Právě je čtv pro 14, 2017 11:04 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 85 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 20, 2011 7:45 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2011 12:00 am
Příspěvky: 142
Bydliště: Brno; Kr. pole
Po sobotním nemnoho úspěšném „ladění“ řízení ( budeme muset použít jiné klouby a zesílit nosnou desku zavěšení řízení ), přidávám něco málo z dílenské práce:

Podvozek zatím bez upravených příčníků:

Obrázek

Obrázek

Úprava předního i zadního nosníku a vytvoření „L“ podélníků, na kterých bude sedět karoserie. Taktéž je vidět upevnění serva:

Obrázek

Obrázek

Vejde vpohodě i interier, servu zavazí jen minimálně podlaha před předním sedadlem. Nakonec jsme zvolili variantu, že baterie bude v těžišti a vkládat se bude zespodu. Je tam na ni dost místa. Elektronika ve vodotěsné krabici příjde pod přední kapotu.
Ukázalo se jako zbytečné otevírání zadních dveří, tak to bude jen na parádu... :-( :roll: :-p

Obrázek

Obrázek

Nakonec ještě „tvorba“ předního pevnostního nárazníku. Sletování cínem, mosazný plech tl.: 1.mm. Už jsem dnes nestihl vyřešit uchycení, tak fotografie na předku je jen ilustrativní:

Obrázek

Obrázek

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 20, 2011 8:16 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 22, 2010 12:00 am
Příspěvky: 839
Bydliště: Praha
Moc pěkná práce.
Ta bílá tomu bude moc slušet

_________________
2,4 Ghz
GT21 - Avioracing
CC-01 - Pajero Wagon
SCX10 - Toyota Hilux
http://langos100.rajce.idnes.cz/
http://www.youtube.com/watch?v=NPvRV5fzeTk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 20, 2011 8:17 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 11, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 1617
Bydliště: Kousek od Brna
pěkný, akorát dal bych pak nárazník do černé :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 20, 2011 11:33 pm 
Offline
Nově příchozí
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 28, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 92
Bydliště: Brno
Milane fakt mě štveš :mrgreen: já dnes udělal leda prd a ty si jen tak ledabyle střihneš nárazník co jsme spolu teprve v sobotu o půlnoci nakreslili. Máš to pěkný - velká gratulace. Bych se měl polepšit a zrychlit práce na svém Defu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon lis 21, 2011 6:52 am 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 14, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 755
vyzerá to pekne ten nárazník, a aj podvozok máš celkom dobre vymyslený :wink:

_________________
http://www.ggeerrii.rajce.net :)
Každý , kto mi lichotí, je mojím nepriateľom. Každý, kto ma kritizuje, je mojím učiteľom
Pajero Wagon ´93 - výstavba
DCC 006_Defender 90
Sakura Zero S


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon lis 21, 2011 6:34 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2011 12:00 am
Příspěvky: 142
Bydliště: Brno; Kr. pole
Chci říct, že hlavní zásluhu na "vymýšlení" má Pavel "Griffon". :tleskam: Já jen "realizuju" :lol: :wink: :P :HAPPY:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon lis 21, 2011 11:05 pm 
Offline
Nově příchozí
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 28, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 92
Bydliště: Brno
No ono by to bez té realizace by to nešlo - někdo to musí vyzkoušet a zjistit co jsem při tom vymýšlení zkonil. Já na tom svýmm podvozku budu už mít aspoň prošlapanou cestičku 8) :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob pro 03, 2011 6:07 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2011 12:00 am
Příspěvky: 142
Bydliště: Brno; Kr. pole
Zase jsem pokročil o kousek dál, ale času bylo nemnoho, tak jsem spíš jen „dorazil“ nedodělky :arrow:

Výroba kastlíku na baterku, potom vytěsnění extrudovaným polypropylenem ( neměl by držet vlhkost a vodu ):

Obrázek

Obrázek

Připevnění krabice IP65 ve které bude elektroinstalace:

Obrázek

Výroba „šusplechů“, kterými bude zakryta baterie, v budoucnu na ně možná ještě připevním přední zástěrky. Opět „Milhousova papírková metoda“ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Nakonec výroba krytu motoru z dózy od vitamínů:

Obrázek

Obrázek

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte pro 06, 2011 9:17 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2011 12:00 am
Příspěvky: 142
Bydliště: Brno; Kr. pole
Když dva dělají totéž.... :-( :OK: ;-)

srovnání s Pavlovým Defem na podvozku RC4WD Gelande :GO:



Obrázek

Obrázek

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte pro 06, 2011 9:21 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 03, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2652
Bydliště: Praha
Vypada to pekne.. Jen by to dle myho nazoru chtelo propilovat ramena a dat delsi tlumice.. A pak jeste koupit delsi osy kol z Tamky TG-10 a napalit tam sirsi hexy, potom by to nemel chybu jak po strance technicky, tak vzhledovy.. ;-)

_________________
RC4x4-Shop(.)CZ
Ford F150 Raptor Custom Project
CC-01 Jeep Wrangler YJ
CC-01 Isuzu Amigo
TA-02 Ford F150 Trophy
TA-01 VW Race Touareg
TL-01 Celica+911GT3+Focus+M3
Fotky a videa - kubamynar.rajce.idnes(.)cz youtube(.)com/user/kubamynar


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte pro 06, 2011 11:15 pm 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 05, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 4800
Bydliště: Lázně Toušeň
Mně se zrovna šířka zdá dobrá. Je to zajímavý porovnání, gelanďák a téáčko. Pěkně to postupuje. Kryt motoru - nevím, asi bych to nechal otevřený. Pokud to nebudete topit jak mrakáči, tak semtam prohnat kaluží neublíži. Spíš bych se bál, že v krytu se bude držet bordel-blátíčko a motor zas moc děr na větrání nemá.

_________________
Michal Nováček - RC.305 - http://rc.305.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte pro 06, 2011 11:29 pm 
Offline
Nově příchozí
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 28, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 92
Bydliště: Brno
Souhlas - šířka je v pohodě. Kdyby se to udělalo širší tak by se musely dost upravovat fendery - takhle se kola krásně do blatníků při propružení schovají.
Tlumiče a propad ramen budeme řešit až po kompletním vystrojení a rozložení váhy, pravděpodobně tam budou jiný.
Kryt na motoru není ani tak kvůli vodě, jako spíš kvůli tomu že dráty jsou dost blízko zadní pneu a mohly by o o ni za určitých okolností drhnout. Navíc na téhle části motoru větrací otvory nejsou.
Postupuje to pěkně - v pondělí Milan vyhrožoval že do Vánoc chce jezdit. Zdá se to být reálné.
Jinak se to zdá být poměrně rychlé, rádi by jsme to trochu zpomalili. Motor je 55T a pastorek 16 zubů. Napadá někoho jak to poladit?
A ještě jedna věc - dá se na reglu AE-2 od Axialu nastavit měkký rozběh?
Pokud někoho něco napadne budeme rádi za radu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 07, 2011 12:39 am 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 05, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 4800
Bydliště: Lázně Toušeň
Redukčka se tam nevejde, pastorek je ten nejmenší? (TAčko mám taky, Blazing Starku, ale už si to nepamatuju), jedině víczávitovej motor - 80?

_________________
Michal Nováček - RC.305 - http://rc.305.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 07, 2011 12:44 am 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 03, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2652
Bydliště: Praha
Pokud se nepletu, tak Jirka Pstruzina pouziva v TA stejnou redukcku s 400vym motorem, jako nabizi do CC.. ;-)

_________________
RC4x4-Shop(.)CZ
Ford F150 Raptor Custom Project
CC-01 Jeep Wrangler YJ
CC-01 Isuzu Amigo
TA-02 Ford F150 Trophy
TA-01 VW Race Touareg
TL-01 Celica+911GT3+Focus+M3
Fotky a videa - kubamynar.rajce.idnes(.)cz youtube(.)com/user/kubamynar


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 07, 2011 12:37 pm 
Offline
Nově příchozí
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 28, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 92
Bydliště: Brno
Pastorek 16 je nejmenší, zkusíme to asi v vícezávitovým motorem. Ještě uvidíme jak to bude chodit zkompletované a jak to bude vypadat s kapacitou baterie. Když jsem použil v CC01 65T motor místo 55T tak měla baterka menší výdrž.
Redukční převodovka se tam bohužel nevejde.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 85 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.