Právě je sob pro 16, 2017 3:48 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 90 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 11, 2011 10:00 pm 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 21, 2008 12:00 am
Příspěvky: 4121
Bydliště: Praha
Ci woe tak to je mazec! Do TLka napasovaná převodovka z High Lifta, ne? Fakt klobouk dolů...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 11, 2011 11:28 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 06, 2010 12:00 am
Příspěvky: 253
Bydliště: Praha
No spíš rozřezaný a slepený TLko kolem tý převodovky. :mrgreen:
Nejhorší bylo to rozměřit, rozřezat a zase slepit tak aby to bylo aspoň trochu rovný. Převodovka je nacpaná co nejvíc doprava aby se to nekácelo za motorem (vypadá to že paličku radši vyměním za cca 27t motor protože před highliftí almarou je ještě redukce 2:1 a síly by mělo bejt dost a i tu redukci jsem musel ubrušovat protože tam je 14ka pastorek místo 16ky) a co nejníž kvůli těžišti. Pak jsem jí musel i tak o 2mm podložit aby přední kardan přešel přes baterku. S tím jsem sice počítal a přilepil si tam ten kus na bok, protože origo držák by byl přesně v ose kardanu, ale jak to je mi to asi stejně ošůchá smršťovačku na aku.
Na dýlku to kratší bejt nemůže, protože matka spuru je schovaná až těsně u převodů a vepředu jsem musel probrušovat a od baterky to bude na milimetry (asi dva) atp.
Do toho hodně skloněný zadní tlumiče abych měl aspoň nějakej zdvih a nemusel nastavovat parohy nahoru kvůli těžišti, proto jsou i přední tlumiče vzhůru noh.. teda okama a to to celý chci udžet do 6kg celkově :roll:
Je toho dost co jsem si na sebe vymyslel. Ještě zkusím trochu "přitatřit" kinematiku předních ramen když to půjde, to mě jen tak napadlo, sám nevím jak to dopadne, ale pomohlo by to aby přední kola neškrtaly při propužení o kastli, páč i když to bude na plastovejch 2,2 tamiyách, je to pořád o víc jak půl cm širší než bych potřeboval
Celý to je vlastně přehlídka ztracenýho času.
Křížení chabý, přejezdovej úhel skoro žádnej, těžiště vysoko, ale pořád doufám, že to dotáhnu do stavu, kdy to ukážu na nějaký expedici 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 13, 2011 8:04 am 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 26, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 1842
Bydliště: Praha, Kladno
Těším se až tu "obludku"uvidím venku. Můj defík má kolem 5 kg, prostupnost taký není nic moc (sníženej podozek), ale o to je to zajímavější a následná radost z toho, když se podaří překonat obtížnej úsek je o to vetší.
Axik je fajnová věcička za bezkonkurenční peníz, ale vyjede dost věcí až moc snadno (můj názor). Tohle bude challenge.

_________________
2,4 Ghz
http://zaxcz.rajce.idnes.cz/
http://modelmarket.cz/detail/?product=6 ... 600&list=1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 23, 2011 7:52 am 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 06, 2010 12:00 am
Příspěvky: 253
Bydliště: Praha
Tak obludka už je na kolech.
Obrázek
Zadní kardan jsem dělal na třikrát, než to bylo jak má bejt, přední stačilo uříznout kousek z origo. Kvůli prořezání spodku jsem s trochou péče a 2,5mm duralem dodělal řízení a postavil to na kola. A hurá, už se to pohybuje vlastní silou.
Ještě neřadím, ale aspoň jsem vyhodil STD servo a dal menší za druhou nápravu, zase o pár gramů míň a ty co zůstaly šly níž. Celá věc se teď krom parohů který stejně budu muset předělat vejškově schová za kola a pod břichem se ještě vejde onroad kolo.
Obrázek
Ztráty v převodech (na dvojku) jsou 10W, což doufám časem klesne až se to trochu vymačká, páč zuby od kardanu 2. a 3. nápravy jsou hodně natěsno kvůli axiálu kardanu. Při okamžitym přidání 0->plnej to vyskočilo na 115W, takže motor to dává, no na takovou potvoru mám malej pokoj, takže zbytek až venku.
Obrázek
A váha zatím ukazuje 3,3kg :twisted:


Naposledy upravil Bezmozek dne stř říj 19, 2016 4:41 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 23, 2011 9:25 am 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 03, 2010 11:00 pm
Příspěvky: 643
Bydliště: Žibřidice
Hodně moc zajímavý. TLko je věčný podvozek :mrgreen:
Doufám, že to uvidím v Tróji jak si to poradí s tím kopcem tam :P


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 28, 2011 7:57 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 06, 2010 12:00 am
Příspěvky: 253
Bydliště: Praha
S jakym kopcem, to prostě pojede :twisted: :mrgreen:

Jinak už to oblíkám do alumínia shora L profily, pak je ještě potřeba předělat parohy a pár detailů a spojit to spodem v jeden celek :roll:
Obrázek


Naposledy upravil Bezmozek dne stř říj 19, 2016 4:41 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 07, 2011 6:21 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 06, 2010 12:00 am
Příspěvky: 253
Bydliště: Praha
Obrázek
Malej pokrok, i když těžce vybojovanej. Předek už má finální parohy a vypadá to, že to snad bude i fungovat.
Obrázek
Tak co je jinak? :P


Naposledy upravil Bezmozek dne stř říj 19, 2016 4:43 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 08, 2011 10:21 am 
Offline
Častý přispěvatel

Registrován: ned srp 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 618
Zmenšil jsi osovou vzdálenost uložení ramen na rámu, je to tak? Já bych klidně to horní rameno ukotvil do čepu spodního, nebo kamkoliv na spodní rameno a musí to Tatřit. Jinak moc pěkný!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 08, 2011 10:37 am 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 06, 2010 12:00 am
Příspěvky: 253
Bydliště: Praha
přesně tak. Je to kompromisní řešení, spodní uchycení je hodně pod osou unašečů na diferáku, takže kdyby to bylo uchycený až tam, vypadávaly by psí kosti, ale aspoň něco 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 08, 2011 10:57 am 
Offline
Častý přispěvatel

Registrován: ned srp 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 618
A co zkusit vepředu torzky, aby ses zbavil pér?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 08, 2011 8:00 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 06, 2010 12:00 am
Příspěvky: 253
Bydliště: Praha
Popravdě jsem nad tím taky přemejšlel a nebylo by to asi ani tak těžký, ale nemám šajn jak dlouhý a tlustý by měly bejt aby to fungovalo jak má, experimentovat se mi moc nechce a stejně bych někam musel dát tlumiče.
Vzhledem k tomu, že celou věc beru jako semiscale experiment by to bylo zbytečný hrdinství :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 12, 2011 5:54 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 06, 2010 12:00 am
Příspěvky: 253
Bydliště: Praha
Obrázek
Zespoda 3mm hlína, prošroubováno skrz a vepředu svázáno s parohama, dokončení až s nárazníkama 8)
Zbytek na rajčeti


Naposledy upravil Bezmozek dne stř říj 19, 2016 4:44 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 12, 2011 7:08 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 07, 2010 12:00 am
Příspěvky: 2218
Bydliště: Louny
de ti to moc pěkně, fandím ti ,málokdo se pustí do podvozku koncepčně podobnýmu Tatře ale odměnou je podobný chování v terénu jako u originálu a to je pak nádhera

_________________
MRAKOLEND-rc park
Hitec-2,4GHz
OT64-SKOT
LIAZ-plachta
MITSUBISHI PAJERO-CC01 trial
Holídajka by MRAK
MITSUBISHI PAJERO WAGON-CC-01
HAJZLTEAM -patřím k nim
http://rc-listany.rajce.idnes.cz/
http://www.youtube.com/user/DOLUBOBO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 17, 2011 6:52 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 06, 2010 12:00 am
Příspěvky: 253
Bydliště: Praha
Zatím jen tak nahrubo, ale moc to mazlit nebudu, tohle bude tak akurát.
Obrázek
Můj optimismus se projevuje tím, že naviják je vzadu :mrgreen:

_________________
http://superstepa.rajce.idnes.cz/TATRA_Dakar/
ľavá růžová, sto cez dinosaura, dve ryšavé veveričky a fuj fuj, bude [i]ľavá, čierná, chlpatá, zubatá..[/i


Naposledy upravil Bezmozek dne stř říj 19, 2016 4:46 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 18, 2011 6:06 pm 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 21, 2008 12:00 am
Příspěvky: 4121
Bydliště: Praha
Bezmozek píše:
Můj optimismus se projevuje tím, že naviják je vzadu :mrgreen:


:YOP: :YOP: :YOP:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 90 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.