Právě je sob pro 16, 2017 6:21 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 01, 2011 9:11 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 30, 2009 12:00 am
Příspěvky: 2300
Bydliště: Teplice
A z jakýho to je materiálu mosaz?

_________________
___TATRA POWER____
Tatra T815-7 8x8(plány od Hanyse)
........T813 8x8-kolos
Tamiya Buggy Champ 1979
FPV Mini 210 - racing dron
-
FOTO: http://stenlyjirec.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tunning zadního dif. pro CC-01
PříspěvekNapsal: úte bře 01, 2011 9:13 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 27, 2011 12:00 am
Příspěvky: 1204
Bydliště: Brno
salvatore píše:
Slick7 píše:
Měl jsem na tohle téma SZ s adminem, bohužel mi na to do teď neodpověděl, tak jsem založil nové téma, ale udělal jsem to také kvůli tomu, aby jste se mohli případně vyjadřovat k dané problematice.


S kým konkrétně???

Konkrétně tobě :P


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 01, 2011 9:14 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 27, 2011 12:00 am
Příspěvky: 1204
Bydliště: Brno
Stenly píše:
A z jakýho to je materiálu mosaz?

JJ, mosaz, mám tenhle materiál moc rád.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 01, 2011 9:16 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 27, 2011 12:00 am
Příspěvky: 1204
Bydliště: Brno
fcstan píše:
Výkres je například pro mne zbytečný přepych neboť si to stejně nevysoustružím - mě by víc pomohlo kdyby jsi to nabídl už hotové.

A co si udělat vlákno v home made jako má třeba lee na ty jeho konstrukce? Do prvního článku dáš seznam co děláš a zbytek bude na reakce a prezentování a nebude se tím zaplnovat CC vlákno?

Tak časem bych to tam mohl šoupnout, až tak dalece jsem se neodvažoval zacházet a rovnou to zde nabízet. Prvně jsem si říkal, že vyzkouším, co Vy na to :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tunning zadního dif. pro CC-01
PříspěvekNapsal: úte bře 01, 2011 9:18 pm 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 21, 2008 12:00 am
Příspěvky: 4121
Bydliště: Praha
Slick7 píše:
Konkrétně tobě :P


No ale i podle toho co jsi mi psal, tak se to evidentně nějak nepovedlo...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tunning zadního dif. pro CC-01
PříspěvekNapsal: úte bře 01, 2011 9:23 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 27, 2011 12:00 am
Příspěvky: 1204
Bydliště: Brno
salvatore píše:
Slick7 píše:
Konkrétně tobě :P


No ale i podle toho co jsi mi psal, tak se to evidentně nějak nepovedlo...

Jsem čekal na tvou odpověď a ono nic, teď jsem ti psal znovu SZ a zase nic? Dostal jsi ji? Nechápu proč ji nemám v odeslaných zprávách.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tunning zadního dif. pro CC-01
PříspěvekNapsal: stř bře 02, 2011 9:08 am 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 05, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 4800
Bydliště: Lázně Toušeň
salvatore píše:
Slick7 píše:
Měl jsem na tohle téma SZ s adminem...
...S kým konkrétně???

Předpokládám, že asi psal Droxovi. Já osobně nemám se Slickovými vlákny problém, aby tu byly. Lepší myslím pár kratších vláken s jasným názvem, o co go, než dlouhý jedno.

_________________
Michal Nováček - RC.305 - http://rc.305.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 02, 2011 9:27 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 27, 2011 12:00 am
Příspěvky: 1204
Bydliště: Brno
Ne, psal jsem Salvatorovi a už jsme se domluvili, že udělám ještě jedno vlákno na home made s nabídkou mích výtvorů. Takže Vás tam všechny uvítám :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 02, 2011 4:35 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 03, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2652
Bydliště: Praha
Jak jsi zadal o reakci v sousednimy vlaknu.. Doslo presne k tomu, co jsi popisoval tady v prvnim prispevku.. Po vic jak roce intenzivniho jezdeni se zacal opotrebovavat diff a hruska a pri vyjezdu na Jested to preskocilo o zub a uz to bylo v haji.. Po pul hodine stoupani z toho byl predohrab.. :lol:

Zkousel jsem plastovou hrusku, co vyrabi jeden znamy ale bohuzel kvuli poskozenemu diffu neprezila, kdybych byval vzal novou hrusku i dff, bylo by to OK, ma to pry otestovany..

A tak sem koupil tusim za 15 babek celou sadu novejch prevodu dozadu a je vystarano, aby se tahle situace neopakovala, tak sem si hrusku vypodlozil podlozkou s vnitrnim prumerem 8mm a malou podlozkou s vnitrnim prumerem 5mm.. Ta 8mm presne zapada na vylisky na hrusce.. Vule je vymezena naprosto presne a prevod jde hladce a bez vule.. :wink:

Obrázek

_________________
RC4x4-Shop(.)CZ
Ford F150 Raptor Custom Project
CC-01 Jeep Wrangler YJ
CC-01 Isuzu Amigo
TA-02 Ford F150 Trophy
TA-01 VW Race Touareg
TL-01 Celica+911GT3+Focus+M3
Fotky a videa - kubamynar.rajce.idnes(.)cz youtube(.)com/user/kubamynar


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 02, 2011 9:47 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 27, 2011 12:00 am
Příspěvky: 1204
Bydliště: Brno
Ale jak máš teď zajištěnou tu hřídelku na hrušce? To jsi přeci musel odstranit závlačku. Ke všemu, ne že bych ti nevěřil, že jsi tímto způsobem docílil stejného výsledku jako já, ale když jsem dnes dělal tu vymezovací podložku,
tak jsem si to samozřejmě zase dobře prohlížel a posun hrušky by ten problém s vůlí nevyřešil. Kdyby jsem neviděl to tvé foto, tak bych řekl, že kecáš, ale máš to tak udělané. Já jsem zítra dám zase fotku detailu vzájemného uložení těch ozubených kol a ať si každý udělá představu, ale je na tom dobře vidět, že hruška je v originální poloze a kdyby se s ní hnulo ve směru co popisuješ ty, tak už by spolu ty dvě oz. kola měla kolizi. Tady je prostě možný posun jen v jednom směru, aby došlo ke zlepšení a to po ose diferáku. Jo a provedl jsem dnes přesné měření a ten diferák tam cestuje v ose v rozmezí 8 desetin milimetru, což je docela mazec, když vezmu v potaz, že výška zubu je nějakých 16 desetin milimetru (1,6mm) Takže když jsem psal, že zub zabíra jen ze 3/4 tak jsem kecal, je to jen z 1/2!!!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 02, 2011 10:02 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: stř čer 23, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 1225
Bydliště: Vysoké Mýto / Volyně
To jsem zvědav jak tak o tom čtu budu se muset do toho juknout a udělat úpravy u diferáku abych nemusel za chvíli měnit převody 8(

_________________
Pepe
CC-01-Pajero fr. 2,4Ghz
http://jobik8.rajce.idnes.cz
JEEP Wrangler YJ
Stavba: Land Rover Discovery III ...
(OO=[][]=OO)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 02, 2011 10:02 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 03, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2652
Bydliště: Praha
Jo vidis, to sem zapomnel napsat.. Zavalcku sem samozrejme potreboval odstranit a ta hridelka je prilepena vterinakem k ty hrusce, drzi to dobre, protoze na to nepusobi temer zadne tlaky a sily.. Je to takove reseni narychlo, mozna ne uplne pekny, ty to mas lepsi ale i moje verze je funkcni.. Musim ovsem dodat, ze ne kazda podlozka tam pasovala, musel sem vybrat dve konkretni, ktery vuli presne vymezily.. :wink:

_________________
RC4x4-Shop(.)CZ
Ford F150 Raptor Custom Project
CC-01 Jeep Wrangler YJ
CC-01 Isuzu Amigo
TA-02 Ford F150 Trophy
TA-01 VW Race Touareg
TL-01 Celica+911GT3+Focus+M3
Fotky a videa - kubamynar.rajce.idnes(.)cz youtube(.)com/user/kubamynar


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 02, 2011 11:57 pm 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 05, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 4800
Bydliště: Lázně Toušeň
No, nedalo mi to a taky jsem otevřel zadní nápravu :mrgreen:
Jestli si vzpomenete, už jsem Slickem nastíněný a řešený problém taky částečně řešil, viz http://www.rc4x4.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=757&postdays=0&postorder=asc&start=60, začíná to na čtvrtém příspěvku odspoda.
Copy/paste - U zadní nápravy jsem si již dříve všiml, že obě poloosy osově vexlují a v jedné krajní pozici jdou převody dost do sebe, což může přinést zvýšené opotřebení. Náprava je jednoduchá, nahradit ty původní plastové vymezující kroužky (tloušťka 2,7mm) za silnější. Já ve svých zásobách našel nějaké z jiné Tamije o tloušťce 3mm a je to o dost lepší.
Obrázek
Z diskuze pak vyplynulo, že ne všem to dělá (převody do sebe), takže do toho vstupují i výrobní tolerance. Navíc třeba můj diferák je odlitý lehce nepřesně, takže hází odhadem tak 1-2 desetinky. Hruška mi taky malinko cestuje, takže najít nějakou tenkou mosaznou podložku, nebo si ji udělat - na to stačí bruska.

_________________
Michal Nováček - RC.305 - http://rc.305.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 05, 2011 4:11 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 27, 2011 12:00 am
Příspěvky: 1204
Bydliště: Brno
Jak jsem slíbil, nafotil jsem detailně veškeré důležité detaily zadní nápravy, ohledně ozubeného převodu mezi hruškou a difem. Vymezovací vložku jsem ještě více vychytal, aby byla ještě funkčnější. Dříve se opírala o vnitřní náboj diferenciálu, ale všiml jsem si, že pokud není uzavřený, tak taky pěkně lítá, takže opřít se o něj by byla funkční chyba, protože oběžné kolo difu by mělo stále určitou vůli a to nechceme, že? Takže jsem udělal vnitřní dutinu a vložka se teď pěkně opře přímo o tělo difu, což mu už opravdu neumožní uhnout. Vložka se na druhé straně opírá o vnitřní kroužek kul. ložiska, takže jsou do něj svedeny všechny axiální síly vzniklé od tohoto ozubeného převodu. Ideálnější to už snad nemůže být :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 05, 2011 4:13 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 27, 2011 12:00 am
Příspěvky: 1204
Bydliště: Brno
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Naposledy upravil Slick7 dne sob bře 05, 2011 4:23 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.