Právě je čtv kvě 24, 2018 4:58 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 111 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vidrholec 2018 - RC Offroad Challenge (15/4/2018)
PříspěvekNapsal: pát úno 16, 2018 1:51 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2170
Bydliště: praha - východ
Obrázek
http://www.rcvidrholec.cz

Aktuální informace:

Rok se s rokem sešel, jaro se už blíží a blíží se také 8. ročník Vidrholce

Proti loňsku bez výraznějších změn. Větší důraz bude na všechna auta týmu v díře apod (když tam jeden tým dostane šest aut, tak neukecáte, že se vám jich tam nevešlo pět) a když se vám tam opravdu všechna nevejdou, tak tam vjedou až bude místo, prostě budou dvě fotky a v součtu budou všechna auta v díře, ale stále platí to první pravidlo (takže když tam jeden dostane šest aut, tak pouze se sedmi máte šanci to ukecat, že to muselo být na dvakrát) a bude deadline pro zaslání fotek do pondělí 16/4 do 17 hodin (večer pak budou konečné výsledky, kdo nestihne zaslat dostane penalizaci). A budu to opravdu při počítání výsledků zohledňovat. Už jsem to psal loni, ale až těsně před závodem a tak jsem to nakonec nechal být. Letos je to tu ještě před prvním přihlášeným týmem.
Už se můžete přihlašovat. Pokud nás bude málo, tak to na konci března odpískáme. To zůstává stejné. Přihlašovat se můžou pouze celé týmy. Jednotlivci se mohou hlásit, ale tým si musí vyřešit sami, ať společně s jinými nebo přidáním do jiného týmu. Neúplné týmy je třeba rádi osloví, či spolu složí celý tým. Když se 8 jednotlivců neozve, aby tu nebyli napsaní sami, tak se může stát, že vůbec nepojedou a pak budou psát, že by jeli, ale neměli s kým.
Auta se do závodu přihlašují pod názvem auta (real vzoru), do závorky potom podvozek a pak jméno nebo nick řidiče. Ke každému autu je možné přidat až 5 fotek (bude na webu - http://www.rcvidrholec.cz ) a link na net (na váš web o tom autě, na rajče, na vlákno na fóru, odkaz na web vašeho rc fóra, webu apod, linky typu "www.plastova-okna-skala.cz" neberu). Opravdu se mi tam snažte psát real názvy aut, ze kterých vaše modely vycházejí.
Záměrem je aby, když se na web podívají i ostatní lidé, se zvládli orientovat (Axial honcho scx jim nic neřekne).

Doporučuji si přečíst info (a další články) k závodu, buď zde nebo na webu (důležité informace jsou na obou místech, ale na webu je více obrázků a možná se to bude lépe číst)

Závod je primárně určen pro expediční offroadové RC modely jejichž typy se běžně účastní expedic. Chci se co nejvíce držet hesla "vem, co máš a jeď" a tak nejsou vyžadovány žádné speciální úpravy či podmínky. Zůstala kategorie OPEN, ve které budou moci startovat i auta nesplňující "expediční" kategorie (např. Summit, ale i další). Více bude popsáno v pravidlech a ve FAQ.

Až do závodu je možné provádět změny v týmech i autech.

S přihlášením neotálejte.
1/ mi uděláte radost, že je zájem :)
2/ může to ovlivnit nerozhodnuté


můžete se podívat na informace, ohlasy a fotky z minulých ročníků
na webu http://www.rcvidrholec.cz
nebo tady na fóru:
Vidrholec 2017 - topic17753.html
Vidrholec 2016 - topic16321.html
Vidrholec 2015 - topic14518.html
Vidrholec 2014 - topic12014.html
Vidrholec 2013 - topic9316.html
Vidrholec 2012 - topic6643.html
Vidrholec 2011 - topic4187.html

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne čtv bře 22, 2018 9:45 pm, celkově upraveno 4

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2018 - RC Offroad Challenge (15/4/2018)
PříspěvekNapsal: pát úno 16, 2018 1:52 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2170
Bydliště: praha - východ
Obrázek

Informace

Orientační závod pro týmy v lokalitě Vidrholec (Praha - Klánovice)
8. ročník

Termín: neděle 15.4. 2018 od 9 hodin
Registrace týmů na startu: 8:30 - 10:00
Přihlašování týmů do závodu: 15.2. - 31.3. 2018 (pouze celé týmy)
Přihlašovat se můžete mailem nebo na fóru v diskusi či přes SZ.
Startovné: doufám, že i tento rok se bez něj obejdeme

Odhadovaná délka závodu je cca 6km (podobně jako loni).

Závod je primárně určen pro expediční offroadové RC modely jejichž typy se běžně účastní expedic. Chci se co nejvíce držet hesla "vem, co máš a můžeš jet" a tak nejsou vyžadovány žádné speciální úpravy či podmínky. Opět bude i kategorie OPEN, ve které budou moci startovat i auta nesplňující "expediční" kategorie (např. Summit, ale i další). Více bude popsáno v pravidlech a ve FAQ.

Každý tým dostane mapu se zakreslenými kontrolními body - checkpointy (CP), které musí všechna auta týmu v daném pořadí projet. Cestu i způsob jízdy si každý tým zvolí dle svého uvážení.
I když vítězem se stane tým, který trasu projede nejrychleji, není základem tohoto závodu rychlost. Důležitější je správně zvolená trasa, tak aby tým nenajezdil dvakrát delší trasu než ostatní, dobrý odhad terénu - půlhodinové vyprošťování zapadlého auta ležícího na střeše také celkový čas nevylepší. Prostě jezdit i hlavou. I když je to "na čas", tak si stejně většina najde dost času na zablbnutí v bahně a vodě i na svačinu. Nejdůležitější ale je - dobře se pobavit, dobře si zajezdit a užít si to.


Start (a cíl): v ulici V jehličině (stejně jako loni)
parkoviště je v ulici Šlechtitelská - mapy.cz: http://www.mapy.cz/s/9oTh
Bod 1 - parkoviště, konečná autobusu, bod 2 - start
start je od parkoviště vzdálen cca 200m v ulici V jehličině (na křižovatce doprava a pak rovně)
POZOR - přes Běchovice (stará kolínská) nepůjde projet, lepší bude jet přes Praha Černý Most - Praha Horní Počernice - Šestajovice - Praha Klánovice.

I když v místě startu je malé parkoviště, využijte prosím toto parkoviště, které máme zamluvené. Vyhnete se tak riziku problémů s místní MP za nevhodné parkování, neblokujeme místa ostatním (a ať jsem to nedomlouval zbytečně). To, že po nás nezůstane nepořádek považuji za samozřejmost.
Děkuji Koupališti Klánovice (http://www.koupalisteklanovice.cz) za vstřícné jednání při řešení možnosti parkování.

Dostupnost je i MHD z metra B - Černý most (cca 30 minut)
bus 221, zastávka Klánovice (konečná) - odjezd z ČM: 8:08, 8:38, 9:08, 9:38
Konečná zastávka autobusu je hned u vjezdu na parkoviště.

Povinné vybavení týmu: tužka (raději více, když nezapomenu budou nějaké k dispozici na startu), foťák (stačí i v mobilu) a samozřejmě auta
Doporučené vybavení: dostatek baterek, mobil, KPZ, pro lidi s velmi špatnou orientací doporučuji i spacák a zásoby jídla :)
Tým dostane: kartu pro zápis projetých CP, mapu s vyznačenými CP

Každý projetý kontrolní bod zaznamená tým do karty - jeho kód a čas projetí, současně udělá foto (auta co nejblíže u CP), kde bude vidět CP a všechna auta a na CP zapíše projetí týmu, v případě neodůvodněné chybějící fotky aut u CP, či neodůvodněné velké vzdálenosti aut od CP, bude tým penalizován.
Projetí cílem se bude potvrzovat stejně (pouze na fotce budou vidět místo CP hodiny s aktuálním časem), v cíli odevzdá kartu (hází se do auta mezerou v okýnku za sedadlem řidiče), fotky z CP potom pošle emailem, dá do fóra, odkaz na rajče či jiné místo nejpozději v pondělí do 17 hodin. Tým, který nedodá fotky z CP včas bude penalizován.


Start:
Předpokládaný start závodu po 9:00. Týmy budou startovat s časovým odstupem 7-10 minut.
Vzhledem k počtu týmů startujících v loňském roce je možné startovat i dříve, abysme stihnuli start všech týmů v co nejrozumnější době.
K registraci musí tým dorazit kompletní (všichni členové, auta nemusí být ještě připravena). Při registraci (8:30 - 10:00) dostanou týmy závěrečné info, mapu trati a závodní čísla. Za pozdní příchod k registraci bude tým penalizován (30 minut). Až budou připraveni k závodu (modely plně připravené, nalepená závodní čísla), dostaví se na start (není nutné startovat dle čísel) a vyčká až na něj přijde řada (kolikátí se registrují, tolikátí startují, čísla v pořadí na startu nehrají roli).

Doporučuji sledovat fórum i tento web. Na fóru budou např. odpovědi na různé otázky, které se mohou hodit i vám. Zde zase více fotek apod. Podstatné informace budou uvedeny na obou místech.

pořadatel - kontakt:
Petr Komárek
mail: [email protected]
telefon na mne budete mít v kartě, co dostanete při startu
(Pokud byste ho chtěli dříve, tak napište.)


A trochu statistiky za rok 2017:
celkem přihlášených týmů: 22 (21+1)
celkem přihlášených aut: 109
-----
startovalo týmů: 22 (21+1)
startovalo aut: 100
do cíle dojelo týmů: 19 (18+1)
nejrychlejší čas: 3:10
nejpomalejší čas: 7:24

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne sob bře 24, 2018 7:02 pm, celkově upraveno 5

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2018 - RC Offroad Challenge (15/4/2018)
PříspěvekNapsal: pát úno 16, 2018 1:52 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2170
Bydliště: praha - východ
Pravidla

Modely jsou rozděleny do kategorií EXPEDICE a OPEN

Přihlašování do závodu:
Závodu se účastní dvou až pětičlenný tým. Přihlašují se celé týmy (název týmu, jména členů a jejich auta, ideálně také fotka(y) aut). O vyjímkách na více než pětičlenný tým se dá domluvit.
Přihlašovat se můžete mailem nebo na fóru v diskusi či přes SZ.

Kategorie EXPEDICE:
Model kategorie Expedice je model, který se účastní expedičního ježdění (neznamená to, že konkrétní model, který zatím nejel žádnou expedici se nesmí účastnit, jedná se o typy aut, podvozků, úprav, …). O případné účasti / neúčasti / zařazení sporných modelů rozhodne pořadatel. (O vyjímkách v rozumné míře se dá jednat.)

Kategorie OPEN:
Do této kategorie spadají všechna "neexpediční" auta - Summit, monster trucky, short course, rally, ... prostě vše ostatní RC, které by také chtělo závod zkusit. (u aut odpovídajících reálnému vzoru lze diskutovat o možnosti zařazení i do jiné kategorie, s přihlédnutím ke složení týmu apod.)
Pro auta z této kategorie jsou upravena pravidla. Startovat budou moci jako jednotlivci i jako týmy. Osobně si myslím, že např, pro klasické monster trucky či rally auto je takovýto závod bez pomoci rukou zcela nesjízdný a očekával bych i problém se spotřebou baterií, ale pokud si to někdo chce zkusit, tak mu to rád umožním. I když třeba tým složený ze dvou Summitů by to měl dát bez problémů, i jeden Summit s výbavou by to mohl dát bez pomoci rukou.

Malé děti v týmu
Vyjímka pro malé děti. Auto bude mít číslo, ale dětského řidiče občas přivřeme oči. Jedná se opravdu o malé děti, kde by bylo těžší je uhlídat, aby dodržovaly všechna pravidla (např. pomoc rukou) a nemusely hned odstupovat ze závodu, bude tolerováno, že u některých CP nebudou apod. Chtějí jet závod "stejně jako tatínek/maminka", ale po prvním CP třeba odpadnou (a třeba dojedou až do konce, kdo ví). Do závodu už takto musí být přihlášeny. V týmu budou uvedeny jako doprovodné vozidlo.

PRAVIDLA ZÁVODU:
Každý tým dostane mapu, kde bude vyznačeno rozmístění kontrolních bodů - checkpointů (dále jen CP). CP musí být projety v daném pořadí (podle čísel), vždy všemi modely týmu najednou, vyjma odstoupivších.
Pokud se u CP sejdou dva a více týmů, mají při jeho překonávání přednost v jízdě podle pořadí, v jakém k CP přijely všechny modely týmu. Pokud se tým vzdá přednosti v jízdě, nastupuje další v pořadí. Všechny CP musí být projety. Neprojetí CP (CP nebyl zapsán do karty a není foto modelů u CP) bude penalizováno 2 hodinami. (neznamená to diskvalifikaci, tým stále pokračuje v závodu)
Trasu mezi jednotlivými CP si každý tým vybere sám dle svého uvážení.
CP nebudou formou branek, ani zde nebude třeba překonávat žádné povinné překážky. Projetí CP musí být prokazatelné. Průjezd CP musí každý tým zaznamenat: opisem kontrolního kódu z CP do karty, zapsáním času dosažení CP do karty a fotkou na které bude vidět CP a všechny modely týmu. Při focení musí být všechny modely co NEJBLÍŽE CP (je-li CP v díře, tak se fotí všechna auta v díře, je-li ve vodě, tak se fotí všechna ve vodě, když se vyfotíte na horním okraji díry nebo na břehu, dále než je možné od CP nebo nebudete v díře všichni (pozná se také podle fotek ostatních týmů, jak blízko se dalo dostat a kolik aut se tam vešlo)) budete penalizováni jednou hodinou. Bude kladen důraz na všechna auta týmu v díře apod (když tam jeden tým dostane šest aut, tak neukecáte, že se vám jich tam nevešlo pět) a když se vám tam opravdu všechna nevejdou, tak tam vjedou až bude místo, prostě budou dvě fotky, kde budou všechna auta v díře, ale stále platí to první pravidlo (takže když tam jeden dostane šest aut, tak pouze se sedmi máte šanci to ukecat, že to muselo být na dvakrát). Kartu s napsaným časem dojezdu do cíle odevzdáte v cíli (hází se do auta mezerou v okýnku za sedadlem řidiče). Projetí cílem se bude potvrzovat stejně (pouze na fotce budou vidět místo CP hodiny s aktuálním časem). Fotky je třeba zaslat nejpozději v pondělí do 17 hodin, tak aby mohly být zpracovány konečné výsledky. Pokud fotky nedorazí včas, není možné ověřit, zda tým správně projel všechny CP a bude penalizován 16 hodinami (za každý CP jedna hodina).
Vítězem závodu se stane tým, který dojede do cíle v nejkratším celkovém čase.

Modelům není dovoleno v průběhu závodu pomáhat rukou/nohou apod., např. vyprošťovat nebo pomáhat přes překážky. Pokud by hrozilo poškození modelu (pádem, zajetím do hluboké vody, ..), je možné model zachytit/vyndat, následně musí být položen na bok.
Pokud model nedokáže překonat překážku, případně se po převrácení dostat zpět na kola vlastní silou nebo prostředky, je možná pomoc ostatních modelů i z konkurenčního týmu.
Používání navijáků, lan a ostatních pomocných prostředků je povoleno, veškeré takové vybavení si model musí vézt od startu (a následně do cíle). Při přípravě pomoci je možno na modely sahat, ale nelze je přemísťovat ani upravovat jejich polohu.
Nepojízdné auto je možné opravit. Při opravě je dovoleno na model sahat a následně musí být vrácen na původní místo a polohy.
Pokud model nemůže pokračovat pro technickou závadu, nebo se model nepodařilo v souladu s pravidly vyprostit, je považován za nepojízdný a musí ze závodu odstoupit. Model může být do cíle dopraven s pomocí ostatních modelů (např na laně), pokud dojede do cíle takto a bez nedovolené pomoci, není považován za odstoupený.
Kategorie OPEN bude hodnocena samostatně, auta mohou jezdit i jednotlivě a tak by pro některé mohl znamenat i malý kořen 100 metrů od startu konec závodu. Proto v této kategorii nebude pomoc rukou znamenat konec a auto může pokračovat dále. Nedovolenou pomoc ale MUSÍ zapsat do karty. (pro "expedičáky" tato vyjímka neplatí - nedovolená pomoc = konec auta v závodě) I u katergie OPEN je povoleno používat pouze vybavení, které si veze auto (takže žádné lano v kapse apod).

Odstoupení vozu nebo člena týmu:
Model musí odstoupit v případě, že se ho nepovedlo vyprostit v souladu s pravidly, případně pokud z důvodu technické závady nepokračuje dále. Model tažený na laně jiným modelem není považován za odstoupený. Neodstupuje celý tým, ale pouze jedno auto z týmu, zbytek týmu může dále závodit.
Vzhledem k tomu, že pravidla jsou primárně zaměřena na modely, není svázán člen týmu s modelem a tak je možné, aby případně odstoupil jeden člen a druhý model a jiný člen pokračoval s jeho modelem.

Pokud odstoupí celý tým zapíše tuto informaci do karty a kartu nechá v cíli stejně jako ostatní týmy co závod dokončily.

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne sob bře 24, 2018 6:54 pm, celkově upraveno 3

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2018 - RC Offroad Challenge (15/4/2018)
PříspěvekNapsal: pát úno 16, 2018 1:52 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2170
Bydliště: praha - východ
FAQ apod

Z různých dotazů a doplnění vznikl tento soubor spíše heslovitých odpovědí a upřesnění:

Termín - neděle 15.4.2018 od 9 hodin
Už bude tepleji, ale ještě ne vedra a les nebude ještě tolik zarostlý.
Proč v neděli? - Abyste v sobotu (a v noci ze soboty a neděli) zvládli dát auta dohromady :)
Ale hlavně protože v sobotu tu trať stavím.

Přihlašování týmů - začne cca měsíc a půl a skončí cca 14 dnů před termínem závodu, pozdější přihlášky mohou, ale nemusí být akceptovány.
Proč takto? - Pokud nás bude málo, lze celý závod zrušit dostatečně předem.

Doufám, že i tento rok se obejdeme bez startovného. Finanční náklady na závody jsou ještě v mezích normy, takže se mi to do rozpočtu zatím vejde. A práci s přípravou neplánuji počítat.

Mapu dostane každý člen teamu (ať se nehádáte a mají všichni něco na památku) při registraci kompletního teamu.
Team, který nedorazí k registraci včas bude penalizován 30 minutami (což se zatím nestalo). Vzhledem k tomu, že vítěz v roce 2011 jel závod 3 a 1/2 hodiny, poslední za 6 a 1/2 hodiny, v roce 2012 to bylo 3:50 a 7:06, v roce 2013 3:03 a 7:01, v roce 2014 3:25 a 7:05, v roce 2015 už byla prolomena hranice 8 hodin (opět týmem číslo 13), v roce 2016 byla prolomena i spodní hranice tří hodin a to rovnou několika týmy a štastná třináctka měla opět přes sedm hodin, v roce 2017 3:10 a 7:24, zůstává i s penalizací stále šance na dobré umístění.
Ostatně 30 minut v tomto závodě nemusí nic znamenat. V roce 2011 jsme na 2. kontrolním bodě dohnali několik týmů, ovšem o několik kontrolních bodů dále jsme zapadli do bahna a než jsme vyprostili všechna auta, tak jsme se propadli na chvost závodu. Protože většina chce dojet, tak nejsou vyjímkou opravy přímo v terénu. Výměna serva či oprava tlumičů si také svojí půlhodinku zaberou. Podobně je to, pokud se zvládnete na chvíli ztratit. Zajímavý je pohled na mezivýsledky ze závodu z minulých ročníků.
Pokud se podíváte na fotky a videa z minulých ročníků, tak zjistíte, že si stejně každý najde spoustu času na blbnutí v bahně a vodě. Prostě zábava v tu chvíli vítězí a závod počká :)

Start - plánovaný start prvního teamu je v 9:00, dále potom v 10 minutových intervalech. Hromadné info a foto asi letos vypustíme, abysme start co nejvíce roztáhnuli a vyhnuli se tak dlouhému čekání na startu a zácpám u CP.
Závodní čísla budou vydávána až při registraci (8:30 - 10:00). Pokud loňský vítěz pojede v původní sestavě (většina z loňského týmu v jednom týmu), bude mu přednostně nabídnuto startovní číslo 1 (nemusí ovšem startovat jako první, pouze si ho při registraci vyzvedne). (Číslo 13 má rezervované pořadatel, i když bude startovat jako poslední a bez ohledu na počet přihlášených týmů.) Startovat se bude podle připravenosti teamů, ne podle čísel. A tak není problém se po příjezdu zaregistrovat a až potom si připravit auta, dát sváču, nastudovat mapu, promyslet trasu, atd. (samozřejmě v mezích normy :)
Pokud plánujete přijít na start (jako jednotlivec) bez předchozího přihlášení, tak se domluvte s týmem, se kterým pojedete a bude možné vás do týmu přidat.

Pokud by nedorazil některý z členů teamu, je možné startovat i bez něho. Minimální počet členů teamu při startu je 2. Team na něj může samozřejmě počkat s registrací, ale riskuje že může být penalizován za pozdní registraci. Není možné, že pozdě příchozí se přidá k teamu v půlce. Myšleno jako člen týmu, jako doprovodu (viz níže) mu to nikdo zakázat nemůže.
V případě, že během závodu jedno z aut "odpadne", zapíše team toto info do karty a pokud team stále splňuje podmínky dané pravidly, tak může pokračovat v závodě.
Pokud skončí celý tým dříve, je třeba mi to dát co nejdřívě vědět - telefonem nebo sms.

Info k trati:
Trať, tedy přesněji řečeno checkpointy, bude postavena v sobotu. (Proto se jede v neděli.) Trať neobsahuje žádné náročné prvky jako skály, těžké terény pro crawlery apod, nepříjemnou překážkou mi připadla uschlá lesní tráva, listí, větve, případně bahno. Každý team si trasu určuje sám a tak je možné tyto úseky objet. CP jsou ale umístěny tak, aby se k nim dalo dojet (alespoň jsem se o to snažil). To že vy k CP přijedete zcela neprůjezdným terénem, je většinou váš problém, z jiné strany to šlo lépe. Je možné, že po cestě potkáme potůček, i když by se dal zvládnout suchou nohou, auto to suchou nohou nezvládne, nemá nohy a neumí skákat. Přenášet neplavce samozřejmě nebudeme, ale je to les a tak nebude problém si postavit třeba provizorní můstek.
Trať jsem se snažil stavět tak, aby se vyplatilo přemýšlet a plánovat trasu, kdy je lepší jet po cestách a kdy přímo.
CP uklízím až týden po závodě, takže pokud by si to někdo chtěl zkusit znovu, tak na to má ještě pár dní.

Závod je stavěn jako těžší, nikoliv technickými překážkami, ale spíše délkou a potřebou si sám najít správnou trať. V roce 2012 byla už délka závodu pro některé moc dlouhá a navíc nevyšlo počasí (skoro celý den pršelo), ale i tak všichni závod dokončili. Rok 2014 byl podle ohlasů zatím nejpovedenější a tak se snažím v dalších ročnících na něj navázat, jak délkou, tak nápady.
Další info bude v průběhu příprav a případně až na místě startu.

auta se MUSÍ fotit co nejblíže u CP (což platí i pro hůře dostupné CP - když je CP v díře, tak musí být při foto všechna auta v díře a to bez ohledu, že se z ní pak nedá vyjet - právě proto je v ní :)
Zda se všechna do díry vešla se bude posuzovat podle ostatních týmů. Pokud tam jeden tým dostane 6 aut, tak u jiného týmu 5 aut v díře a jedno venku, že se nevešlo, bude penalizováno 60 minutami. Potrénujte tetris :)
Větší důraz bude na všechna auta týmu v díře apod (když tam jeden tým dostane šest aut, tak neukecáte, že se vám jich tam nevešlo pět) a když se vám tam opravdu všechna nevejdou, tak tam vjedou až bude místo, prostě budou dvě fotky, kde budou všechna auta v díře, ale stále platí to první pravidlo (takže když tam jeden dostane šest aut, tak pouze se sedmi máte šanci to ukecat, že to muselo být na dvakrát).

Obrázek Obrázek Obrázek

Auta se musí fotit co nejblíže CP (viz foto). Není třeba stavět rampy, aby byla těsně, zvedat rukou (což by byl konec závodu, za nedovolenou pomoc), ale je třeba se snažit o co nejbližsí dojezd k CP. Neodůvodněné chybějící fotky aut u CP či neodůvodněná větší vzdálenost bude penalizována 60 minutami. Foťáky v mobilu má skoro každý, tak raději foťte dva. Chybějící fotka u jednoduchého CP, který má team zapsaný v kartě, zapsal svůj průjezd na CP, odpovídající čas a vysvětlení, že tato jediná fotka má nulovou velikost a všechny ostatní se povedly se dá akceptovat. Chybějící foto nebo foto ve velké vzdálenosti od CP u náročnějšího (např. za potokem, v díře apod) CP uznáno nebude. Nedá se poznat, zda měl team opravdu smůlu, náročně se k CP dostal, ale zapomněl se vyfotit a vzpomněl si na to, až po náročném dostání se od CP, či zda si to zjednodušil a místo pracného zajetí k CP jen ušetřil čas a vymyslel výmluvu, bude takovéto chybějící foto penalizováno. 60 minut jsem zvolil jako odpovídající odhad, kdy by skutečné dojetí k náročnějšímu CP mohla zabrat třeba půl hodiny, tak aby se penalizace nevyplatila.
Neprojetí CP (CP nebyl zapsán do karty a není foto modelů u CP) bude penalizováno 2 hodinami. Tento stav často nenastává, ale v jednom roce nastal, kdy poslední pojízdné auto jednoucí už snad jen na výpary z baterky táhlo na laně dvě zbývající a zajetí k poslednímu CP by už nedali. Takto sice dostali penalizaci 2 hodiny, ale závod dojeli a úspěšně dokončili.

Je to závod teamů, takže doufám, že se to nezvrhne v hromadnou jízdu. Samozřejmě se může stát, že jeden team ztratí cestu a rezignuje na své schopnosti a dojede v závěsu jiného teamu. Udržme to ale v duchu závodu, tedy že pojedou dva teamy a ne jeden ukecaný chumel.
To samozřejmě nebrání tomu, abysme si navzájem pomáhali.
Představuju si to cca takhle:
Vidím, že jiný team tahá auto z díry, zeptám se, zda nepotřebují pomoct. Když řeknou, že ne, tak jedeme dále. Pokud potřebují, tak jim dle svých možností pomůžeme a jedeme dále. Není důvod dále pokračovat spolu.
Podobně, když vidím bloudící team hledající CP, co jsem před chvíli projel. Tak jim poradím (ne, že je pošlu opačným směrem, protože startovali až po nás, tak ať si tu ztrátu vychutnaj) a jedeme dále. Není důvod na ně čekat.
Teamy si mohou samozřejmě půjčovat i vybavení, ale pouze to, které smí používat při závodě (tedy, to co si vezou na autech).

Nezapomeňte, že je to něco jiného než expedice nebo trialový závod, abyste nebyli zbytečně zklamaní. Myšlenka závodu je jinde. Nepopírám určitou inspiraci Dakarem - trasa závodu je celkem dlouhá, cestu je třeba si najít sám, záleží na vašich orientačních schopnostech, je tam týmová spolupráce, vyprošťování, opravy atd. Terén nemůže být zvlášt náročný, protože by se to nestihlo ani dojet. Každý si tu může najít své. Někdo pojede na vítězství a pro jiné je hlavním cílem závod dojet i kdyby měli na trase udělat kompletní rozborku/sborku auta. Pokud si tam každý najde to své, budu spokojen.
Pokud se rozhodnou tři týmy, že na sebe počkají a pojedou společně, v klidu a pokecaj jako na expedici, tak je to jejich věc. Nemám možnost jim v tom bránit. Podle mne ale nebudou nakonec spokojeni, na expedici je to spíše nezajímavý terén a tak budou celkově zklamáni. Jejich problém, jejich benzín, jejich škoda. Můžu udělat, že týmy, co přijeli třema auta z Horní Dolní nechám startovat ve velkém odstupu od sebe, ale to nemá smysl. Spíše bych jim doporučil, aby to pojali nejen jako závod Vidrholec, ale i jako závod mezi sebou. Z cíle na jídlo do hospody a ten poslední platí :) Jet to sem až Horní Dolní jen na expedici je škoda. To by je ani nezajímalo, který z těch týmů byl lepší? :)

přítelkyně a další doprovod:
Nic samozřejmě nebrání tomu, aby vás při závodě doprovázel i nějaký nesoutežní doprovod (přítelkyně, kámoš, děti, psi, vlci, doprovodné vozidlo, ...). Nesmí ale zasahovat do závodu. Klidně na ně naložte bágly s chlebem a salámem, bágly plné baterek a náhradních dílů, ale není možné aby třeba navigovali podle mapy (protože mají volné ruce a nemusí řídit auto). Můžou se obdivně dívat, fandit, ale nesmí pomáhat. To platí i pro doprovodné vozidlo - nesmí pomáhat při vyprošťování, používat se jeho výbava, atd.
význam dětského pravidla - mladší dítě, které půjde s teamem a navíc se svým autem, budete těžko přesvědčovat, že nemá nárok na číslo, nesmí pomáhat vyprošťovat apod a přitom víte, že v půlce závodu odpadne, občas se zapomene a pomůže autu rukou apod.

CP - vlevo dole je kód, který je třeba opsat na kartu

Obrázek

sahání na modely - pomoc rukou:
z pravidel:
Na modely není dovoleno v průběhu závodu sahat, např. vyprošťovat nebo pomáhat přes překážky. Pokud by hrozilo poškození modelu (pádem, zajetím do hluboké vody, ..), je možné model zachytit/vyndat, následně musí být položen na bok.
Pokud model nedokáže překonat překážku, případně se po převrácení dostat zpět na kola vlastní silou nebo prostředky, je možná pomoc ostatních modelů i z konkurenčního teamu.
Používání navijáků, lan a ostatních pomocných prostředků je povoleno, veškeré takové vybavení si model musí vézt od startu (a následně do cíle). Při přípravě pomoci je možno na modely sahat, ale nelze je přemísťovat ani upravovat jejich polohu.
Pokud model nemůže pokračovat pro technickou závadu, nebo se model nepodařilo vyprostit, je považován za nepojízdný a musí ze závodu odstoupit. Model může být do cíle dopraven s pomocí ostatních modelů (např na laně), pokud dojede do cíle takto a bez nedovolené pomoci, odstoupit nemusí.
Nepojízdné auto je možné opravit. Při opravě je dovoleno na model sahat a následně musí být vrácen na původní místo a polohy.

a pár slov k tomu:
nemusí dojet do cíle celý team, vzhledem k počtu členů v teamu, tak stačí i když dojede jen jeden model
oprava je jasná, když se nepovede, tak moc možností není, auto do ruky a pak už je jen na majiteli auta, zda vyrazí směr domů/hospoda nebo to dojde s týmem dále, prostě odstoupil anebo se nechá dotáhnout do cíle jiným modelem, pak ale musí takto absolvovat i všechny chybějící CP
nepodařené vyproštění - škoda: auto i s řidičem asi v lese nechávat nebudeme, takže nezbývá než si pomoct rukama a tím model také ze závodu odstupuje
protože se ale majiteli asi nebude chtít jít domů a bude asi chtít jet dále alespoň pro radost a ani mu v tom nejde bránit, tak samozřejmě si trasu může dále projet, ale již jako nesoutěžní auto (nesmí tedy již dále zasahovat do závodu, ani auto, ani řidič - tedy pomáhat vyprošťovat, navigovat, poskytnout své vybavení)
Nejpozději ve chvíli odstoupení může svoji výbavu přeložit na jiné auto.
ale nemusí jezdit 10 metrů za ostatníma a nebavit se s nima :) může si prostě "nezávodně odzávodit" taky, on vyprošťovat nesmí, ale ostatní jeho klidně ano apod

Co se nesmí: rukama, nohama obracet převrácené auto, pomáhat mu šťoucháním, kopání, nedejbože nošením, vyndat rukou z vody (pokud nehrozí zničení modelu), bahna a jiného v tu chvíli nevhodného terénu, však vy víte, jak je to myšleno.
Co se smí: brát si z auta potřebnou výbavu, zaháknout, přivázat lana, používat naviják, v případě zapadnutí odhrnout bahno (není nutné použít scale lopatku :), házet šišky a jiné pod kola, postavit si provizorní mostky apod.
Při opravě je jasné, že se na auto bude šahat a to hodně, po opravě je třeba ho vrátit do původní polohy.
Co je všechno oprava? - výměna serva, oprava tlumičů je jasná, ale patří sem vlastně i výměna baterek, vymotávání namotaného bordelu, vyndavání bahna, které brání v další jízdě, i kontrola, co tomu vlastně je, proč to nejede.

Kategorie OPEN bude hodnocena samostatně, auta mohou jezdit i jednotlivě a tak by pro některé mohl znamenat i malý kořen 100 metrů od startu konec závodu. Proto v této kategorii nebude pomoc rukou znamenat konec a auto může pokračovat dále. Nedovolenou pomoc ale MUSÍ zapsat do karty (čas). Při vyhodnocování bude hlavním hlediskem, zda byla/nebyla pomoc a kdy. Tuto kategorii beru jako něco trochu navíc, pro toho, kdo by si to chtěl zkusit a také jsem slíbil pár majitelům Summitů, že to zvážím. Summit je podle mne povedené auto a není důvod, proč by si to také nemohli zajet. (pro "expedičáky" tato vyjímka neplatí - nedovolená pomoc = konec) Auta z kategorie OPEN mohou přijmout pomoc od aut z kategorie "expedičáky", obráceně v omezené míře. Např. Summit by pomáhat neměl, jeho velikost a výkon je tak velký, že tým, kterému by Summit pomáhal by byl oproti ostatním zvýhodněn. Toto upřesníme podle toho, kolik a jakých aut se do kategorie OPEN přihlásí.

Odstoupení - pravidla i závod jsou primárně zameřené na modely, nikoliv na řidiče za vysílačkou - není svázán člen týmu s modelem a tak je možné, aby případně odstoupil jeden člen a druhý model a jiný člen pokračoval s jeho modelem. Stejnětak je možné, že si auto půjčují dva lidé.
Např. jeden z členů teamu už nemá chuť jít dále a model jiného člena zase zlobí nebo prostě jen jede nejhůře z nich. Protože vlastně odstupuje model, tak je možné odstoupí unavený člen s cizím autem. Vzhledem k tomu, že to není kontrolovatelné a v cíli stejně nepoznám, zda někdo přijede se svým modelem nebo cizím, tak je to povolené.

závodní číslo:
velikosti budou 4x4cm (9ks) a 3x3cm (15ks), vytisknuto na normalní papír a bude k dispozici izolepa na přilepení, každý si přilepí dle svých představ, není určeno, kde přesně musí být číslo nalepeno. Uvedené kusy budou vystříhnutý, bude možnost si případně vystříhnout další, kdyby to bylo málo.
stejné číslo pro celý team - je to týmový závod :)

Obrázek

diváci:
jsou samozřejmě vítáni.

Tip pro diváky:
Zajímavé místo bude určitě start, kde bude vidět více modelů najednou a protože zde probíhá příprava před startem, tak bude možné zahlédnou i vnitřek. Určitě i prohodit pár slov s majiteli aut. Je ale třeba se tam pohybovat opatrně. Nechci dělat žádné divácké zóny (tolik diváků stejně nebude), oddělovat prostory apod.
Navíc na startu bude možné obdržet mapu závodu a tak budete vědět, kde se budou určitě závodníci vyskytovat.

Celé to lze pojmout jako procházku lesem podle mapy a současně uvidíte i jak se daří některým týmům. Na startu můžete dostat stejnou mapu jako týmy a celý závod si zkusit projít a najít jednotlivé CP. Je to výlet cca na 2-3 hodiny (bez auta, bez bloudění a hledání jsem to zvládnul svižnou chůzí projít za hodinu a půl). Bez auta se pohybujete podstatně rychleji a navíc můžete i některé CP vynechat. Týmy to pojedou odhaduji cca 3-5 hodin (v průměru).

Bohužel se to těžko odhaduje, některá zajímavá místa jsem objevil až při závodu, při přípravě jsem šel jinudy (občas to zase bylo obráceně) a některá místa až z fotek ostatních týmů. Zajímavým místem jsou CP, kde bude větší pohyb aut (měli by tudy projet všichni).

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne sob bře 31, 2018 9:17 pm, celkově upraveno 4

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2018 - RC Offroad Challenge (15/4/2018)
PříspěvekNapsal: pát úno 16, 2018 1:53 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2170
Bydliště: praha - východ
Přihlášené týmy a auta

Team 6 (6)
(2011 - 9.místo, 2013 - 2.místo, 2014 - 10.místo, 2015 - 6.místo, 2016 - 13.místo)
Toyota (Axial SCX-10) - Shinji
Jeep Cherokee (SCX-10 2) - Daveran
Jeep YJ (Scale prototyp) - Zax

M Team Tachov (7)
(2015 - 8.místo, 2016 - 1.místo, 2017 - 4.místo)
Jeep Cherokee XJ 2000 (Axial SCX10 II) – Martin110
Jeep Cherokee XJ 2000 (Axial SCX10 II) – Šmajdalf

MODELCENTRUM (4)
Land Rover Defender (Traxxas TRX4) - Tomáš Zýskal
Jeep Cherokee (Axial SCX10 II) – Kamil Zeman
Land Rover Defender (Traxxas TRX4) - David Loužil
Land Rover Defender (Traxxas TRX4) - Jan Andrýs
Toyota Land Cruiser 80 (Traxxas TRX4) - Martin Krpata
Jeep Rubicon (Axial SCX-10) - Vojtěch Pokorný

RC Merlin Team (2)
(2012 - 6.místo, 2013 - 3.místo, 2014 - 3.místo, 2015 - 3.místo, 2016 - 7.místo, 2017 - 9.místo)
Toyota Hilux (Mex) - Michal Pitra
Toyota Hilux Trial Short (Mex) - Filip Ráž
Toyota Tacoma (Axial SCX 10 - Honcho) - Petr Pleskot
Mitsubishi Pajero Hard Top (Tamiya CC-01) - Ondřej Teslevič

JizeRCy Expe I. (20)
Land Rover Defender (Traxxas TRX4) - Aleix
Land Rover Defender (Traxxas TRX4) - Wendy
Tactical Unit (Traxxas TRX4) - Albert
Land Rover Defender (Traxxas TRX4) - Mates
Land Rover Defender (Traxxas TRX4) - Wejrijo

RC Modřaňáci (11)
Toyota Tacoma (Axial SCX 10 - Honcho) - Jiří hýbňoš Hübner
Twin Hammers (Vaterra) - Jiří Hübner junior
Toyota LC40 (ECX Barrage) - Editka Hübnerová

Team Vysočina (14)
(2016 - 3.místo, 2017 - 14.místo)
Jeep Comanch (Axial) - Pavel JK
Chevrolet Blazer (TFL) - Slamák
Jeep Charokee (Axial) - Pavel
Ford F150 (Axial) - Jan
Toyota FJ40 (TFL) - Aleš
Axial Wraith - Jan
Horibull (Traxxas TRX4) - Robert

HL Expedition Team (13)
(2011 - 11.místo, 2012 - 9.místo, 2013 - 8.místo, 2014 - 12.místo, 2015 - 12.místo, 2016 - 22.místo, 2017 - 19.místo)
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CC-01) - Fcstan
Jeep Wrangler (Tamiya CC-01) - Vašík
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Andrea (doprovodné vozidlo - dítě)
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Badger
Ford Bronco (Tamiya CC-01) - Matěj
Unimog 2100 (meverick) - Honzík
Axial AX-10 Scorpion "Kopretina" - Komaar
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CR-01) - Filip (mladej komaar)
Land Rover Defender 90 "Hello Kitty" (HPI Wheely King + Dingo) - Šárka (mladá komaarová)

HiTrax Team (8)
Land Rover Defender (Traxxas TRX4) - Franta
Pick-up Noname (Himoto Monster EMXT-1) - Petr
Pick-up Noname (Himoto Monster EMXT-1) - Martin

Def Team Luštěnice
(2017 - 5.místo)
Land Rover Defender 110 (MEX) - Luboš Brdička
Land Rover Defender 110 Homemade) - Joska Douša

KPE (5)
(2016 - 10.místo, 2017 - 17.místo)
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho) - Kamil
Jeep Cherokee (Axial SCX-10 II) - Míra
Land Rover Defender (Axial SCX-10 Dingo) - Ondra
Jeep Wrangler G 6 Falken (Axial SCX-10) - Víťa
Ford F-250 Super Duty (Axial SCX-10) - Honza

TEAM TAAX (3)
Land Rover (Axial SCX-10 Dingo) - Ivan Marosz
Dodge Ram (Axial SCX-10) - Aleš Kolbaba
Toyota FJ Cruiser (HPI Venture) - Katka
Land Rover Defender D-90 (Vaterra) - Jan Lébr

KUDY RCETC TEAM (19)
(2016 - 23.místo, 2017 - 8.místo)
Land Rover Defender 90 (Mex) - Michal Bezačínský (Boss-senior)
Jeep Cherokee xj 2000 (Axial SCX10 II) - Martin Březina (Boss-junior)
Dingo vTOPu (Axial SCX-10) - Petr Sejk (Šéf mekánik Hagrid)
Land Rover Defender 110 (Traxxas) - Honza Patík (Fakin tereňák)

BAGRAMTOYA 01 (10)
Dodge Ram Power Wagon 2015 (Axial SCX-10) - Wesky
Toyota LC40 (FTX) - Lukas Mayer
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Lukáš Malina
ECX Barrage 1.9 - Alina Škrtil
ECX Barrage 1.9 - Šimon Dusil

Březový Květ v Kostele (22)
Jeep JK G6 (Axial SCX10) - Martin Gajdošík
Jeep Nukizer (Traxxas TRX4) - BigFred
Ford Raptor (GMade Komodo) - Heduš
Banana Trophy Truck (Tamiya CC-01) - Zrzka
Subaru Brat (MST CMX) - Blizzard

RCP6 reprezent (23)
Praga V3S (Axial scx10.I 6x6) - vonstepon
Toyota hilux (Axial scx10.1) - chaos
Ford F-100 Pick up (Ecx barrage doomsday 1.9) - Drápalík
Chevrolet K5 Blazer (Vaterra Ascender) - Dave
Toyota Hilux dabcab (scx10.1) - error
Axial Wraith - bestie

PREATT (12)
(2015 - 1. a 4.místo, 2016 - 9.místo, 2017 - 18.místo)
Land Rover Defender (Traxxas TRX-4) - Kajas
Land Rover Defender (Traxxas TRX-4) - Kajas jr.
Land Rover Defender (Traxxas TRX-4) - mýval
Blazer V5 (vaterra twin hammers) - mivalka 1
Jeep G6 (SCX 10) - mivalka 2
Ford Bronco 1973 (MST) - Třep
Ford Bronco 1979 (Traxxas TRX-4) - BigMisan

NYX Team (24)
(2016 - 14.místo, 2017 - 15.místo)
Land Rover Defender D90 (Axial SCX-10) - Honcka
King of the Hammers rock racer (WLtoys K949) - Jirka
Land Rover Defender D90 trayback (Homemade) - Lukas Smith
Jeep YJ (Mex) - Petr Prysk

Bakelite Defenders (9)
Land Rover Defender (Traxxas TRX4) - HonzaMB
Land Rover Defender (Traxxas TRX4) - Petr Kotek
Land Rover Defender (Traxxas TRX4) - Citelis
Land Rover Defender (Traxxas TRX4) - Mičuda

Nalezenci - Plzeň (16)
(2014 - 4.místo, 2015 - 5.místo, 2016 - 19.místo, 2017 - 10.místo)
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho)- Zdeněk
Jeep Cherokee XJ (Axial SCX-10) - Mattes
Jeep Cherokee (Gmade Komodo) - Dušan
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - Xman69
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - Matěj
Jeep Wrangler (Axial SCX-10) - Vojta
Jeep Wrangler Rubicon G6 (Axial SCX-10) - Izzy_Cloud
Jeep Cherokee - Tomáš

Los Veteranos (21)
Jeep (Axial SCX-10) - Zdeněk Novák
Nissan Patrol (Axial SCX-10) - Vladimír Špíca Špička
Toyota FJ Cruiser (HPI Venture) - Jaromír Salvatore Valášek

EXPEDIČNÍ TÝM OHŘE (18)
Jeep Wrangler (Traction Hobby) - Androgide
Land Rover Defender (Traxxas TRX4) - C3ylon

Něžní méďové (17)
Jeep Cherokee (Axial SCX10 II) - Špinkoslava
Toyota Hilux (Axial SCX-10) - Mič
Jeep Cherokee (Axial SCX10 II) - Martin Kopeček

Černý Most Senior Klub (15)
(2015 - 10.místo, 2016 - 17.místo, 2017 - 11.místo)
Tatra 815 6x6 (Axial SCX) - Jára
Toyota FJ Cruiser (MST CMX) - Roman
Wraith Expedition (Axial) - Maminka
Bowler Wildcat - Axial SCX/Tamyia TLT - Tatik

Mostečáci
(2013 - 4-5.místo, 2014 - 9.místo, v různých týmech: 2016 - 13.místo, 2017 - 7.místo)
Jeep Wrangler JK (Axial SCX10) - Pitrisek
Jeep Wrangler JK (Axial SCX10) - Zdenda

.
.
.



...

kategorie OPEN

K-Team (51)
Traxxas Summit (Green Monster) - Karel III.
Traxxas Summit (Yellow Beast) - Karel IV.

die ERSTE (52)
axial bomber RR10 - goldenalex
axial wraith spawn - jaroush

.
.
.


(jsou zapisované v pořadí, jak se hlásili)

----------------------------------------------------------------

ozvavší se jednotlivci
Albert - Taky jsem zatim sam chtel bych to skusit traxxas tactical

.
.
(pokud už tu nechcete být uvedení, tak napište a smáznu vás, pokud se přihlásíte v nějakém týmu, tak vás zkusím smáznout automaticky)


v závorce startovní čísla (číslo 1 - loňskému vítězi a "štastné" číslo 13 - pořadateli)
týmy, které se zúčastnili 3 a více ročníků si mohou požádat o číslo, které by chtěli mít
pokud to půjde, pokusím se jim vyhovět

Přihlašovat se mohou pouze celé týmy.
Jednotlivci se mohou hlásit, ale tým si musí vyřešit sami, ať společně s jinými nebo přidáním do jiného týmu. Neúplné týmy je třeba rádi osloví, či spolu složí celý tým. Když se 8 jednotlivců neozve, aby tu nebyli napsaní sami, tak se může stát, že vůbec nepojedou a pak budou psát, že by jeli, ale neměli s kým.
Auta se do závodu přihlašují pod názvem auta (real vzoru), do závorky potom podvozek a pak jméno řidiče. Opravdu se mi tam snažte psát real názvy aut, ze kterých vaše modely vycházejí.
Ke každému autu je možné přidat až 5 fotek (budou na webu - http://www.rcvidrholec.cz ) a link na net (na váš web o tom autě, na rajče, na vlákno na fóru, odkaz na web vašeho rc fóra, webu apod, linky typu "www.plastova-okna-skala.cz" neberu)
Až do závodu je možné provádět změny v týmech i autech.
Záměrem je aby, když se na web podívají i ostatní lidé, se zvládli orientovat (Axial honcho scx jim nic neřekne).

S přihlášením neotálejte.
1/ mi uděláte radost, že je zájem :)
2/ může to ovlivnit nerozhodnuté

Auta se do závodu přihlašují pod názvem auta (real vzoru), do závorky potom podvozek a pak jméno nebo nick řidiče
např:
Komár Bzzzz team
Hummer H2 (Tamiya TA-01) - Komaar
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CR-01) - Filip (mladej komaar)
Land Rover Defender 90 "Hello Kitty" (HPI Wheely King + Dingo) - Šárka (mladá komaarová)

a další příklady:
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01)
Jeep Cherokee (Axial SCX-10)
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho)
Land Rover Defender 90 (Axial SCX-10 Dingo)
Holiday Buggy (DT-02)
Axial Wraith
Chevrolet CF 100 (Enroute Berg)
případně se podívejte do loňska, předloňska,...

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne pon dub 16, 2018 1:39 pm, celkově upraveno 49

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2018 - RC Offroad Challenge (15/4/2018)
PříspěvekNapsal: pát úno 16, 2018 1:53 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2170
Bydliště: praha - východ
Konečné výsledky - Vidrholec 2018

--------------------------------------------------------

Tak, na ty si musíme zatím počkat :)
Konečné výsledky budou počítám v pondělí 16/4 večer, abyste stihnuli zaslat fotky od CP.
Znovu připomínám deadline pro zaslání fotek je pondělí 16/4 v 17:00, kdo nedodá, bude penalizován, jako by CP správně neprojel.

průběžné pořadí z CP:
team - mezičas na CP 5

7 - 0:31
21 - 0:34
6 - 0:40
5 - 0:41
3 - 0:42
4 - 0:43
16 - 0:45
12 - 0:46
52 - 0:48
14 - 0:48
15 - 0:49
11 - 0:52
17 - 0:55
9 - 0:55
19 - 0:56
20 - 0:56
8 - 0:58
10 - 1:01
23 - 1:01
51 - 1:04
24 - 1:07
2 - 1:08
13 - 1:24
22 - 1:25
18 - diskvalifikován


Obrázek
http://www.rcvidrholec.cz

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne ned dub 15, 2018 8:44 pm, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2018 - RC Offroad Challenge (15/4/2018)
PříspěvekNapsal: pát úno 16, 2018 11:40 pm 
Offline
Uživatel

Registrován: sob lis 21, 2015 6:53 am
Příspěvky: 179
Hurá. Už skládám tým


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2018 - RC Offroad Challenge (15/4/2018)
PříspěvekNapsal: stř úno 21, 2018 11:08 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 26, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 1948
Bydliště: Praha, Kladno
Team 6
Toyota (Axial SCX-10) - Shinji
Jeep Cherokee (SCX-10 2) - Daveran
Jeep YJ (Scale prototyp) - Zax

_________________
2,4 Ghz
http://zaxcz.rajce.idnes.cz/
http://modelmarket.cz/detail/?product=6 ... 600&list=1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2018 - RC Offroad Challenge (15/4/2018)
PříspěvekNapsal: stř úno 21, 2018 11:38 am 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2170
Bydliště: praha - východ
:BYE:

první přihlášený tým

Team 6 (6)
(2011 - 9.místo, 2013 - 2.místo, 2014 - 10.místo, 2015 - 6.místo, 2016 - 13.místo)
Toyota (Axial SCX-10) - Shinji
Jeep Cherokee (SCX-10 2) - Daveran
Jeep YJ (Scale prototyp) - Zax

Vítejte opět po roce zpátky :)
Budete chtít zase číslo 6 ?

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne stř úno 21, 2018 1:31 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2018 - RC Offroad Challenge (15/4/2018)
PříspěvekNapsal: stř úno 21, 2018 1:06 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 26, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 1948
Bydliště: Praha, Kladno
komaar píše:
Vítejte opět po roce zpátky :)
Budete chtít zase číslo 6 ?


Díky, to by bylo fajne a pěkne

_________________
2,4 Ghz
http://zaxcz.rajce.idnes.cz/
http://modelmarket.cz/detail/?product=6 ... 600&list=1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2018 - RC Offroad Challenge (15/4/2018)
PříspěvekNapsal: čtv úno 22, 2018 6:05 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2170
Bydliště: praha - východ
a máme další tým

M Team Tachov (7)
(2015 - 8.místo, 2016 - 1.místo, 2017 - 4.místo)
Jeep Cherokee XJ 2000 (Axial SCX10 II) – Martin110
Jeep Cherokee XJ 2000 (Axial SCX10 II) – Šmajdalf

jako startovní číslo si přáli 7 (říká se, že je to šťastné číslo)
bacha na ně, v roce 2016 byli skokanem roku :)

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne čtv úno 22, 2018 6:10 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2018 - RC Offroad Challenge (15/4/2018)
PříspěvekNapsal: čtv úno 22, 2018 6:06 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2170
Bydliště: praha - východ
že by na tom číslo něco bylo?
My máme číslo 13 a pokaždé dojedeme poslední
určitě za to může to číslo :-D

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2018 - RC Offroad Challenge (15/4/2018)
PříspěvekNapsal: ned úno 25, 2018 7:46 pm 
Offline
Nově příchozí
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 23, 2018 10:39 am
Příspěvky: 11
Bydliště: Mladá Boleslav
Ahoj, rád bych se zůčastnil ale jsem sám, kdyby se někdo chtěl přidat, můžeme dát do kupy tým.. (Traxxas TRX-4 v té době snad již s navijákem). Nechcete někdo dát do kupy Traxxas tým? :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2018 - RC Offroad Challenge (15/4/2018)
PříspěvekNapsal: ned úno 25, 2018 8:04 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2170
Bydliště: praha - východ
HonzaMB píše:
Ahoj, rád bych se zůčastnil ale jsem sám, kdyby se někdo chtěl přidat, můžeme dát do kupy tým.. (Traxxas TRX-4 v té době snad již s navijákem). Nechcete někdo dát do kupy Traxxas tým? :-D


vzhledem k tomu, že tvůj příspěvek za chvíli zapadne na "předchozí" stránku, tak jsem to dal i pod přihlášené týmy

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2018 - RC Offroad Challenge (15/4/2018)
PříspěvekNapsal: pon úno 26, 2018 8:40 am 
Offline
Nově příchozí

Registrován: pát zář 22, 2017 2:08 am
Příspěvky: 21
Bydliště: sever cech
Taky jsem zatim sam chtel bych to skusit traxxas tactical


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 111 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.