NISSAN PATROL Y61 cc-01 Nissan patrol y61 GU IV scx10 toyota fj 45 TRIAL SPECIAL homemade no road...no problém GT3B 8ch Ondra http://odas.rajce.idnes.cz/
NISSAN PATROL Y61 cc-01 Nissan patrol y61 GU IV scx10 toyota fj 45 TRIAL SPECIAL homemade no road...no problém GT3B 8ch Ondra http://odas.rajce.idnes.cz/
Ja nabijel na lipoprogram bez balanceru rok a baterky zijou do ted uplne v klidu.. :-) Nimh nebrat, katastrofa, uz tu vec nechci videt, tezka, nachylna na mraz, hreje se, neda proud, kolikrat i driv umre....
RC4x4-Shop(.)CZ Ford F150 Raptor Custom Project CC-01 Jeep Wrangler YJ CC-01 Isuzu Amigo TA-02 Ford F150 Trophy TA-01 VW Race Touareg TL-01 Celica+911GT3+Focus+M3 Fotky a videa - kubamynar.rajce.idnes(.)cz youtube(.)com/user/kubamynar
Ano, vem li-polku. Je lehčí a dá víc proudu. akorát si nejsem jistej, jak s tou teplotní náchylností-> Někdo mi říkal že pro bezpečné používání se nemůže vystavit mrazu ale jen teplotám +10-35stupńů. Nejsem si jistej ale snad ti tu někdo poradí lépe než já ... :oops:
Pavel Suchomel Buggy Bullet V3 - momentálně probíhá GO Nissan 350Z - od roku 2012 probíhá GO SCX-10 - HPI Bronco - momentálně probíhá GO mé rajče 4 Válce stačí, když turbo tlačí ... ...jo a nejlepčí kanál na TyTrubce najdeš zde...
S tou teplotou je to dost rozdílné: co si pamatuju, tak někteří letečtí modeláři v teplotách těsně pod nulou ani neodstartovali, někteří lítali i při - 10°C. Záleží opravdu na kvalitě baterek, Kdy třeba Kokamky jsou v pohodě a méně známé čínské "značky" jsou už mimo provoz. Baterce jako takové to nevadí, životnost neklesá, jen při těch nízkých teplotách už někde přestává chemická reakce a ta baterka prostě zmrzne. NiMH rozhodně nebrat - zvlášť takové, které mají ve velikosti SC nad 4000 mAh. Tam už je ten nápis na baterce v rámci klamavé reklamy a ne skutečné kapacity.