Také mám (a už dlouho) karoserii RANGE ROVER SPORT od NEW BRIGHT a chystám se ji osadit na podvozek CC-01. Koupil jsem podvozek z Toyota Land Cruiser a uvažuji, že jej říznu uprostřed a nadstavím. Co mne k tomu vede. Chci osadit motor s reduktorem a potřebuji na to více místa. Nevite, jsetli už tohle někdo dělal? A máte někdo zkušenosti s reduktorem? Díky TAB
Ja bych osobne do vany radsi nerezal.. Rozvor si zvetsis delsima linkama a reduktor = predpokladam redukcni prevodovku, tam das taky celkem bez problemu, musi se vyriznout prostor, kde je baterka a tim "prodlouzit" tu "prohluben" co je udelana pro motor.. Baterka jde pak postavit na vejsku na svy puvodni misto.. Nekde sem to uz videl, nevim jesli u nas nebo na cizim foru, ale uz to urcite nekdo delal a nevidim duvod, proc by to nemelo fungovat.. :wink:
RC4x4-Shop(.)CZ Ford F150 Raptor Custom Project CC-01 Jeep Wrangler YJ CC-01 Isuzu Amigo TA-02 Ford F150 Trophy TA-01 VW Race Touareg TL-01 Celica+911GT3+Focus+M3 Fotky a videa - kubamynar.rajce.idnes(.)cz youtube(.)com/user/kubamynar
Taky bych se vyhnul dělení podvozku a šel raději cestou menšího odporu. I já mám na svém CC-01 jak ty říkáš reduktor, ale s motorem 400 a díky tomu jsem nemusel nic řezat. Ten rozdíl oproti sérii je znát a s 540tkou to bude určitě ještě lepší.