Právě je stř kvě 23, 2018 2:07 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 01, 2009 7:15 pm 
Offline
Sběratel
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 24, 2008 12:00 am
Příspěvky: 5352
Bydliště: Holešárna
Drag brake je špatná vlastnost réglu?
Řekl bych a asi nejen já,že je to úžasná věc.Bavíme se o triál autech.

_________________
FOTKY HERE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 01, 2009 8:01 pm 
Offline
Nově příchozí
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 06, 2009 12:00 am
Příspěvky: 35
Bydliště: Kutná Hora
právě ta brzda je v terénu nezbytnost a rychlejší auta při expedičním ježdění vypadají jako poskakující kozy (silikonový) :lol: :lol: :lol:

_________________
www.rctymkh.estranky.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 01, 2009 8:13 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 30, 2008 12:00 am
Příspěvky: 525
Bydliště: Záběhlice
...a při nejhorším se tam daj dát vonoběžky aby to nebrzdilo :P


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 01, 2009 8:37 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 01, 2009 12:00 am
Příspěvky: 769
Bydliště: Praha
U některých aut, třeba CC01, je dragbrake nebytnost. Málem mi ujelo z lomu do hlubin :D

Mutant: používej edit, 3 příspěvky po sobě psát snad nemusíš :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 01, 2009 9:41 pm 
Offline
RC Bůh
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 25, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1858
Bydliště: u Kolína
osobně na drag brake nedám dopustit...pokud auto nemá takový zpřevodování, aby se udrželo samo ve svahu, je přesná jízda v terénu bez ní nemyslitelná (teda aspoň pro mně :) )...
a jak píše pepin...při rychlý jízdě auta poskakujou a natřásaj se a rozhodně nevypadaj scale...

_________________
**Honza**
**Original since 1981**
**Modellbau Heinzinger team driver**
**#RTRCZ team driver**


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 02, 2009 10:19 am 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 20, 2009 12:00 am
Příspěvky: 747
Bydliště: Praha
Mutant píše:
Jezdi ti to sakra pomalu, to je na tu jednicku maximum na tech videich? Na muj vkus docela lenochod. Ale peknej :wink:

Je to většinou rozsach 0 až cca polovina plynu, jezdím pomalu, při větší rychlosti nestíhá podvozek, nedělá to dobře diferenciálům atd. Na jedničku to stíhá cca rychlost chůze, na trojku jsem jezdil na louce, v podstatě jen rovně a i tak jsem se docela bál - rozložení váhy není nic moc (např. motor) a není problém HL převrátit...
Protože jezdím pomalu a v terénu, tak mi ta silná Drag brake vyhovuje, ale při rychlé jízdě na rovince to chce (jak tu už zaznělo) citlivé a specifické ovládání.

_________________
Jeep JK comming soon...
Axial Wraith Castle Mamba Max Pro + Tekin ROC412 + 3S
Tamiya Ford F-350 High-Lift Novak GoaT brushless combo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 02, 2009 10:45 am 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 29, 2008 12:00 am
Příspěvky: 2802
Bydliště: Praha - Smíchov
Musím souhlasit s Honzou. Bez Drag Race si neumím auto ani představit. Jinak mi přijde, že ten Virtualův High Lift jede úplně stejně jako moje Yota. A to má ještě tuším oproti mě dvě rychlosti k dobru, tak mi to zas jako velký lenochod nepřipadá. Já mám taky Novak Rooster combo a při přesunu je auto schopné na plný plyn držet vedle mě krok :lol:

_________________
Obrázek
RC by carlos46


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 08, 2009 7:54 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv led 01, 2009 12:00 am
Příspěvky: 204
Bydliště: Golčův Jeníkov
jak by měl být v porovnání se stejnosměrným motorem rychlí střídák 21,5 závitu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 08, 2009 8:53 pm 
Offline
Sběratel
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 29, 2008 12:00 am
Příspěvky: 4413
Bydliště: Praha 8
Oproti roosteru + 55 je Goat + 21.5 rychlejsi, ale umi i pomalu.
Mluvim o provozu na klasickej sesticlanek.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 09, 2009 9:00 am 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv led 01, 2009 12:00 am
Příspěvky: 204
Bydliště: Golčův Jeníkov
Takže by se dalo říct že odpovídá tak 50ti zavitovímu motoru


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 09, 2009 9:33 am 
Offline
Uživatel

Registrován: ned dub 12, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 499
Bydliště: Brno
No to bude asi rychlejsi.Ale v aute zalezi i na prevodech. 55z motor ma cca. 8000 ot/min. a 21,5z stridak kolem 11500 ot/min. Zalezi na vyrobci,ale Novak u motoru otacky neuvadi ,protoze otacky naprazdno jsou zavadejici a ve vysledku jde i o dalsi parametry motoru.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 09, 2009 9:48 am 
Offline
Veterán fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 28, 2008 12:00 am
Příspěvky: 6063
Bydliště: V Holomóci městě
také přispěji, v Pajeru mám 75Z, má mít 6800ot, na plný plyn mu rychlou chůzí nestačím, na minimu zvládne velmi plynule všechny překážky...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 09, 2009 9:48 am 
Offline
Sběratel
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 29, 2008 12:00 am
Příspěvky: 4413
Bydliště: Praha 8
l3stat píše:
Takže by se dalo říct že odpovídá tak 50ti zavitovímu motoru


Takhle bych to asi neporovnaval, ale myslim, ze maximalni rychlost bude bude u stridaku jeste vyssi.

Samozrejme pri stejnym prevodovym pomeru a stejne velikosti kol.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 09, 2009 10:01 am 
Offline
Uživatel

Registrován: ned dub 12, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 499
Bydliště: Brno
Dle meho nazoru v autech co jezdime (1/10) a prevodech do pomala nema stridak ani vyznam.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 09, 2009 4:53 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 29, 2008 12:00 am
Příspěvky: 2802
Bydliště: Praha - Smíchov
já jsem dneska naplný kotel otestoval originální 27tku v Yotě a je to paráda. Jen baterka umřela celkem brzy. To mám 2200. Přemýšlím, že si asi pořídím k Roosteru lipolky nějaký pěkný kapacity. Jinak když už jsme u těch motorů, kolika závitový motor by měl dát kamarád do Pajera, aby to tak strašně nelítalo? Teď tam má originál ze stavebnice + Tamiya régl. Nebo pomohla by jen výměna pastorku? Oproti mě jezdí tak desetkrát rychleji.

_________________
Obrázek
RC by carlos46


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.