Uživatelský avatar
wranglik
Častý přispěvatel
Příspěvky: 573
Registrován: 26.09.2009 0:00
Bydliště: Dvůr Králové n/L karolíny Světlé 2136

Tatra 8x8

Takze po 3/4 roce jsem se konecne dal do stavby tatry 8X8....Po nezdaru dodelat tatru 4x4 na venom napravach sem to vzdal a vse prodal...nyni jsem se pustil do tatry 8X8........Tatru jsem zacal stavet diky Adamovi62 pac diky nemu sem se dotoho pustil.... prodal mi boky ramu kabinu predni naraznik pulky naprav a ja ted uz jen osazuji a kupuji postupne veci.... nyni sem rozebral celeho axiala scx-10 a uz dnes objednam prvni veci na tatru....nyni uz je tatra pojizdna pouze na 2 napravy takze 4x4 do konce tydne by to melo uz byt 6X6 a dale pak postupem casu 8X8 ale verim ze do mesice max do dvou tatra bude jezdit,takze uz aby to bylo :-D
tady fota
Obrázek

Obrázek
Naposledy upravil(a) wranglik dne 28.09.2010 12:05, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
pajiki
Uživatel
Příspěvky: 351
Registrován: 01.02.2010 0:00
Bydliště: šiškof

místo slibů syp fotky 8)
sevntysiksforevr
Uživatelský avatar
jerry-mouse
Častý přispěvatel
Příspěvky: 857
Registrován: 13.08.2009 0:00
Bydliště: Offroad City- East Slowakei.

Zrejme stejne riesenie, ale asi aj stejne problemy ako tu uz niekto mal pred tebou! Mal by som jedno dobre rieseni, ktore by podstatne zlepsilo jazdne vlastnosti,zivotnost a spolahlivost! :idea: Tento system tu este nikto neriesil, tak si myslim, ze by to mohlo mat vacsie sance na uspech ako predchadzajuce verzie. :idea: Inac drzim palce nech ti to vyjde! :FINE:
Naposledy upravil(a) jerry-mouse dne 28.09.2010 0:05, celkem upraveno 1 x.
Dva kroky vzad jsou mnohdy tím nejlepšim krokem vpred ......... Full 2,4G... DCC 90.No-007, DCL 100-NoX01
Mob+421 911/905-833 957 Aktuálne ALFA Mobil 0948 833 957. Viber aktivny!
Uživatelský avatar
Papi
Uživatel
Příspěvky: 207
Registrován: 24.02.2009 0:00

já nevím, proč jako náklaďák stavíte všichni tatry(s vyjímkou Mraka a jeho Liazky a páru unimogů)), když je plno dalších který jsou pro pevný nápravy vhodnější :-D Co třeba PV3S?
Uživatelský avatar
Droxa7
Uživatel
Příspěvky: 471
Registrován: 21.12.2009 0:00
Bydliště: Naproti centrálu Alzy (Holešovice)

NYNÍ !!!!!!!!!!!!

Snad budeš mít víc štěstí a trpělivosti než Adam. :-)
CC-01 Mitsubishi Pajero
Uživatelský avatar
gino
Uživatel
Příspěvky: 402
Registrován: 04.10.2009 0:00
Bydliště: Poprad city SVK

odporucam dat vsetky suciastky na prenos sily od motora ku kolesam do kovu . Su tam nehorazne sily a potom sa budes divit co vsetko sa dokaze ulomit . Vela stastia prajem :wink:
No a čo
TA 05, Mitsubishi EVO X , XERUN 60A, Nosram X12 13,5T ,Spektrum DX3E
TA 05, Mazda RX-7 , SP GT2.0 LPF, Nosram X12 13,5T ,Spektrum DX3E
Tatra 8x8 kolos (dolaďovanie)
Axial Honcho
DRIFT 4EVER
Uživatelský avatar
Pajik_CZ
Častý přispěvatel
Příspěvky: 690
Registrován: 21.11.2009 0:00

Papi píše:já nevím, proč jako náklaďák stavíte všichni tatry(s vyjímkou Mraka a jeho Liazky a páru unimogů)), když je plno dalších který jsou pro pevný nápravy vhodnější :-D Co třeba PV3S?


Zřejmě kvůli kastlím - na tatry jsou už hotový relativně hezký
Uživatelský avatar
wranglik
Častý přispěvatel
Příspěvky: 573
Registrován: 26.09.2009 0:00
Bydliště: Dvůr Králové n/L karolíny Světlé 2136

no takhle ja chci dat misto te prevodovky venom prevodovku..... tahle tam je jen kvuli tomo abych to mohl vyzkouset jak mile bude vsechno tak jak ma tak axial prevodovka vyleti spatky na ram scx-10 a prijde tam venom prevodovka......jinak kovovy chci koupit akorade kardany jinak zatim nic jineho neuvazuji a dat predni zataceci napravujak sem tu jiz nekde cetl,tak tam dat diferak a uvidime....... ale rozhodne ji dostavim i kdybych ji pak mel mit na policce tak bude hotova,alespon neco ztoho budu mit dobrej pocit ze stoji.....jdu objednat naky veci na tatru jako linky atd na prichyceni naprav.... :wink:
Uživatelský avatar
wranglik
Častý přispěvatel
Příspěvky: 573
Registrován: 26.09.2009 0:00
Bydliště: Dvůr Králové n/L karolíny Světlé 2136

takze po hodinovym konzultu s jerry mousem sem dospel tedy k zaveru, ze tatra bude pohanena 2 motory stim ze nic do kovu nepujde pouze kardany...tatra tedy bude pohanena 2 motory 45zavitu stim ze predni motor ktery bude pridelan nad predni napravou bude pohanet napravu 3a4 pres rozvodovku dale pres domecek do 3 a4 napravy zadni motor bude pohanet 1 a 2 napravu stejne jako vzadu a tim padem by mela byt zivotnost a funkcnost celeho podvozku zarucene lepsi nezli ninejsi koncepty hnat celou tatru prez jednu prevodvku a jeden motor.....no uvidime zatim postavim podvozek tak aby stal a pak uz jen postupne delat a upravovat aby to makalo jinak diky jerrymu za velkou pomoc pri stavbe
Uživatelský avatar
gino
Uživatel
Příspěvky: 402
Registrován: 04.10.2009 0:00
Bydliště: Poprad city SVK

wranglik píše:takze po hodinovym konzultu s jerry mousem sem dospel tedy k zaveru, ze tatra bude pohanena 2 motory stim ze nic do kovu nepujde pouze kardany...tatra tedy bude pohanena 2 motory 45zavitu stim ze predni motor ktery bude pridelan nad predni napravou bude pohanet napravu 3a4 pres rozvodovku dale pres domecek do 3 a4 napravy zadni motor bude pohanet 1 a 2 napravu stejne jako vzadu a tim padem by mela byt zivotnost a funkcnost celeho podvozku zarucene lepsi nezli ninejsi koncepty hnat celou tatru prez jednu prevodvku a jeden motor.....no uvidime zatim postavim podvozek tak aby stal a pak uz jen postupne delat a upravovat aby to makalo jinak diky jerrymu za velkou pomoc pri stavbe


:CHI: konecne bude spokojny , ze aspon niekto bude realizovat jeho myslienku , ja osobne som sa ukecat nedal . :-D
No a čo
TA 05, Mitsubishi EVO X , XERUN 60A, Nosram X12 13,5T ,Spektrum DX3E
TA 05, Mazda RX-7 , SP GT2.0 LPF, Nosram X12 13,5T ,Spektrum DX3E
Tatra 8x8 kolos (dolaďovanie)
Axial Honcho
DRIFT 4EVER
Uživatelský avatar
Papi
Uživatel
Příspěvky: 207
Registrován: 24.02.2009 0:00

a co zkusit ještě jinej systém - jednou převodovkou pohánět vnitřní nápravy, druhou vnější tak, že se kardan povede nad vnitřní.. myslím, že tak nějak to má skutečná PV3S - mohlo by to ulevit kardanům i vnitřním nápravám.. a snad by to bylo i levnější :-D
Uživatelský avatar
Worlusho
Uživatel
Příspěvky: 469
Registrován: 20.02.2009 0:00
Bydliště: Praha 8

Ne že bych ti do toho chtěl kecat, ale co takhle:
pohon dvěma motory kdy jeden honí 1 a 3 nápravu a druhý 2 a 4 s tím, že by se použili dvě převodovky z axíka s motory vytočenými ven ze šasí, bylo by to jako by jsi měl dva axíky na sobě a zároveň posunutý, jestli mi rozumíš. :wink:
Martin
Axial Ax 10 ARTR, Axial CSX 10, Xray XB4 Rally , xray XB4"15
Sanwa
foto na rajčeti worlusho
gorila
Častý přispěvatel
Příspěvky: 584
Registrován: 31.08.2009 0:00

Nemůže pohánět 1.a3., 2.a4., když tam nejsou mezinápravové dif. Je tam velký rozdíl v otáčkách.
gorila
Častý přispěvatel
Příspěvky: 584
Registrován: 31.08.2009 0:00

Kolos má 4+3 dif
Uživatelský avatar
Worlusho
Uživatel
Příspěvky: 469
Registrován: 20.02.2009 0:00
Bydliště: Praha 8

To: gorila
Teď si mě dostal, absolutně jsem nepochopil co si tím chtěl říci. Pokud použiješ jeden motor, tak tam také nemáš žádný mezinápravový diff. Pokud použiješ separé pohon pro přední osy a zadní osy, tak tam také nemáš žádný mezinápravový diff. A už vůbec nechápu o jaké diferenci otáček vlastně mluvíš a co teda vlastně chceš diferencovat.
Martin
Axial Ax 10 ARTR, Axial CSX 10, Xray XB4 Rally , xray XB4"15
Sanwa
foto na rajčeti worlusho

Zpět na „Trucky, zemědělská technika a vícenápravové stroje“