Právě je pát pro 15, 2017 7:30 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 87 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 20, 2011 6:50 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 18, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 932
Bydliště: Brno
Padá mi brada, je nádhernej... :oops: Mně se náklaďáky líbí, výhledově se chystám na Bedforda- bude to hodně podobný.

_________________
LR Defender 110 USW - CC01
LR Defender 110 HCPU - CC01
LR Defender 90 pick-up - CC01- ten je dcery
Wrangfender na Axialu- ten je syna
užofka Samurai made by Balů - JAPANES RUM trial tým
v sezóně 2016 celkové 3. místo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 06, 2012 12:00 am 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř čer 08, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 107
Bydliště: Čelákovice
Tak došlo k dalším úpravám na ccčku. Po mém nezdárném pokusu o lepší řízení to bratr dotáhl do plně funkčního zatočení kol. Není nad to si v terénu zatočit a řízení na to skutečně reaguje. S předchozím tahem řízení je to nesrovnatelné. Došlo i na zadní linky(přehození na bok).

Obrázek Obrázek Obrázek

Práce pokračuje:nádrž,bedna.

Obrázek

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 06, 2012 9:06 am 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 09, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 871
Bydliště: Ostravsko-opavsko
Peckovačka :)

_________________
Axial SCX10 Dingo - Park Ranger

http://matezz.rajce.idnes.cz/Axial_SCX10_Dingo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 06, 2012 9:52 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv zář 15, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 112
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
podobně mám předělané řízení na Discovery, jen to chce doladit. Gratuluju, že se ti to takhle povedlo a nechám se inspirovat. jen uvažuju udělat přímo páku serva přes něco na spojovačku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 06, 2012 10:49 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř čer 08, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 107
Bydliště: Čelákovice
kobzik píše:
podobně mám předělané řízení na Discovery, jen to chce doladit. Gratuluju, že se ti to takhle povedlo a nechám se inspirovat. jen uvažuju udělat přímo páku serva přes něco na spojovačku.


Mno nebyla to lehká cesta. Aspon já to po 2 pokusech vzdal a na ten 3tí (rovná spojovačka) jsem to odevzdal do rukou bratra(4me). S tou pákou na spojovačku nevim. Tohle funguje a je to prověřené. Já už bych neměnil.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 07, 2012 4:31 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: stř čer 23, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 1225
Bydliště: Vysoké Mýto / Volyně
Též se snažím předělat řízení na CCčku ale mám problémy při propružení jak se ti to chová ?? Dík :wink:

_________________
Pepe
CC-01-Pajero fr. 2,4Ghz
http://jobik8.rajce.idnes.cz
JEEP Wrangler YJ
Stavba: Land Rover Discovery III ...
(OO=[][]=OO)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ...
PříspěvekNapsal: úte úno 07, 2012 4:48 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 22, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 1260
Bydliště: Praha 6 - Dejvice
jobik píše:
Též se snažím předělat řízení na CCčku ale mám problémy při propružení jak se ti to chová ?? Dík :wink:


Kvůli tomu jsem se na to prozatím vykašlal a snažím se držet sloupku skrz vanu, akorát to chci zkusit předělat do kovu... Tomuhle se trochu bráním kvůli uchycení kastle, moc se mi nechce jí dávat na sucháč :?.

_________________
FORD FOCUS FAN
Nic nemám :) jen okouním :)
http://dave-rc.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 07, 2012 7:52 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř čer 08, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 107
Bydliště: Čelákovice
jobik píše:
Též se snažím předělat řízení na CCčku ale mám problémy při propružení jak se ti to chová ?? Dík :wink:


Mno chová se to ted výborně. Jasně že to s kolem pohne při uplném propružení,ale ted už jen minimalne. V terénu se to vytratí a neni nic znát.


Naposledy upravil unicar dne úte úno 07, 2012 8:08 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ...
PříspěvekNapsal: úte úno 07, 2012 8:00 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř čer 08, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 107
Bydliště: Čelákovice
DavePr píše:
jobik píše:
Též se snažím předělat řízení na CCčku ale mám problémy při propružení jak se ti to chová ?? Dík :wink:


Kvůli tomu jsem se na to prozatím vykašlal a snažím se držet sloupku skrz vanu, akorát to chci zkusit předělat do kovu... Tomuhle se trochu bráním kvůli uchycení kastle, moc se mi nechce jí dávat na sucháč :?.


To i já to vzdal hlavně z duvodu velké odchylky při propružení. Fakt už jsem neměl nerva. Ještě že (4me) nervy měl a dotáhl to do konce. Mno a já do toho šel i za cenu případného předělání uchycení boudy a stálo to za to. Nakonec jsem s uchycením nemusel dělat nic 8).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 07, 2012 8:08 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř čer 08, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Mochov
jobik píše:
Též se snažím předělat řízení na CCčku ale mám problémy při propružení jak se ti to chová ?? Dík :wink:


Jak psal bratr, tuhle verzi sem zhotovil po 2 neuspěšných pokusech :roll: po tom co totálně zklamalo "tunning" AL řízení od GPM (už bych ho do cc-čka necpal ani zadarmo)...původně jsme chtěli jen přehodit servo dopředu a udělat řízení klasicky přes 2 táhla...
Obrázek

...ale geometrie tím šla do háje - při propružení to za každé kolo tahalo jinak a nešlo docílit roviny...tak sem ufiknul ještě kus předku a dle zdejších návodů udělal typ se spojovačkou ( i když je vhodný spíš pro pevné nápravy)...je pravda že vyměřování bylo trochu na nervy a lehké sbíhavosti (resp. rozbíhavosti) při propružení se člověk nezbaví...dle mě je nejdůležitější veškeré vyměřování a štelování (hlavně spojovačky) provádět pří mírném propružení (cca v polovině délky chodu tlumiče), pak se změny geometrie projevují "na půl" :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 07, 2012 8:49 pm 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 21, 2008 12:00 am
Příspěvky: 4121
Bydliště: Praha
Aniž bych jakkoliv chtěl tady snižovat to, co jsi udělal, tak si neodpustím malou připomínku. Tah serva (v tomto případě nějakých 13kg mám dojem) se bere 1cm od středu hřídele. Někde jsem kdysi našel i tabulku kde bylo kolik ze síly "zbude" v jaké vzdálenosti. Tady na té, ještě prodloužené páce půjde síla hodně rychle do kopru... :-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 07, 2012 10:17 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř čer 08, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Mochov
salvatore píše:
Aniž bych jakkoliv chtěl tady snižovat to, co jsi udělal, tak si neodpustím malou připomínku. Tah serva (v tomto případě nějakých 13kg mám dojem) se bere 1cm od středu hřídele. Někde jsem kdysi našel i tabulku kde bylo kolik ze síly "zbude" v jaké vzdálenosti. Tady na té, ještě prodloužené páce půjde síla hodně rychle do kopru... :-(

Pravda, pravda...na tah serva sem taky pomyslel, ale už sem tu někde zahlédl tuhle delší páku (i když ne takhle prodlouženou) a tak sem to metodou pokus-omyl okopčil...byl to boj spíš o místo (člověk se do poslední chvíle brání říznou do podvozku), každopádně už je to testnuto v terénu a zatáčí to v pohodě - i v případě že se kola zarazí o pevnou překážku...ale čekám že to možná bude dělat trable až bude Mog na finální váze (interier a další serepetičky)... :-p


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 10, 2012 9:13 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř čer 08, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 107
Bydliště: Čelákovice
Tak sem si hrál na doktora a provedl sem amputaci nohou u řidiče aby se vešel do plánovaného interieru. Tak snad to řízení nějak zvládne :lol: .

Obrázek

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 10, 2012 10:05 pm 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 05, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 4800
Bydliště: Lázně Toušeň
Jak tu mluvil Salve o souvislosti tahu serva s délkou páky, možná to blbě vidím, ale to servo by šlo hodit níž, nebo ne?

_________________
Michal Nováček - RC.305 - http://rc.305.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ...
PříspěvekNapsal: pát úno 10, 2012 10:52 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 22, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 1260
Bydliště: Praha 6 - Dejvice
Já jsem v téhle pozici serva lehce "bojoval" s krytem převodů a blbě vyčnívajícíma kabelama ze serva... :?... Ale taky se mi zdá, že na té fotce to vypadá, že by to mělo jít ještě níž...

_________________
FORD FOCUS FAN
Nic nemám :) jen okouním :)
http://dave-rc.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 87 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.