Právě je stř pro 07, 2016 5:20 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Dingo max světlá výška
PříspěvekNapsal: pon bře 09, 2015 7:42 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 01, 2013 6:55 pm
Příspěvky: 1367
Bydliště: Količín
Tak tak. Když bude osa hrušky vodorovně, tak osy céček budou v zaklonu - vznikne záklon rejdoveho čepu. Osobně jsem zastáncem nedodržovat úplné doslovně manuál, axial v něm má - a to mi dáte za pravdu - spoustu chyb. A tohle, co se tu řeší je, dle mého názoru, jedna z nich.

_________________
Tatra 815/7 8x8 alà Hanys
Škoda 130 RS
Toyota HILUX na homemade podvozku
FS GT3C


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dingo max světlá výška
PříspěvekNapsal: pon bře 09, 2015 7:53 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 13, 2012 11:00 pm
Příspěvky: 1107
Bydliště: kousek od ČK
Tak jsem včera v noci rozebral uchycení náprav, odmontoval z linků a zkoušel a zkoušel co to dělá.

Rozdíl v řádu 15ti stupňů od rovnoběžnosti os hřídelí nelze nikterak vypozorovat. Při výkyvu nápravy (vytažený/zatlačený tlumič) 3,4 cm se mi kardan houpe +- od 40° do 20° a os hřídele hrušky je proměnná taky o hodně (na opisované kružnici od plata je to zhruba výseč 30°) takže nic moc závěrem.

Čím větší světlá výška tím zbytečnější je se snažit dosáhnout nějaké harmonie s rovnoběžností...
Čili auto co nejníže, tlumiče se zdvihem max do 1cm a tvrdé pružiny a hlavně nejezdit do terénu = osy rovnoběžně a naprosto hladký chod :-D :-D :-D
Tím nechci zlehčovat tuto problematiku, jen jsem konečně zaujal nějaké stanovisko...

_________________
http://poteam.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dingo max světlá výška
PříspěvekNapsal: pon bře 09, 2015 9:10 pm 
Offline
Veterán fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 20, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 3823
Bydliště: Mníšek pod Brdy
Nechci ti nějak hanit tvojí studii ale já už přišel dávno na to že po silnici je nejlepší jezdit břichoplazem a v terénu nejlíp v pořádných botách pěšky :-D Aspoň mi to vychází jako nejlevnější varianta :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.