Právě je sob pro 16, 2017 9:32 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Problém s li pol
PříspěvekNapsal: ned srp 19, 2012 9:06 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 20, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 1115
Bydliště: Krnov
Když připojím baterku k nabíječce tak nabíjí ale když baterku připojím a zasunu konektor balancéru do zdířky balancéru tak po pěti sekundách nabíječka přestane nabíjet.Jedná se o EQilibrum3.0 nikdy to nedělalo na displeji se objeví nápis BATTERY VOL ERR CELL CONNEKT bez balancéru normálně nabíjí.Prosím poraďte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 20, 2012 10:07 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 20, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 1115
Bydliště: Krnov
Ještě mě napadlo jestli nemůže být problém v kabelech nebo konektoru balancéru protože v autě nejsou nijak chráněné.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 20, 2012 10:52 am 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: čtv úno 26, 2009 12:00 am
Příspěvky: 2354
Bydliště: Havířov
Máš někde porvaný balanční kablík nebo špinavý balanční konektor.

_________________
-Axial - rám x-trail, el. Ezrun 35A, Ezrun 32T,
karoserie Homemade Cherokee.
-SCX Jeep JK = splašené trubky
-HPI - Blitz, 7,5T.
-Savage FLUX XL
-Firestorm
-LRP - S10 Blast Drift AMG
-Asso - SC10 4x4


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 20, 2012 10:58 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 20, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 1115
Bydliště: Krnov
Právě že kabely vypadají v pohodě a konektor jsem čistil fakt nevým co se pokazilo.Bohužel nemám druhé kable a ani nikdo v okolí


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 20, 2012 11:05 am 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 26, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 238
Bydliště: Křemže
zkus voltmetrem proměřit balanční konektor, na dvou kontaktech vedle sebe musi byt vzdy 3-4,2 V, podle toho jak jsou lipo nabite.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 20, 2012 11:14 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 22, 2012 12:00 am
Příspěvky: 1914
Bydliště: Přerov
Mně to dělá taky stejná nabíječka,ale jen u LRP baterie od nova.Ta má balanční konektor přímo z baterie.Další tři co mám s káblíkama na banánek nou problém.

_________________
Ford Bronco 1967 "Dědek" Home made šasi
Ford bronco 1973-Špenát EVO III Home made šasi
Toyota FJ 40 Home made šasi long zúžené nápravy Axial
Mitsubishi Pajero CC-by Mrak v plným tuningu
Xray T3 drift
Hpi Blitz
http://balu67.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 20, 2012 12:01 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 20, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 1115
Bydliště: Krnov
Mě to začalo dělat když jsem se vrátil z Ostravy kde jsem tomu dával dost za uši a dost jsem to koupal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 20, 2012 12:20 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 20, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 1115
Bydliště: Krnov
Problém vyřešen rozebral jsem konektor a ty plechové kontakty jsem trochu stlačil štípačkami a už to funguje asi se někde nedotýkal kontakt.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 20, 2012 12:28 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: čtv úno 26, 2009 12:00 am
Příspěvky: 2354
Bydliště: Havířov
To píšu. byla v něm špína a to ten pin vytlačilo.

_________________
-Axial - rám x-trail, el. Ezrun 35A, Ezrun 32T,
karoserie Homemade Cherokee.
-SCX Jeep JK = splašené trubky
-HPI - Blitz, 7,5T.
-Savage FLUX XL
-Firestorm
-LRP - S10 Blast Drift AMG
-Asso - SC10 4x4


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 20, 2012 12:34 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 20, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 1115
Bydliště: Krnov
spíš moc roztažený


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 20, 2012 12:38 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 18, 2012 11:00 pm
Příspěvky: 1338
Bydliště: Ostrava
Hlavně že to funguje ne :-D

_________________
CC-01Mitsubishi Pajero
Axial Dingo

:-)

http://bandolik01.rajce.idnes.cz/

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s li pol
PříspěvekNapsal: stř říj 31, 2012 10:39 am 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 25, 2010 12:00 am
Příspěvky: 774
Bydliště: Banska Bystrica SK
Este by to mohlo robit,ked mas rozhodene clanky.
Ine napatie na nich.
Napr
1.clanok 3,3V
2.clanok 3,8V
A ked zacnes nabijat cez balancer tak napatie vyskoci na 2clanku nad 4,2V a automatika koli ochrane vypne.

Mne sa tak spraval jeden nafuknuty utopenec.

_________________
SCX10 jeepJK


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s li pol
PříspěvekNapsal: stř říj 31, 2012 4:03 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 20, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 1115
Bydliště: Krnov
Přečti si co je napsáno výš


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.