Hoší, párkrát jsem zahlídl fotky šásek z PSHčka. Pokud se slepí víc vrstev, tak by problémy být nemuseli ne?
Žádný závity v šásku jinak nedělám, všechno na šroub + matka.
Jak se na to vy tváříte?
Moc forový , existují podstatně houževnatější plasty . PSH rádo praská a je háklivý na zimu, olej a ředidla.
Spíš bych doporučil foamlux je odlehčený a dá se tak použít větší tloušťka(síla) a při tom úžasně houževnatý . Hůř se lepí , ale na šroubované bastlení je super. Sem tam z něj taky bastlím mám ho pěknejch pár tabulí :mrgreen:
napadlo mě slepit pár desek svisle, takže výsledek by byl 6-8mm tlustý.
Přes bych mohl dát třeba smršťovačku (kometické upravy). Výztuhy jsou samozřejmostí.
Mě to spíš napadlo nedělat plný ale čtvercovou/obdélníkovou trubku. Udělat boky tvarovaný tak by slušně šel udělat profilovanej rám. Ale ta pevnos...asi máte recht..nemá smysl šetřit váhu na spodku auta a použít kov
Jeep Wrangler na CCčku,LR Discovery I ve stavbě, Avia A31 Turbo 4x4 odložena na neurčito
http://trewor.rajce.idnes.cz Hlava plná nápadů ale jsem moc línej je realizovat