TAB
Nově příchozí
Příspěvky: 16
Registrován: 15.02.2011 0:00
Bydliště: Ostrava

Reduktor

Také mám (a už dlouho) karoserii RANGE ROVER SPORT od NEW BRIGHT a chystám se ji osadit na podvozek CC-01. Koupil jsem podvozek z Toyota Land Cruiser a uvažuji, že jej říznu uprostřed a nadstavím. Co mne k tomu vede. Chci osadit motor s reduktorem a potřebuji na to více místa. Nevite, jsetli už tohle někdo dělal? A máte někdo zkušenosti s reduktorem? Díky TAB
Uživatelský avatar
Knedlousek
Uživatel
Příspěvky: 301
Registrován: 12.02.2011 0:00
Bydliště: Stráž nad Nežárkou
Kontaktovat uživatele: WWW

Hele já budu zejtra dávat kastličku RR od New Bright na dlouhý CC, sedí tam skvěle to vím.
Uživatelský avatar
Kuba93
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2299
Registrován: 04.08.2009 0:00
Bydliště: Praha

Ja bych osobne do vany radsi nerezal.. Rozvor si zvetsis delsima linkama a reduktor = predpokladam redukcni prevodovku, tam das taky celkem bez problemu, musi se vyriznout prostor, kde je baterka a tim "prodlouzit" tu "prohluben" co je udelana pro motor.. Baterka jde pak postavit na vejsku na svy puvodni misto.. Nekde sem to uz videl, nevim jesli u nas nebo na cizim foru, ale uz to urcite nekdo delal a nevidim duvod, proc by to nemelo fungovat.. :wink:
RC4x4-Shop(.)CZ
Ford F150 Raptor Custom Project
CC-01 Jeep Wrangler YJ
CC-01 Isuzu Amigo
TA-02 Ford F150 Trophy
TA-01 VW Race Touareg
TL-01 Celica+911GT3+Focus+M3
Fotky a videa - kubamynar.rajce.idnes(.)cz youtube(.)com/user/kubamynar
MarcoI
Nově příchozí
Příspěvky: 3
Registrován: 21.01.2009 0:00
Bydliště: Hradec nad Moravicí

Taky bych se vyhnul dělení podvozku a šel raději cestou menšího odporu. I já mám na svém CC-01 jak ty říkáš reduktor, ale s motorem 400 a díky tomu jsem nemusel nic řezat. Ten rozdíl oproti sérii je znát a s 540tkou to bude určitě ještě lepší.
TAB
Nově příchozí
Příspěvky: 16
Registrován: 15.02.2011 0:00
Bydliště: Ostrava

Díky za názory, chtěl jsem zachovat držák baterií a nechat krátké linky. Ještě to tedy zvážím.

Zpět na „CC-01“