Právě je pon pro 05, 2016 3:29 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 169 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Vaterra Twin Hammers
PříspěvekNapsal: stř čer 10, 2015 1:06 pm 
Offline
Nově příchozí

Registrován: pon dub 27, 2015 1:16 pm
Příspěvky: 13
špatně se to fotí, je tam na to dost málo místa.

pár fotek co jsem našel
tady jěště není páka řízení přehozena na druhou stranu
Obrázek

napojení na servo
Obrázek
Obrázek
Obrázek

a video jak se to tam blbe vejde. Přijde mi, že na videu je servo posunuto trochu dozadu. Já tam tolik místa nemám, hodně bojuju s tím, abych nenarážel čepem do toho modrého kitu
[youtube_url]https://www.youtube.com/watch?v=uD6PgZ-WJdM[/youtube_url]


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vaterra Twin Hammers
PříspěvekNapsal: pon čer 22, 2015 6:45 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 05, 2015 5:54 pm
Příspěvky: 850
Bydliště: Cvrčovice-Pohořelice
Potřeboval bych od vás borců nějaké užitečné informace :
Objednal jsem Vaterra Twin Hammers KIT a potřebuji poradit jaký motor,pastorek a servo řízení a řazení.
Motor bude asi stačit ten 15T ale vůbec nevím jaký pastorek a jaký modul zvolit.
Dále : Servo na řazení se vejde klasický velký nebo to mini ?
Pokud máte někdo náladu,tak mi prosím poraďte s parametry serv.Jaký tah , případně jaké rozměry.Moc děkuji.

_________________
http://www.starehracky.estranky.cz
http://www.vlaky0.estranky.cz
http://milan3528.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vaterra Twin Hammers
PříspěvekNapsal: úte čer 23, 2015 8:37 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 30, 2012 8:33 pm
Příspěvky: 342
Bydliště: Nova Role
Covece abych ti ted nekecal, ale pastorek mam myslim 23 zubu a je to nadoraz. Mensi uz by ti nejspis nedolehl ke spuru. V manualu mas tabulku.
Servo na rizeni to chce trosku silnejsi dle tvoji volby alespon s tahem 15kg a vyber si zaroven nejaky rychlejsi. Motor ti bude stacit 20t. Mam odzkouseno a je akorat. Samozrejme pokud chces mit raketu sem tam po parkaci tak rychlejsi. Osobne tam chci dat stridak, ale Pazout ted sezral vic nez jsem cekal ( repase vstriku ).
Az budes mit slozeny prvni kolo zjistis jak jsou tvrda. Odlepil jsem od sebe vlozky a tu tvrdsi jsem orezal o cca. 2mm a zase slepil chemoprenem. Na zavazi do kol se vyprdni, TH je kocka s nizkym tezistem. Jediny co te bude srat je rezerva. Zase zalezi jestli chces funkcnost, nebo vzhled.
Dej si bacha pri skladani prevodovky. Tahlo razeni musi jit krasne volne, jinak si zacvicis se sroubovakem (radi se za chodu). Osobne jsem musel jeste stahnout hridelku tahla tisicovkou smirkem na vnitrni strane v prevodovce. Lepidlo na zavity je nejaky suprtrupr a pokud to prezenes jsi v prdeli. Priprav se na to, ze to uz nesundas. Proto nejdrive chod prevodovky na prazdno s motorem a pak teprve kardany.
Idealni baterky Zippy 2S 2200mAh 40C. Na jednu baterku dam i hodinu klidnou jizdou pri blbnuti cca.30minut. Pro predstavu,Jested jsem jel na 2 1/2 baterky. Mam tam regl Mamba Max Pro, ted uz jenom kacky a hura stridak.
Standartni servo na razeni bez uprav drzaku a interieru nedas.

_________________
http://lada78.rajce.idnes.cz/Vaterra/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vaterra Twin Hammers
PříspěvekNapsal: úte čer 23, 2015 9:20 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 05, 2015 5:54 pm
Příspěvky: 850
Bydliště: Cvrčovice-Pohořelice
Moc děkuji za rady.Něco jsem již objednal.Motor 18T ,pastorky 22 a 24 zubů,jelikož jsem nevěděl jaký přesně,tak jsem volil tyhle dvě možnosti.
Baterii LiPo akumulátor Absima 7,4V / 4000mAh 90C, Shorty pack
Servo na řazení Miniservo Corona CS238MG kovové převody 22g 4,6kg
Servo řízení Turnigy TGY1501MG 17kg
Motor Absima Thrust Eco 18T
A olej do diferáku Silikonový olej TeamC do diferenciálů 20000cps, 60ml
Regl dám tento - Stejnosměrný regulátor 45A Hobbyking X-car LiPol za 389 Kč.
Funguje mi i v Axiálu,tak snad bude i tady.
Mrknul jsem na ceny těch Mamba Max Pro a to je teda mazec.To když zfajruje,tak to zamrzí.Ale je fakt že třeba v RC tanku mám elektroniku - řídící modul - taky za 5000 Kč. To už je ale i se zvuky a má mnoho funkcí.

_________________
http://www.starehracky.estranky.cz
http://www.vlaky0.estranky.cz
http://milan3528.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vaterra Twin Hammers
PříspěvekNapsal: stř čer 24, 2015 8:55 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 05, 2015 5:54 pm
Příspěvky: 850
Bydliště: Cvrčovice-Pohořelice
Ještě malá technická poznámka :
Jde řadit s vysílačkou Flysky GT3B ?
Zatím jsem třetí kanál nepoužíval.

_________________
http://www.starehracky.estranky.cz
http://www.vlaky0.estranky.cz
http://milan3528.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vaterra Twin Hammers
PříspěvekNapsal: čtv čer 25, 2015 5:49 am 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 22, 2012 11:00 pm
Příspěvky: 423
Bydliště: Ludgeřovice
Milan3528 píše:
Ještě malá technická poznámka :
Jde řadit s vysílačkou Flysky GT3B ?
Zatím jsem třetí kanál nepoužíval.

Bez problému :OK:

_________________
http://storm1974.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vaterra Twin Hammers
PříspěvekNapsal: čtv čer 25, 2015 7:15 am 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 05, 2015 5:54 pm
Příspěvky: 850
Bydliště: Cvrčovice-Pohořelice
storm1974 píše:
Milan3528 píše:
Ještě malá technická poznámka :
Jde řadit s vysílačkou Flysky GT3B ?
Zatím jsem třetí kanál nepoužíval.

Bez problému :OK:


Dík. Jedna starost z krku.Už jen čekám na doručení auta.

_________________
http://www.starehracky.estranky.cz
http://www.vlaky0.estranky.cz
http://milan3528.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vaterra Twin Hammers
PříspěvekNapsal: čtv čer 25, 2015 12:38 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 18, 2014 12:06 pm
Příspěvky: 1723
Bydliště: Potštejn
No ale pokud máš neupravený software, tak si s GT3B moc nezařadíš. Salvatore mi posílal návod na přeprogramování, ale nebyl jsem schopen to přenastavit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vaterra Twin Hammers
PříspěvekNapsal: čtv čer 25, 2015 1:01 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 05, 2015 5:54 pm
Příspěvky: 850
Bydliště: Cvrčovice-Pohořelice
plutoone84 píše:
No ale pokud máš neupravený software, tak si s GT3B moc nezařadíš. Salvatore mi posílal návod na přeprogramování, ale nebyl jsem schopen to přenastavit.

Co to tedy obnáší ? Mám standartní GT3B bez úprav. Co mám přeprogramovat ?
Můžeš mi ten návod přeposlat ?

_________________
http://www.starehracky.estranky.cz
http://www.vlaky0.estranky.cz
http://milan3528.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vaterra Twin Hammers
PříspěvekNapsal: čtv čer 25, 2015 5:10 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 30, 2012 8:33 pm
Příspěvky: 342
Bydliště: Nova Role
Nevim jak s touto vysilackou, ale na razeni potrebujes dvoupolohove prepinani. Ten olej do difi bude ridkej. Daval jsem 500k a mozna by to chtelo jeste hustsi.
Milane, v srpnu jedu do Hornich Vestonic a beru sebou karu. Muzem dat Palavu.

_________________
http://lada78.rajce.idnes.cz/Vaterra/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vaterra Twin Hammers
PříspěvekNapsal: čtv čer 25, 2015 6:02 pm 
Offline
Častý přispěvatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 05, 2015 5:54 pm
Příspěvky: 850
Bydliště: Cvrčovice-Pohořelice
kilator píše:
Nevim jak s touto vysilackou, ale na razeni potrebujes dvoupolohove prepinani. Ten olej do difi bude ridkej. Daval jsem 500k a mozna by to chtelo jeste hustsi.
Milane, v srpnu jedu do Hornich Vestonic a beru sebou karu. Muzem dat Palavu.

Tak jsem zkusil poskládat elektroniku na stole a zdá se, že to fachá normálně.Servo řízení super a řazení po stlačení tlačítka najede servo na jednu stranu a drží.Opětovné stlačení přesune ramínko serva zpět do výchozí polohy - bez bzučení serva.Dá se ještě nastavit výchylky vysílačkou,takže v tom bych asi problém neviděl.Nevím jak to na tom autě je ,ale mělo by to pracovat dobře.
Na té Palavě se určitě domluvit můžeme.Já ji vidím z okna,takže coby kamenem dohodil.Aut už budu mít pět,tak si mohu vybrat čím to absolvovat.Nohy mám ale pouze jedny.Tam bych viděl slabinu. :-D

_________________
http://www.starehracky.estranky.cz
http://www.vlaky0.estranky.cz
http://milan3528.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vaterra Twin Hammers
PříspěvekNapsal: čtv čer 25, 2015 6:26 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 30, 2012 8:33 pm
Příspěvky: 342
Bydliště: Nova Role
Jo covece ja ji na tech 400km vidim uplne zive a uz se nemuzu dockat. Jedinej poradnej zasek je opravdu s tou prevodovkou. Zbytek je detska slavnost jak rika Hanuska. No nic, hezkou stavbu a kdyby neco dej vedet. Rad poradim.
Mrkni na moje rajce. Jel jsem Palavu z Wraithem prave z H.Vestonic pres Divci Hrady k vysilaci. Rekl bych, ze je komplikovanejsi nez co jezdite vy lazenaci. :mrgreen:

_________________
http://lada78.rajce.idnes.cz/Vaterra/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vaterra Twin Hammers
PříspěvekNapsal: čtv čer 25, 2015 7:09 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 18, 2014 12:06 pm
Příspěvky: 1723
Bydliště: Potštejn
Fakt ti to řadí jo? No tak to koukám. Je pravda, že já na On / Off kanále zkoušel jen světla a ta bez spínače třetího kanálu nefungovala. Možná si s tím servo poradí. Tak se omlouvám za vyplašení.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vaterra Twin Hammers
PříspěvekNapsal: úte čer 30, 2015 1:19 pm 
Offline
Nově příchozí
Uživatelský avatar

Registrován: stř čer 24, 2015 2:21 pm
Příspěvky: 3
Bydliště: 15 Km od Frydku-Mistku
Zdravim majitele kladivek!!!
V Kvetnu, jsem se stal stasnym majitelem tohoto auta a doufam, ze nebude vadit,kdyz se podelim o sve poznatky.
Objednal jsem verzi 2015 v RTR setu s DX4c. Po rozbaleni vse v pohode a Vaterra se mi jevila jeste lepsi,nez na fotkach.
Bohuzel tady, me nadseni skoncilo. Nez jsem poprve vyjel, provedl jsem kontolu tlumicu, jelikoz se mi nezdal, jejich chod. Nestacil jsem se divit, kdyz jsem v jednom zadnim tlumici,
objevil olej, v mnozstvi vice, nez malem:D (byl naplneny tak z 30%) a ridkost oleje, byla v obou zadnich tlumicich, podobna vode:( V prednich tlumicich, bylo mnozstvi oleje ve spravnych hodnotach, ale hustota oleje, byla naopak uplne silena. Tlumice sly dost spatne stlacit. Vsechny tlumice sly tedy na rozborku,dopredu jsem dal olej 35WT(a mozna budu davat jeste ridsi)a do zadnich tlumicu, sel olej 45WT. Jeste jsem rozebral ty male domecky, v kterych jsou O krouzky a po vycisteni, jsem je vyplnil vazelinou GREEN SLIME. Po kompletaci tlumicu,byl chod podvozku, uplne nekde jinde.
Dalsi a v podstate ta nejhorsi vec, co jsem zjistil je, ze soudruzi, pri kompletaci auta, byli tak svedomiti, ze mi utahli cerviky na unasecich(ty co jdou z prevodovky na kradany),az mi strhli hlavy na vsech ctyrech. Tady vidim velke zlo od Vaterry, potazmo Horizon Hobby, ze si dovoli prodavat auta, se strhlyma cervama. Jelikoz jsem se do prevodovky potreboval dostat,
musel jsem je odvrtat. To se mi u fungl noveho auta, stalo poprve.
A posledni katastrofu, vidim v rizeni, coz uz bylo vyrceno mnohokrat jinde. Opravdu staci vyjezdit par baterek a z rizeni, se stane vyvaklena zalezitost. Jejich reseni mi prijde, od zakladu nevhodne. Nasel jsem na zahranicnim foru vychytavku, kde to majitel vyresil, vyrobou noveho rizeni. Udelal jsem to tedy podle nej a musim rict,ze to zatim paradne funguje + se trochu
zvetsil rejd. Vytvoril jsem planek,tak to sem i s fotkama dodam. Treba to nekomu pomuze.
Kazdopadne, uz koncim s negativama a musim napsat,ze pres vyse zminene, je Twin Hammer absolutne skvele a univerzalni auto. To co jsem s nim vyjel, jsem kolikrat, ani nechapal a celkove chovani a prujezdnost terenem me nadchla. Tady bych dodal, ze je to moje prvni auto tohoto typu,tak nemam s cim srovnavat, berte to tedy, jako muj ciste subjektivni dojem.
Razeni je bez problemu, protoze ta nova verze, ma Servosaver. I kdyz neni, nijak zazracny, zatim je funkcni a servo neshorelo:). Radim casto a zatim jsem problemy nepozoroval.
V prubehu dneska, max zitrka, sem nahodim ty fota a planek. Nevim, jak mi to casove vyjde,ale urcite dodam.
Kazdopadne posilam vsem majitelum kladivek a uzivatelum tohoto fora pozdrav a prani mnoho ujetych km,bez problemu.

Zdarec Camelos

_________________
Kdysi: TAMYIA Citroen Xsara 2WD 1:10, CEN ME16 1:16, CEN Magnum NX 1:10, FG MODELLSPORT Marder 26ccm 1:6
Ted: VATERRA Twin Hammers 1:10


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vaterra Twin Hammers
PříspěvekNapsal: úte čer 30, 2015 4:04 pm 
Offline
Nově příchozí
Uživatelský avatar

Registrován: stř čer 24, 2015 2:21 pm
Příspěvky: 3
Bydliště: 15 Km od Frydku-Mistku
camelos píše:
Zdravim majitele kladivek!!!
V Kvetnu, jsem se stal stasnym majitelem tohoto auta a doufam, ze nebude vadit,kdyz se podelim o sve poznatky.
Objednal jsem verzi 2015 v RTR setu s DX4c. Po rozbaleni vse v pohode a Vaterra se mi jevila jeste lepsi,nez na fotkach.


Zdarec posilam slibovane planky + fota

Na fotce jsou umyslne otocne tlumice o 180 st., aby slo lip videt plato rizeni. Tak, at vas to nemate:
Obrázek
Takhle to vypada na aute:
Obrázek
Slibovany planek: (diry na hl.plate jsem umyslne nekotoval, jelikoz staci prilozit orig.plato a podle nej si diry naznacit)
Obrázek
Planek uchyceni ramena:
Obrázek

Dale je nutno podlozit tlumice na plate, asi o 5mm+-,kdyz se podivate na orig.plato bude vam to jasne. Potom jeste zpilovat paku od serva rizeni, na polovicni tloustku a na ni otocit cep o 180 st. smerem k servu rizeni(jinak se vam to tam nevejde). Pozor, je nutne ve vysilacce prehodit chod(reverse)serva rizeni. S novym rizenim, se smysl ovladani otaci, je tedy treba prehodit z reverse na normal(popripade naopak,zalezi na vysilacce). Vsechny matky zalepeny lepidlem na sroubky (strednim-modrym).
Jeste pridam seznam dilu:
Sroubky: M3x25mm______________________________________________________2ks
M3x15mm zapustna hlava (slouzi ke spojeni nosniku ramen a hl.plata)_____2ks
M4x25mm______________________________________________________2ks

Podlozky:M4____________________________________________________________4ks
M3____________________________________________________________10ks

Matky: M3______________________________________________________________4ks
M4______________________________________________________________2ks
Vymezovaci podlozka vnitrni prumer 4mm,vyska 2mm (nutno vyrobit)______________2ks
Mosazny nyt prumer tela 4,7mm____________________________________________2ks http://www.jatagan.eu/ostatni-materialy/dute-nyty-4-7mm-mosaz
Koncovka spojovacek_____________________________________________________2ks http://www.rcm.cz/produkt/TWH-Koncovka-prednich-spojovacek-6mm-6-i25737
Spojovacka_____________________________________________________________1ks http://www.rcm.cz/produkt/TWH-Predni-spojovacka-6-i25736
Kulovy cep______________________________________________________________2ks http://www.rcm.cz/produkt/TWH-Cep-2-s-kulovymi-pouzdry-6-i25738

Tod vse,snad to nekomu pomuze.
A Jeste jednou zduraznuju,neni to muj napad,jen jsem ho poupravil k obrazu svemu.
Mejte se Camelos

_________________
Kdysi: TAMYIA Citroen Xsara 2WD 1:10, CEN ME16 1:16, CEN Magnum NX 1:10, FG MODELLSPORT Marder 26ccm 1:6
Ted: VATERRA Twin Hammers 1:10


Naposledy upravil camelos dne pát črc 03, 2015 9:36 am, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 169 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.