4 link je komplet nově dělaný.. rozvor je prdloužený na 320 mm čili tuším o 3 - 4 cm delší než u dinga, s tím, že jsem se spíše snažil o zachování kastle a rámu, čili cesta nejmenšího zla, předek je prodloužený více než zadek... kastli jsem teď snížil vepředu - ubrousil sem akorát nálitky na interiéru, takže teď tam sedí hezky a vysoké to takhle zůstane, akorát příjdou časem tlumiče od Integy, zatím spokojenost.. nebude to holt žádny prcek ale brutalitka trochu, ony navíc až budou všechny úpravy hotové, tak půjdou dolů, protože to dost ztěžkne, ale chci zachovat křížení...
zadek půjde ještě o nějaký milimetřík výs, až tam dám šrouby a ne provizorní drátek do úchytu :)
člověk by se divil, jak moc hrajou roli jen milimetry.. ale jak je vidět kastle je v rovině se středem rámu
a upalte mě, ale kdyby tam nebyly nalepky new bright a swamp dawg, a byly čistý paraboly, tak mě se ten nástřik fakt líbí :-D
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9)
Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler
Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress
Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT