Právě je pát říj 20, 2017 2:32 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 213 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)
PříspěvekNapsal: úte pro 24, 2013 3:01 am 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 06, 2013 9:28 pm
Příspěvky: 835
Bydliště: Hořice
Matvey píše:
Max píše:
Jestli se nepletu,není to Tatra ze stavebnice z Číny??

Je to cina, ale cekom solidne spracovana...

Pokud pominu ty bronzove prevody kterym moc dlouhou zivotnost nedavam.
Jinak luxus.
RCSpark na YT daval video ze stavby.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)
PříspěvekNapsal: úte pro 24, 2013 10:32 am 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 03, 2011 12:00 am
Příspěvky: 134
Bydliště: Liberec
parádní model:-) hlavně udělej hodně fotek:-) a k těm převodum co sehnat šikovnýho nástrojaře a nechat si je rovnou udělat nový?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)
PříspěvekNapsal: úte pro 24, 2013 11:41 am 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 15, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 961
Jak jsem koukal na převody na netu tak bych doporučoval to samé jako kolegové.
Vyměnit převody za pořádná kvalitní ozubená kola.
Jinak kastle bude povrchově skvělá.

_________________
Max_bojovník silnic.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)
PříspěvekNapsal: úte pro 24, 2013 11:59 am 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 17, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 648
Bydliště: Stupava
Ja by som ich nevymienal, riesil by som to az ked sa opotrebuju


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)
PříspěvekNapsal: úte pro 24, 2013 7:35 pm 
Offline
Uživatel

Registrován: pát úno 03, 2012 12:00 am
Příspěvky: 103
Bydliště: BA SK
Kolesa su mosadzne, aj ked google prekladac z cinskej stranky ich nazval bronzovymi. :NO:
Ked to dobre nastavim, malo by to nejaky cas slapat, ale mate pravdu v tom , ze ta
zivotnost tam bude nizsia v porovnani s ocelovymi kolami.
Cinania tvrdia, ze zvolili materialovy kompromis medzi inym ,
aj koli hlucnosti. Extrem s tym nemam v umysle jazdit,
takze originalne ozubene kolesa dostanu sancu ukazat, ci za nieco stoja.
Mozem ich ale zmerat a predbezne najst za ne vhodnu nahradu.
Co sa tyka mosadze ako materialu , mam dojem, ze som ozubenia s nej
videl v scaleart napravach. Viete to niekto potvrdit ?

_________________
AXIAL SCX10 Jeep Rubicon
Toyota (TF2) - na 90% hotova
LR Defender (CC-01) - zatial vo faze prestavby na portalove napravy
Tatra 815-7 (RC CAPO) - prebieha stavba


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)
PříspěvekNapsal: stř pro 25, 2013 11:49 am 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 06, 2013 9:28 pm
Příspěvky: 835
Bydliště: Hořice
Podle RC sparks ten material zvolili kvuli obrobitelnosti. Ne kvuli hlucnosti.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)
PříspěvekNapsal: stř pro 25, 2013 4:20 pm 
Offline
Uživatel

Registrován: pát úno 03, 2012 12:00 am
Příspěvky: 103
Bydliště: BA SK
Mas pravdu v tom ,ze je rozdiel obrabat ocel alebo mosadz...

_________________
AXIAL SCX10 Jeep Rubicon
Toyota (TF2) - na 90% hotova
LR Defender (CC-01) - zatial vo faze prestavby na portalove napravy
Tatra 815-7 (RC CAPO) - prebieha stavba


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)
PříspěvekNapsal: stř pro 25, 2013 8:11 pm 
Offline
Uživatel

Registrován: pát úno 03, 2012 12:00 am
Příspěvky: 103
Bydliště: BA SK
Uvadzam co pisu cinania, prekladal to google, ale co-to sa vyrozumiet da...
1: CD15821 je celokovová, že?
: Áno, celokovové telo, organ sa odstráni súbory nápravy, kryt proti prachu a pneumatiky. Takmer všetky kovové. 2: Prečo ste si vybral meď zub, Chatrný prácu, že? : Prechádzame radom testov. Dôvodom je použitie bronzu zariadenie vyššia, než je hustota ocele, tvrdé a pružné než hliník. Nízka kovové živé stupňov. Sila nie je priamo v bode vodivosť, nízky index oteru. Oveľa hladší než oceľových materiálov a riadenie hluku nízke prevodovky. Pochopte prosím, že neexistujú žiadne osekávanie len hovoria, medené materiály hodnotné než konvenčné univerzálny materiál, jo, jo.

Spominaju tam raz med, raz bronz ale ako som povedal, kolieska su z mosadze:
Obrázek

_________________
AXIAL SCX10 Jeep Rubicon
Toyota (TF2) - na 90% hotova
LR Defender (CC-01) - zatial vo faze prestavby na portalove napravy
Tatra 815-7 (RC CAPO) - prebieha stavba


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)
PříspěvekNapsal: pát pro 27, 2013 9:09 pm 
Offline
Uživatel

Registrován: pát úno 03, 2012 12:00 am
Příspěvky: 103
Bydliště: BA SK
Takze som sa pustil do rozoberania rury a nastavovania voli medzi pastorkami a tanierovymi kolesami.
Prva vec na ktoru som narazil bola absencia cervikov v pastorkoch zadnych dvoch "rozvodoviek"
Obrázek
Vela nahradnych skrutiek bolo pribalenych, takze stacilo vybrat a naskrutkovat.
Dalej sa mi nepacila vzdialenost tanieroveho kolesa od pastorku , medzi tanierove koleso a lozisko v rure polnapravy
som z mosadze vysustruzil podlozky hrube 0,5mm a v ramci moznosti tak zmensil vole v ozubeni...
Toto som urobil v dvoch zadnych napravach, potom prisla na rad prevodovka.
Vnutri bola sucha, ale prevody vyzeraju byt dobre dimenzovane.
Obrázek
Myslel som , ze bude stacit namazat a zlozit, ale zistil som, ze objimka "zubovej spojky" nezapada dobre do kolikov ozubeneho kolesa 1. rychlostneho stupna, resp. v niektorych polohach nejde vobec zaradit. Musel som jemne prefrezovat vybrania v objimke zubovej spojky Obrázek
Obrázek
, nasledovala spatna montaz a namazanie prevodovky. Radenie uz fungovalo bezproblemovo.

_________________
AXIAL SCX10 Jeep Rubicon
Toyota (TF2) - na 90% hotova
LR Defender (CC-01) - zatial vo faze prestavby na portalove napravy
Tatra 815-7 (RC CAPO) - prebieha stavba


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)
PříspěvekNapsal: pát pro 27, 2013 9:17 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 22, 2013 1:59 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Karviná
Docela mě překvapuje, že za ty peníze je to stavebnice typu DODO (DOdělej DOma) :-(

_________________
Tatra 815 Livescore 2011 1:10


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)
PříspěvekNapsal: pát pro 27, 2013 9:37 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 01, 2010 12:00 am
Příspěvky: 1999
Bydliště: Louny
vědi o tom prd, hoděj ženskou k pasu a ta dává věci dohromady a neřeší nic. Ještě že existuje lidská zvědavost.

_________________
člen RC Truck trial klubu Praha
Liaz 4x4 (prodaná)
Oshkosh MTVR
Suzuki Samurai offroad trial
http://mara126.rajce.idnes.cz
http://www.youtube.com/channel/UCi1VvKk ... ature=mhee
SKYPE: mara.126


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)
PříspěvekNapsal: pát pro 27, 2013 9:47 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 06, 2013 9:28 pm
Příspěvky: 835
Bydliště: Hořice
Jak se neco dela v male serii tak se projevi nedostatky puvodniho navrhu. Tady to byla evidentne vule pro povrchvou ochranou vrstvu a mozne nepresnosti ulozeni cepu.
Na podobnou nepresnost jsem narazil i u meho klonu SCX10.

Problem je u montaze. Malo casu, malo penez a tak se moc soucastky vzajemne nespasovavaji coz je u maloserie nutnost.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)
PříspěvekNapsal: pát pro 27, 2013 10:24 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 25, 2011 12:00 am
Příspěvky: 283
Bydliště: kósek na sever vod Brna
Matvey:
někde se to řešilo, že z technického hlediska jsou dva červíky proti sobě nesmysl. Pro výrobu ozubeného kola je to jednodušší, vrtneš díru skrz, šup tam závit a dva červíky a nazdar.
Ale technicky správně je buďto pouze jeden červík a pokud dva, tak pod úhlem 90°.
Jde o to, že při použití dvou proti sobě, to ozubené kolo drží pouze na těch ploškách červíků, kdežto dva v 90° "natlačí" tu hřídel do těch zbývajících 270° a opravdu drží.

_________________
Hanys.
[email protected]
http://www.rc-trucker.com
http://www.youtube.com/rctruckercom

"Není problém něco vyrobit, jen je potřeba nejdřív přijít na to jak...?"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)
PříspěvekNapsal: sob pro 28, 2013 8:15 pm 
Offline
Uživatel

Registrován: pát úno 03, 2012 12:00 am
Příspěvky: 103
Bydliště: BA SK
Hanys píše:
Matvey:
někde se to řešilo, že z technického hlediska jsou dva červíky proti sobě nesmysl. Pro výrobu ozubeného kola je to jednodušší, vrtneš díru skrz, šup tam závit a dva červíky a nazdar.
Ale technicky správně je buďto pouze jeden červík a pokud dva, tak pod úhlem 90°.
Jde o to, že při použití dvou proti sobě, to ozubené kolo drží pouze na těch ploškách červíků, kdežto dva v 90° "natlačí" tu hřídel do těch zbývajících 270° a opravdu drží.

Ano Hanys s tymto suhlasim, pokial je pastorok nasadeny na plny a hladky hriadel,
v tomto pripade islo o drazkovany duty hriadel, takze cerviky ho zaistovali hlavne v axialnom smere.
Ze je to DODO ma neprekvapuje predsa len, je to cina a nerobi mi problem drobne detaily doladit,
hodnotu auta to pre mna neznizuje, naopak bavi ma to, je to krasny stroj.
Samozrejme som si vedomy toho, ze nie je tak neznicitelne dimenzovany ako Tvoj stroj Majstre,
na druhej strane je podvozok maketovejsi, cim v ziadnom pripade nechcem zhadzovat Tvoju Tatru,
naopak je to pre mna vzor v mnozstve krasnych detailov, ktora Tvoja T815-7 ma.
Dalsia vec, cinania mi pisali, ze onedlho vyjde upgrade - capo cd 15822
Nech sa paci, tu je blizsie info:
Veselé Vianoce !

Ospravedlnenie , že Capo neodpovedal vás v čase.

Naša spoločnosť je nastavenie personálnu štruktúru teraz , a my sme nejaký nový dizajn , upgrade CD15821 k zlepšeniu nejaký výkon , to je dôvod , prečo sme sa odložiť na zahraničných trhoch predávať . Tak sme úprimne dúfam , že chápete .

 

Pre túto chvíľu , Capo pokrok je :

1. . Naše anglická verzia webovej stránky sa objaví v asi 2 týždne . Pre pohodlnejšie , bude webová stránka k dispozícii na oboch PC a prenosných zariadení . Potom URL : rc - capo.com sa zmení .

2. V asi 3 týždne , bude CD15822 byť dokončená v prvom kole výrobu , množstvo bude približne 100. CD15822 budú predávané na globálnom zákazníkom prostredníctvom DHL .

 

Zlepšenie CD15822 je :

1. . Realistické Ventilátor chladiča môže otáčať s motorom synchrónne .

2. Vylepšené vetranie výkon motora .

3. Zmenené prevodový pomer , a lepšie navrhnuté prevody . Vyšší výkon krútiaci moment .

4. Nový upgrade časť , nákladná súprava a markíza kit . Jednoduchšiu montáž a môžu byť zmenené s sklenené sady .

5. Nadštandardné živicových stúpadlo kabíny , zlepšiť svetlú výšku .

Je to preklad z googlu, tak prosim ospravedlnte nizsiu kvalitu prekladu :lol:

_________________
AXIAL SCX10 Jeep Rubicon
Toyota (TF2) - na 90% hotova
LR Defender (CC-01) - zatial vo faze prestavby na portalove napravy
Tatra 815-7 (RC CAPO) - prebieha stavba


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)
PříspěvekNapsal: sob pro 28, 2013 8:27 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 18, 2011 11:00 pm
Příspěvky: 1854
Bydliště: Štětí
to je pěkný že tě takhle informujou o upgradech to se mi líbí

_________________
RC4WD Gelande II


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 213 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.