Tak sem se po dlouhý době rozhodl, že sem taky něco napíšu. S bratrem sme si pořídili Pajera a tak nějak pomalu je upravujem. Popravdě v poslední době se kvůli časové tísni práce naprosto zastavili ale není se čeho bát přijdou deštivé večery a bude hned čas. Dosavadní úpravy nejsou až tak veliké: začlo to zvednutím kastle pak aspoň prořezání gum výroba domácího předního i zadního rámu taktéž 4-link zahrádka oka na tahání výměna řízení (ocelové) a naposled nový motor, pač ten origo vypověděl službu. Chtěli jsme se zeptat jestli někdo v okolí Pt taky nejezdí že by sme mohli dát spicha pár míst tady v okolí máme projetý tak že by nás zajezdilo víc. Jinak jaký servo doporučíte do cc v přijatelný cenový relaci?
tak sem dej odkaz na rajče nebo si to dej do podpisu jako to mam já....servo je good dokonce má i dá se říct těsnění v sobě takže snese líp i vodu kovový převody....no prostě hodně muziky za málo peněz....
CC-01 Mitsubishi Pajero
MST/CMX Scale Avia A21F
Yokomo YD-4 MR BMW E30 Touring
TT-01/Long Ford F-350 Super Duty
TAk už by to tam mělo být. JJ to je hlavní že za to člověk nedá moc peněz a službu to udělá taky. Já sem právě už dal ocelový řízení krapet se to zlepšilo ale pořád n ic moc tak budu muset vyměnit to servo.
Ještě sem se chtěl zeptat jak je to s výměnou? Sedne tam jak prde+l na hrnec nebo je třeba nějaká úprava? A jestli se nějak nastavuje nebo jak pač mám původní regl, přímač vlastně vše krom motoru ale ten s tim nemá nic společnýho. Já jenom abych nekoupil a pak nemusel hned kupovat regl nebo tak něco. Mockrát předem děkuji za rady.
Tak servo je vyměněno změna teda velká. Ale i přesto jsem zjistil že při zatáčení se mi opírají ty čepy na těch modrejch nábojech o ramena. Neotáčel je už někdo že by nebyli jako směrem k zemi ale prohodit pravej s levym a tudíž by byly jakoby k podvozku. Koukal sem na to a podle mě by tam nemělo nic vadit ale nějak na to nemám čas to zkoušet tak jestli nemá někdo zkušenost.