Právě je stř pro 07, 2016 11:12 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 135 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 16, 2012 7:17 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 28, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 1006
Bydliště: Praha 2, podskalí
Do ccčka je tenhle motor dobrá volba. Ale vymez vůli hrušky v zadní nápravě, jinak ti to odpráskne ozubení... Ale jinak s tím mám výborný zkušenosti, je sice relativně rychlej, přesto ale nežere a má sílu :wink:

_________________
Pajero
ÚŽAS

,,Hledáš-li šikovnou ruku, najdeš ji u svýho ramene..."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 19, 2012 10:46 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 23, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 894
Bydliště: Praha 7, Holešovice
Tak jsem dnes nainstaloval do Pajera ten motor Speed Eco 7,2V. Musel jsem proříznout tu přepážku k baterce, aby se tam vešel. Ale nastal problém s průměrem motoru. Je na něm ještě takový plechový věnec a ten už je trochu navíc, takže mě nešlo přesně usadit víko převodů, u motoru nedosedlo. Tak jsem ten věněc sundal a víko přesně dosedlo jak má i na průměr motoru. Tak doufám, že ten sundaný věnec nebude mít nějaký vliv na funkci motoru. Zkoušel jsem to po zapojení jen v ruce a fungovalo to. Dnes ke mě dorazil Axial SCX10 Trail Honcho tak bude zase co dělat a vylepšovat.
Petr

_________________
CC-01 Mitsubishi Pajero 2,4 GHz Robitronic
Axial SCX10 Trail Honcho 2,4 GHZ Robitronic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ...
PříspěvekNapsal: pon bře 19, 2012 10:52 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 22, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 1260
Bydliště: Praha 6 - Dejvice
Všichni to máme v CCčkách sundaný. Ten věnec je tam prej kvůli tomu, že to tam nějak magnetizuje nebo co :lol: a zvyšuje výkon, ale prej to ani neni poznat nijak moc :mrgreen:. Jinak taky mám kousek přepážky vyříznuto :wink:. Je to pracant motor 8)

_________________
FORD FOCUS FAN
Nic nemám :) jen okouním :)
http://dave-rc.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 19, 2012 10:54 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 26, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 238
Bydliště: Křemže
ten „věnec“ má údajně zabraňovat šíření magnetického pole ven z motoru, takže má mít motor větší sílu, myslím, že to moc nefunguje a že když jsi ho sundal, tak se toho moc nestalo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 19, 2012 11:16 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 23, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 894
Bydliště: Praha 7, Holešovice
Tak díky kluci, už jsem myslel, že tam budu muset vrátit ten Axial 55T, s kterým jsem počítal do toho SCX10 místo toho rychlého, co tam dávají.
Petr

_________________
CC-01 Mitsubishi Pajero 2,4 GHz Robitronic
Axial SCX10 Trail Honcho 2,4 GHZ Robitronic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 02, 2012 5:59 am 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 23, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 894
Bydliště: Praha 7, Holešovice
Ahoj kolegové,
trošku jsem zapracoval na Pajeru pro zlepšení jízdních vlastností. Uříznul jsem tu přední cihlu a naviják jsem přendal nad přední nápravu. Rolny z navijáku jsou uchyceny do krycího šusplechu z hliníku síly 2mm. Neměl jsem zavřený přední dif, tak jsem do něj vložil to jedno ozubené kolečko ze satelitu, co mě zbylo ze zavřeného zadního. Zvětšil jsem propad předních ramen dle návodu zde na fóru. Do kol je vloženo po 110 gramech závaží. Upraveny jsou i zadní držáky tlumičů na nápravě, kvůli zvětšení světlosti podvozku. Foto z úprav zde http://pleskanec.rajce.idnes.cz/Pajero_-_upravy/
Petr

_________________
CC-01 Mitsubishi Pajero 2,4 GHz Robitronic
Axial SCX10 Trail Honcho 2,4 GHZ Robitronic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 02, 2012 6:31 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 27, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 989
mohl by ten věnec někdo vyfotit chci si koupit tento motor tak chci vědet co sundat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 02, 2012 7:11 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 29, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 995
Bydliště: P-9 Střížkov
pěkně sis máknul Petře akorád taková menší rada sundej originální háček z navijáku a rovnou na konec lana přivaž ten tvůj....ať to líp vypadá...

_________________
CC-01 Mitsubishi Pajero http://swab337.rajce.idnes.cz/pajera_CC-01
TT-01 D Subaru Impreza 03 Tuning
Xmods Subaru Impreza 03
Scale Projekt Toyota Ford F-350 Dualcab


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 02, 2012 8:02 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 23, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 894
Bydliště: Praha 7, Holešovice
To mě taky napadlo, oko a ještě hák dohromady nevypadá nejlépe.
Petr

_________________
CC-01 Mitsubishi Pajero 2,4 GHz Robitronic
Axial SCX10 Trail Honcho 2,4 GHZ Robitronic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 03, 2012 8:52 am 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 23, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 894
Bydliště: Praha 7, Holešovice
Protože je Pajero už docela těžké, tak se motor / Gr. Eco 7,2V / a régl docela dost zahřívají. Proto jsem na krabičku s elektronikou namontoval ventilátor a na šasi druhý, který fouká na motor. Původně jsem chtěl dát ventilátor přímo na chladič motoru, ale netočil se kvůli magnet. poli. Stačilo ho dát o tři centimetry dál a funguje.
Petr

_________________
CC-01 Mitsubishi Pajero 2,4 GHz Robitronic
Axial SCX10 Trail Honcho 2,4 GHZ Robitronic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 08, 2012 5:27 am 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 23, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 894
Bydliště: Praha 7, Holešovice
Tady jsou fotky s chlazením motoru a krabičky s regulátorem. K motoru je vedena taková šachta z hliníkového plechu 0,8mm , aby vedla proud vzduchu přímo na chladič. Teď už to na potápění moc není, ale do 3/4 výšky kol je to v pohodě. http://pleskanec.rajce.idnes.cz/CC_-_chlazeni/ Možná se to někomu nebude líbit, ale v horku potřebuji chladit a kdykoliv můžu oba ventilátory, nebo jen jeden odpojit pouhým rozpojením konektoru. Oba ventilátory jsou na 7,2V .
Petr

_________________
CC-01 Mitsubishi Pajero 2,4 GHz Robitronic
Axial SCX10 Trail Honcho 2,4 GHZ Robitronic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 08, 2012 10:12 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 17, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 1324
Bydliště: Praha10 / Frýdlant nad ostravicí
to je pecka, taky teďka musím řešit něco podobného na chlazení motoru, jaký jsi použil ventilátor aby se to dalo napojit na baterku? nebo jak to máš přesně udělané?

_________________
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9)
Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler
Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress
Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 08, 2012 10:18 am 
Offline
Veterán fóra
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 4612
Bydliště: Krnov/Brno
Do modelu musí být na 5 voltů. U offroada bych se toho docela bál, myslím že v prachu a bordelu se zničí hodně rychle. A už jsem slyšel i o zrušeném přijímači kvůli kamínku zaseknutém ve ventilátoru ... mě by to vydrželo pět minut.

_________________
Moravské ex-ŘEDITEL
Je dotrialováno ... začíná nová éra CéTři, čekuj a pojď taky závodit!
Bude to kůl.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 08, 2012 10:36 am 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 23, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 894
Bydliště: Praha 7, Holešovice
Asi to z těch fotek není úplně vidět. Na MZ-Racingu jsem objednal dva ventilátory / Topcad 4,8 až 7,2V za 99 Kč / a mám je přímo zapojené na baterku přes konektor, tím jdou kdykoliv odpojit. Ten ventilátor na krabičce s elektronikou má na sobě shora jemnou síťku, aby se do něj nedostaly kamínky. A ten druhý v té šachtě je myslím dost ochráněn tím krytem a z boku, kde nasává je mezi šasím a karoserií minimální vůle, tam by se kamínky neměly dostat. Takže zapojím baterku a oba ventilátory jedou. Můžu odpojit jedním konektorem oba najednou, nebo každý ventilátor vlastním konektorem zvlášť. Na Ještědu mě právě přehřátý regulátor vypnul těsně pod vrcholem.
Petr

_________________
CC-01 Mitsubishi Pajero 2,4 GHz Robitronic
Axial SCX10 Trail Honcho 2,4 GHZ Robitronic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 08, 2012 11:04 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 17, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 1324
Bydliště: Praha10 / Frýdlant nad ostravicí
Takže na baterku má byt 7,2-7,4 V ventilátor... no každopádně to musím zbastlit taky, protože lysá pořádně prověřila výdrž modelu.. a přehřátý ECO mi sežralo dvě baterky... :-( takže ty máš přímo z kablu k réglu odvedenej drátek ke konektoru ventilátoru, je to správně?

_________________
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9)
Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler
Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress
Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 135 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.