Právě je úte zář 25, 2018 4:18 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 952 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 60, 61, 62, 63, 64
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Rady a porady ohledne Tamiya CC-01
PříspěvekNapsal: ned bře 04, 2018 9:20 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 23, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 1052
Bydliště: Praha 7-Holešovice, Jirny...Klánovický les
Já myslím, že už to nevyrábí. Tohle jsem si dělal na svém CC sám podle něj, ale stejně to zatáčelo málo. https://pleskanec.rajce.idnes.cz/CC-01_rizeni/. Nejlepší úprava řízení je podle Mraka, vyzkoušená a opravdu funkční. :OK:

_________________
CC-01 Mitsubishi Pajero 2,4 GHz Robitronic
Axial SCX10 Trail Honcho 2,4 GHZ Robitronic
MST CMX Mitsubishi Pajero 2,4 GHz Robitronic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rady a porady ohledne Tamiya CC-01
PříspěvekNapsal: úte bře 20, 2018 9:20 am 
Offline
Nově příchozí

Registrován: stř zář 20, 2017 9:17 am
Příspěvky: 24
Zdravim.
Vypada to, ze jsem posledni kdo koupil CC a potrebuje rady :-) .
Potreboval bych prosim poradit s koupi noveho motoru. Jelikoz u nas napadl snih, vyrazili jsme s mrnousem radit. Po cca hodine jezdeni kudly co to dalo, kdy se kola zastavili jen kdyz bylo auto na strese, vypovedel motor sluzbu.
Otazka je, zda koupit ten samy motor co byl v setu, nebo vybrat jiny. V aute neni redukcni prevodovka a rad bych ho i trochu zpomalil.
Po nejakem hledani mi padl do oka tento

https://www.mz-racing.net/dyns1216-tazer-540-35t/
ale nenasel jsem rozmery
nebo

https://www.mz-racing.net/1144-hpi-satu ... #parametry

regulator je puvodni TBLE 02 S

Nebo mi doporucite jiny? Delsi motor by tam sice sel, ale musel bych opet upravit loze pro baterku.

Dekuju za odpoved.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rady a porady ohledne Tamiya CC-01
PříspěvekNapsal: úte bře 20, 2018 9:40 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 23, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 1052
Bydliště: Praha 7-Holešovice, Jirny...Klánovický les
Než jsem dal do CC redukční převodovku, jezdil jsem s motorem řady 540 Axial 55T / 55 závitů /. Jestli chceš auto zpomalit bez přídavné převodovky, tak čím více závitů motoru, tím menší otáčky, tedy menší rychlost a větší síla v záběru. Oba motory z odkazu tam půjdou bez úprav, ale já bych šel do vícezavitových.

_________________
CC-01 Mitsubishi Pajero 2,4 GHz Robitronic
Axial SCX10 Trail Honcho 2,4 GHZ Robitronic
MST CMX Mitsubishi Pajero 2,4 GHz Robitronic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rady a porady ohledne Tamiya CC-01
PříspěvekNapsal: úte bře 20, 2018 10:13 am 
Offline
Nově příchozí

Registrován: stř zář 20, 2017 9:17 am
Příspěvky: 24
Diky. A jak rychle to jezdilo s 55 T? Nechtel bych to zpomalit moc, to by me mladej nepochvalil :-). Rad jezdi kudlu. Pisou, ze s orig vecmi cca 40 km/h, ale nemeril jsem to. Nerad bych se dostal na rychlost ostrejsi chuze, jelikoz mladase bavi i behani za autem, tak aby ho nedobehl/nerozslapnul.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rady a porady ohledne Tamiya CC-01
PříspěvekNapsal: úte bře 20, 2018 10:34 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 23, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 1052
Bydliště: Praha 7-Holešovice, Jirny...Klánovický les
S 55 to jede rychlejší chůzí, ale když chceš ještě rychleji, tak asi ten 35 závitů. Originální motor je tuším 27 závitů.

_________________
CC-01 Mitsubishi Pajero 2,4 GHz Robitronic
Axial SCX10 Trail Honcho 2,4 GHZ Robitronic
MST CMX Mitsubishi Pajero 2,4 GHz Robitronic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rady a porady ohledne Tamiya CC-01
PříspěvekNapsal: úte bře 20, 2018 11:12 am 
Offline
Nově příchozí

Registrován: stř zář 20, 2017 9:17 am
Příspěvky: 24
Ok, diky za radu. Koupim 35 T.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rady a porady ohledne Tamiya CC-01
PříspěvekNapsal: stř dub 25, 2018 8:42 am 
Offline
Nově příchozí

Registrován: stř zář 20, 2017 9:17 am
Příspěvky: 24
Zdravim.
Cetl jsem tady na foru, ze kvuli necistotam balite motory do silonky. Neseskvari se? Motor mi prijde vcelku dost horky, i kdyz na nem mam pasivni chladic. Problem nastal o vikendu, kdy se do motoru nejspis dostal nejaky bordel a uloupl uvnitr motoru plastovou vrtulku, takze dalsi motor ko. Nebo dalsi pricina muze byt prehrati a ukapnuti vrtule. Kdyz jsem ho zachladil vodou, dalo by se tim, co vytekalo spodem zalit kafe.
Motor jsem s trouchou koncentrovaneho nasili rozebral, ale bohuzel z neho vypadl jeste nejaky krouzek, ktery po dopadu na zem samozrejme okamzite praskl. Myslim, ze tu vrtulku bych tam zpet uz stejne nedal, je dost ponicena. Auto, i pres nezdrave zvuky proste muselo dojet zpatky, prece ho neponesu :-)
Nemusim se tedy bat, ze se silonka napece na motor? Nerad bych oddelal dalsi. Uz ted me drahe polovicce cuka oko pri vete, ze musim zas neco koupit. :-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 952 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 60, 61, 62, 63, 64

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.