Lukas2003
Uživatel
Příspěvky: 107
Registrován: 28.12.2009 0:00
Bydliště: Prešov, SR
Kontaktovat uživatele: WWW

Axial scx10 tlmiče

Zdravím chlapci, chcem sa opýtať ako správne naplniť tlmiče olejom, všetci mi hovoria že až úplne po vrch....lenže vzniká mi tu problém, že tlmič mi potom neide ani stlačiť je strašne tvrdý, ked z neho trošičku odlejem oleja tak sa tlmič krásne vracia a dá sa stlačiť naplno, lenže všetci mi vravia že ten olej má byť doplna aby tam nebol vzduch...
Uživatelský avatar
Adam62_cz
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2236
Registrován: 06.08.2009 0:00
Bydliště: Doma

Na origo SCX jsem tam olej vůbec neměl, jen na mazání...
Když jsem měl kastli defa tak jsem je měl asi do třičtvrtě naplněny, kvůly tuhosti
Adam - SPEED Energy Team
- 1:10 LR Defender 90 DCC 006 -scale
- 1:10 LR Defender 90 - Offroad
http://adam62cz.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
rskedar
Nově příchozí
Příspěvky: 95
Registrován: 10.06.2009 0:00
Bydliště: Havířov

nehledej v tom vědu - uvědom si, že když píst zajede do tlumiče, tak ze změní objem uvnitř, takže plň tlumič s pístkem do poloviny zastrčeným a je po problému. Když plníš tlumič s vysunutým pístkem, tak hrozí prasknutí té vrchní čepičky. Když bys plnil se zataženým pístkem úplně, tak hrozí, že by mohl vzduchu trochu přisávat.....
Rubicon CREEPER
SAVAGE FLUX XL HP
SAKURA ZERO S
LRP S10TCR
Uživatelský avatar
Dejvid6
Uživatel
Příspěvky: 377
Registrován: 23.01.2009 0:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele: WWW

jestli myslíš čepičkou membránu,tak to scx tlumič vůbec nemá,má jen vrchní uzávěr :wink:
David Ptáčník
Jeep Cherokee - SCX10
Rajče
www.rcep.alptech.cz
Uživatelský avatar
Grizzly
Uživatel
Příspěvky: 449
Registrován: 24.12.2008 0:00
Bydliště: Praha 10 Vršovice

Naplň to uplně jednoduše.Nech píst dole a nalej olej tak do 3/4,pak zapumpuj pístem,ale nesmí jít nad hladinu,pak by nasál vzduch,když zmizí všechny bubliny,tak to dolej do plna.Pak zašroubuj horní víčko,píst musí být stále ve spodní poloze,nech víčko mírně povolené a zasuň pístnici nadoraz k čepičce,přebytečný olej vyteče,pístnici nech v této polze a čepičku utáhni a je hotovo,pak si poslechni jestli to v tlumiči nevrže,to by tam byl vzduch,tak bys to musel znovu otevřít a malinko doplnit olej.Správně napněný tlumič nesmí vrzat a po zmačknutí se musí bez pomoci pružiny sám vrátit aspoň do půlky celkového pohybu.
Griessl Karel
Rc Trial = Mouchod, Liaz 111, Avia Future, Praga V3S
RC Crawler = Axial,Bully
RC exp. = Toyota-truggy a další ve stavbě
RC Dakar = Tatra Jamal
Lukas2003
Uživatel
Příspěvky: 107
Registrován: 28.12.2009 0:00
Bydliště: Prešov, SR
Kontaktovat uživatele: WWW

ešte jedna otázka, aký olej odporúčate do axíka??
Uživatelský avatar
jerry-mouse
Častý přispěvatel
Příspěvky: 857
Registrován: 13.08.2009 0:00
Bydliště: Offroad City- East Slowakei.

Lukas2003 píše:ešte jedna otázka, aký olej odporúčate do axíka??
WD-40 :mrgreen: Ale teraz vazne ja davam do svojich kar nieco riedse tak okolo 250-400 podla vlastnosti konkretneho tlmica dalej si treba uvedomit , ze nase auta niesu buggyny ktore si vyzaduju trochu hustejsi. :wink:
Dva kroky vzad jsou mnohdy tím nejlepšim krokem vpred ......... Full 2,4G... DCC 90.No-007, DCL 100-NoX01
Mob+421 911/905-833 957 Aktuálne ALFA Mobil 0948 833 957. Viber aktivny!

Zpět na „Nápravy, převodovky a jejich části“