Ako tak sledujem skoro kazdy kto pouziva na osvetlenie diody sem-tam spomenie , ze ich zabrusoval . A tu nastava otazka ako a cim to zbrusujete a ci po zbruseni ostava svietivost rovnaka , ci sa neposkodi obal natolko , ze ostanu nejake znamky brusenia alebo ostane ciri ? Ak to uz niekto robil poradte ako na to , lebo mam v plane tiez nejako upravit diody na zadny naraznik pre Tatru
No a čo TA 05, Mitsubishi EVO X , XERUN 60A, Nosram X12 13,5T ,Spektrum DX3E TA 05, Mazda RX-7 , SP GT2.0 LPF, Nosram X12 13,5T ,Spektrum DX3E Tatra 8x8 kolos (dolaďovanie) Axial Honcho DRIFT 4EVER
Teď jsem zabrušoval diody na vozík-červené dozadu.
Měl jsem klasický 5mm kulatý a potřeboval jsem je nacpat do mosaznýho U profilu. Brousil jsem "jen" boky. "Čelo" diody zůstalo netknutý. Bral jsem to jemným pilníkem. Broušená část zmatovatí-jak když vezmeš šmirglem plexi.
Kdyby si brousil (zmatovatěl) celou diodu, tak to možná trochu svítivosti ubere, ale u zadních světel bych to vůbec neřešil. Tam nějaký extra šajnidla nejsou potřeba.
Případně se neboj to vyzkoušet, při ceně diody, jedna zkažená neni žádná ztráta. Maximálně se ti tvůj výtvor nebude líbit a budeš zkoušet něco jinýho.:lol:
Diodu můžeš ubrousit , nebo i odřezat. Následně použít šmirgl na zahlazení řezané/broušené plochy a následně vyleštit brusnou pastou , nebo stačí i zubní pasta a o trošku víc práce :wink: Pak je jako netknutá
:mrgreen:
Já jsem dělal na Defendera brzdová/obrysová světla z 8mm a zpátečkové z 10mm diody. Diodu jsem uřízl jak nejvíc to šlo, obrousil do požadovaného tvaru a potom jsem to vzal smirkem 1000. Pokud to člověk nezkoumá nějak zblízka, tak nejde poznat že je to z diod
LR Defender 110 Hard Top MP
HPI Baja 5B SS
Spektrum DX3S