Chlapci a chlapi, mám menší problém :( zjistil jsem že při vyšším zatížení (výjezd do kopce atp.) mi začne servo samo zatáčet doprava ... zkoušel jsem kde co nastavit a přehodit, ale nepomáhá to ... nikdy dříve to nedělalo. Mám original regulator TEU-101BK a pajero servo Hitec HS .. nevíte někdo v čem by mohl být problém ? díky moc za odpověď .. :wink:
nejdrive bych zkusil jiny regulator (treba pujcit od kamarada ) pak taky zkus v servu vycistit potenciometr, ale je divne, ze to dela jenom pri zatezi.....
To je dost divny.. Ja pouzivam TEU regl jak v expedici tak v trophy uz dlouho a zadny podobny ani jiny problem sem s nim nikdy nemel.. Tipuju to na spatne servo, zkus jine a uvidis.. ;-)
RC4x4-Shop(.)CZ Ford F150 Raptor Custom Project CC-01 Jeep Wrangler YJ CC-01 Isuzu Amigo TA-02 Ford F150 Trophy TA-01 VW Race Touareg TL-01 Celica+911GT3+Focus+M3 Fotky a videa - kubamynar.rajce.idnes(.)cz youtube(.)com/user/kubamynar
píchni samotnej kabel od serva do přijímače a napoj na měřák ať víš na kolika V je BEC jestli ho teda máš a jestli stíhá napájení přijímače. :wink:
Může bejt na odchodu třeba baterka a nedává co kdysi :roll:
no.. jestli ti napeti na baterce klesne pod tech 5V, nebo kolik je minimalni napeti, pri kterym servo slibuje ze by mohlo fungovat, tak je mozny (i kdyz dost divny), ze se takhle chovat bude.
jak tu mam pocit, nekdo psal, zkus zmerit napeti na servu (mezi cernym a cervenym dratem) nebo primo na baterce (TEU101-BK stejne zadnej BEC nema). Pokud bude pri zatezi nejak podezrele maly, mohl by to byt duvod. Zkusil bych pak jiny servo, ktery pri "podpeti" nebude takhle zlobit.
Tak jsem to už vyřešil ... našel jsem doma druhé servo, tak jsem ho vyměnil a funguje uplně normálně .. nechápu jak to mohlo takhle reagovat na zatížení motoru ... Bohužel mám jen slaboučké servo od graupnera, tak musím časem pořídit lepší ... :?
Samozdřejmě děkuju všem za tipy co by to mohlo být :wink: