Právě je ned pro 17, 2017 8:50 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob črc 10, 2010 4:50 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 03, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 643
Bydliště: Žibřidice
vuli ma. Axialni ... nebo radialni ??? Proste dopredu a dozadu :) :)
nahoru a dolu v lozisku ne. Motor je novej, parkrat jetej..
Ted jsem zkusil na nej dat jeste aktivni chladic, tak uvidim


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob črc 10, 2010 4:59 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 24, 2009 12:00 am
Příspěvky: 203
Jak je velká ta axiální vůle? Měla by být cca 0,5-1mm, ani víc, ani míň... Když vyndáš uhlíky, je cejtit, jak kotvu přitahujou magnety?

_________________
Honza Papež, 19let...
Scale auto žádný, hummer se mi válí na skříni.. prachy vyžírá placka :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob črc 10, 2010 9:24 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 03, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 643
Bydliště: Žibřidice
tak znova rozebrano a vyzkouseno.. Magnety kotvu pritahuji a vule je taky v poradku. Nemam zadny extra merak, ale 1mm snad poznam :)
Zacina me to stvat, drive to jezdilo na baterku pres hodinu a ted sotva 40minut...
Zkusil jsem koupit motor POISON 55T , ale nema to na nej takovy vykon jako na NOVAKa. Nevyjede takove kopce jako predtim.....:(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 13, 2010 9:20 am 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 03, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 643
Bydliště: Žibřidice
tak jsem se dozvedel, ze se uhlikove motory takle hrejou. Dal jsem na nej aktivni chladic a zlepsilo se to.
Tze to hrani je asi normalni
Dekuju vsem za rady :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 13, 2010 9:22 am 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 23, 2010 12:00 am
Příspěvky: 321
Bydliště: Slovensko-Ružomberok
Od zaciatku temy som si myslel ze je to normalne lebo kazdy motor sa hreje aj moj tak ze na nom neudrzim ruku (no ani som neskusal drzaj ju dlhsie ako som zacal citi ze uz to zacina palit) ale aj tak.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 13, 2010 10:13 am 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 03, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 643
Bydliště: Žibřidice
Ze se motor ma hrat jo, ale az takle moc jsem tedy nevedel :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 13, 2010 11:38 am 
Offline
Píšu hodně

Registrován: pát srp 28, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1304
Proč si myslíš,že se brodí? :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 13, 2010 1:48 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 03, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 643
Bydliště: Žibřidice
steak: tze brodeni je za ucelem ochlazeni, jo ?? :D:D:D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 13, 2010 3:09 pm 
Offline
Píšu hodně

Registrován: pát srp 28, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1304
nevim :lol: já měl rozpálenej motor,vjel sem do vody a bylo zchlazeno. :lol:
(Jinak sem si dělal srandu)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 14, 2010 11:18 pm 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 05, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 4801
Bydliště: Lázně Toušeň
Pokud si na motoru neudržel ruku, tak mohl mít okolo 70-80 st. (plus mínus autobus). Není to nijak neobvyklá teplota. Ale jaká je nějaká správná teplota, to ti nikdo neřekne. Motory jsou prostě různé, pracují v různých podmínkách. Vinutí vydrží nějakou teplotu, magnety zase jinou, výrobci taky toho moc neřeknou.

_________________
Michal Nováček - RC.305 - http://rc.305.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 15, 2010 8:23 am 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 28, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 949
Bydliště: Chomutov
Nám ve škole říkali, že když se něco elektrickýho hřeje, jsou tam ztráty. Čím víc tepla, tím větší ztráty. Tramvaje tím v zimě topí. Třeba.

Motor může mít klidně někde proškrábnuté vinutí na kotvu nebo mezizáviťák a to se zjišťuje těžko. Potom by měl i snížený výkon a zvášený odběr. Stačí dát závaží do kol a už se zvedne teplota motoru.

Když auto běží na kozách tak hřeje taky?

_________________
CC-01 OllllO YJ - processing - Běda vám! Běda vám - když mi to nepůjde!.
2.4G Eurgle, Axial 55T, MD46DCR, MG995, 1.55 White Beadlock, 1.55 Rock Crusher X/T
http://dusoft.rajce.net


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 15, 2010 9:11 am 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 03, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 643
Bydliště: Žibřidice
na kozach jsem to nezkousel
Teplotu jsem kontroloval pri jizde, ale hreje se i po ujeti cca 200m do mirneho kopecka.
Dost tomu pomohl ten vetracek.
Kdyz jsem se dozvedel, ze je to celkem normalni, tak jsem to potom uz moc neresil :)

Tze vsem moc dekuju za rady, typy ;) , dikes :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 15, 2010 10:08 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 12, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1038
Bydliště: Offroad City- East Slowakei.
catar píše:
na kozach jsem to nezkousel
Teplotu jsem kontroloval pri jizde, ale hreje se i po ujeti cca 200m do mirneho kopecka.
Dost tomu pomohl ten vetracek.
Kdyz jsem se dozvedel, ze je to celkem normalni, tak jsem to potom uz moc neresil :)

Tze vsem moc dekuju za rady, typy ;) , dikes :wink:
Mne sa to spravalo podobne , ale ked som vymontoval zadne celo , a pruzinkou tou co drzi uhliky som vycistil drazky na komutatore od bordelu z blata a uhlikov ktore su vodive [rotorova cast kde sa dotykaju uhliky rotora] , a ktore tak povediac sposobovali skrat a vacsiu spotrebu energie. Ked tak to skus urobit , ale bacha ked budes rozoberat ten zadny dekel , tak si poznac polohu dekla voci statoru , aby si neskor nemal problemy z vykonom ked mu nepatrne zmenis casovanie! Potom napis jestli to pomohlo! :wink:

_________________
Dva kroky vzad jsou mnohdy tím nejlepšim krokem vpred ......... Full 2,4G... DCC 90.No-007, DCL 100-NoX01
Mob+421 911/905-833 957 Aktuálne ALFA Mobil 0948 833 957. Skype; jerry _mouse4x4 už nepouživam


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 15, 2010 3:07 pm 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 05, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 4801
Bydliště: Lázně Toušeň
DUsoft píše:
Nám ve škole říkali, že když se něco... Motor může mít klidně někde proškrábnuté vinutí na kotvu nebo mezizáviťák...

Tak tak. Vyzkoušej to na kozách nebo samotný motor bez zátěže. Na své nabíječce mám funkci na zkoušení/záběh motorů (možnost nastavit napětí na motoru, dobu běhu a odečítat proud), takže u nového motoru si po záběhu poznamenám alespoň tři body (proudový odběr při různém napětí) - kdyby se mi motor nepozdával, mám alespoň nějaké srovnání.

_________________
Michal Nováček - RC.305 - http://rc.305.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 16, 2010 12:53 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 03, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 643
Bydliště: Žibřidice
To rozebrani motoru a kompletni vycisteni i zadniho cela jsem zkousel a nejaky rozdil jsem nepocitil.
Mozna jsem jen "spanikaril" protoze jsem nevedel, ze se to takle hrat muze, ze je to normalni. Mozna jsem chtel odstranit "neodstranitelnou" zavadu :) :)
Hodne pomolh chladic, tze uvidim. Treba prijde neco jineho po vymene uhliku :)
zkouseni/zabeh motoru bohuzel na nabijeci nemam :(


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.