Právě je úte říj 17, 2017 6:00 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 139 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Jeep Kaiser #Stiifii
PříspěvekNapsal: ned led 24, 2016 4:57 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 25, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1842
Bydliště: u Kolína
Dokud plast drzi, skoda ho menit... cesta minimalniho usili. Taky to tak delam. Na kazdym aute mam mraky veci, ktery tam jsou jen na zkousku a pak se vymenej. Pak. Nekdy.
Resil si nejak ne Ascenderovej neblahej torque twist?

_________________
**Honza**
**Original since 1981**
**Modellbau Heinzinger team driver**
**#RTRCZ team driver**


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jeep Kaiser #Stiifii
PříspěvekNapsal: ned led 24, 2016 5:32 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 13, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1773
no na puvodni podvozku sem mel tlumice roztazeny o kus jakoze do Ačka.... jeden tlumic naplnenej olejem jako pretlakem druhej podtlakem a tak nejak se s tim dalo smirit... ale u tohodle zaveseni si netroufam nic tipovat... to se uvidi

_________________
" Pitbull tires! ... other tires are a joke! "
" Seru na poli , jezdím pro body... "


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jeep Kaiser #Stiifii
PříspěvekNapsal: pon led 25, 2016 8:51 am 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 01, 2012 11:00 pm
Příspěvky: 768
Bydliště: Brno-Blekfíld
Leprasol píše:
Na kazdym aute mam mraky veci, ktery tam jsou jen na zkousku a pak se vymenej. Pak. Nekdy.

Já tomu říkám "technologické polotovary". A většinou tam i zůstanou, jen to třeba hezky :-D nabarvím.

_________________
Drive smoothly
SCX10 Dingo (Speed600Eco R.I.P., teď HPI Saturn 35T, Dsys56, GT3C 6.0, Pat a Mat)
CC-01 Beast (ve výstavbě)
SC Himoto, plachetnice Babetta, remorkér Grimmershörn, Dickie PistenBully 600W


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jeep Kaiser #Stiifii
PříspěvekNapsal: pon led 25, 2016 11:56 am 
Offline
Nově příchozí

Registrován: pon zář 28, 2015 11:47 am
Příspěvky: 39
Čau prosim tě jak tlumi ten zadek pri tlumičich vodorovne?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jeep Kaiser #Stiifii
PříspěvekNapsal: pon led 25, 2016 3:17 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 13, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1773
no ja vubec netusim jak bych mel odpoved tak aby to nevyznelo ze si z toho delam legraci... tlumi to tak jako prepakovany tlumice :lol: nejel sem s tim ale tohle technicky reseni se normalne pouziva , to prepakovani se vlastne pouziva jen ke zmene smeru toho pohybu , a otvira to moznost dat tlumic libovolne kam pak taky pouzit mensi tlumic na vetsi chod napravy a udelat jinej pomer tech ramen a tim zajistit ze na ten tlumic od napravy pujde vetsi sila (pres delsi rameno paky) nebo mensi nebo stejna... na zaklade toho se pak tlumic muze jevit mekci , tvrdsi nebo stejnej...

_________________
" Pitbull tires! ... other tires are a joke! "
" Seru na poli , jezdím pro body... "


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jeep Kaiser #Stiifii
PříspěvekNapsal: pon led 25, 2016 8:49 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 13, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1773
Dneska sem toho moc neudělal spis jako nic... ale mam zajímavý tema...

uložení baterky....

jasne ze u pykapa je pohodlny udelat krabici na korbě a tamzavírat baterku... nicmeně mi vrtá hlavou nacpat tu baterku do šáska mezi nápravu a podlahu jako ne že by tam bylo hodně místa spís je ho tam málo ale myslim že bych ji tam nacpat mohl i za cenu lehce zvýšený podlahy nebonejakého prolisu (ikdyž si nedokážu představit jak to udělat aby to bylo hezky)

na fotce je vidět že vylejzá nad tu horní hranu rámu asi o 2mm... ten jakože hrb na rámu cca 3mm sem chtěl zapustit do podlahy... tak jak je na fotce leží na nápravě... takže když zmáčnu zadek tak vyleze nahoru...

...A
přemýšlimnad tim kolikrát se tohle za provozu stane že jde zadek na oba dorazy... protože při křížení se mi náprava jen vyvěsí... takže by to nevadiloasi?

...B
další věc je že mě i napadlo ji nějak plavně uložit na zadní nápravu tak jestli myslíte , že to něčemu vadíí...

...C
ted leží na horních linkách kdybych ty linky uchytil vedle difu a ne nad nim získal bych trochu místa... chapu , že musim udělat nějakej rozdíl mezi osou spodních a horních linkůprotože to drží krut náprava... ovlivní ten menší rozdíl torkvítvist? Pač si myslim , že krut jako takovej ( v ose kola )to udrží...

tady s provizorní korbou
Obrázek

takhle to vychází schovaný
Obrázek

Já vim , že vymýšlim hovadiny ale uvítám nejaký konstruktivní názory :lol:

_________________
" Pitbull tires! ... other tires are a joke! "
" Seru na poli , jezdím pro body... "


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jeep Kaiser #Stiifii
PříspěvekNapsal: pon led 25, 2016 9:18 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 25, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1842
Bydliště: u Kolína
Hele bál bych se přibližovat linky k sobě přesně kvůli tomu twistu. Co jsem koukal na rccrawler, tak je spíš dobrý je dávat dál od sebe, aby se zvětšila síla potřebná k pohybu nápravy.
Baterka plavmo na nápravu snad přímo z ascendera pochází, ne? Akorát je to teda vepředu, tak to zkusit nějak poladit a přehodit. Vidim tady jedinej problém, kdybys chtěl jezdit nějaký scale trophy. Pokud si dobře vybavuju, je zakázaný uložení baterky na nápravě. Počítám že i částečný.
A co se týče propružení celý nápravy, asi nebude tak častý, o to bude ale intenzivnější, při prudkejch sjezdech-seskocích tam budou docela šlupky a to by asi nesvědčilo ani baterce, ani nápravě.
Civoe takhle u počítače se suprově konstruuje a tvoří...to mě baví.

_________________
**Honza**
**Original since 1981**
**Modellbau Heinzinger team driver**
**#RTRCZ team driver**


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jeep Kaiser #Stiifii
PříspěvekNapsal: pon led 25, 2016 10:12 pm 
Offline
Veterán fóra

Registrován: pon kvě 20, 2013 2:31 pm
Příspěvky: 3537
Bydliště: Rudolfov
Jasna paka Hudba Praha.

Obecne cim mene neodpruzenych hmot, tim lepsi jizdni vlastnosti. Fyzika plati v kazdem meritku. My si to sice kazime zavazim v kolech, nohavicich naprav a treba i tou baterkou, ale logika je dana...

_________________
http://expeditionrc.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jeep Kaiser #Stiifii
PříspěvekNapsal: pon led 25, 2016 10:17 pm 
Offline
Veterán fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 20, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 4271
Bydliště: Mníšek pod Brdy
Stando baterka vzadu je největší zlo :-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jeep Kaiser #Stiifii
PříspěvekNapsal: pon led 25, 2016 10:27 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: čtv úno 05, 2015 10:24 am
Příspěvky: 1117
Bydliště: Slovensko
tak v tvojom pridpade asi baterka hned za rozvodovku
bud takto, alebo nalezato:
Obrázek
Ja to mam samozrejme vpredu, ty budes mat vzadu

_________________
Mex Hilux truggy ( 2012 )
Toyota Landcruiser`63 FJ45 pick up
HM Crawler 1/10
BJ70 trial - Vaterra Ascender
sakura D4 AWD
Ford F100 1968 - Vaterra V100-S
FJ45 flatbet
HZJ 75/78 - 1/6 - wip
Losi baja rey
Traxxas Slash 2WD LCG
Jeep Grand wagoneer


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jeep Kaiser #Stiifii
PříspěvekNapsal: pon led 25, 2016 10:29 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 25, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1842
Bydliště: u Kolína
No když má vepředu převodovku s motorem,nemuselo by to bejt tak zlý. Osobně teda preferuju,když je auto sice těžší vepředu, ale jen trochu.

_________________
**Honza**
**Original since 1981**
**Modellbau Heinzinger team driver**
**#RTRCZ team driver**


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jeep Kaiser #Stiifii
PříspěvekNapsal: pon led 25, 2016 10:34 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: čtv úno 05, 2015 10:24 am
Příspěvky: 1117
Bydliště: Slovensko
no jemu to vojde tam, kde ja mam tu prevodovku. nad rozvodovku sa to neda, ma ju prilis vysoku, problem s taziskom. Pred ju neda tiez, lebo tam ide kardan z motora do rozvodovky, do korby je to problem s pruzenim, taziskom a celkovo tam bude baterka dostavat strasne supy.

_________________
Mex Hilux truggy ( 2012 )
Toyota Landcruiser`63 FJ45 pick up
HM Crawler 1/10
BJ70 trial - Vaterra Ascender
sakura D4 AWD
Ford F100 1968 - Vaterra V100-S
FJ45 flatbet
HZJ 75/78 - 1/6 - wip
Losi baja rey
Traxxas Slash 2WD LCG
Jeep Grand wagoneer


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jeep Kaiser #Stiifii
PříspěvekNapsal: pon led 25, 2016 11:12 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 13, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1773
Neodpružená hmotnost je v případě rychlých aut aby pružení rychle reagovalo a čimmenší tim rychleji se to dostane pod kontrolu u expe to je jedno si myslim...

Pravidla scaletrophy sem nestudoval a je teda pravda , že bych na to kouknout mohl... chci splnovat pro jistotu...

Baterka vzadu je zlo ale zároven jediný řešení dopředu ji nedám....

No na storc za rozvodovku jak píšeš je ta varianta že bude v korbě v krabici co sem psal na začátku , když ji dám hned za kabinu těsně nad kardan bude prostě v korbě ikdyž trochu zapuštěná... štourám proto , že v tom šásku bude níž a na středu ikdyž víc vzadu... ale zas vzadu bude lehká korba vepředu auto s rámem motor 2xservo...

šlupky do baterky jsou uplně oftopik když může měkká lipolka metat salta v holidajce musí snést HC v expe všechno... baterce otřesy nevadí...

_________________
" Pitbull tires! ... other tires are a joke! "
" Seru na poli , jezdím pro body... "


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jeep Kaiser #Stiifii
PříspěvekNapsal: pon led 25, 2016 11:18 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: čtv úno 05, 2015 10:24 am
Příspěvky: 1117
Bydliště: Slovensko
nj, teraz som si vsimol, ze by ti to vyslo presne na spoj kabiny a korby.Co tak pouzit 2x mensie baterky a prichytit ch naboky. Ako nadrze paliva, jedna lava a jedna prava.

_________________
Mex Hilux truggy ( 2012 )
Toyota Landcruiser`63 FJ45 pick up
HM Crawler 1/10
BJ70 trial - Vaterra Ascender
sakura D4 AWD
Ford F100 1968 - Vaterra V100-S
FJ45 flatbet
HZJ 75/78 - 1/6 - wip
Losi baja rey
Traxxas Slash 2WD LCG
Jeep Grand wagoneer


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jeep Kaiser #Stiifii
PříspěvekNapsal: pon led 25, 2016 11:37 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 30, 2012 6:28 pm
Příspěvky: 595
Bydliště: Niemes
hele a pod převodovku mezi kardany dopředu se fakt nevejde zdá se mi že tam je dost místa

_________________
http://lucky-luky.rajce.idnes.cz
https://www.youtube.com/channel/UClVYtw ... bsX_XANOzg

MEX Jeep JK 2 doors


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 139 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.