Vassek
Nově příchozí
Příspěvky: 62
Registrován: 05.08.2010 0:00

Otázka na utěsnění

Zdravím Vás, nevěděl jsem přesně kam to hodit, tak snad to nebude vadit. Chtěl bych se zeptat, jak jste utěsnili převody proti vodě a písečku. Elektroniku jsem už pořešil, ale vždy když jedu ve vodě, po chvíli to začne rachtat. Vyplaví se velká část vazelíny a do ozubených kol se dostane pár kamínků. Má někdo nějakou fintu? Díky
Uživatelský avatar
ferdovic
Uživatel
Příspěvky: 457
Registrován: 22.02.2010 0:00
Bydliště: Havířov,Dolní Suchá

No je hezké co píšeš,ale nepíšeš u čeho se to týká,mám na mysli typ vozítka,pak by se možná dalo poradit.Jinak leda finta fň.
Jeep Nukizer 715
Jeep Willys
Oskosh 1926
Zis 134 8x8
Jeep Wrangler
Ford Mustang
Bergetiger
rajče ferdovic1
you tube ferdovic1
Uživatelský avatar
Tomhabmw
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2489
Registrován: 16.11.2009 0:00
Bydliště: Někde u té Pálavy..

Prdím na to... :wink: :cry: ,vždy jednou za čas rozeberu-vyčistím,namažu. :lol:
Vassek
Nově příchozí
Příspěvky: 62
Registrován: 05.08.2010 0:00

Tak když je to ve vlákně CC-01, tak asi CC-01. Já bych se taky na to nejraději vykašlal, jenže ten zvuk je teda fakt nic moc...
Uživatelský avatar
Trewor
Častý přispěvatel
Příspěvky: 731
Registrován: 29.01.2009 0:00
Bydliště: Praha-Újezd

Utěsněný jsem to měl přes ty dirky nahoře a po obvodu ale voda si tam stejně našla cestu přes motor a ložiska difu takžejsem to vzhledem k častějšímu ježdění va bahně dost čistil a tim častym otvíránim my odešly závity, tak tam šly M3 ale v už strhlý dirce už to neni ono a mam tam už větší šroubky. Hold jak to jde do plastu a musí to bejt utáhlý nesmí ses tim moc hejbat
Jeep Wrangler na CCčku,LR Discovery I ve stavbě, Avia A31 Turbo 4x4 odložena na neurčito
http://trewor.rajce.idnes.cz
Hlava plná nápadů ale jsem moc línej je realizovat
Uživatelský avatar
RomanSori
Uživatel
Příspěvky: 101
Registrován: 24.01.2010 0:00
Bydliště: Příbor

No tak to budeš mít spíše v...Pastorek kup nový a ocelový :lol:
Mitsubishi Pajero CC 01
Land Rover Discovery SCX
http://romansori.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Kuba93
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2299
Registrován: 04.08.2009 0:00
Bydliště: Praha

Jak pise Roman.. Prvne kup ocelovej pastorek.. Potom zkontroluj jesli nemas naky vylisky prebytecny na styku krytu prevodu s sasim.. A vzdy kdyz to rozebiras a pak davas dohromady tak zkontroluj aby tam nebyl naky maly kaminek nebo tak neco kvuli cemu by to uplne nedosedlo.. Sroubky utahuj opatrne a vzdy "heldej zavit" tocenim sroubu na druhou stranu nez jakoby zapadne.. :wink: Ja prevody cistim cca jednou za dva mesice a po roce jezdeni jsou celkem v pohode aspon po zvukovy strance a to jezdim voda nevoda, bahno nebahno.. :lol:
RC4x4-Shop(.)CZ
Ford F150 Raptor Custom Project
CC-01 Jeep Wrangler YJ
CC-01 Isuzu Amigo
TA-02 Ford F150 Trophy
TA-01 VW Race Touareg
TL-01 Celica+911GT3+Focus+M3
Fotky a videa - kubamynar.rajce.idnes(.)cz youtube(.)com/user/kubamynar
Uživatelský avatar
ferdovic
Uživatel
Příspěvky: 457
Registrován: 22.02.2010 0:00
Bydliště: Havířov,Dolní Suchá

I já mám závity už pryč,tak jsem do šasí nalepil 3mm závitové tyče a na víčko převodu šroubuji matky.Pastorek pokud máš v háji,bude hlučný at děláš co děláš.Takže vyměnit a určitě se to zklidní.
Jeep Nukizer 715
Jeep Willys
Oskosh 1926
Zis 134 8x8
Jeep Wrangler
Ford Mustang
Bergetiger
rajče ferdovic1
you tube ferdovic1
Vassek
Nově příchozí
Příspěvky: 62
Registrován: 05.08.2010 0:00

Pastorek jsem měnil, i komplet převody. Šrouby už mam taky stržený, narval jsem tam větší šrouby. Jenom mě zajímalo jestli je nemáte nějak speciálně utěsněný, jezdím stylem i střecha pod vodou... Asi to zkusím nějak zapečetit tavnou pistolí, nic lepšího mě nenapadá...
Uživatelský avatar
Trewor
Častý přispěvatel
Příspěvky: 731
Registrován: 29.01.2009 0:00
Bydliště: Praha-Újezd

ferdovic píše:tak jsem do šasí nalepil 3mm závitové tyče a na víčko převodu šroubuji matky

Geniální nápad...jdu hned na to :wink:
Jeep Wrangler na CCčku,LR Discovery I ve stavbě, Avia A31 Turbo 4x4 odložena na neurčito
http://trewor.rajce.idnes.cz
Hlava plná nápadů ale jsem moc línej je realizovat
Uživatelský avatar
jerry-mouse
Častý přispěvatel
Příspěvky: 857
Registrován: 13.08.2009 0:00
Bydliště: Offroad City- East Slowakei.

Vassek píše:Pastorek jsem měnil, i komplet převody. Šrouby už mam taky stržený, narval jsem tam větší šrouby. Jenom mě zajímalo jestli je nemáte nějak speciálně utěsněný, jezdím stylem i střecha pod vodou... Asi to zkusím nějak zapečetit tavnou pistolí, nic lepšího mě nenapadá...
Naser tam plno plastovej vazeliny ktora ti vyplni prazdny priestor a aj zachyti pripadne necistoty. Vazelina na aj tu vlasnost ze je vodoodpudiva, a ked je vsetko kvalitne vyplnene tou vazelinou, tak tam ani voda nejde lebo nema jednoducho kde! Ja to tak mam na vsetkych CC-kach a no problemo! :idea:
Dva kroky vzad jsou mnohdy tím nejlepšim krokem vpred ......... Full 2,4G... DCC 90.No-007, DCL 100-NoX01
Mob+421 911/905-833 957 Aktuálne ALFA Mobil 0948 833 957. Viber aktivny!
Uživatelský avatar
NARCOS
Uživatel
Příspěvky: 325
Registrován: 16.10.2009 0:00
Bydliště: Viničné Šumice

me to hucelo taky jezdil jsem s puvodnim pastorkem kterej tak znemoznik autu jezdit jak byl oholenej koupil jsem novej a trochu seto zlepsilo prevody jsem vycistil a byly jak novy ale furt auto desne huci tak uz me napada jen vymenit motor nebo loziska... asi jsem pri koupi auta kapnul na HODNE blby loziska protoze se nejaky rozpadly a nejaky zatuhly a jsou dost hlasity :cry:
Vassek
Nově příchozí
Příspěvky: 62
Registrován: 05.08.2010 0:00

Jak říkám, všechno je nový. Teď jsem všechno přečistil a pořád to dělá rachot. Ješt se musím vrhnout na zadní nápravu, tak uvidíme...

Zpět na „CC-01“