Právě je ned srp 19, 2018 3:01 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Ozubení nápravy HighLift
PříspěvekNapsal: stř kvě 28, 2014 3:02 pm 
Offline
Nově příchozí
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 28, 2014 2:47 pm
Příspěvky: 6
Bydliště: Nejdek
Ahoj,hledám nějakou alternativu místo originálního ozubení High Lift náprav.Najedu ročně kolem 100km(možná i více) a musim měnit ozubení jednou ročně.Hledal jsem všude i po světě ale nic nemůžu najít,nebo i jiné nápravy jestli někdo poradí?Četl jsem to tu delší dobu a ty Yoty tu někdo taky moc nechválil,tak nějaký jiný?Potřebuji ale aby to byly držáky do těžšího terénu.Má někdo nějaký nápad?Nebo by někdo vyrobil ty vnitřky z kusu oceli?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ozubení nápravy HighLift
PříspěvekNapsal: stř kvě 28, 2014 3:09 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 19, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 367
Bydliště: Zlin
Tak pokud chces drzaky tak jsou jasnou volbou napravy Axial.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ozubení nápravy HighLift
PříspěvekNapsal: stř kvě 28, 2014 5:51 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 07, 2012 12:00 am
Příspěvky: 1806
Bydliště: solnice
Je to jen úvaha, ale je taková že někdo tu na fóru dával do náprav T-rex diferenciál z HL náprav a takže by mohlo ozubení z T-rexů pasovat naopak do HLkovejch :wink: ale nevím to jestě :oops:

_________________
Mitsubishi Pajero - CC-01-doladěný k obrazu mému


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ozubení nápravy HighLift
PříspěvekNapsal: stř kvě 28, 2014 7:06 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 09, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 332
Bydliště: Kraslice
je to tak,z T-Rexů 60 pasuje do HL náprav talířový kolo,hruška,dokonce i XVD poloosy pro zvětšení rejdu
(jsou to vlastně stejný nápravy s jinym vzhledem obalu,a pasuje všechno kromě poloosy zadní nápravy-T-Rexy mají pevnou,HL mají zatáčecí i zadní) všecko mám vyzkoušený :wink:
z Nejdku jsi jo? a kde jezdíš? 100km ročně je dost :OK:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ozubení nápravy HighLift
PříspěvekNapsal: stř kvě 28, 2014 7:32 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 01, 2013 6:55 pm
Příspěvky: 1870
Bydliště: Količín
Jen taková úvaha - nedával do t-rexů kola z Hlka proto, že vydržely víc? Pak by to asi moc nemělo význam :-(
A 100 km ročně je fakt dost, to jezdíš v autě 1/1 a vedle jedeš s modelem? Jezdím denně se psem cca 3 km a to je právě cca 100 km ročně a i axialy jsou už zralý. Otázkou je, jestli po těch nápravách nechceš moc, když si myslíš, že po výměně vydrží víc.
Ale to jen moje úvaha :CIAO:

_________________
Tatra 815/7 8x8 alà Hanys
Škoda 130 RS
Jeep Wrangler Yj na MST CFX
Toyota HILUX na homemade podvozku
FS GT3C


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ozubení nápravy HighLift
PříspěvekNapsal: stř kvě 28, 2014 7:38 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 30, 2011 12:00 am
Příspěvky: 1757
Bydliště: Ústí nad Labem
gecko-x píše:
Jen taková úvaha - nedával do t-rexů kola z Hlka proto, že vydržely víc? Pak by to asi moc nemělo význam :-(
A 100 km ročně je fakt dost, to jezdíš v autě 1/1 a vedle jedeš s modelem? Jezdím denně se psem cca 3 km a to je právě cca 100 km ročně a i axialy jsou už zralý. Otázkou je, jestli po těch nápravách nechceš moc, když si myslíš, že po výměně vydrží víc.
Ale to jen moje úvaha :CIAO:



Tak pokud opravdu denně jezdíš 3 km, tak za rok to máš "krapítek" víc než 100 km :YOP:

100 km není zase tolik. Kdyby o víkendu ujel cca 5 km, tak za 20 víkendů má hotovo.

_________________
Hilux na šasí Slick7 "TADY"
Hilux "Žirafa" na SCX10
Hilux "KATONI" na TF2 "TADY"
Crawlík Bullýk
"RAJČE"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ozubení nápravy HighLift
PříspěvekNapsal: stř kvě 28, 2014 8:05 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 09, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 332
Bydliště: Kraslice
gecko-x píše:
Jen taková úvaha - nedával do t-rexů kola z Hlka proto, že vydržely víc? Pak by to asi moc nemělo význam :

četl jsem to tu taky někdy jak psal rc vítek
do T-rexů dával někdo kola z HLka kvůli funkčnímu diferenciálu myslim

s výdrží je to s těma tvrzenejma kolama určitě lepší,proto jsem přešel na T-Rexy,taky jsem měnil oz.kola,ne po roce, spíš po dvou,a co mám T-rexy tak je jezdim od srpna a ozubení je bez známek opotřebení,to u těch HLkovejch kol už by šlo opotřebení vidět


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ozubení nápravy HighLift
PříspěvekNapsal: čtv kvě 29, 2014 6:17 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 07, 2012 12:00 am
Příspěvky: 1806
Bydliště: solnice
Peto, nebyj jsi to nahodou ty? :mrgreen:

_________________
Mitsubishi Pajero - CC-01-doladěný k obrazu mému


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ozubení nápravy HighLift
PříspěvekNapsal: čtv kvě 29, 2014 6:17 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 07, 2012 12:00 am
Příspěvky: 1806
Bydliště: solnice
Peto, nebyj jsi to nahodou ty? :mrgreen:

_________________
Mitsubishi Pajero - CC-01-doladěný k obrazu mému


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ozubení nápravy HighLift
PříspěvekNapsal: čtv kvě 29, 2014 11:37 am 
Offline
Nově příchozí
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 28, 2014 2:47 pm
Příspěvky: 6
Bydliště: Nejdek
Děkuji tedy za informace,a že pasují i xvd mě překvapilo,zvětšení rejdu by bylo velké plus.
Axial nápravy by se mi nelíbily,půjdu cestou výměny ozubení,je to nejlepší řešení a nemusím si lámat hlavu s uchycením jiných náprav.S tím počtem km je to opravdu tak,5-10km za víkend,podle počasí a času.Přímo z Nejdku nejsem,bydlím kousek od,a jezdím hlavně na Přebuz a okolí,je tam klid od lidí,pěkný terén i krásná příroda.Objednám to tedy vše a po roce provozu napíši jak to vypadá.Díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ozubení nápravy HighLift
PříspěvekNapsal: čtv kvě 29, 2014 3:54 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 01, 2013 6:55 pm
Příspěvky: 1870
Bydliště: Količín
jééé, trochu jsem to blbě spočítal, že?
sipu si popel na hlavu
:-D :-D :-D :-D

tomas71 píše:
gecko-x píše:
Jen taková úvaha - nedával do t-rexů kola z Hlka proto, že vydržely víc? Pak by to asi moc nemělo význam :-(
A 100 km ročně je fakt dost, to jezdíš v autě 1/1 a vedle jedeš s modelem? Jezdím denně se psem cca 3 km a to je právě cca 100 km ročně a i axialy jsou už zralý. Otázkou je, jestli po těch nápravách nechceš moc, když si myslíš, že po výměně vydrží víc.
Ale to jen moje úvaha :CIAO:



Tak pokud opravdu denně jezdíš 3 km, tak za rok to máš "krapítek" víc než 100 km :YOP:

100 km není zase tolik. Kdyby o víkendu ujel cca 5 km, tak za 20 víkendů má hotovo.

_________________
Tatra 815/7 8x8 alà Hanys
Škoda 130 RS
Jeep Wrangler Yj na MST CFX
Toyota HILUX na homemade podvozku
FS GT3C


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ozubení nápravy HighLift
PříspěvekNapsal: pát úno 09, 2018 9:42 pm 
Offline
Nově příchozí
Uživatelský avatar

Registrován: sob úno 07, 2015 9:31 pm
Příspěvky: 43
chlapci, nespomeniete si niekto náhodou.... aký je prevodový pomer tých Trex ozubení? rozmýšlam, či by sa tým nepodarilo trošku zrýchliť prednú nápravu HL.... celkom by sa mi to na triale ziślo......


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.