Uživatelský avatar
Frenky
Častý přispěvatel
Příspěvky: 982
Registrován: 21.06.2011 0:00
Bydliště: Krnov

Problém s li pol

Když připojím baterku k nabíječce tak nabíjí ale když baterku připojím a zasunu konektor balancéru do zdířky balancéru tak po pěti sekundách nabíječka přestane nabíjet.Jedná se o EQilibrum3.0 nikdy to nedělalo na displeji se objeví nápis BATTERY VOL ERR CELL CONNEKT bez balancéru normálně nabíjí.Prosím poraďte.
Uživatelský avatar
Frenky
Častý přispěvatel
Příspěvky: 982
Registrován: 21.06.2011 0:00
Bydliště: Krnov

Ještě mě napadlo jestli nemůže být problém v kabelech nebo konektoru balancéru protože v autě nejsou nijak chráněné.
Uživatelský avatar
Filip
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2135
Registrován: 26.02.2009 0:00
Bydliště: Havířov

Máš někde porvaný balanční kablík nebo špinavý balanční konektor.
-Axial - rám x-trail, el. Ezrun 35A, Ezrun 32T,
karoserie Homemade Cherokee.
-SCX Jeep JK = splašené trubky
-HPI - Blitz, 7,5T.
-Savage FLUX XL
-Firestorm
-LRP - S10 Blast Drift AMG
-Asso - SC10 4x4
Uživatelský avatar
Frenky
Častý přispěvatel
Příspěvky: 982
Registrován: 21.06.2011 0:00
Bydliště: Krnov

Právě že kabely vypadají v pohodě a konektor jsem čistil fakt nevým co se pokazilo.Bohužel nemám druhé kable a ani nikdo v okolí
Uživatelský avatar
manek100
Uživatel
Příspěvky: 214
Registrován: 27.10.2011 0:00
Bydliště: Křemže

zkus voltmetrem proměřit balanční konektor, na dvou kontaktech vedle sebe musi byt vzdy 3-4,2 V, podle toho jak jsou lipo nabite.
Uživatelský avatar
Balu
Píšu hodně
Příspěvky: 1629
Registrován: 22.01.2012 0:00
Bydliště: Přerov

Mně to dělá taky stejná nabíječka,ale jen u LRP baterie od nova.Ta má balanční konektor přímo z baterie.Další tři co mám s káblíkama na banánek nou problém.
Ford Bronco 1967 "Dědek" Home made šasi
Ford bronco 1973-Špenát EVO III Home made šasi
Toyota FJ 40 Home made šasi long zúžené nápravy Axial
Mitsubishi Pajero CC-by Mrak v plným tuningu
Xray T3 drift
Hpi Blitz
http://balu67.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Frenky
Častý přispěvatel
Příspěvky: 982
Registrován: 21.06.2011 0:00
Bydliště: Krnov

Mě to začalo dělat když jsem se vrátil z Ostravy kde jsem tomu dával dost za uši a dost jsem to koupal
Uživatelský avatar
Frenky
Častý přispěvatel
Příspěvky: 982
Registrován: 21.06.2011 0:00
Bydliště: Krnov

Problém vyřešen rozebral jsem konektor a ty plechové kontakty jsem trochu stlačil štípačkami a už to funguje asi se někde nedotýkal kontakt.
Uživatelský avatar
Filip
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2135
Registrován: 26.02.2009 0:00
Bydliště: Havířov

To píšu. byla v něm špína a to ten pin vytlačilo.
-Axial - rám x-trail, el. Ezrun 35A, Ezrun 32T,
karoserie Homemade Cherokee.
-SCX Jeep JK = splašené trubky
-HPI - Blitz, 7,5T.
-Savage FLUX XL
-Firestorm
-LRP - S10 Blast Drift AMG
-Asso - SC10 4x4
Uživatelský avatar
Frenky
Častý přispěvatel
Příspěvky: 982
Registrován: 21.06.2011 0:00
Bydliště: Krnov

spíš moc roztažený
Uživatelský avatar
Bandolik
Píšu hodně
Příspěvky: 1056
Registrován: 19.06.2012 0:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele: WWW

Hlavně že to funguje ne :-D
CC-01Mitsubishi Pajero
Axial Dingo
:-)

http://bandolik01.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
petos
Častý přispěvatel
Příspěvky: 768
Registrován: 25.01.2010 0:00
Bydliště: Banska Bystrica SK

Re: Problém s li pol

Este by to mohlo robit,ked mas rozhodene clanky.
Ine napatie na nich.
Napr
1.clanok 3,3V
2.clanok 3,8V
A ked zacnes nabijat cez balancer tak napatie vyskoci na 2clanku nad 4,2V a automatika koli ochrane vypne.

Mne sa tak spraval jeden nafuknuty utopenec.
SCX10 jeep JK 4x4
TRX6 Pacific P12 6x6
Uživatelský avatar
Frenky
Častý přispěvatel
Příspěvky: 982
Registrován: 21.06.2011 0:00
Bydliště: Krnov

Re: Problém s li pol

Přečti si co je napsáno výš

Zpět na „RC vybavení, elektronika, baterie“