Protoze je to zbytecna a nesmyslna vaha na aute. takhle ti auto pojede odhaduju minimalne hodinu na jednu baterku a tu druhou budes nesmyslne tahat....
...no já osobně třeba v Merglovi vozil taky dvě baterky...neměl sem je propojený, takže sem je musel přepojovat, ale ta váha přidala na realističnosti jízdy a zlepšila trakci...čili bych rozhodně dvě baterky v autě neosuzoval...
v Bubákovi mám taky dvě baterky, ačkoliv tam je druhá pro naviják...ale slouží zároveň jako vyvážení...
**Honza** **Original since 1981** **#RTRCZ team driver**
musim se priznat k mýmu omylu - pokud je to na expe, tak ok, taky jsem měl. pokud na crawlera, tak platí, co jsem napsal výše. maličko jsem se zamotal do několika topiců....
No podle me 2 baterky spatny nejsou ale zapojit je na jednou si myslim ze to je zbytecny kdyz tam das lipolu 5000 tak to bude stacit - muj nazor na elektronyku sem jelen
Presne tak, at jich v aute vozi kolik chce, ale to propojovani mi prijde trochu ulitnuty. Ono 3S4P se musi opravdu dobre udrzovat a hlavne bez toho vlastne nikam nedojedes, ze... :roll:
me jenom napadlo je propojit jinak muzu ject na 1 a az se vybije tak to preopojim na 2hou me slo hlavne o vyvazeni nechtel jsem to delat jak u nakych modelu ze na jedne strane je motor a na druhe jsou baterky nebo jak u Tamiya hamru kde je motor hned u zadni napravy takhle motor davam jen kdyz neco stavim na vyblbnuru a pouzivam jiny diferencial a ohledne te prevodovky tak tam pude 3stupnova jen bych este chtel vedet jestli se u tech prevodovek daj vymenovat JEDNOTLIVE prevody