Ludek21214 píše:
Po vytisknutí jsi s tím ABS ještě něco dělal? Zkus vzít skleničku, nalej do ní trochu acetonu, ty ozubený kola zavěs na niť tak aby byly nad hladinou a sklenici uzavři. Nech na ty kola působit výpary 30 - 60 min. potom je vytáhni a nech je zavěšené odvětrat aspoň 2 dny. Ty výpary ABS naleptají a lépe se spojí jednotlivé vrstvy.
Nedělal jsem s tím nic. Je to jen výtisk.
Borik píše:
Aceton naleptá ABS nejprve na povrchu - výpary se dovnitř nedostanou. Výsledkem bude, že se naleptá ( a změkne ) povrch zubů a to je myslím dost špatně. Asi by nebylo marné ve sliceru protáhnout celou hřídel 3 mm ( 4 mm ) dírou a pak do ní naklepat nerezovou 3 mm ( 4 mm ) tyč se zdrsněným povrchem a pořádně zalepit kvalitním vteřiňákem. Ale netuším, do jaké míry by to kovové jádro pomohlo.
Ludek21214 psal, nechat to 2dny odvětrat. To bylo, odhaduji, právě kvůli řádnému odpaření acetonu a tím vytvrdnutí povrchu. Nevím, jestli by to pomohlo k větší pevnosti celkově, ale říkám si, že by to vyhladilo povrch zubů a třeba by ta převodovka nebyla tak hlučná.
Asi nejdřív vyzkouším ten šroub v ose na stažení. Pokud to nepomůže, budu hledat dál. Však se to jednou podaří.
Taky mám v hlavě plán předělat převodovku úplně. To by bylo ale na dlouhé zimní večery... :-)