a je tam velký vykřížení náprav, tak že máš jedno kolo v luftě (vlastně ani nemusí být úplně v luftě, může jen "lízat" zem), tak tam to ten samosvor moc nedává, resp. takový úseky se jezdí hůř se samosvorem než se špérou. Auto se samosvorem na zadku je v terénu na tom jen a málo líp než auto s otevřenýma difama. Rozdíl je malej. Já jezdim 33" a obě špéry mi drží jak fík. No problemo se špérama. Rozhodně bych ale netvrdil, že se LSD vyrovná špéře ;-)

Tady na tom videu je taková demonstrace LSD vs špéra.



Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: *** OFF ROAD 1:1 ***
PříspěvekNapsal: ned led 07, 2018 7:19 am 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 27, 2011 12:00 am
Příspěvky: 2900
Bydliště: Pěkov, kousek od Police n. Met.,Okres Náchod
Právě že ta 4.2 je takovej traktor, rozvod kolama, ne nějakým řemínkem. A uplně jinej krouťák.

Asi to bude chtít zpomalit no. Každopádně už po nějakých gumách pokukuju no. Uvidím. Rozhodně nechci 35" to už bylo moc, a magnet na policajty obrovskej. Ty 33" na Y60 asi nejhezčí.

Jo to je on. Dost mi toho poradil když jsem mu prodával CreepyCrawlery :-D
Tak jasně že LSD nikdy nebude 100%

A A/T gumy jsou opravdu jen pro parádu a bílej nápis na boku gumy :-D jinak funkčnost žádná. Na sněhu jsou oproti zimním taky na nic. Byli jsme v Olešnici, mokrej sníh, pod ním bláto, a dobře podfouklý vyjely dost, bejt M/T tak je to vo něčem jinym, a A/T? si myslím že by si ani neškrtly.

_________________
Jirka Hilscher.
1:10 CC-02 Nissan Patrol GR Y60 Wagon 8)
1:1 Nissan Patrol GR Y60
Seru na body, jezdím po poli...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: *** OFF ROAD 1:1 ***
PříspěvekNapsal: pon led 08, 2018 5:07 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob úno 26, 2011 12:00 am
Příspěvky: 100
Bydliště: u Kutnej Hory
A proto, že je to takovej traktor jednoduchej, nenáročnej, tak proto tu 4.2 mám rád :-) Krouťák to má jen mírně vyšší, 272 nm/2000 ot. s rotačkou myslím a 265 nm s řadovkou nebo tak nějak kolem těchto čísel se to motá, přesný čísla jsem už zapomněl. Zase je ten patrol 4.2D těžší a to znatelně a má rychlejší diferáky - přesně jako Y61 3.0litr, převod 4,111. Tátův patrol Y61 wagon s 2.8TD a mechanickým čerpadlem ze 60tky a na 35" mi to na dálnici nandal, když jsme "závodili"....Výhoda u 4.2 je, že se s tím dá jezdit na redukovaná jedna kolem 1200 ot., což ale u 2.8ky vyřešíš zpomalenou redukčkou a bude to si myslím taky dobrý, ne-li lepší. O tom by ti řekl něco Fňap z offroadfora. Ten s tím má zkušenosti.

Jinak, co se gum týče, koukni se na pneu Comforser CF3000 33x12.5 R15 tady: http://www.offroadpneu.sk/sk/katalog/offroad-pneu/cm-33x12-50r15-lt-cf3000-6pr/

Nejsou to žádný debilní protektory. Je to čistě čínský MTčko od firmy Comforser. Vypadají slušně a mohly by dobře brát, nejsou tolik vzorkově hustý jako byly Cooper STT Pro, který jsem prodal. Ta STT pro byla na silnici tichá a v terénu nevyhazovala-nečistila se dobře vůbec. Tyhle nový maj ty mezery větší a tak by mohly na silnici i trochu hučet, ale v terénu na tom budou dle mne lépe. Pneu, která nebude hučet na asfaltu, nebude řídká a nebude brát :-)

Na výše uvedených stránkách jsem je kupoval. Mám je nazutý na ALU kolech Dick Cepek DC 2 - black 15x8, tak uvidíme, jak to na nich bude jezdit.

35" má smysl na hodně zvedlýho Y60 patrola,kterej jezdí extrémy a kde by 33ka vypadala už spíš směšně. Ideál je opravdu 33" pro Y60. Pak je to jak koza na velkých kolech a velkým liftu a všechno na podvozku dostává mnohem víc na prdel a míň to vydrží, ztrácí to jízdní vlastnosti na silnici a my zase nejezdíme žádnej ultra extrém, kde bysme potřebovali gumy 35" a vejš.

Třeba ATčka od BF Goodrich nejsou vůbec špatný na ujetým sněhu, zase na MT je na ujetých sněhu velkáá legrace, protože to dooost klouže :-)))


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 620 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 38, 39, 40, 41, 42

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.