Právě je ned pro 17, 2017 1:20 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Tatra 8x8
PříspěvekNapsal: pon zář 27, 2010 7:39 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 941
Bydliště: Dvůr Králové n/L karolíny Světlé 2136
Takze po 3/4 roce jsem se konecne dal do stavby tatry 8X8....Po nezdaru dodelat tatru 4x4 na venom napravach sem to vzdal a vse prodal...nyni jsem se pustil do tatry 8X8........Tatru jsem zacal stavet diky Adamovi62 pac diky nemu sem se dotoho pustil.... prodal mi boky ramu kabinu predni naraznik pulky naprav a ja ted uz jen osazuji a kupuji postupne veci.... nyni sem rozebral celeho axiala scx-10 a uz dnes objednam prvni veci na tatru....nyni uz je tatra pojizdna pouze na 2 napravy takze 4x4 do konce tydne by to melo uz byt 6X6 a dale pak postupem casu 8X8 ale verim ze do mesice max do dvou tatra bude jezdit,takze uz aby to bylo :-D
tady fota
Obrázek

Obrázek


Naposledy upravil wranglik dne úte zář 28, 2010 11:05 am, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon zář 27, 2010 7:40 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 01, 2010 12:00 am
Příspěvky: 680
Bydliště: šiškof
místo slibů syp fotky 8)

_________________
sevntysiksforevr


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon zář 27, 2010 10:11 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 12, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1038
Bydliště: Offroad City- East Slowakei.
Zrejme stejne riesenie, ale asi aj stejne problemy ako tu uz niekto mal pred tebou! Mal by som jedno dobre rieseni, ktore by podstatne zlepsilo jazdne vlastnosti,zivotnost a spolahlivost! :idea: Tento system tu este nikto neriesil, tak si myslim, ze by to mohlo mat vacsie sance na uspech ako predchadzajuce verzie. :idea: Inac drzim palce nech ti to vyjde! :FINE:

_________________
Dva kroky vzad jsou mnohdy tím nejlepšim krokem vpred ......... Full 2,4G... DCC 90.No-007, DCL 100-NoX01
Mob+421 911/905-833 957 Aktuálne ALFA Mobil 0948 833 957. Skype; jerry _mouse4x4 už nepouživam


Naposledy upravil jerry-mouse dne pon zář 27, 2010 11:05 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon zář 27, 2010 11:02 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 24, 2009 12:00 am
Příspěvky: 203
já nevím, proč jako náklaďák stavíte všichni tatry(s vyjímkou Mraka a jeho Liazky a páru unimogů)), když je plno dalších který jsou pro pevný nápravy vhodnější :-D Co třeba PV3S?

_________________
Honza Papež, 19let...
Scale auto žádný, hummer se mi válí na skříni.. prachy vyžírá placka :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 28, 2010 12:19 am 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 21, 2009 12:00 am
Příspěvky: 701
Bydliště: Naproti centrálu Alzy (Holešovice)
NYNÍ !!!!!!!!!!!!

Snad budeš mít víc štěstí a trpělivosti než Adam. :-)

_________________
CC-01 Mitsubishi Pajero


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 28, 2010 5:01 am 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 03, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 438
Bydliště: Poprad city SVK
odporucam dat vsetky suciastky na prenos sily od motora ku kolesam do kovu . Su tam nehorazne sily a potom sa budes divit co vsetko sa dokaze ulomit . Vela stastia prajem :wink:

_________________
No a čo
TA 05, Mitsubishi EVO X , XERUN 60A, Nosram X12 13,5T ,Spektrum DX3E
TA 05, Mazda RX-7 , SP GT2.0 LPF, Nosram X12 13,5T ,Spektrum DX3E
Tatra 8x8 kolos (dolaďovanie)
Axial Honcho
DRIFT 4EVER


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 28, 2010 6:54 am 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 21, 2009 12:00 am
Příspěvky: 825
Papi píše:
já nevím, proč jako náklaďák stavíte všichni tatry(s vyjímkou Mraka a jeho Liazky a páru unimogů)), když je plno dalších který jsou pro pevný nápravy vhodnější :-D Co třeba PV3S?


Zřejmě kvůli kastlím - na tatry jsou už hotový relativně hezký


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 28, 2010 7:38 am 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 941
Bydliště: Dvůr Králové n/L karolíny Světlé 2136
no takhle ja chci dat misto te prevodovky venom prevodovku..... tahle tam je jen kvuli tomo abych to mohl vyzkouset jak mile bude vsechno tak jak ma tak axial prevodovka vyleti spatky na ram scx-10 a prijde tam venom prevodovka......jinak kovovy chci koupit akorade kardany jinak zatim nic jineho neuvazuji a dat predni zataceci napravujak sem tu jiz nekde cetl,tak tam dat diferak a uvidime....... ale rozhodne ji dostavim i kdybych ji pak mel mit na policce tak bude hotova,alespon neco ztoho budu mit dobrej pocit ze stoji.....jdu objednat naky veci na tatru jako linky atd na prichyceni naprav.... :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 28, 2010 11:01 am 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 941
Bydliště: Dvůr Králové n/L karolíny Světlé 2136
takze po hodinovym konzultu s jerry mousem sem dospel tedy k zaveru, ze tatra bude pohanena 2 motory stim ze nic do kovu nepujde pouze kardany...tatra tedy bude pohanena 2 motory 45zavitu stim ze predni motor ktery bude pridelan nad predni napravou bude pohanet napravu 3a4 pres rozvodovku dale pres domecek do 3 a4 napravy zadni motor bude pohanet 1 a 2 napravu stejne jako vzadu a tim padem by mela byt zivotnost a funkcnost celeho podvozku zarucene lepsi nezli ninejsi koncepty hnat celou tatru prez jednu prevodvku a jeden motor.....no uvidime zatim postavim podvozek tak aby stal a pak uz jen postupne delat a upravovat aby to makalo jinak diky jerrymu za velkou pomoc pri stavbe


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 28, 2010 12:13 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 03, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 438
Bydliště: Poprad city SVK
wranglik píše:
takze po hodinovym konzultu s jerry mousem sem dospel tedy k zaveru, ze tatra bude pohanena 2 motory stim ze nic do kovu nepujde pouze kardany...tatra tedy bude pohanena 2 motory 45zavitu stim ze predni motor ktery bude pridelan nad predni napravou bude pohanet napravu 3a4 pres rozvodovku dale pres domecek do 3 a4 napravy zadni motor bude pohanet 1 a 2 napravu stejne jako vzadu a tim padem by mela byt zivotnost a funkcnost celeho podvozku zarucene lepsi nezli ninejsi koncepty hnat celou tatru prez jednu prevodvku a jeden motor.....no uvidime zatim postavim podvozek tak aby stal a pak uz jen postupne delat a upravovat aby to makalo jinak diky jerrymu za velkou pomoc pri stavbe


:CHI: konecne bude spokojny , ze aspon niekto bude realizovat jeho myslienku , ja osobne som sa ukecat nedal . :-D

_________________
No a čo
TA 05, Mitsubishi EVO X , XERUN 60A, Nosram X12 13,5T ,Spektrum DX3E
TA 05, Mazda RX-7 , SP GT2.0 LPF, Nosram X12 13,5T ,Spektrum DX3E
Tatra 8x8 kolos (dolaďovanie)
Axial Honcho
DRIFT 4EVER


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 28, 2010 1:57 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 24, 2009 12:00 am
Příspěvky: 203
a co zkusit ještě jinej systém - jednou převodovkou pohánět vnitřní nápravy, druhou vnější tak, že se kardan povede nad vnitřní.. myslím, že tak nějak to má skutečná PV3S - mohlo by to ulevit kardanům i vnitřním nápravám.. a snad by to bylo i levnější :-D

_________________
Honza Papež, 19let...
Scale auto žádný, hummer se mi válí na skříni.. prachy vyžírá placka :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 28, 2010 3:15 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 20, 2009 12:00 am
Příspěvky: 408
Bydliště: Praha 8
Ne že bych ti do toho chtěl kecat, ale co takhle:
pohon dvěma motory kdy jeden honí 1 a 3 nápravu a druhý 2 a 4 s tím, že by se použili dvě převodovky z axíka s motory vytočenými ven ze šasí, bylo by to jako by jsi měl dva axíky na sobě a zároveň posunutý, jestli mi rozumíš. :wink:

_________________
Martin
Axial Ax 10 ARTR, Axial CSX 10, Xray XB4 Rally , xray XB4"15
Sanwa
foto na rajčeti worlusho


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 28, 2010 3:22 pm 
Offline
Častý přispěvatel

Registrován: ned srp 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 618
Nemůže pohánět 1.a3., 2.a4., když tam nejsou mezinápravové dif. Je tam velký rozdíl v otáčkách.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 28, 2010 3:25 pm 
Offline
Častý přispěvatel

Registrován: ned srp 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 618
Kolos má 4+3 dif


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 28, 2010 3:43 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 20, 2009 12:00 am
Příspěvky: 408
Bydliště: Praha 8
To: gorila
Teď si mě dostal, absolutně jsem nepochopil co si tím chtěl říci. Pokud použiješ jeden motor, tak tam také nemáš žádný mezinápravový diff. Pokud použiješ separé pohon pro přední osy a zadní osy, tak tam také nemáš žádný mezinápravový diff. A už vůbec nechápu o jaké diferenci otáček vlastně mluvíš a co teda vlastně chceš diferencovat.

_________________
Martin
Axial Ax 10 ARTR, Axial CSX 10, Xray XB4 Rally , xray XB4"15
Sanwa
foto na rajčeti worlusho


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.