Právě je sob pro 16, 2017 8:04 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: TATRA 148 6x6 AXIAL
PříspěvekNapsal: sob říj 30, 2010 10:13 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 06, 2009 12:00 am
Příspěvky: 892
mara126 píše:
musíš tu zadní nápravu uchytit jako tu před ní a ty vrchní linky uchyť vejš


Tak tak jinak to nebude makat. :FRIENDS:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 9:03 am 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 17, 2009 12:00 am
Příspěvky: 150
Bydliště: Brandýs nad Labem
Děkuji všem zúčastněným za info v předešlých příspěvcích!

Tak na 3. ose prostřední link dle rady co nejvýše......

Takže základ je hotov........

Teď nastane testování a po té estetické uhlazení rámu + přelakování, no a pomalu vymýšlím nástavbu......

_________________
Radůz


Naposledy upravil Raduz dne pon říj 15, 2012 3:53 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 9:23 am 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 21, 2008 12:00 am
Příspěvky: 4121
Bydliště: Praha
Hele to, že ten kardan takhle "na sucho" chvíli jede, je jedna věc, ale jak dlouho to přežije pak v terénu?

Proč by nešel výstup z převodovky zkrátit?? Vycházím samozřejmě jen z toho obrázku, nicméně se mi zdá, že místo by tam bylo ne? Obecně kardan s homokinetickými klouby používá do úhlu 45 stupňů. U Tvého podvozku se mi zdá, že je to víc a bál bych se toho...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 9:31 am 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 17, 2009 12:00 am
Příspěvky: 150
Bydliště: Brandýs nad Labem
jj až bude soustruh tak se zkrátí prodloužený výstup a také se musím poohlídnout po nějakých delších kardanech.

_________________
Radůz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 10:43 am 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 21, 2009 12:00 am
Příspěvky: 825
Na co soustruh? Pilka na řelezo, pilníček, 3 minuty práce a je hotovo :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: TATRA 148 6x6 AXIAL
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 12:55 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 01, 2010 12:00 am
Příspěvky: 2002
Bydliště: Louny
ty linky uchyť ve stejný vejšce,ten vrchní vzadu stejně jak ten předposlední

_________________
člen RC Truck trial klubu Praha
Liaz 4x4 (prodaná)
Oshkosh MTVR
Suzuki Samurai offroad trial
http://mara126.rajce.idnes.cz
http://www.youtube.com/channel/UCi1VvKk ... ature=mhee
SKYPE: mara.126


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 1:51 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 21, 2009 12:00 am
Příspěvky: 825
Trošku OT > kde to auto stavíš? Na pozadí je vidět klempířská ohýbačka....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: TATRA 148 6x6 AXIAL
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 2:52 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 17, 2009 12:00 am
Příspěvky: 150
Bydliště: Brandýs nad Labem
Pajik_CZ píše:
Na co soustruh? Pilka na řelezo, pilníček, 3 minuty práce a je hotovo :wink:

Já si to opravdu nechám na soustruh...... :wink:

mara126 píše:
ty linky uchyť ve stejný vejšce,ten vrchní vzadu stejně jak ten předposlední

jj to jsem zkoušel a nevím proč ale bylo to opět náchylnější k roztrhávání kardanu mezi 2a3 osou :sad:

_________________
Radůz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: TATRA 148 6x6 AXIAL
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 7:09 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 01, 2010 12:00 am
Příspěvky: 2002
Bydliště: Louny
kardan udělej vysouvací a máš po starostech

_________________
člen RC Truck trial klubu Praha
Liaz 4x4 (prodaná)
Oshkosh MTVR
Suzuki Samurai offroad trial
http://mara126.rajce.idnes.cz
http://www.youtube.com/channel/UCi1VvKk ... ature=mhee
SKYPE: mara.126


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: TATRA 148 6x6 AXIAL
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 7:24 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 17, 2009 12:00 am
Příspěvky: 150
Bydliště: Brandýs nad Labem
mara126 píše:
kardan udělej vysouvací a máš po starostech

Kardan přeci je vysouvací(teleskopický). :?:

_________________
Radůz


Naposledy upravil Raduz dne pon říj 15, 2012 3:54 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: TATRA 148 6x6 AXIAL
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 7:26 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 01, 2010 12:00 am
Příspěvky: 2002
Bydliště: Louny
aha,tak to nerozumim tomu roztrhávání

_________________
člen RC Truck trial klubu Praha
Liaz 4x4 (prodaná)
Oshkosh MTVR
Suzuki Samurai offroad trial
http://mara126.rajce.idnes.cz
http://www.youtube.com/channel/UCi1VvKk ... ature=mhee
SKYPE: mara.126


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 7:44 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 17, 2009 12:00 am
Příspěvky: 150
Bydliště: Brandýs nad Labem
Ten zkrácený kardan je prostě tak krátký, že v při jízdě po rovině je zasunut(překrývá se) cca 15mm, ale když jedeš terénem tak se vlivem zvedání náprav vzdálenost prodlužuje a to se původně stávalo že při jedné nápravě v dolní mezní hodnotě a druhé nápravě v horní mezní hodnotě tolik vysunul, že se rozpojil. Po přendání krajních linků výše se situace zlepšila, že se již nerozpojí. Otázkou ovšem je kolik je potřeba minimálního překrytí, aby se v tahu nestrhly vroubky přes které se přenáší točivý moment, přeci jenom je to plast.

_________________
Radůz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: TATRA 148 6x6 AXIAL
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 8:02 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 01, 2010 12:00 am
Příspěvky: 2002
Bydliště: Louny
no to víš že čim větší překrytí tim líp,ale co třeba omezit chod náprav.Z obrázků je vidět že je to hodně vysoký a křížení bude asi velký

_________________
člen RC Truck trial klubu Praha
Liaz 4x4 (prodaná)
Oshkosh MTVR
Suzuki Samurai offroad trial
http://mara126.rajce.idnes.cz
http://www.youtube.com/channel/UCi1VvKk ... ature=mhee
SKYPE: mara.126


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 8:30 pm 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 05, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 4800
Bydliště: Lázně Toušeň
Merkur je nesmrtelný! Vypadá to brutálně. Nekroutí se ten rám nějak moc?

_________________
Michal Nováček - RC.305 - http://rc.305.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 9:35 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 17, 2009 12:00 am
Příspěvky: 150
Bydliště: Brandýs nad Labem
mara126 píše:
no to víš že čim větší překrytí tim líp,ale co třeba omezit chod náprav.Z obrázků je vidět že je to hodně vysoký a křížení bude asi velký

vysoké to je, ale počítám že si to ještě trochu sedne až přibude korba s nákladem...... :lol:

minotaur píše:
Merkur je nesmrtelný! Vypadá to brutálně. Nekroutí se ten rám nějak moc?

Nekroutí, ty vingle jsou dvojmo, vždy oválnou dírou proti kulaté(ono by to ani jinak nepasovalo). Toto je už 3.verze rámu, líbí se mi na tom, že je to takové univerzální, spousty dírek...... :oops:

_________________
Radůz


Naposledy upravil Raduz dne pon lis 12, 2012 2:01 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.